<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
zoli1989 | Adatlap | 22474 | 2010. június 29. 23:44 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 22473 | 2010. június 29. 23:35 | ![]() | |
Én ukránokra változatlanul fenntartom hogy nekik nem mindenáron ez a mentalitásuk. A lvovi eset megtörtént. Tény, nemszabad elfelejteni. Ott azt a manővert valóban elrontották a pilóták. Túl alacsonyan kezdték a manőversort. Mint példáimban említettem, járt már így más is, nemcsak keletiek... Viszont hozzájárult az is az esethez, hogy a nézőket túl közel engedték a bemutató tengelyéhez. (mit nekünk óvintézkedések...) Valamint olyan információkat is olvastam, hogy a Szu-27 pilótája a hazai bázisán gyakorolta be a bemutatót (nyilván),de szerették volna elérni hogy legalább egyszer a lvovi repülőtéren is repülhessenek egy gyakorlást. Erre az ukrán légierő engedélyt nem adott. A kitérő manővernél a becsapódás előtt a pilóta reflexből indult el arra amerre... ...sajnos a nézők felé. Ha netán egyszer repülhetett volna a reptéren, nem így következett volna be ez a katasztrófa. Nekem 2 évvel ezután a szörnyű baleset után a pozsonyi SIAD-on sokminden eszembejutott, csak az nem. Elvoltam foglalva azzal, hogy láthatok hamarosan egy Szu-27-est repülni. (Olyan mintha most lett volna ahogy lábujjhegyen állva megpillantottam a két függőleges vezérsíkot, pedig már 6 éve :D ) | |||||
T.Csaba | Adatlap | 22472 | 2010. június 29. 23:13 | ![]() | |
Sziasztok! Nem akarok beledumálni,csak a véleményemet írnám le a "keleti" repeseményekről. Szerintem az okok nagyrészt a mentalitásban keresendők.A műszaki problémáknál (persze itt biztos belejátszik a pénz hiány is) és a pilóta hibáknál is. Ahogy zoli1989 írta a beloruszokról: "mi majd megmutatjuk".Ahogy sok helyen lehet olvasni ugyanez igaz az oroszokra,ukránokra is. "Kemény férfiak vagyunk,nem árt a Vodka,csak erőt ad ; a G-ruha felesleges,puhány cucc ; ez a manőver a föld felett még belefér-ettől leszek kemény stb." Én úgy gondolom,hogy sajnos még sok időnek kell eltelnie addig,míg keletről kikopik ez a túl laza hozzáállás,ahol magasról pottyantanak sokszor a legminimálisabb repbiztonságra is. Bocs,ha valakit megsértettem! Csaba | |||||
SIG | Adatlap | 22471 | 2010. június 29. 21:57 | ![]() | |
A pozsonyi "amatőr hibára" pedig ne tegyétek le a nagyesküt, mert arról hallani érdekes információkat is, úgyhogy ott akármi lehetett... Túl sok volt a "véletlen"... | |||||
lucky | Adatlap | 22470 | 2010. június 29. 21:51 | ![]() | |
én ott leszek ne reménykedj..:) | |||||
p-51 | Adatlap | 22469 | 2010. június 29. 21:42 | ![]() | |
Szóval lehet, hogy nem pont rögtön erre kéne gondolni, de ha azt a két szót meghallom, hogy su-27 meg repülőnap, akkor erre gondolok. | |||||
p-51 | Adatlap | 22468 | 2010. június 29. 21:41 | ![]() | |
Na ha már így belemerültünk, azért nézzük meg közelebbről azt az ukrán videót. www.youtube.com/watch Ha sokakat elriasztok, több helyem lesz Kecskeméten. p-51 | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22467 | 2010. június 29. 19:03 | ![]() | |
Szia! Igen, gondoltam,hogy így érted.. Baleset sajnos minden ország légierejénél előfordulhat.. Üdv:Viktor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22466 | 2010. június 29. 18:54 | ![]() | |
