/ Fórumok /

dioráma elkészítése

Én terepaszt< építek(HO-s vasúti), és annál a terepkialakításhoz várnék anyagot, ill. megvitathatnánk az egyes ötleteket bármelj méretarányban.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363.
Kalóz 225997 2005. november 23. 20:28
Válasz erre
Lacee!
Sajnos a makettek nagy része a gyártási technológiából adódóan bizonyos pontatlanságokkal rendelkezik. Kezdetben az ember nemigen foglakozik vele (főleg amíg nagyon fiatal), aztán kezdi bosszantani és megpróbálja kijavítani. Megismer anyagokat,szerszámokat, fogásokat, és magától is rájön bizonyos dolgokra. Szóval fejlődik, és ez a makettezés egyik nagyon is jó oldala.
Bizonyos anyagokat, eszközöket - ha már felmerült - érdemes beszerezni a jobb eredmény érdekében. Itt a Makettinfon is vannak cikkek - az Anyagok gombra kattintva elolvashatod azokat, érdemes. Természetesen nem kell mindent egyszerre beszerezni, de amit úgy érzel, tudsz hasznosítani - és a pénztárcád is engedi - érdemes megszerezni. Ráadásul nem is mindig kerül sok pénzbe! Pl. a tömítőt lehet helyettesíteni pill. ragasztó és sztirolpor - amit lecsiszolsz - segítségével. Néha még jobb is, mint a különböző tömítők. A technikája: a résbe egy kis pill. ragasztót folyatsz és gyorsan - egy tű vagy fogpiszkáló segítségével egy kevés sztirolport szórsz rá. Elég gyorsan megköt (ez előnye és hátránya is), és hasonló keménységű mint az alap műanyag, tehát csiszolható, karcolható.
És itt jön be a makettezés egyik alaptétele: mielőtt egy ismeretlen technikát használsz, nagyon ajánlott egy próbadarabon kipróbálni, mert ha nem válik be, nem amakett megy tönkre. No meg gyakorolni sem árt.
Na, azt hiszem eleget dumáltam, ha bármi kérdés van, biztosan lesz valaki, aki tud segíteni.

Üdv: Kalóz

Ps.: ha cikket írsz Mekett vagy Rape címére küldjed, a topicokban megtalálod az emiljüket.
warbirds 225996 2005. november 23. 20:26
Válasz erre
Lacee! Ha van a környékeden manikűrös bolt vagy van manikűrös ismerősöd, akkor tudsz szerezni csiszolótömböt! Többféle finomságú van, akár egy ilyen tömb 3 oldalán is. És eszméletlenül jól lehet vele csiszolni, polírozni. Persze előbb nedvesítsd meg, hogy ne ragadjon bele a műanyag! Üdv! warbirds
Lacee 225995 2005. november 23. 20:03
Válasz erre
eagle 012.jpg méret: 121.2 KB
eagle 015.jpg méret: 135.8 KB
eagle 053.jpg méret: 216.7 KB
eagle 073.jpg méret: 262.6 KB
Hahó!

Köszönöm a bíztatást meg a szép szavakat :) Gondoltam h szemet szúr nektek az orr rész rendjén is van ez bár igazság szerint télleg nagyon nehéz 1/72 ben Italeriben csodát művelni itt igazábol akármerre igazítottam a hézag megmaradt! csak más oldalon...tömítő anyaggal pedig nem probálkoztam még sosem és abban a tudatban voltam hogy mint a legtöbb makettező felszerelés ez is "csak" Modell Masterben kapható és nagyon drágán tehát számításba sm jöhetett...de mindent összevetve igaz h nem a legigényesebb a repülő kinézete bár még finom csiszoló papírom sem volt itthon h csiszoljak itt ott rajta.Szivesen csinálok akkor egy leírást a hangárról illetve pár apróságot a repülőről is csak azt mondjátok meg h hova irjam? ide a fórumba vagy vali illetékesnek küldjem el? Üdv! és még pár kép: ;)
Keri 225994 2005. november 23. 18:20
Válasz erre
Lacce!

