<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
kamovos | Adatlap | 22810 | 2011. január 27. 08:50 | ||
Vadász | Adatlap | 22809 | 2011. január 27. 07:02 | ||
Gondolom sürgősen szeretnéd megépíteni. Az IL-2 m3 változathoz inkább vedd meg a Zvezda vagy Toko makettjét. Igazából a Dakoplast a legpontosabb csak kissé nehéz beszerezni és pontatlanabb az illeszkedése. Ha ráér akkor várd meg amíg az Academy kiadja a kétüléses változatot. Jó lenne látni a kiválasztott festést, mert az IL-2m3 és a sima IL-2m változatot nehéz megkülönböztetni, és a festést is sokszor rosszul adják meg. | |||||
Vik30 | Adatlap | 22808 | 2011. január 26. 22:04 | ||
Nehéz átalkítani 1/72 italeri mig 29est mig 29k ra? | |||||
SIG | Adatlap | 22807 | 2011. január 26. 21:47 | ||
Szia ! Azért talán ezek egy kicsit tudnak segíteni. Itt úgy tűnik, hogy a szárny a korainál egyezik és az Il-10-es környékén változik. Bocs, ha közben hülyeséget beszéltem, nem vagyok szakértője a típusnak, de nem a Dörmögő Dömötörből szkenneltem :) Üdv... | |||||
erwyn | Adatlap | 22806 | 2011. január 26. 20:50 | ||
Sziasztok Tibcsi és Otto! Köszönöm a segítséget! Ez a szárnyeltérés jelentős. Nekem csak az M3 felel meg mivel konkrét gépről van szó. Még egyszer köszönöm! | |||||
Otto | Adatlap | 22805 | 2011. január 26. 20:18 | ||
erwyn! Szerintem a törzs alakra ua., DE a szárny teljesen más az m3-nál. Viszont il-2m -et tudsz csinálni az academyből. üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22804 | 2011. január 26. 19:42 | ||
Szia, Mivel a lengyel ZTS ugyanarra a törzsre adja a kétféle deklit, gyanítom, hogy az új kabinhoz csak hozzá kell igazítani a törzset, ha szükséges és ennyi. :) | |||||
erwyn | Adatlap | 22803 | 2011. január 26. 19:25 | ||
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kikérni Il-2-es témában és csak reménykedem, hogy nem követek el szentségtörést kérdésemmel. Egy Il-2 M3 változatú kétüléses gépet szeretnék összerakni, de ehhez az Academi együlésesét szeretném alapul venni, mivel ez gyönyörű. Vagyis a kabintetőn kívül a törzs geometriája mennyiben más a két gép között, ésszerű határok között lehetséges-e az átalakítás, vagy akkora a különbség, hogy mást kell alapul venni? Köszönöm! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22802 | 2011. január 22. 12:23 | ||
Na ez sem rossz kis gyűjtemény! sovietwarplanes.com/board/index.php | |||||
f2d | Adatlap | 22801 | 2011. január 21. 12:40 | ||
Multkor valaki kérdezte, hogy milyen a Kopro digikamós matrica. Szerintem jól mutat. www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-modern/8718-mig-29as-fulcrum-airfix.html | |||||
Zizi | Adatlap | 22800 | 2011. január 20. 11:57 | ||
Rendben van a MiG-9, eredeti a festés:-) Sok sikert az építéshez. Én még egy régi vakuból építettem meg, szürke fetéssel is jól néz ki. | |||||
Freddy | Adatlap | 22799 | 2011. január 20. 11:45 | ||
Köszönöm a válaszokat! Komolyabban feljavítani nem akarom, csak egy szép és látványos gépet szeretnék a polcomra. | |||||
Dani | Adatlap | 22798 | 2011. január 19. 16:33 | ||
