<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Podva | Adatlap | 22366 | 2010. március 28. 12:38 | ![]() | |
Otto | Adatlap | 22365 | 2010. március 28. 11:45 | ![]() | |
ez a gép látható Horváth Balázs 3. képén a 1377-es hsz-ben | |||||
Otto | Adatlap | 22364 | 2010. március 28. 11:44 | ![]() | |
A valahol Budapesten tudtommal a városligetben az akkori BNV-n volt, a mai pecsa melletti füves terület. | |||||
lucky | Adatlap | 22363 | 2010. március 28. 08:57 | ![]() | |
Bocs a bele vaú. A sajtóhiba már csak azért is valószínű mivel ( úgy tudom) a G betűjelzést a gyakorló és futárgépeken használták. Az UT-2 meg pont az a kategória. Az nem lehetséges, h voltak fenntartott számsorok, későbbi felhasználásra? Azonkívül egyes számsorok nem jelenthettek egy kategóriát v típust? olyanra gondolok, h pl 0+00 zsákmány, a 1+00 gyakorló | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 22362 | 2010. március 28. 08:06 | ![]() | |
Köszi a korrekciót! (Szerintem a G helyett az O a könyvben csak "sajthuba".) Csatolom a képeket, amiket találtam. | |||||
Podva | Adatlap | 22361 | 2010. március 28. 07:55 | ![]() | |
Hali Kicsit pontosítanék: a Magyar Sasokban O.0+02 szerepel az Il-2-ként, a dolgot azonban kétségessé teszi, hogy O.0+01-ként UT-2 van megadva, Fotók tanulsága szerint egy UT-2-n "G" olvasható... ami meg nincs benne a Magyar Sasok listájában. tehát ez elvileg egy és ugyan az. Így ez a forrás erősen kérdéses. Maradnak a fotók: létezik 1 fehérkeresztes felségjellel valahol egy oroszországi reptéren, meg tudok még egyről, ami tán nem volt repképes, de ki lett állítva felségjel nélkül, hadizsákmányként valahol Budapesten. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 22360 | 2010. március 28. 07:17 | ![]() | |
A Squadron Signal Il-2 in action c. kiadványában szerepel egy fotó egy zsákmányolt együléses gépről, amelyen fekete keresztes magyar felségjel van. A Hikoki-féle "Hungarian eagles"-ben (ebből lett a 2006-ban kiadott Magyar sasok) pedig G.002 jelzéssel említenek egy Il-2/3m-et. Lehet, hogy így jön ki a két darab? | |||||
mrbaracus | Adatlap | 22359 | 2010. március 27. 20:21 | ![]() | |
Sziasztok! Móvárra készülve egy lengyel oldalon böngésztem a dobozbontásokat. Az Academy Il-2 dobozában van egy érdekes festésminta, egy fekete keresztes sturmovik, nemzetiszín vezérsíkokkal. A szöveg szerint 1943-ban két zsákmánygépet használt a légierőnk. Már olvastam néhány könyvet, cikket a témában, de lehet, hogy hiányosak az ismereteim, de erre sehol nem találtam utalást. Van valakinek információja ezzel kapcsolatban? mrbaracus | |||||
caquxar | Adatlap | 22358 | 2010. március 25. 10:58 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! A tököli 515. ezred huszonegyeseiről kellene festésminta, színkódok a 80-as évek közepe tájáról. Ha van valakinek ilyen infója segítsen! Köszöntem! | |||||
rod666 | Adatlap | 22357 | 2010. március 23. 18:15 | ![]() | |
Találtam az ekranoplanról egy nagyom jó fényképsorozatot. A link: englishrussia.com/index.php/2010/03/12/ekranoplan/ Remélem, nem bontják. | |||||
Kamovos | Adatlap | 22355 | 2010. március 22. 17:43 | ![]() | |
Csobi21 | Adatlap | 22354 | 2010. március 22. 17:10 | ![]() | |
Az égő féket/gumit így kell szakszerűen, porral oltani:) | |||||
Monox | Adatlap | 22353 | 2010. március 22. 10:11 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 22352 | 2010. március 13. 22:51 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 22351 | 2010. március 13. 22:03 | ![]() | |
englishrussia.com/ Landlease | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22350 | 2010. március 8. 22:23 | ![]() | |
SZIA, Krisi Volt, de csak prototipus, sorozatgyártásra nem került sor/még Ivánéknak se tetszett/. Üdv R. | |||||
Krisi | Adatlap | 22349 | 2010. március 8. 20:19 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 22348 | 2010. március 6. 16:52 | ![]() | |
Talán 49 (esetleg 55 valamivel keverve) ? | |||||
migi | Adatlap | 22347 | 2010. március 6. 16:35 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 22346 | 2010. március 6. 09:53 | ![]() | |
Tudnátok felrakni a mi 24-es kabinjának a padlójáról képeket és megtudnátok mondani hogy melyik revell szín hasonlít legjobban hozzá? | |||||
Levix | Adatlap | 22345 | 2010. február 28. 12:31 | ![]() | |
Igen. Sajnos családi okokra hivatkozva nem folytatja tovább :(. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22343 | 2010. február 28. 11:33 | ![]() | |
elhangardetj.blogspot.com/ Ezt az oldalt is érdemes végignézni, akár mind a 4 évet. Nagyon ritka képeket lehet találni. | |||||
Levix | Adatlap | 22342 | 2010. február 28. 10:51 | ![]() | |
Voa. Klassz. | |||||
