<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Freddy | Adatlap | 224688 | 2012. június 14. 21:54 | ||
Jórészt még a régi, Rákosi-időszakból maradtat (durván a 2. vh-s szovjet egyenruha, 2. vh-s magyar színben). 1965-ig elég nagy káosz (,,útkeresés\") volt egyenruhafronton, és mivel az 50-es évek második felének enyhülése miatt csökkentették az 50-es évek elején a 3. vh-ra készülve felduzzasztott hadsereget, a szokásosnál is nagyobb készletek voltak régi egyenruhákból. Előzmény: (224685) lacipapa 2012. június 14. 20:45 | |||||
ted978 | Adatlap | 224687 | 2012. június 14. 21:23 | ||
Heló! elküldtem az adatlapos mailedre... csak az összerakási útmutatót | |||||
academy3 | Adatlap | 224686 | 2012. június 14. 21:05 | ||
lacipapa | Adatlap | 224685 | 2012. június 14. 20:45 | ||
Szervusztok! Abban kérnék segítséget,hogy 1956-57-58-körül ,páncélosaink milyen gyakorló ruházatot viseltek?Ha lehetne képekkel,köszönöm. Üdv,Laci | |||||
ted978 | Adatlap | 224684 | 2012. június 14. 19:43 | ||
Hali. meg tudtad szerezni a T-62 építési rajzát? közben a kezembe akadt. van benmne angol. ha kell még beszkennelem és elküldöm mailben. | |||||
lacipapa | Adatlap | 224683 | 2012. június 14. 19:42 | ||
A Zvezdáé és a Tamiya-é egyforma! Mind a kettőt meg építettem. | |||||
academy3 | Adatlap | 224682 | 2012. június 14. 19:23 | ||
Szia!gaben21 Attól jobb mint amit a zvezda ad dobozból? | |||||
gaben21 | Adatlap | 224681 | 2012. június 14. 19:14 | ||
Helló.Nekem van egy T34/85-ös gumi lánctalpam.Ha kell akkor szólj.:-) | |||||
academy3 | Adatlap | 224680 | 2012. június 14. 19:12 | ||
Sziasztok! srácok nagyon szépen köszönöm így már könnyebb lesz a gyűjtés még érdeklődnék hogy valami jó lánctalp a T-34/85öm alá eladó vagy esetleg cserébe adnék érte Esci T-55öst vagy az általatok felsórólt harckocsi is érdekelne cserébe köszönöm még egyszer ez sokat segített amit felsoróltatok vagy ha valakit érdekel van egy cserére szánt Leopárd 2E is ez jócskán össze van rakva feljavítva +maratással de festve még nincs és a maratás sincs be helyezve. érd: academy3@indamail.hu | |||||
lacipapa | Adatlap | 224679 | 2012. június 14. 18:37 | ||
Még egy a T-38/76 | |||||
lacipapa | Adatlap | 224678 | 2012. június 14. 18:36 | ||
Szia! Ami makettben elérhető: -OT-26 -BT-5 -BT-5 -BT-7 -T-70M -T-80 ,több alváltozat -T-90 ,több alváltozat és lehet,hogy még van egy-kettő ,de most nem találtam. | |||||
Freddy | Adatlap | 224677 | 2012. június 14. 18:33 | ||
Amiket én felsoroltam,jórészt ki vannak, a T-28 és a T-10 kivételével, a T-18-ban pedig nem vagyok biztos. T-26 és T-38 ki is maradt (30-as évek szülöttei) | |||||
Amon | Adatlap | 224676 | 2012. június 14. 18:27 | ||
Jogos! De nem is nagyon vannak kiadva... A számozásuk viszont tényleg érdekes... | |||||
Freddy | Adatlap | 224675 | 2012. június 14. 18:23 | ||
Ja, egy pár:) T-2,3,4,5 stb néven használták pl a Pz II-III-IV-t is:) De korban az első talán a T-18 volt. De volt T-27, T-28, T-40, stb Érdekes, valamiért a könnyű harckocsikkal a 2. vh alatt felszaladtak 70-ig, aztán mégis a T-34-től folytatták. Volt T-44 is a negyvenes-ötvenes évek fordulóján. És T-10-es nehézharckocsi is kb ugyanakkor, már csak hogy egyszerű legyen. Az utolsót meg ki tudja, különböző neveken emlegetnek minden félig-meddig megvalósult tanulmányt, pl T-95 is van. | |||||