A legutóbbi (2009) Szu-27 kötelék balesete ütközés miatt volt, 1999 Párizs pilótahiba, 1990 Salgareda pilótahiba, 1993 Fairford ütközés. Erre értettem hogy hagyjuk. Ezen tényleg nincs mit tárgyalgatni szerintem. Ezzel nem az adott pilóták képességeit néztem le. Tudom jól, hogy képzett pilótákról van szó (legalábbis akik ezen bemutató repülésekhez jutnak), viszont arra azért kíváncsi lennék hogy egy átlag (hangsúlyozom átlag) orosz pilóta képzettsége jelenleg, 2010-ben mennyire magas. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22465 | 2010. június 29. 18:45 | ![]() | |
Úgy értem hogy hagyjuk, mert ott tényleg túl sok volt, és nagyrésze pilótahiba. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 22464 | 2010. június 29. 18:43 | ![]() | |
Szia Zoli 1989! Az oroszt azt miért hagyjuk? Talán nem a világ élvonalába tartozó pilótákról van szó?A Világ egyik legjobban képzett pilótáiról beszélsz!Ezt azért gondold át mégegyszer kérlek.. Üdv:Viktor | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22463 | 2010. június 29. 18:23 | ![]() | |
Szia! Szerintem nem pont rögtön erre kéne gondolni. Az ukránok (ők jönnek ugye) speciel rengeteg szép bemutatót tartottak. Egyet nekem is sikerült már látni :) Egy volt ezalól kivétel... Ez azért valljuk be bármelyik bemutató csapatnál benne lehet a pakliban (lásd pl. Thunderbids szóló F-16-osa vagy angol Hawk, csak hogy a közelmúltból említsek). Belorusz az őssz-vissz egyszer repült, tudjuk mi lett a vége, azt is nagyjából hogy miért... (Majd mi aztán megmutatjuk!... ) Oroszt azt meg hagyjuk :) (mondjuk a vietnami eset az speciel rossz időjárási körülmények miatt volt, hegynek repültek ha jól tudom) A betonsúrolás az meg egy elég amatőr hiba :) Bár már Malév gépnek is sikerült. | |||||
p-51 | Adatlap | 22462 | 2010. június 29. 16:54 | ![]() | |
Mostanában egyre többet gondolkodom, mi lenne jobb, ha nem jönnének Szuhojok Kecskemétre, vagy ha jönnének. Belorusz, ukrán és orosz Szuhojok eddig Vietnamban, Lengyelországban, Ukrajnában, Oroszországban zuhantak le repülőnapokon, közönség előtt. Szlovákiában súrolták a betont. Nem tudom megéri-e dolbiszörraundbanháromdében a helyszínen megnézni. Pedig nagyon szépek. | |||||
p-51 | Adatlap | 22461 | 2010. június 29. 16:47 | ![]() | |
Jé, én is így szoktam parkolni! De azt hittem pilóták közé nem engednek ilyeneket, mint én. | |||||
sulyid | Adatlap | 22460 | 2010. június 29. 14:56 | ![]() | |
Na ezt hogy sikerült?Tényleg vajon összejött nekik a kis szuhoj?:) | |||||
Monox | Adatlap | 22459 | 2010. június 29. 11:19 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 22458 | 2010. június 25. 14:30 | ![]() | |
Nem tud valaki szines fülke festési útmutatót mi 24-eshez? | |||||
sztriki | Adatlap | 22457 | 2010. június 23. 21:51 | ![]() | |
nem, szovjet. a képeken is szovjet van. | |||||
búza | Adatlap | 22456 | 2010. június 23. 21:37 | ![]() | |
sztriki | Adatlap | 22455 | 2010. június 23. 19:39 | ![]() | |
köszi a válaszokat...nagyjavítás utáni gépről nincs esetleg valakinek képe? | |||||
búza | Adatlap | 22453 | 2010. június 22. 19:28 | ![]() | |
Szia sztriki! Mindhárom kép más-más fényviszonyok között lett fotózva, ezért nehéz megmondani a tutit! Az viszont biztos, hogy nem azzal a mintával és színnekkel lett lefestve, mint a mieink. Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 22452 | 2010. június 22. 18:36 | ![]() | |