Csatlakoznék Kalózhoz,az alkatrészek illeskedésére figyelj jobban.Eléggé feltűnő a törzsfelek és az orrkúp rossz összeragasztása.Próbáld minél pontosabban összeilleszteni őket,az egyenetlenségeket tömítsd,csiszold szintbe.Abszolút megteszi hozzá a tubusos Neoflex tömítő,minden barkács-,háztartási üzletben kapható.
Nagyon ügyesen megcsináltad a hangárt,így tovább,építd sok makettet,gyakorolj,gyakorolj!

Keri
Kalóz 225993 2005. november 23. 17:55
Válasz erre
Lacee!
A hangár húúú! tetszik.

Ami a gépet illeti, azon lenne több "javítani való", de ismerve az Italeri makett minőségét (nekem is megvan) elmegy. Konkrétan a tömítés-csiszolás minőségére értem az orrkúp környékén. Viszont most már hagyd így, a következő biztos jobb lesz.
Harald 225992 2005. november 23. 17:55
Válasz erre
Szia, Lacee!
Az olcsó anyagok nem feltétlen rossz anyagok, és a több tízezres makett sem feltétlenül szebb. Én alig használok gyári kiegészítőt, szintén ecsettel festek, sőt még élvezem is. Az egyszerűbb készletektől sem kell megijedni, és az sem biztos, hogy több munka van velük, mint a drágábbakkal. Ha házilag javítasz fel egy makettet, esetleg sokkal többet tanulsz vele. Szóval csak bátran.
Kevés képet raktál fel a repülőről, ahhoz, hogy meg lehessen ítélni, de a világítás jó ötlet, nekem tetszik. A készítésről nyugodtan írhatsz egy kis cikket, a Makettinfós fiúk örülni fognak neki. Mi többiek meg olvashatunk néhány remek ötletet.
Üdv4
Harald
Lacee 225991 2005. november 23. 16:05
Válasz erre
eagle 002.jpg méret: 80.3 KB
eagle 006.jpg méret: 134.9 KB
eagle 008.jpg méret: 172.7 KB
eagle 045.jpg méret: 100.4 KB
eagle 048.jpg méret: 213.4 KB
eagle 050.jpg méret: 101.4 KB
eagle 052.jpg méret: 132.4 KB
eagle 070.jpg méret: 135.2 KB
eagle 081.jpg méret: 111.6 KB
Halihó!
Egy abszolut amatőr és kis költségvetésű diorámát szeretnék bemutatni illetve szivesen olvasnám az ötleteket javaslatokat , mindenféle kritikát.Mint a másik topikban is emlitettem sajnos én nem tudok X ezreket költeni szórófejekre kompresszorokra de még csak márkás ecsetekből sem bővelkedek , azért természetesen nem az ujjammal festegetek :) amiket használok ill. ennél a hangárnál és F-15 ösnél használtam ; Revell ragasztó,Modell Master, Humbrol festék,(ezek a repülőhöz) és sima ragasztó , pizzás doboz,cipős doboz, hullámkarton, 80 ft-os égő, 20 ft -os kábel, nem akarom nagyon a szót szaporytani lényeg hogy akit érdekel a dolog az szóljon nyugodtan és minden apróságot megosztok szívesen.Íme pár kép(bár van még jopár...) :
Lacus 225990 2005. november 21. 16:19
Válasz erre
...még lesz rajta pózna is!!!
Lacus 225989 2005. november 21. 16:18
Válasz erre
...eladó?? Na, erről asszem sokat lehetne dumálni...sorozatba kéne őket gyártani, mint egy komplett dio. alkotóját...csak hát nekem erre nincs lehetőségem, se lóvém...máshogy meg nem "éri" meg, mert annyit nem hiszem, hogy fizetnének értük. Akármilyen fanatikusról is legyen szó...(1 ajánlat volt, 30ezerért, de nam adtam...)
Lacus 225988 2005. november 21. 16:15
Válasz erre
Nadam!! Könyveeet!!?? Még azt a pároldalas cikket sem tudom befejezni, grrr...:-)
kocka 225987 2005. november 21. 16:12
Válasz erre
Eladó munkák nincsenek?
Szerintem sokat kaszálnál:-)
Nadam 225986 2005. november 21. 15:48
Válasz erre
Eszméletlen!
Adjál ki egy könyvet arról hogyan készítetted el ezt a diorámát.
Esküszöm megveszem :)