Amon | Adatlap | 224674 | 2012. június 14. 18:02 | ||
Szia! Létezik még pár. 2.vh: T-35, T-70, T-80, T-34/76 Modern: T-80, T-90 | |||||
academy3 | Adatlap | 224673 | 2012. június 14. 17:44 | ||
Hali! Szeretnék kérni egy kis infót,szeretnék építeni egy orosz T-sorozatot de nem vagyok teljesen képbe hogy honnan kezdődik a típus ha valaki ezt nekem le írná nagyon megköszönném a T-34esek előtt volt e T-típus és melyik az utolsó típus? nekem ami már van T-34/85 T-54 T-55 T-62 T-64 T-72 MI HIÁNYZIK? a sorból? üdv..academy3 ide is küldheted a felsorolást academy3@indamail.hu | |||||
Indiana73 | Adatlap | 224672 | 2012. június 14. 12:46 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 224671 | 2012. június 14. 12:42 | ||
Sziasztok! Kulik Jani (A-3) kérését tolmácsolom. Keresne sürgősen megvételre egy fóliavasalót, tipusa: QM60404-1PROFI Akinek esetleg van, vagy tudja hol lehet BIZOTSAN beszerezni, írjon neki a kulik.janos kukac gmail.com -ra. Köszi: Elektro | |||||
GR74 | Adatlap | 224670 | 2012. június 14. 09:28 | ||
Még egy dolog. A TwoBobs matrica leírása szerint ezek \"hard wing\" E változatok voltak, tehát a szárny külső részén még nem volt rajta a réselt belépő. De ez nem gond, mert a Revell dobozban benne van a régi típusú külső szárnyrész is, merthogy az ugyanerre az alapra épülő RF-4E változatukhoz az kellett, és rajta maradt a kereten. | |||||
GR74 | Adatlap | 224669 | 2012. június 14. 09:22 | ||
PanPeter! A konkrét gép valóban a Chico the Gunfighter, ami azért híres, mert a szerelők Vietnámban átalakították, hogy a Ho Si Minh ösvény felett Fast FAC bevetéseket repüljön. Ehhez, mint ahogy Tibcsi linkjében is látható a képeken SUU-23-as gépágyúgondolákat és Mk.20-as Rockeye kazettás bombákat hordozott (ez utóbbi nem nagyon volt jellemző a légierő gépein). Matrica létezik hozzá, a TwoBobs gyártotta:www.aircraftresourcecenter.com/Rev1/601-700/Rev640-TwoBobs72034/00.shtm , bár úgy tűnik nehezen beszerezhető, mert még Bobéknál :) is Sold Out. (Azt hittem neked már megvan a matrica, azért ragaszkodsz ehhez a géphez.) A Hobby Master cucc azért olyan drága, mert az kész makett (die cast). | |||||
ecsetes | Adatlap | 224668 | 2012. június 13. 22:14 | ||
Sziasztok! Magyar Il-28 makettet készítek, segítség kellene! Ezek a színek kérdésesek: futószárak (világos zöld?), futómű gondola ajtók (fém?) és maga a gondola belseje(világos kék?), végül a kabin (világos zöld, mint a futószár, esetleg kék mint a gondola?). A neten a Szolnoki múzeum képeit néztem, de azon a gépen már alig van festék... | |||||
gaborka | Adatlap | 224667 | 2012. június 13. 21:08 | ||
Hali! Én évtizedek óta a Revell Plasto-t használom. Egyetlen bajom van vele, hogy nagyon hamar elkezd száradni és szálat húz, viszont van egy nagyon jó tulajdonsága, makettragasztóval bármikor felhígítható a kellő hígságúra. Mostanában etilacetáttal is fel szoktam hígítani, ilyenkor ecsettel kenhető mint a Surfacer. Meg kell szokni, de végső soron ajánlom. A Tamiya meg a Gunze putty nekem se jött be (de persze lehet hogy ennek is megvan a trükkje mert mégis sokan használják). c[ ] | |||||
