<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
sanyi | Adatlap | 22675 | 2010. október 18. 19:29 | ![]() | |
miles | Adatlap | 22673 | 2010. október 18. 16:19 | ![]() | |
Most kaptak 3 megrendést abbol lehet most ellesznek egy darabig. | |||||
Lacy | Adatlap | 22672 | 2010. október 18. 16:05 | ![]() | |
Szép! Tetzsik, hogy átlátszó lappal fedték le a szívócsatornát. | |||||
Dani | Adatlap | 22671 | 2010. október 18. 14:56 | ![]() | |
Sziasztok, véletlenül akadtam rá, míg épp Jak-23-as építéshez keresgéltem anyagokat: a lengyelek két példányt nagyon szépen felújítottak (nem derült ki, legalábbis számomra, hogy repülőképesek-e, gyanítom, hogy nem). Egyik az USA által tesztelt változat színeit kapta, a másik a civil lajstromú lengyel sebességi rekorder gép. Mindezt blogban foglalták össze, sok érdekes fotóval és rajzzal: jak23pl.blogspot.com/ | |||||
ambasa | Adatlap | 22670 | 2010. október 17. 23:52 | ![]() | |
Az MHG-18 gépeiről itt van egy jó kis fotó gyűjtemény, sajnos csak kevés TB-s képpel, mindenesetre látszik, hogy a gépek egyszínűek: nva-flieger.de/_tl/index.php/fotos/nva/mhg18.html TG | |||||
ambasa | Adatlap | 22669 | 2010. október 17. 23:44 | ![]() | |
ambasa | Adatlap | 22668 | 2010. október 17. 23:38 | ![]() | |
Én semmit nem tudok róla egyszerűen beírtam a keresőbe, hogy "nva mi-8tb" és ez jött fel. A kép innen van: www.network54.com/Forum/181015/thread/1255873015/1-35+48+72+87+-+Eine+Stunde+auf+dem+Flugplatz TG | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22667 | 2010. október 17. 23:18 | ![]() | |
Lehet erről a makettről többet tudni ? Egyenlőre még csak gyűjtöm az infókat makett-minyó ügyben. Van nekem is egy 72-es Zvezda 6 ív réz maratással, úgyhogy még gyűjtöm az erőt rá :) | |||||
ambasa | Adatlap | 22666 | 2010. október 17. 23:01 | ![]() | |
Itt egy kép a 814-es-ről készült makettről: i140.photobucket.com/albums/r36/TBC_photos/1810CB_24.jpg TG | |||||
ambasa | Adatlap | 22665 | 2010. október 17. 22:57 | ![]() | |
Üdv! A 814, és a 827-es NDK Mi-8TB de, hogy megkülönböztessék a felfegyverzett T-től hívják TBK-nak is(szovjet terminológia szerint Mi-8TV) tengerészeti volt, az előzőről makettfotót, míg az utóbbiról több kép is van az airlinersnet-en igaz pont a TB jelegétől megfosztva. E szerint az oldal szerint az MHG-18 (MarineHubschauberGeschwader-18) 10db Mi-8TB-t üzemeltetett az NVA összesen 38 darabjából. home.snafu.de/veith/mhg-18.htm Az MHG-18nál repült a Mi-8TB: 807,808, 810, 812, 814, 818, 820, 824, 827, 830, 831, 834, Mi-8T 906, 907, és Mi-8PS 773. A 820 és a 824 1980.01.10-én megsemmisült, gondolom összeütköztek 8ezek a gépek szerintem (de ez csak megérzés illetve utalások vannak rá) mind kékek voltak A többi a KHG-67 (KHG-3) és a KHG-57 (KHG-5) kötelékében szolgáltak, itt egy kép a KHG-5-től: home.snafu.de/veith/MiGs/khg57-tw.jpg Itt van két TB oldalnézet: wp.scn.ru/en/ww3/v/40/5/0/5 wp.scn.ru/en/ww3/v/40/5/0/3 TG | |||||
búza | Adatlap | 22664 | 2010. október 17. 19:48 | ![]() | |
Valószínűleg azért hiányzik, mert Kubát elég nehéz harckocsival lerohanni! :-))) | |||||
Kalóz | Adatlap | 22663 | 2010. október 17. 12:45 | ![]() | |
Nyugodtan, tényleg érdemes! | |||||
sanyi | Adatlap | 22662 | 2010. október 17. 12:10 | ![]() | |
Szia Búza! Köszi a képet, látom hogy ennek is két fajtája van, mert a németen van páncéltörő, ezen pedig nincs. Ez jobban néz ki, de tényleg jó lenne ha lenne több képem. Jó ötlet a cirilbetűs keresés, megpróbálom. | |||||
sulyid | Adatlap | 22661 | 2010. október 17. 11:39 | ![]() | |