Le a kalappal előtted.
ZolTTán 225985 2005. november 21. 13:47
Válasz erre
Lacus: etalon!
ELEKTROLAKATOS 225984 2005. november 21. 13:21
Válasz erre
Lacus 225983 2005. november 21. 13:04
Válasz erre
oml?s bel?v?sek.jpg méret: 110.5 KB
mér' nem 'nyittya' meg???...vagy itt már jó lesz??
Lacus 225982 2005. november 21. 13:02
Válasz erre
oml?s.jpg méret: 66.4 KB
oml?s bel?v?sek.jpg méret: 110.5 KB
homokzs?k.jpg méret: 82.7 KB
h?z front teljes.jpg méret: 128.8 KB
...ezek még ide tartoznak...
Lacus 225981 2005. november 21. 12:55
Válasz erre
wermacht3.jpg méret: 89.2 KB
wermacht2.jpg méret: 167.9 KB
wermacht1.jpg méret: 76 KB
t?rmel?k1.jpg méret: 165 KB
parketta.jpg2.jpg méret: 148.6 KB
koszolt vakolat.jpg méret: 118.1 KB
kert fel?lr?l.jpg méret: 159.1 KB
kis kert1.jpg méret: 135.4 KB
Elsőként kezdem a kritikákat, magamról, magamnak...A figurák minőségét ne nézzétek, hisz az eddig látottakhoz hasonlóan ezek is régiek. Csak próbálgatom őket...a csatorna csapnivaló lett, a zöld színt lemosom, mert csak tempera, az alut meg "feketítem", mert nagyon fényes lett.
Lacus 225980 2005. november 21. 12:47
Válasz erre
Kocka! Friss kép nincs róla? A törzs nagyon baba, a korona meg mintha picit lapos lenne, de maga az anyag jól néz ki.
Lacus 225979 2005. november 21. 12:45
Válasz erre
war-om a képeket, mert kíváncsi vagyok rá!!!
ZolTTán 225978 2005. november 21. 09:36
Válasz erre
A fakészítésnél mielőtt megcsinálod javasolom a kiszáritott gyomot 1:1 víz-glicerin folyadékba áztatni, majd újra kiszárítani. Így később sem törik és visszanyeri rugalmasságát.
warbirds 225977 2005. november 20. 18:55
Válasz erre
Jahh, annyit elfelejtettem mondani, hogy magának az egész ágrendszernek kell sűrűnek lennie! Ehhez többféle vastagságú ágat fúrkáltam és ragasztgattam össze, aztán szárított gyökeret is furkáltam rá szálanként...:)) A legjobb az ún. paprikafű gyökere, mert ott vannak vastagabb szálak is, amik akár el is ágaznak. Pepecs munka, de azért 1 napnál nem vesz több időt igénybe. És ezután már csak a majoranna kell...:)
warbirds 225976 2005. november 20. 18:49
Válasz erre
Lacus! Egyelőre nincs, de tervbe van véve, hogy csináltatok róla! Amint össze tudjuk hozni a fotós ismerősömmel, közkinccsé teszem! :) Igaz, hogy lesznek rajta műkörömépítéshez használatos tipek is, mert a megrendelő műkörmös, és demo-fának használja...:)) üdv! warbirds
Kalóz 225975 2005. november 20. 18:16
Válasz erre
20051113_kutyaol.jpg méret: 153.5 KB
Dioráma építóknek téma:
Nadam 225974 2005. november 20. 12:00
Válasz erre
Köszi a tanácsokat kipróbálom.
kocka 225973 2005. november 20. 10:12
Válasz erre
kocka 225972 2005. november 20. 10:11
Válasz erre
azota már tökéletsítettem. Vörös részek már nincsenek a lombkoronába
kocka 225971 2005. november 20. 10:10
Válasz erre
n?vtelen.jpg méret: 60.3 KB
kocka 225970 2005. november 20. 10:09
Válasz erre
Lacus 225969 2005. november 20. 10:09
Válasz erre
Itt a fotó, mert akkor visszakeresek...nagyjából hol található??
kocka 225968 2005. november 20. 10:08
Válasz erre
Nekem ilyen lett a multkori fám. Még régebben küldtem ezt a képet.
Lacus 225967 2005. november 20. 10:00
Válasz erre
Szia warbirds! nincs véletlenül fotód ilyen fáról?? mert bizony én is próbálkoztam hasonló módon, de abból nem sok jó származott...és ez a fa kérdés nekem is komoly probléma még, lassan rá kéne hangolódnom.
warbirds 225966 2005. november 20. 09:38
Válasz erre
SZia Nadam! Én a következőképpen csináltam egy ismerősöm kérésére fát: Miután elkészültek az ágak az egészet jól befújtam lakkspay-vel, amit kreatív boltban vettem. (Ha Pesti vagy, akkor a Margit-híd budai hídfőjénél van egy vagy az Üllői úton is. De lakk helyett meg használhatsz valami vízzel hígított faragasztót is esetleg.) Ezután morzsolt majorannát szórtam rá. És ezt a műveletet többször is meg lehet ismételni egymás után. Miután úgy érzed, hogy elég lombos már, akkor javaslok egy végleges lakkozást, hogy ne nagyon potyogjon a fa. Bár őszi diorámába még élethű is lehet...:)) Üdv! warbirds
Nadam 225965 2005. november 20. 08:47
Válasz erre
Tudom a segítség hosszú í.
Nadam 225964 2005. november 20. 08:44
Válasz erre
Üdv!