PanPeter | Adatlap | 224666 | 2012. június 13. 19:56 | ||
Köszönöm Tibcsi a segítséget! :) | |||||
PanPeter | Adatlap | 224665 | 2012. június 13. 19:55 | ||
Szia ponty! Revell tömítőpaszta helyett vegyél Neoflex-et festékboltokban kapható szépen lehet vele dolgozni műanyagra és rézmaratásra egyaránt. Ja és 400Ft egy tubus ami 140g-os. A Tamiya White putty nekem a legnagyobb csalódás volt, hamarabb kötött meg mint ahogyan fel tudtam hordani a felületre. Azóta csak Neo bár a Revell-t nem próbáltam de drágább és 25g-os. | |||||
ponty | Adatlap | 224664 | 2012. június 13. 18:14 | ||
Mit gondoltok ha eddig revell meg humbrol enamelt használtam, akkor ha veszek modelmaster akrilt azzal tudok-e együtt dolgozni? Mármint, hogy egy réteg akrilra egy rétehh enamel. Illetve azt szeretném még megtudakolni, hogy mi a véleményetek a revell tömítőpasztáról? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 224663 | 2012. június 13. 17:20 | ||
Egy kis háttérinformáció: www.ozarkairfieldartworks.com/chicothegunfighter.html | |||||
PanPeter | Adatlap | 224662 | 2012. június 13. 15:59 | ||
Sziasztok! A konkrét gép nincsen meg csak a százada és az időpont ami: 1969-1972 (Da Nang Air Base) - 421th fighter squadron \"Black Widows\" - F-4E Van a Hobby Master-nek ilyen kit-je de horror ára van: www.badcattoys.com/fphdana1homa.html Több helyen is megnéztem és Magyarországon nincs, Amerikában pedig 70$! Ez vicc, mert közelébe sem ér a Revell makettjének. Így marad a keresgélés... Úgy látom elég lenne a kabin maratása a többit megoldom néhány apróság felrakásával, kábelek stb. A matrica lap nincs sehol, legalább is nem találtam a neten ennek a századnak Vietnámos F-4E-re valót. | |||||
papgyuri | Adatlap | 224661 | 2012. június 13. 15:02 | ||
Köszönöm, hála Zéé74 barátomnak, megoldódótt a probléma! | |||||
GR74 | Adatlap | 224660 | 2012. június 13. 14:58 | ||
Szia PanPeter! Ne izgulj, a legtöbben azért vagyunk itt a fórumon, hogy kérdésekre választ kapjunk. Van képed arról a konkrét gépről, amit el akarsz készíteni? Azon van(nak) dudor(ok) a függőlegesen, amik nincsenek a Revellen? A rajz (ami nem számít 100%-os forrásnak) alapján van, de ne aggódj, egy kis ügyeskedéssel meg lehet oldani! (Esetleg megnézem otthon, hátha az én Hasegawa RF-4es dobozomban van, és ha nem kell használnom, elküldöm.) Ami a maratást illeti, az egyik azért jóval olcsóbb, mint a másik, mert az csak úgynevezett zoom változat, amivel csak a kabint tudod feltuningolni (de úgy vettem észre, neked pont erre kell). A katalógusszám alapján, amit megtalálsz az általad belinkelt helyeken, rákereshetsz az Eduard honlapján, és megnézheted az összeállítási útmutatókat - egyből kiderül, hogy miért annyival drágább a másik, és azt is eldöntheted, hogy neked melyik kell. Egyébként nyugodtan \"csalhatsz\", mert ebben a léptékben az E és F műszerfal közötti különbséget még nagyítóval is ember legyen a talpán, aki észreveszi (egy RF felderítő változatnál már más lenne a helyzet). Az egyetlen macera ezekkel az Eduard rezekkel, hogy Hasegawara készültek, és a kabintetőkre rakandó ívek a visszapillantó tükrökkel használhatatlanok, mert a Revell kabintetők jóval kisebbek (ezt viszont elszúrta a Revell, az tény), de ettől függetlenül beépíthető, legfeljebb kicsit alakítani kell (nekem Revell RF-4-eshez van Eduard réz, és szárazpróbával a fent említetten kívül, nagyjából minden passzolt). | |||||