Csak nekem tünt fel hogy a MIG az már gyakorlatilag haldoklik? Szinte minden megrendelést a Szuhojkap és szerintem ez így igaszságtalanság, noha a logika az megvan benne. | |||||
búza | Adatlap | 22660 | 2010. október 17. 11:03 | ![]() | |
Szia Sanyi! Igazi TB-ről nagyon kevés kép van, de azért találtam néhányat, csak nem hagyják magukat letölteni. Talán ciril betűvel kellene beírni és akkor dobna többet is. Üdv: Búza | |||||
sanyi | Adatlap | 22659 | 2010. október 17. 09:46 | ![]() | |
Szia Búza! Még nem kezdtem el agyalni a nemzetiségén, de inkább ez, mint a német, mert a kisebb és egzotikus országok gépei a kedvenceim. Nyugodtan felrakhatod a képet:) | |||||
búza | Adatlap | 22658 | 2010. október 17. 07:37 | ![]() | |
A Pestvidékiben nagyjavították és akkor. Hogy pont ezt arra nem esküdnék, de kéket biztos, hogy festettünk. | |||||
Lacy | Adatlap | 22657 | 2010. október 16. 20:19 | ![]() | |
Nálunk festették kékre? | |||||
búza | Adatlap | 22656 | 2010. október 16. 20:16 | ![]() | |
Szia Sanyi! Találtam kubai TB-ről is képet. Csak nem meg szeretnéd építeni? | |||||
sanyi | Adatlap | 22655 | 2010. október 16. 19:53 | ![]() | |
Búza és Lacy! Köszi szépen a segítséget! Üdv Sanyi | |||||
búza | Adatlap | 22654 | 2010. október 16. 19:26 | ![]() | |
Szia Lacy! Az nem véletlen, mi javítottuk anno. És szerintem a tengerészetit is. Üdv: Búza | |||||
Lacy | Adatlap | 22653 | 2010. október 16. 13:23 | ![]() | |
Sziasztok, Sanyi itt vannak részlet fotók, bár a szöveg német. Buza, szép magyar színei vannak! | |||||
búza | Adatlap | 22652 | 2010. október 16. 12:24 | ![]() | |
Szia Sanyi! Az előbb kapkodtam egy kicsit. A Mi-8 TB változatnak volt egy 12,7-es géppuska az orrában, a tartókon 6db UB32-57-es rakétablokk és 6 db páncéltörő rakéta felül. Nyithatóak a deszanttér ablakai, de nem mindegyik. Ezek az ablakok egy kissé domborúak is. Belülről egy tartó van mögöttük amire géppisztolyt lehet rögzíteni. A deszant ajtónál egy keresztrúdon géppuska rögzíthető. Jobb oldalon elől alul van egy nyitható nyílás az optikai bombacélzónak. Ez üzemen kívül valahol a másodpilóta mellett volt egy tartóban. A géppuska heveder is itt jött előre. Nagy oldaltartály a két oldalon. Az NDK használta, hogy a haditengerészet is arra nem emlékszem. Talán volt kékre festett változata is? Én ezt az egy képet találtam, bár mindenféle kereső dob egy csomót, de szerintem a ciril betűk rossz fordítása miatt. Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 22651 | 2010. október 16. 11:18 | ![]() | |
Szia! Itt találtam egyet, meg az Airliners-en is van. http://www.parow-info.de/ Üdv: Búza | |||||
sanyi | Adatlap | 22650 | 2010. október 16. 10:22 | ![]() | |
Sziasztok! A Mi-8/17-nek van vagy volt egy alváltozata, ami fel volt szerelve páncéltörő rakétákkal a függesztők tetején és géppuska volt az orrban. Hiába keresem, nem találom. Ha esetleg valaki tudja miről beszélek, dobna egy linket vagy pár képet? Főleg az érdekelne hogy kik használták - NDK rémlik. | |||||
f2d | Adatlap | 22649 | 2010. október 14. 18:15 | ![]() | |
Kicsit OFF-olok, egy makettel, hátha másnak is megjön a kedve.:-) Ma nagy levegőt vettem és összeállítottam a Condor MiG-29SMT-jét. Ahhoz képest mikor befejezetem a Foxhoundot azt mondtam, hogy soha többet nem építek Condor makettet nem bírtam sokáig.:-) Akkor azt hittem, hogy ennél már nincs lentebb minőségben, de tévedtem, ez a 29-es mérföldekkel elmarad a 31-estől. Előnye az egyedisége, valamint méretre és alakra nagyjából helytálló 9.17-es. Hátránya, az minden amit el lehet képzelni, és még annál is több. Az orra rossz, de ez az összes MiG-29 makettre igaz, mondjuk ennél a makettnél elég látványosan, kicsit az F/A-18-akra hajaz. Mivel elvetemült egy makett nem tervezem feljavítani, csak egy új ormányt, valamint egy K-36D-t kap és természetesen csukott kabintetőt. Az utolsó két képen lévő 405-ös oldalszámú gépet próbálom meg elkövetni a készletből. | |||||