Lacy | Adatlap | 22341 | 2010. február 28. 08:48 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 22340 | 2010. február 26. 05:56 | ![]() | |
Lövészeti célanyag, valóban RSz2-USz az alapja a rakétának. | |||||
Monox | Adatlap | 22339 | 2010. február 25. 20:44 | ![]() | |
Milyen rakétát hordoz a gép a szárny alatti legkülső felfüggesztésen...? Csak nem RSz-2USz-t...? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22337 | 2010. február 24. 23:51 | ![]() | |
Szia, Nem a legjobb topikban kérdezted, de sebaj. :) Egy kolléga a képen látható Sofix padlóápolót használta, én a lidliből vett 5W (vagy W5?) padlóápolót. Ha hozzá tudsz jutni Future lakkhoz, az a legjobb. De azt csak külföldről tudod megszerezni. | |||||
Kranko1 | Adatlap | 22336 | 2010. február 24. 23:36 | ![]() | |
Hello! Szó volt valamikor egy padlóápolóról aminek nem jut eszembe a neve. Átlátszó alkatrészekről lehetett vele csiszolás után eltüntetni a karcokat. Sofix padlóápoló megfelelő lenne erre a célra? Van 1-2 karcos autó szélvédőm és azokat szeretném javítani. Köszi! Üdv, Kranko! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22335 | 2010. február 24. 23:34 | ![]() | |
Ok jogos, de azt nem tudhatam, hogy sorozat. :) Csak a fékszárny állása miatt hittem. | |||||
Lacy | Adatlap | 22334 | 2010. február 24. 21:37 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 22333 | 2010. február 24. 21:06 | ![]() | |
Tibcsi, ez egy fotó sorozatból való ahol jól látni, hogy éppen FELszáll aztán van egy pár ahol LEszáll, de ott már mínusz három célanyag | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22332 | 2010. február 24. 20:59 | ![]() | |
Én szinte hallom. Még akkor is, ha most épp leszáll a madár. :) | |||||
Lacy | Adatlap | 22331 | 2010. február 24. 20:50 | ![]() | |
igen ha még hozzáadjuk a dübörgést is mint egy nagy sárkány | |||||
migi | Adatlap | 22330 | 2010. február 24. 20:17 | ![]() | |
Brutálisan szép | |||||
Lacy | Adatlap | 22329 | 2010. február 24. 19:27 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 22328 | 2010. február 22. 18:33 | ![]() | |
joozsyka | Adatlap | 22327 | 2010. február 21. 20:48 | ![]() | |
Nyaranta nekem is van 2,5 hónap szabadidőm:))), akkor én is szorgalmasabb vagyok! | |||||
Kalóz | Adatlap | 22326 | 2010. február 21. 17:56 | ![]() | |
Igen, valamikor naponta két makett sebességgel maketteztünk. Igaz a minőség kicsit lejjebb volt adva. :D Régi szép idők! Kalóz | |||||
migi | Adatlap | 22324 | 2010. február 21. 16:53 | ![]() | |
Köszönöm uraim ,igyekszem . | |||||
búza | Adatlap | 22323 | 2010. február 21. 16:43 | ![]() | |
Kalóz | Adatlap | 22322 | 2010. február 21. 11:55 | ![]() | |
remélem, a két könyv azóta rendben megérkezett a címzetthez! Kalóz | |||||
joozsyka | Adatlap | 22321 | 2010. február 21. 10:50 | ![]() | |
Nagyon szép lett! Kéthetente 1 makett? Nem semmi tempó. Szemet gyönyörködtető, gratulálok! | |||||
migi | Adatlap | 22320 | 2010. február 21. 10:14 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 22319 | 2010. február 17. 12:40 | ![]() | |
Lalas | Adatlap | 22318 | 2010. február 17. 09:03 | ![]() | |
Sziasztok! Honnan tudnék szerezni letölthető formátumba ehhez a repcsihez könyvet Avia B-71. Vagy ha van valakinek akkor esetleg eltudnád-e küldeni az email címemre lalas1@vipmail.hu Köszönöm a segítséget Lalas | |||||
Lalas | Adatlap | 22317 | 2010. február 17. 09:03 | ![]() | |
Sziasztok! Honnan tudnék szerezni letölthető formátumba ehhez a repcsihez könyvet Avia B-71. Vagy ha van valakinek akkor esetleg eltudnád-e küldeni az email címemre lalas1@vipmail.hu Köszönöm a segítséget Lalas | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22316 | 2010. február 16. 19:20 | ![]() | |
Én jó kis anyacsavarokat használok. Hatásosak ;-) | |||||
PETI | Adatlap | 22315 | 2010. február 16. 19:05 | ![]() | |
Szia! Hogy ne üljön le. :) Próbálgasd orrsúlyokkal, a futóknál alátámasztva. | |||||
pulcsi | Adatlap | 22314 | 2010. február 16. 18:59 | ![]() | |
Sziasztok! MIG-29 UB,SU-27,SU-34-es repülökbe mennyi suly kell?1:72-es italeri makettekről van szó. Pulcsi | |||||
fishpot | Adatlap | 22313 | 2010. február 14. 19:09 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Ha így lenne a G-vel ahogyan írod, akkor miért G.192-t Kapott Az Avia B-534, és G.191-et a PZL-11? Viszont a J.101-es Dornier Do-17 és a J.104-es Blenheim egyértelműen a Jugoszláv eredetre utal. Ha lett volna O az talkn az Orosz-t jelentette volna... Így kérdéses a sajtóhuba, :-) Az UT-2 sztoriájához hozzátartozik az is, hogy eredetileg valóban Gyakorló/futár feladatra használták, "Sanyika" becenévvel, késöbb nyúlta csak le az RKI.
Mindenesetre meg lehet állapítani, hogy nem voltak túl következetesek az oldalszámkijelölések során
Üdvözlettel: Viktor