Tanácsot kérnék fakészítés témában.Hogy tudnék igazán jó fát készíteni?
Nem is a törzzsel van gondom, mint inkább a lombkoronával.
Tudom az ilyen ember csináljon téli diorámát:)
Próbáltam:mohából, szivacsból és izlandi mohából is de egyik sem nyerte el a tetszésem. Hallottam, hogy zöldfűszerekből csinálnak nem tudom beválik e.
Segitségetek előre is köszönöm: Nadam
Flashpoint 225963 2005. november 19. 12:12
Válasz erre
lucky!

Én a kék címkés rigips glettelőanyagot használom. Ennek az az előnye hogy egészen folyósra is keverheted, akkor is megköt és nem is reped meg, csak belül porózusabb lesz. Simán leöntheted egyben az egészet, ha vastag a réteg, még két-három óra múlva is bele lehet szurkálni a cuccokat, sőt a keréknyomokat csak ekkor érdemes belenyomni, akkor nem szeded fel a gipszet (ez csak akkor igaz, ha nagyon híg a gipsz!). Az ilyen "füvesítésben" az a jó, hogy kellően véletlenszerű, és felfelé állnak a "fűszálak". Ha megvan, akkor pedig a járművel beletaposhatod a talajba.
Kalóz 225962 2005. november 19. 09:58
Válasz erre
lucky!

A gipsznek van egy furcsa és elég kevéssé ismert tulajdonsága: ha kevergetés közben kezd megkötni, akkor kevés víz hozzáadásával tovább kell keverni - "áttörni" - amíg újra pépes nem lesz. Ezután kb. csak egy nap múlva köt meg. A szobafestők szokták így(régebben) glettként használni.
lucky 225961 2005. november 19. 09:13
Válasz erre
Flash!
Ezt a gipszöntést csak szakaszosan tudod csináli nem? Gondolok itt arra ,hogy a gipsz cca 35-45 perc alatt megköt.Vagy ennyi idő elég rá?
lucky
Flashpoint 225960 2005. november 18. 16:47
Válasz erre
Még valamit a fűről!