PETI | Adatlap | 22648 | 2010. október 11. 20:22 | ![]() | |
Tudtommal nem. Üdv | |||||
sulyid | Adatlap | 22644 | 2010. október 11. 17:06 | ![]() | |
Nekem a rajz a hátterem. De tervezek a 3 képből össze dobni 1 témát win 7-hez. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22643 | 2010. október 11. 16:52 | ![]() | |
Nekem inkább ez a hátterem. (tényleg ez:) ) | |||||
sulyid | Adatlap | 22642 | 2010. október 11. 16:33 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 22641 | 2010. október 11. 16:30 | ![]() | |
Akkor is csúnya gép fog maradni az SMT.:) Inkább csináljál 1 mig 35-öst. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/10/MiG-35_airliners_net.jpg | |||||
sulyid | Adatlap | 22640 | 2010. október 11. 16:28 | ![]() | |
Magyarországon állomásoztak szu 27-esek? | |||||
f2d | Adatlap | 22639 | 2010. október 10. 22:05 | ![]() | |
Köszi. Azt gondoltam, hogy nincs olyan sok belőlük, és a számokat váltogatták rajtuk. Én aszt hittem, hogy a 331-es az az 506-os elődje volt, de az orosz számozáson kiigazodni lehetettlen. Engem a 29-esek közül csak ez az egy típus (9.17) fogott meg, az első komolyabban modernizált változat, igencsak egyedi külsővel, meg az is tetszik benne, hogy kevés volt belőklük. | |||||
Lacy | Adatlap | 22637 | 2010. október 10. 20:34 | ![]() | |
Keveset tudok, egyrészt érzelmi okokból (merthogy nekem ronda :) ), illetve mert rengeteg kívül-belül jelentősen különböző gépre ráaggatták ezt a nevet. Eredetileg három SMT prototípust építettek. Elsőnek egy 9.12 prototípust alakítottak át, de az nem volt repülőképes. Majd egy 9.13-as szériai gépet, később egy 9.12-es széria gépet alakítottak át és repültek be. Első ránézésre jóval több prototípus repült, de ez csak azért tűnik így mert egy-egy gép több oldalszámot is kapott a bemutató repülésekre. Pl a kék 331 és a kék 405-ös oldalszámú gép ugyanaz. De az utóbbi években gyakran szinte mindegyik eladott gép megkapja ezt a nevet a bulvár sajtótól (jól bejáratott). SMT-nek nevezik a jemeni, a szudáni és az ex.algériai gépeket is, pedig három jelentősen különböző alváltozatról van szó. És akkor a sok S, SM, ST stb jelzések kavalkádjáról ne is beszéljünk... De a Gombóc Artúr találó! :) | |||||
sulyid | Adatlap | 22636 | 2010. október 10. 20:29 | ![]() | |
Ja és még 1 kérdés: Mi lényege van 1 '70-es évek szintjén lévő gépet szimplán nagyjavítani? Nincsen több értelme 1 modernizációval egybekötni? | |||||
sulyid | Adatlap | 22635 | 2010. október 10. 20:27 | ![]() | |
Ja tényleg azt kihagytam hogy ezt a festésmintát ami a felújított gépeken van nem adta-e ki valamelyik matrica gyártó? Nekem a kétülésesek azok nagyon bejönnek. Szivesen megcsinálnám 1/32-őben ezzel a festéssel. | |||||
sanyi | Adatlap | 22634 | 2010. október 10. 20:23 | ![]() | |
Szia Lacy! Igen, érdekesek, mert sokan nem is tudnak róluk. Egyes helyeken azt olvasni hogy már nem repülnek, de szerintem ezek vígan röpködnek:) Már van egy Zvezda 31-esem, most kellene hozzá matrica, mert egy ilyen gépnek a polcomon a helye. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22633 | 2010. október 10. 19:19 | ![]() | |
Úgytudom hogy talán a 2000-es zeltwegi repülőnapon készült a felvétel. | |||||
f2d | Adatlap | 22632 | 2010. október 10. 19:15 | ![]() | |
Nekem eddig fel sem tünt.:-) Tudsz valamit ezekről a 90-es évek végén gyártott 9.17-es SMT-kről? A 405-höz és az 506-hoz van matricám, de a többi is érdekel. | |||||
sulyid | Adatlap | 22631 | 2010. október 10. 18:56 | ![]() | |
Egyébként mennyivel drágább a 29-est üzemeltetni a (su) 27-eshez képest? | |||||
makettes | Adatlap | 22630 | 2010. október 10. 18:36 | ![]() | |
Jól látod,magyar Mig-21UM.905-ös oldalszámú. | |||||
sulyid | Adatlap | 22629 | 2010. október 10. 18:36 | ![]() | |
Helyette is:) Igen jól látod. Ez a kép már más topicban is szerepelt és ott jó alaposan ki is lett vesézve. | |||||
Lacy | Adatlap | 22628 | 2010. október 10. 18:31 | ![]() | |
f2d, az SMT mögött jól látom a magyar Mig-21UM-et? :) | |||||
sulyid | Adatlap | 22627 | 2010. október 10. 18:28 | ![]() | |
Csak hogy kekeckedjek:) Még most sem egységesek 100%-osan mert amikor néztem a képeket akkor felütünk hogy a folt térképük az pedig eltér.:) Kiváncsi lennék hogy mi lenne az eredmény ha a 12 db nagyjavított gépet össze eresztenénk 12 magyar MIG 29-essel. Persze a kazah gépek azok kazah pilótákkal a magyarok pedig magyar pilcsikkel. Szerintem a kazah gépek leradíroznák az égről a mieinket... | |||||
Lacy | Adatlap | 22626 | 2010. október 10. 18:02 | ![]() | |
Szia Sanyi, igen igazi különlegességek! Az Oroszoknak érdekében áll, ennek a fegyver rendszernek a fenntartása. (Kína, Bajkonur...) Ezért az elmúlt években húsz Mig-31-est nagy javítottak a Kazahok számára. | |||||
Lacy | Adatlap | 22625 | 2010. október 10. 17:43 | ![]() | |
sulyid, a Szu-27-eseket egy 1995-ben aláírt egyezményalapján Oroszország szállította le Kazahsztánnak 1999 és 2001 között. A tizennégy gépeket korábban az orosz légvédelem használta, és elég szanaszét szériákból származnak. Pl. még olyan korai széria is van közöttük, mint ami itt volt nyáron Kecskeméten. (Egyes írások jóval nagyobb számot adnak meg, de ezek hibás adatok.) Pár éve tíz gépet Fehéroroszországba, kettőt pedig Ukrajnába küldtek élettartam hosszabbításra. Azóta egységes képet mutatnak kívülről. Korszerűsítve két gép lett. Erről ezen a fórumon korábban írtam. Akkor még az volt az elmélet, hogy a Mig-27-esek közelgő kivonása miatt kaptak precíziós földi támadó képességet. Azóta a Mig-27-esek megjelentek Ukrajnában, ahol azokat is nagy javítják. Egyébként ez a két típus a egy reptéren települ a kazah 604. légibázison. | |||||
sulyid | Adatlap | 22624 | 2010. október 10. 17:11 | ![]() | |
Ez akkor is ronda:) És erről nem nyitok vitát:) Inkább nézd meg ezeket és jöljél rá magadtól hogy mi a szép:) www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-27/1785400/&sid=d2c72c20f4d0c83899d8e93a2be102f6 www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-27UB/1784535/&sid=d2c72c20f4d0c83899d8e93a2be102f6 | |||||
f2d | Adatlap | 22623 | 2010. október 10. 17:07 | ![]() | |
Szép ez mint egy Gombóc Artúr. Nemis tudom, hogy miért nem a Fireball NATO kódnevet kapta.:-) www.airliners.net/photo/Russia---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29SMT-(9-17)/0141229/L/&sid=ef44b22a156937db766d77583e19e38e | |||||
sulyid | Adatlap | 22622 | 2010. október 10. 16:47 | ![]() | |
Olyan gyönyörűek azok a két üléses UB-k a bal oldalon... Ezek a gépek most jöttek a nagy javításról? Vagy esetleg modernizálták őket? Összesen hány példány esett át a cuccon? Milyen módosításokat csináltak rajtuk? | |||||
sulyid | Adatlap | 22621 | 2010. október 10. 16:46 | ![]() | |
Amúgy sokat nem vesztesz mert iszonyatosan ronda az SMT. :D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Köszi a képeket és az infókat!
Üdv
Sanyi