Mindenesetre az egykori magyar gépek színére a második hasonlít leginkább, a másik kettő leginkább sivatagban használatosra v. az oroszok által legújabban sok esetben nagyjavításkor festett színekre emlékeztet. Az is érdekes, hogy aránylag új a festés, de az oldalszám már átmázolt... | |||||
Monox | Adatlap | 22451 | 2010. június 22. 18:33 | ![]() | |
Azonkívül az idő vasfoga is igencsak változtat rajta... | |||||
Freddy | Adatlap | 22450 | 2010. június 22. 18:13 | ![]() | |
Standard orosz szín nagyon becsapós ám, háttértől, világítástól függően sokfélének látszhat. | |||||
sztriki | Adatlap | 22449 | 2010. június 22. 17:42 | ![]() | |
még egyet találtam, igazából emiatt kezdtem tűnődni, hogy mi is van: cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/6/4/0235468.jpg | |||||
sztriki | Adatlap | 22448 | 2010. június 22. 17:40 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 22447 | 2010. június 22. 14:24 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 22446 | 2010. június 22. 13:08 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 22445 | 2010. június 5. 22:22 | ![]() | |
A Mi-17-esek még nem mentek ki, magyarok vannak kinn, de sem 24-es üzemeltetőkről sem pilótákról nem halottam még. De persze, lehet, hogy tanácsadóként vannak kint. | |||||
Freddy | Adatlap | 22444 | 2010. június 5. 22:08 | ![]() | |
Azt írja, hogy a század Mi-35-össel és Mi-17-essel repül. Mi-17-esek kiküldéséről mintha hallottam volna, valószínűleg erre vonatkozhat. | |||||
Levix | Adatlap | 22443 | 2010. június 5. 11:49 | ![]() | |
www.ntm-a.com/news/categories/aircorps/682-american-mi-35-pilot-flies-in-combat Ami pilóta Afganisztánban Mi-35-sel repül. Arra lennék kíváncsi a mit jelent a magyar együttműködés? Van kint 24/35-ös üzemeltető személyzet is? | |||||
sztriki | Adatlap | 22442 | 2010. június 3. 16:13 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 22441 | 2010. június 3. 13:50 | ![]() | |
Szisztok! Olyan matricát keresek, amiből Csecsenföldön bevetett gép építhető meg. Típus mindegy, de nincs sok helyem - és pénzem - egy 72-es Tu-22-höz:) Ha matricát nem tudtok ajánlani, valami olyan oldal érdekelne ahol találok képeket. Köszi! Üdv Sanyi | |||||
Lacy | Adatlap | 22439 | 2010. június 2. 20:16 | ![]() | |
A gyár tulajdonában lévő reklám, illetve teszt alakulatnál repülő gépeket lehet látni. Harci alakulatnál egy sincs hadrendben. (A – nálam kötőjel volt...) | |||||
sulyid | Adatlap | 22438 | 2010. június 2. 20:10 | ![]() | |
Ezek szerint a különböző helyeken felbukkanó ka 52-esek csak viccből voltak ott? | |||||
Lacy | Adatlap | 22437 | 2010. június 2. 19:55 | ![]() | |
Az elmúlt években sok hangzatos hírt is hallhattunk az orosz gépek korszerűsítéséről. Most nyilvánosságra hozták, hogy ezekből mennyi jutott el a harci alakulatokhoz napjainkig: Szu-27SM – 40 db Szu-25SM – 0 db Mig-31BM – 0 db Su-34 – 0 db Ezen kívül átadtak 24 Mig-29SMT-t, de ezek hadrendbe állítva nincsenek, csak látványrepüléseket végeznek. Készültséget nem adnak velük, csak a régi gépekkel Szóval a fentiek szerint a nagy ívű tervekből szinte semmi sem valósult meg, hiszen a leszállított negyven Szu-27SM is csak tervezett képességei töredékét kapta. (Bár ezt ezen a fórumon egyszer már jeleztem, de néhány lelkes tag túl hitetlen volt) Némi helo, az érdekesség kedvéért: Ka-50 – 0 db Ka-52 – 0 db Mi-28N – 0 db Mi-24VP – 25 db Mi-24PN – 12 db | |||||