Syb | Adatlap | 224659 | 2012. június 13. 13:03 | ||
Ja bocsi ez nemjó | |||||
Syb | Adatlap | 224658 | 2012. június 13. 13:03 | ||
papgyuri | Adatlap | 224657 | 2012. június 13. 12:54 | ||
Sajnos, ez nem igazán használható, mert egyes lapjait nem lehet korrekt módon letölteni, de azért köszönöm! Üdv, Gyuri | |||||
Syb | Adatlap | 224656 | 2012. június 13. 12:29 | ||
papgyuri | Adatlap | 224655 | 2012. június 13. 12:27 | ||
Sziasztok! Sürgősen szükségem lenne egy Trumpeter T-55 model 1958 1/35 összerakási útmutatójára, ha valakinek meglenne bescennelve és átküldené nekem, nagyon megköszönném! papgyuri@hotmail.com | |||||
HUJBI | Adatlap | 224654 | 2012. június 13. 12:15 | ||
HUJBI | Adatlap | 224653 | 2012. június 13. 12:14 | ||
HUJBI | Adatlap | 224652 | 2012. június 13. 12:06 | ||
az egyik a kabinbelső feljavításához van, a másik a teljes repülőhöz (beleértve a kabinbelsőt is). ha felmész az eduard (www.eduard.com)honlapjára, ott ki tudod keresni és le is tudod tölteni az útmutatót .pdf-ben. ha a hasegawához ajánlja, ahhoz való. természetesen felhasználhatod a revellhez is, de elképzelhető, hogy farigcsálnod kell. | |||||
PanPeter | Adatlap | 224651 | 2012. június 13. 11:46 | ||
A svanc végén a dudort nem tudom hogy fogom elkészíteni ha a Revell F-4F-jét választom, ott nincs ilyen. Megnézegettem a Hasegawa makettjeit is, egy F-4E 1/72-ben az amit én szeretnék csak külföldről rendelhető és szállítás nélkül 6.000Ft körül van amit kicsit túlzásnak tartok érte, főleg úgy, hogy a Revell még szebb is. Volna még valami: A Revell készlethez az F kabinmaratást lehet megvenni ám E változat nincs a Revellek között így kizárólag a Hasegawa kit-hez valóból tudom megoldani a fülke átalakítását. Kérdés: A hasegawa átalakító beépíthető a revellbe? Ezek valamelyikét gondoltam: www.martola.com.pl/en142/produkty11565/F_4E_Phantom_II www.martola.com.pl/en142/produkty11560/F_4E_Phantom_II_painted A Martola honlapján az egyik 5 euro a másik 15 euro, mi a különbség a 2 kiegészítő között, hogy 3x-os ár a differencia? Elnézést a sok kérdésért a neten nem találtam választ. Köszönöm az eddigieket mindenkinek. :) | |||||
Freddy | Adatlap | 224650 | 2012. június 13. 10:43 | ||
Melegen hajlítható, én hajszárítót szoktam használni. | |||||
notarius | Adatlap | 224649 | 2012. június 13. 08:46 | ||
Ugyanolyan gyártási sorozatok voltak már akkor is, mint pl. most a 16-osnál. Ez rendszeresítő országonként s eltérést jelenthetett, illetve az amerikai saját készletből is sok került később átadásra. Ehhez jönnek a modernizáció során végrehajtott változtatások. Kis túlzással a Phantom is olyan, mint a 21-es. Vagyis én is azt mondom, hogy építeni csak megfelelő szakirodalom, és fotó alapján célszerű. | |||||