Én úgy szoktam csinálni, hogy gipsz alapot öntök (gipsz+víz+temperafesték ízlés szerint), és amíg még lágy belenyomkodom ezt a - szintén vasútmodelles helyeken kapható - hosszú ecsetszőrhöz hasonló anyagot. Ezt utána méretre lehet vágni, és a maradékot megint csak belenyomni és így tovább amíg el nem fogy.
Nadam 225959 2005. november 18. 16:13
Válasz erre
Sziasztok

Műfűnek szerintem is a lehető legjobb a vasútmodellező hosszúszálú fű, de lehullott őszi levélnek a nyirfa száraz termése a legjobb. Tökéletes 1:35-ös méret és tökéletes forma egyesül benne.
ZolTTán 225958 2005. november 18. 11:10
Válasz erre
A műfűhöz néhány gondolat. Lehet kapni a vasútmodellező boltokban szórható anyagot. Ebből a hosszúszálú nagyon jól mutat. LKehet hogy drágább mint a moha, de van néhány előnye. A füvesítésre viszont egy két ötlet. Én először a talajt szoktam megcsinálni, ehhez kiszáritott földet vagy homokot használok. Az alapot bekenem faragasztóval - MOZAIK , PALMA - erre szórom a száraz anyagot, majd virágspriccelővel beszórom. Ezt hagyom megszáradni. Vizes állapotban formázható, azaz keréknyom, egyéb is lészithető bele. Ezután erre jön a fű elszórva, amit bevizezek és viz-ragasztó 1:1 arányával feltöltött fecskendővel csöpögtetve leragasztom a füvet. Az előnye, hogy ritkás és sűrűbb fű előállítható, illetve az út mentén történő elszórt jellegű füvesítés is kialakítható.Ha statikus füvet vesz az ember, akkor gyerekkorom műanyag vonalzós módszerével - dörzsöld meg és felkapja a papirt is - még fel is állítható száradás előtt.Én a bazsalikom és hasonló anyagokat fák alá használom lehullott levélként az eltérő színek miatt nagyon jól mutat vegyesen.Ha viszont akad száradt levél, akkor azt kávédarálóban aprítom fel, így még a sárgás és barnás lehullott levelek is jól utánozhatók. Itt viszont a valóságnak megfelelően sincs fű, illetve nem annyira sűrű. A ragasztás a fent leírt módszer szerint.
Hooligan 225957 2005. november 17. 22:22
Válasz erre
Kert, moha, szárít, morzsol, kész!
Bolt, bazsalikom, haza, kész!

A Szegény makettes műfüve! A moha a legtutibb! Én ezt használom
geri1000 225956 2005. november 17. 20:39
Válasz erre
sziasztok! valaki olcson műfűvet nem tud???
jó lenne!
geri1000 225955 2005. november 17. 19:55
Válasz erre
sziasztok! valaki olcson műfűvet nem tud???
jó lenne!
geri1000 225954 2005. november 17. 19:39
Válasz erre
sziasztok! valaki olcson műfűvet nem tud???
jó lenne!
ZolTTán 225953 2005. november 17. 15:22
Válasz erre
Képet nem tudok beszúrni, de ha érdekel látni a kep.tar.hu-n vasutTOM képtárában.Közben viszont kaptam egy tippet amit ki fogok próbálni: pasztell kréta, majd Tamiya lakkspray, mivel az nem oldja az alatta levő festéket. Mindenesetre köszönöm.A makett szóval egy kicsit bajban vagyok. A ház ugyanis beépül majd az asztalra, ami a szegedinek lesz az 1:120 kicsinyítése. Szerintem kb még 2-3 év mire teljesen kész. Eddig is nagyon sokat melóztam rajta, de mivel néhány dolgot működőre akarok megcsinálni az még nagyobb meló lesz. Na üdv mindenkinek. Néha azért megjelenek, mert mivel a fákat, földet és sok mindent magam csinálok hátha van egy két hasznosítható ötletem nekem is.
Lacus 225952 2005. november 17. 14:57
Válasz erre
...1 év, 500 fotó?? Le a kalappal, ez aztán az igazi makett...viszont, ettől tartottam, én bizony a műanyag felülettel kapcsolatban totál analfabéta vagyok, szóval, mint már mondottam, a régi motorosok segíthetnek ebben...
ZolTTán 225951 2005. november 17. 10:32
Válasz erre
Kézbe venni azt lehet, csak éppen az előbbiekben írt méret miatt nehézkes. Az anyag egyébként megegyezik a makettek anyagával, azaz műanyag.Van aki pasztellkrétás eljárást, van aki szórópisztolyt használ.És persze mivel én budapesti vagyok ők néhány száz kilométerre vannak tőlem, ezért a szállítás se lenne egyszerű. Sajna nekem pisztolyom nincs, és anyagi helyzetemnél fogva nem is lesz. Ezzel együtt érdekelne a koszolás.A felület egyébként sima, illetőleg gyári téglamintás lapokból áll. A tető gyári műanyag kátránypapír utánzat.Képet a kep.tar.hu-n vasutTom képtárában lehet találni a veszprémi kiállítás képei között. Egy fehér alapra rögzített 23 állásos fűtőházról van szó félig kész belső berendezéssel.Kb egy év alatt készítettem el- eredeti tervek és kb 500 fénykép alapján -, most jönne a koszolása, de az eddigi melót nem akarom elszúrni.
Lacus 225950 2005. november 17. 10:04
Válasz erre
Hááát, zolTTán, megtiszelsz azzal, hogy gondoltál rám, de attól tartok, a többi motoroshoz kell fordulnod! Látni kéne a készülő házat, nem tudom pontosan, milyen is az a "sztirol", milyen a felület, hiszen ez határozza meg a használható anyagokat stb...én magam "sajnos" leragadtam a hungarocellnél, ebben bármely téren tudok tanácsot adni, de egy ismeretlen eljárással készült házat bizony kézbe kéne venni (szó szerint), hogy az ember tudjon megoldásokat találni...
Lacus 225949 2005. november 17. 09:58
Válasz erre
Lucky, az baj , hogy érzelmek rengetege kavarog bennem. Nagyon beleszerettem ebbe a műbe, hisz ez az első, ami kezdi elérni az áhított színvonalat...ugyanakkor meg nemhogy 30ezret, de 30Ft.-ot sem ajánlottak még fel azért, amit én alkottam...nem beszélve a kény"szar" helyzetről, amiben vagyok...:-( na majd kiderül, mi lesz a sorsa...
ZolTTán 225948 2005. november 17. 09:09
Válasz erre
Sziasztok. Vasútmodellező vagyok és a szegedi fűtőházat építem. Lacus visszanéztem a képeidet és a következő kérdésben szeretném a segítségedet kérni. Maga az épület készen van, de koszolnom kéne. Itt a szárazecsetelés nem jöhet szóba, mivel tényleg koszolásról, öregbítésről kellene inkább beszélni. Az épület anyaga sztirol, Revell festékkel megfestve. Milyen eljárást ajánlasz. Az állapota nem romos, de a festett falaknak kellene visszaadni az öregedés jeleit.A fényképeid szenzációsak. Az igazság az, hogy mivel a ház maga készen van most jönne a hozzá tartozó dioráma készítés, sajnos ez kb 1,6x1 m-t jelent. Ez csak a ház és közvetlen környéke.A másik kérdés olajfolyásokat hogyan szoktatok imitálni. Bocs a zavarásért.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363.