Lacy | Adatlap | 22436 | 2010. június 2. 19:44 | ![]() | |
Az angol Combat Aircraft Monthly júniusi számában Stefan Büttner nyolc oldalas cikke. (Többek között ő a szerzője a Rote Plätze Russische Militärflugplätze Deutschland 1945-1994 című könyvnek) | |||||
sulyid | Adatlap | 22435 | 2010. június 2. 19:18 | ![]() | |
Honnan vannak az infók? | |||||
Lacy | Adatlap | 22434 | 2010. június 2. 18:40 | ![]() | |
Sziasztok, némi vörös szárnyak érdekesség: Az Oroszok átszervezik a repülő erőiket 2010-ben. Felszámolják a régi légi hadsereg és repülő ezred struktúrát. Négy parancsnokságot állítanak fel Oroszország területén, ahol repülő bázisokat állítanak fel. A meglévő ezredeket ezekre vonják össze. Ez azt jelenti, hogy a reptereken újra átlagosan három repülő század fog szolgálni. A régi szovjet honi légvédelem elfogó-vadász alakulatainak maradványait tíz reptérre vonták össze. Ez annyit jelent, hogy a hatalmas Oroszország légvédelmét mindössze tíz repülő alakulat fogja adni, vegyes Szu-27 és Mig-31-es századokkal! (A légvédelmi rakétás egységeken kívül.) A régi szovjet front-légierő vadászrepülő alakulatai ösz-vissz három Mig-29-es alakulatra soványodtak! A felderítő, frontbombázó, csatarepülő feladatkört tíz ezredbe vonták össze. Az alakulatok összeolvadása után az utolsó Szu-24 Fencer C-ket és légvédelem kétüléses Mig-25-öseit kiselejtezik. A felderítő Mig-25RB gépeket már csak egy század üzemelteti tovább. A Mig-29-esek nagy részét is selejtezik. | |||||
lucky | Adatlap | 22433 | 2010. június 2. 16:36 | ![]() | |
Tudja-e vki milyen radar van a filmen 4:21-nél? | |||||
Lorco | Adatlap | 22432 | 2010. június 2. 08:05 | ![]() | |
Írd meg az e-mail címed ellátlak minden IL-2 "jóval" délutánfele... | |||||
vlevi | Adatlap | 22431 | 2010. június 2. 00:11 | ![]() | |
IL-2-ről keresnék képeket, és minden egyebet. De most a gugli az ellenségemmé vált, állandóan a "forgotten battles" játékot dobja ki :( | |||||
Monox | Adatlap | 22430 | 2010. június 1. 08:51 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 22429 | 2010. június 1. 08:51 | ![]() | |
Egy nagyon jó videó az orosz helikopter pilótákról. Régi a zene de nagyon jó :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22428 | 2010. május 30. 20:48 | ![]() | |
Szia Balázs! SIG nem a HA-TCB-re gondolt ? www.airliners.net/photo/Untitled-(Hunair)/Ilyushin-Il-76TD/1375556/L/ | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 22427 | 2010. május 30. 19:56 | ![]() | |
Biztos. 2001-ben még Ferihegyen volt, 2003-ban viszont már ezzel az S9-DAE lajstrommal repült. | |||||
sanyi | Adatlap | 22426 | 2010. május 30. 09:47 | ![]() | |
Ezt a gyönyörű gépet így látni..:( Il-76 4ever! Egyébként van még magyar lajsromban belőle? | |||||
SIG | Adatlap | 22425 | 2010. május 30. 09:00 | ![]() | |
Ez biztos ? Ez állt Ferihegyen ? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 22424 | 2010. május 30. 08:11 | ![]() | |
Ő volt annak idején a HA-TCH. :-( | |||||
pilotka | Adatlap | 22423 | 2010. május 30. 07:31 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Részemről ennyi a téma.