GR74 | Adatlap | 224648 | 2012. június 13. 08:42 | ||
Tibcsi! Semmi gond, egy témába ment, az a lényeg. És köszi a nagyon jó képeket! PanPeter! Tibcsi képei csak megerősítették, amit már írtam, Phantommal kapcsolatban nagyon meg kell nézni az eredetiről készült képeket. Kései gépágyúburkolat előfordult már vietnámi gépeken is, de aminek mindenképpen nézz utána, azok a különféle antennák. Általában törzs tetején, függőleges vezérsíkon vannak olyan antennák, amik a milliónyi (persze ez művészi túlzás) alváltozaton ezerféleképpen helyezkedtek el vagy százféle alakot vettek fel. Nem tudom, hogy ez a szűkebb E-\"családon\" belül mennyire igaz, de ha az összes Phantomot nézzük, akkor nagyon is az. Csak nézz meg egy Hasegawa Phantomot - annyiféle antennát, kis részletet adnak hozzá, hogy miután összeraktad, még mindig marad egy hagyományos makettdoboz-tartalmat kitevő \"anyagod\" :) | |||||
charles | Adatlap | 224647 | 2012. június 12. 22:15 | ||
Forró víz meg egy kis ujj gyakorlat. | |||||
mcs | Adatlap | 224646 | 2012. június 12. 22:07 | ||
Sziasztok! Deformálódott gyanta öntvényt, hogyan lehet korrigálni? Előre is kösz. mcs | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 224645 | 2012. június 12. 21:26 | ||
Köszönöm a segítséget! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 224644 | 2012. június 12. 16:15 | ||
Bocs GR74, PanPeternek akart menni a válasz... :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 224643 | 2012. június 12. 16:14 | ||
PanPeter, Amit feltettél képet, azon a késői gépágyúburkolat van. Az F változatokon is ilyen volt. A korai burkolat csapott végű. Még egy látványos különbség van az E és az F verziók között, ez pedig a svanc végén felül lévő áramvonalas burkolat megléte. Az F-eken nincs, az E-ken (nagyrészt) van. Tibcsi | |||||
PanPeter | Adatlap | 224642 | 2012. június 12. 16:00 | ||
GR74 | Adatlap | 224641 | 2012. június 12. 12:57 | ||
Tudomásom szerint csak fegyverzetben (a németek nem kaphattak BVR fegyverzetet - így az F-ek nem voltak alkalmasak az AIM-7 Sparrow alkalmazására) és az ebből adódó kábelezésben tért el az F változat a kései E-től. Arra figyelj, hogy a fentiekből kifolyólag a Revell készletben egy kései gépágyú burkolat van. Így ha mondjuk egy vietnami, vagy más korai Phantomot készítesz, akkor ezt korrigálni kell. Ezért fényképes referencia nem árt a gépről, amit készíteni szeretnél. | |||||
PanPeter | Adatlap | 224640 | 2012. június 11. 23:31 | ||
Sziasztok! Tervbe vettem egy F-4E Phantom II ekészítését de felmerült pár problémám. 1/72 méretarányban tervezem megvalósítani a \"művet\" ám az ár sem utolsó tényező. A Revell F-4F-jét néztem ki donor makettnek, a bemutatók alapján felveszi a kesztyűt bármely más gyártó makettjével ám F széria ami Luftwaffe változat. A kérdésem, hogy mint makett különbözik e valamiben az E és F változat, esetleg csak műszerezettségben? Tervezem, hogy kabin javítót beszerzek hozzá az még belefér a költségvetésbe, szóval a kabin E változaté lenne csak a többi maradna F, ez így megfelel a valóságnak? | |||||
silent8 | Adatlap | 224639 | 2012. június 11. 20:20 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |