<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22387 | 2010. május 2. 13:43 | ||
vlevi | Adatlap | 22383 | 2010. május 2. 12:44 | ||
De ha azt nézzük, az YF-23 és az YF-22 is hasonlít. A szárny formája, és az osztott, erősen döntött függőlegesnek már egyáltalán nem nevezhető vezérsík szintén. | |||||
sztriki | Adatlap | 22382 | 2010. május 2. 12:41 | ||
ennek ellenére a mig-25 sztem eléggé hajaz az f-15re...:) | |||||
sulyid | Adatlap | 22381 | 2010. május 2. 12:33 | ||
Freddy | Adatlap | 22380 | 2010. május 2. 12:24 | ||
Még jó, hogy az F-15-ös tervezői nem szóltak bele a vitába:) | |||||
sztriki | Adatlap | 22379 | 2010. május 2. 12:13 | ||
van egy 1/48 revell mi-24 készletem, amihez szovjet marticalap egy 24-es lajstromszámú gépet ad meg, viszont kiderült, hogy az egy Mi-24V változat...tudja valaki, használták -e a képen látható kék számformátumot a D változaton az oroszok? pontosan ugyanennek a gépnek a matricái vannak a készlethez, csak épp a verzió nem stimmel... | |||||
sulyid | Adatlap | 22378 | 2010. május 2. 11:51 | ||
Azt tudom hogy 2x akkora a szuhoj de akkor is...tök ugyanúgy néznek ki.Amúgy a mig 29 vs su 27-ről jut eszembe hogy amikor tesztelték a prototipusokat a két fejlesztő megvádolta egymást másolással mivel annyira hasonlítottak a gépeik. | |||||
vlevi | Adatlap | 22377 | 2010. május 2. 11:07 | ||
Mint amennyire hasonlít egymásra a MiG-29 és a Szu-27. Vagy az F-111 és a Tomcat. Gondolom az akkor divatos "trendek" alapján (akkoriban a változó szárnynyilazás volt a divat) mindkét iroda a saját elképzelései alapján készít gépet, de mivel az alapötlet hasonló, így a végeredmény is hasonlít egymásra. Talán túl sokat nézegették az F-111-es rajzait. Egyébként csak formára hasonlítanak, egymás mellé állítva azért feltűnik, hogy a Szuhoj majd 2× akkora. | |||||
sulyid | Adatlap | 22376 | 2010. május 2. 09:56 | ||
Miért hasonló annyira a mig 23-as és a szu 24-es? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22375 | 2010. május 1. 04:26 | ||
Szia, A CMK oldala szerint "exterior set", azaz külső feljavító. Itt megnézheted: www.cmkkits.com/en/detail-sets-accessories/mi-24-v-p-2/ Tibcsi | |||||
sztriki | Adatlap | 22374 | 2010. április 30. 22:16 | ||
sztriki | Adatlap | 22373 | 2010. április 29. 22:04 | ||
köszönöm a segítságet! egy hobby-boss kitet készülök majd venni, és mivel a cápás matrica eredetileg egy P változathoz készült, nem a dobozban levő V-hez, gondoltam kicsit átalakítok. :). persze egy magyar gép se elvetendő ötlet. | |||||
ambasa | Adatlap | 22372 | 2010. április 29. 21:51 | ||
Üdv ha magyarra vagy kíváncsi akkor ezek a legszembetűnőbbek (a rávezető és a célzókészülék azonos, az a D-ken volt másmilyen. Ha nem magyarra vagy kíváncsi akkor a besugárzásjelző, illetve az infracsapda-szóró ASzO-2 a késői V-ken már felkerűlhetet oda ahova a P-n. TG | |||||
sztriki | Adatlap | 22371 | 2010. április 29. 20:44 | ||
üdv! meg tudná mondani valaki, hogy a Mi-24V és a Mi-24P közt az orr-részről oldalra szerelt gépágyún kívül mi különbség van még? | |||||
Hubcsi | Adatlap | 22370 | 2010. április 21. 19:51 | ||
Köszönöm mindenkinek! | |||||
rod666 | Adatlap | 22369 | 2010. április 19. 11:32 | ||
Hubcsi | Adatlap | 22368 | 2010. április 19. 11:18 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a Begemot 48-008 sz. matricája milyen festésű Suhojokhoz használható? Előre is köszönöm! Üdv! | |||||
lucky | Adatlap | 22367 | 2010. március 28. 13:09 | ||
Podva | Adatlap | 22366 | 2010. március 28. 12:38 | ||
Hali Ha így lenne a G-vel ahogyan írod, akkor miért G.192-t Kapott Az Avia B-534, és G.191-et a PZL-11? Viszont a J.101-es Dornier Do-17 és a J.104-es Blenheim egyértelműen a Jugoszláv eredetre utal. Ha lett volna O az talkn az Orosz-t jelentette volna... Így kérdéses a sajtóhuba, :-) Az UT-2 sztoriájához hozzátartozik az is, hogy eredetileg valóban Gyakorló/futár feladatra használták, "Sanyika" becenévvel, késöbb nyúlta csak le az RKI. Mindenesetre meg lehet állapítani, hogy nem voltak túl következetesek az oldalszámkijelölések során Üdvözlettel: Viktor | |||||
Otto | Adatlap | 22365 | 2010. március 28. 11:45 | ||
ez a gép látható Horváth Balázs 3. képén a 1377-es hsz-ben | |||||
Otto | Adatlap | 22364 | 2010. március 28. 11:44 | ||
A valahol Budapesten tudtommal a városligetben az akkori BNV-n volt, a mai pecsa melletti füves terület. | |||||
lucky | Adatlap | 22363 | 2010. március 28. 08:57 | ||
Bocs a bele vaú. A sajtóhiba már csak azért is valószínű mivel ( úgy tudom) a G betűjelzést a gyakorló és futárgépeken használták. Az UT-2 meg pont az a kategória. Az nem lehetséges, h voltak fenntartott számsorok, későbbi felhasználásra? Azonkívül egyes számsorok nem jelenthettek egy kategóriát v típust? olyanra gondolok, h pl 0+00 zsákmány, a 1+00 gyakorló | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 22362 | 2010. március 28. 08:06 | ||
Köszi a korrekciót! (Szerintem a G helyett az O a könyvben csak "sajthuba".) Csatolom a képeket, amiket találtam. | |||||
Podva | Adatlap | 22361 | 2010. március 28. 07:55 | ||
Hali Kicsit pontosítanék: a Magyar Sasokban O.0+02 szerepel az Il-2-ként, a dolgot azonban kétségessé teszi, hogy O.0+01-ként UT-2 van megadva, Fotók tanulsága szerint egy UT-2-n "G" olvasható... ami meg nincs benne a Magyar Sasok listájában. tehát ez elvileg egy és ugyan az. Így ez a forrás erősen kérdéses. Maradnak a fotók: létezik 1 fehérkeresztes felségjellel valahol egy oroszországi reptéren, meg tudok még egyről, ami tán nem volt repképes, de ki lett állítva felségjel nélkül, hadizsákmányként valahol Budapesten. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 22360 | 2010. március 28. 07:17 | ||
A Squadron Signal Il-2 in action c. kiadványában szerepel egy fotó egy zsákmányolt együléses gépről, amelyen fekete keresztes magyar felségjel van. A Hikoki-féle "Hungarian eagles"-ben (ebből lett a 2006-ban kiadott Magyar sasok) pedig G.002 jelzéssel említenek egy Il-2/3m-et. Lehet, hogy így jön ki a két darab? | |||||
mrbaracus | Adatlap | 22359 | 2010. március 27. 20:21 | ||
Sziasztok! Móvárra készülve egy lengyel oldalon böngésztem a dobozbontásokat. Az Academy Il-2 dobozában van egy érdekes festésminta, egy fekete keresztes sturmovik, nemzetiszín vezérsíkokkal. A szöveg szerint 1943-ban két zsákmánygépet használt a légierőnk. Már olvastam néhány könyvet, cikket a témában, de lehet, hogy hiányosak az ismereteim, de erre sehol nem találtam utalást. Van valakinek információja ezzel kapcsolatban? mrbaracus | |||||
caquxar | Adatlap | 22358 | 2010. március 25. 10:58 | ||
Üdv mindenkinek! A tököli 515. ezred huszonegyeseiről kellene festésminta, színkódok a 80-as évek közepe tájáról. Ha van valakinek ilyen infója segítsen! Köszöntem! | |||||
rod666 | Adatlap | 22357 | 2010. március 23. 18:15 | ||
Találtam az ekranoplanról egy nagyom jó fényképsorozatot. A link: englishrussia.com/index.php/2010/03/12/ekranoplan/ Remélem, nem bontják. | |||||
Kamovos | Adatlap | 22355 | 2010. március 22. 17:43 | ||
Csobi21 | Adatlap | 22354 | 2010. március 22. 17:10 | ||
Az égő féket/gumit így kell szakszerűen, porral oltani:) | |||||
Monox | Adatlap | 22353 | 2010. március 22. 10:11 | ||
Levix | Adatlap | 22352 | 2010. március 13. 22:51 | ||
Levix | Adatlap | 22351 | 2010. március 13. 22:03 | ||
englishrussia.com/ Landlease | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22350 | 2010. március 8. 22:23 | ||
SZIA, Krisi Volt, de csak prototipus, sorozatgyártásra nem került sor/még Ivánéknak se tetszett/. Üdv R. | |||||
Krisi | Adatlap | 22349 | 2010. március 8. 20:19 | ||
zoli1989 | Adatlap | 22348 | 2010. március 6. 16:52 | ||
Talán 49 (esetleg 55 valamivel keverve) ? | |||||
migi | Adatlap | 22347 | 2010. március 6. 16:35 | ||
sulyid | Adatlap | 22346 | 2010. március 6. 09:53 | ||
Tudnátok felrakni a mi 24-es kabinjának a padlójáról képeket és megtudnátok mondani hogy melyik revell szín hasonlít legjobban hozzá? | |||||
Levix | Adatlap | 22345 | 2010. február 28. 12:31 | ||
Igen. Sajnos családi okokra hivatkozva nem folytatja tovább :(. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22343 | 2010. február 28. 11:33 | ||
elhangardetj.blogspot.com/ Ezt az oldalt is érdemes végignézni, akár mind a 4 évet. Nagyon ritka képeket lehet találni. | |||||
Levix | Adatlap | 22342 | 2010. február 28. 10:51 | ||
Voa. Klassz. | |||||
Lacy | Adatlap | 22341 | 2010. február 28. 08:48 | ||
Daala | Adatlap | 22340 | 2010. február 26. 05:56 | ||
Lövészeti célanyag, valóban RSz2-USz az alapja a rakétának. | |||||
Monox | Adatlap | 22339 | 2010. február 25. 20:44 | ||
Milyen rakétát hordoz a gép a szárny alatti legkülső felfüggesztésen...? Csak nem RSz-2USz-t...? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22337 | 2010. február 24. 23:51 | ||
Szia, Nem a legjobb topikban kérdezted, de sebaj. :) Egy kolléga a képen látható Sofix padlóápolót használta, én a lidliből vett 5W (vagy W5?) padlóápolót. Ha hozzá tudsz jutni Future lakkhoz, az a legjobb. De azt csak külföldről tudod megszerezni. | |||||
Kranko1 | Adatlap | 22336 | 2010. február 24. 23:36 | ||
Hello! Szó volt valamikor egy padlóápolóról aminek nem jut eszembe a neve. Átlátszó alkatrészekről lehetett vele csiszolás után eltüntetni a karcokat. Sofix padlóápoló megfelelő lenne erre a célra? Van 1-2 karcos autó szélvédőm és azokat szeretném javítani. Köszi! Üdv, Kranko! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22335 | 2010. február 24. 23:34 | ||
Ok jogos, de azt nem tudhatam, hogy sorozat. :) Csak a fékszárny állása miatt hittem. | |||||
Lacy | Adatlap | 22334 | 2010. február 24. 21:37 | ||
Lacy | Adatlap | 22333 | 2010. február 24. 21:06 | ||
Tibcsi, ez egy fotó sorozatból való ahol jól látni, hogy éppen FELszáll aztán van egy pár ahol LEszáll, de ott már mínusz három célanyag | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22332 | 2010. február 24. 20:59 | ||
Én szinte hallom. Még akkor is, ha most épp leszáll a madár. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Pontosabban inkább forditva, mivelhogy a MiG-25 előbb létezett, mint az Eagle. Egyébként nem véletlen, hogy az egy korosztályba tartozó orosz gépek nagyon hasonlitanak, ugyanis az aerodinamikai koncepciót (tehát gyakorlatilag a gép külalakját) a CAGI (Központi Aero és Hidrodinamikai Kutatóintézet) dolgozta ki elméletileg és szélcsatorna-tesztekkel is, a tervezőintézet "csak" a részleteket és a fedélzeti rendszereket alkotta meg. Ezért a MiG-21 és Szu-9, MiG-23 és Szu-24, MiG-29 és Szu-27 elsősorban méreteikben, és az ebből következő harci felszerelésben és hatótávolságukban térnek el egymástól.
Üdv R.