Egy galéria a MiG-9-esről, Kínából. picasaweb.google.com/andrei.serohh/ChinaSMIG9 Ezt a zöld színt szerintetek a múzeumi példány kapta csak, vagy szolgálatban álló példány is viselte? (Szeretném az A-model gépét megépíteni, azért kérdem, és inkább színeset építenék, mint szürkét) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 22797 | 2011. január 19. 11:47 | ||
A Bílek gyártja a kiképző változatot is. Eszméletlen ronda a saját fejlesztésű (nem Italeri)kiképző orr-rész, de másnál nincs. A hajtóműgondolákkal tényleg meg kell küzdeni. | |||||
Takker83 | Adatlap | 22796 | 2011. január 19. 09:24 | ||
Szia Freddy! Szerintem a Trumpeter egész jó! Szép a kidolgozása, az illeszkedések is jók. Alakhűség... hát ott lehet, hogy a Bilek/Italeri kicsit jobb. A Bilek/Italeri régi darab, rengeteg munkád lesz vele, főleg a hajtómű gondoláival. Igazán akkor fogod megtudni ha megveszed mindkét gépet :D | |||||
Caprice | Adatlap | 22794 | 2011. január 18. 23:17 | ||
Sziasztok. A budaörsi reptéren volt egy másik Li-2 is. Mi lett vele? | |||||
f2d | Adatlap | 22793 | 2011. január 17. 12:28 | ||
Az inkább a HobbyBoss-ra jellemző. Amiket én láttam Trumpikat azok szép arányos makettek voltak, azaz egy laikus számára feltűnő hiba nem volt rajtuk. | |||||
Freddy | Adatlap | 22792 | 2011. január 17. 12:05 | ||
I/72-es Il-28-asból melyik a jobb, a régi Bilek, vagy a Trumpeter? Elsősorban méret-és alakhűség szempontjából kérdezem, Trumpeterről sok oylan kritikát olvastam, hogy részletes, de méret- és/vagy alakhibás maketteket csinálnak. | |||||
sanyi | Adatlap | 22791 | 2011. január 14. 16:37 | ||
Szia Momi! Ugye hogy ott bujkál?:) Köszi a jelölést, nagyítást és képeket Lacynak és Levixnek! Az a baj hogy nincs normális kép róla/róluk. Ugyanez van a Szu-27-el, amit állítólag intenzíven használtak az UNITA ellen földi fegyverzettel. Jó lenne pár kép, mert valahol úton egy Flanker és van hozzá matricám. Üdv Sanyi | |||||
Dani | Adatlap | 22790 | 2011. január 14. 10:26 | ||
Örülök, ha tetszik.:) Rájöttem, hogy meg kell tanulnom a cirill ábécét minimum, ill. alapfokon oroszul előbb-utóbb.:) | |||||
momi | Adatlap | 22789 | 2011. január 13. 13:01 | ||
Sziasztok! Aztaaa! Hiába no, öregszem,nekem ehhez már kevés a monitor felbontása! Köszönöm. Momi | |||||
harold | Adatlap | 22788 | 2011. január 13. 12:01 | ||
Levix | Adatlap | 22787 | 2011. január 13. 11:11 | ||
Levix | Adatlap | 22786 | 2011. január 13. 11:05 | ||
Levix | Adatlap | 22785 | 2011. január 13. 09:52 | ||
Upsz ehhez nagyító kell :). Hiába akinek jó a szeme! | |||||
harold | Adatlap | 22784 | 2011. január 13. 09:50 | ||
Google maps! Catumbela airport :-) | |||||
Lacy | Adatlap | 22783 | 2011. január 13. 09:44 | ||
Levix | Adatlap | 22782 | 2011. január 13. 08:59 | ||
Volt ott több Szuhoj is nem csak egy, de 24-es tényleg nincs. | |||||
momi | Adatlap | 22781 | 2011. január 13. 08:52 | ||
Szia Sanyi! Végignéztem a képeket,hol láttál Te Szu-24-et? Egy árva Szu-22M-t láttam leponyvázva összesen. Még egyszer kérdezem melyik képen volt szerinetd a Szu-24? momi | |||||
PETI | Adatlap | 22780 | 2011. január 12. 20:20 | ||
Hát ez brutál jó! Köszi | |||||
lucky | Adatlap | 22779 | 2011. január 12. 20:00 | ||
Volga jobb lett volna, de így se rossz.:) | |||||
Vik30 | Adatlap | 22778 | 2011. január 12. 19:58 | ||
Dani | Adatlap | 22777 | 2011. január 12. 12:00 | ||
pan.bg/retrospotters&p=1 Egy aranybánya, bolgár légierős képek, főként a '60-as, '70-es évekből. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22776 | 2011. január 5. 18:21 | ||
Daala | Adatlap | 22775 | 2010. december 27. 15:02 | ||
Bocsi, másik topikba szántam... | |||||
Daala | Adatlap | 22774 | 2010. december 27. 14:59 | ||
sanyi | Adatlap | 22773 | 2010. december 27. 13:16 | ||
Hali! Nem épp "vörösszárny" de más helyet nem találtam. Ez a ritkaság, ami eddig legenda volt: angolai Szu-24! picasaweb.google.com/nuno.o.rodrigues/Catumbela Sajnos nem a legmakettezőbarátabb felbontás, de az látszik hogy nem MiG-23... | |||||
f2d | Adatlap | 22772 | 2010. december 27. 09:23 | ||
Azért az is látszik a képen, hogy kitől kapták.:-) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22771 | 2010. december 26. 11:11 | ||
Erről a rajzról jut eszembe mit találtam tegnap. (nemtudom titeket meglep-e, engem meglepett) Keleti szomszédunkban, Ukrajnában is található egy T-10-es prototípus. A probléma csak az, hogy talán az egyik legmesszibb pontban Luganszk-ban... (Kár hogy nem a Kijev-Zhulyany múzeumban van, oda egyszer szeretnék eljutni :) ) | |||||
f2d | Adatlap | 22770 | 2010. december 26. 10:55 | ||
f2d | Adatlap | 22769 | 2010. december 26. 10:50 | ||
Az FN/MF jelőlések csak marketing célokat szolgáltak, nem hivatalos típus megnevezések. Ezekkel az volt a gyártó (NAPO Su) célja, hogy hangsúlyozza a repülőgép felhasználhatóságát és az által ellátandó feladatköröket. Az első nemzetközi kiállításoán (Le Bourget 1995) kapta az FN jelölést (Figfhter Navy). Elméletileg navy feladatkörre specifikált gép, Sea Dragon repülés elektronka, MAD, Kh-41 Moskit rakéta, stb. A rossz nyelvek szerint semmi különleges nem volt a gépben. Az 1999-es MAKS-on, pedig az MF feladatkörre utaló rövidítést. MF = Mnogofunktsionalniy (közelítőleg a nyugati terminológia szerint Multi-roll/Multi-purpose Fighter). | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22768 | 2010. december 26. 10:28 | ||
WGS | Adatlap | 22767 | 2010. december 26. 01:34 | ||
Na akkor járjunk utána a Szu-34-es elnevezés fejlődéstörténetének. Először is Isten megteremté az alap Szu-27-est, azaz a Flankert (A Flanker egy NATO-kód, nem jelent mást, mint oldalbástya.) Ebből természetes folyamatként növekedett ki, azaz következett a Szu-27-es kétüléses változata. A kétüléses egyik alfajából, amit a későbbiekben UB-nak neveztek, fejlődött ki az egymás melletti üléses vadászváltozat, a Szu-27IB. Ez a gép hasonlóan mutat szemből, mint a Szu-24-es. A Szu-27IB típusnévből az IB azt jelenti: Istrebitel Bombardirovshchik (magyarul: vadászbombázó) A Szu-32FN: a nyugati métely szerint: Figfhter Navy(FN), azaz haditengerészeti vadász. Idővel a repülőgép elnevezése Szu-34-esé változott. Most éppen hogy hívják? | |||||
att2 | Adatlap | 22766 | 2010. december 26. 00:44 | ||
És egy link, ahol többet meg tudhat az ember erről a nagyszerű gépről! http://www.ausairpower.net/APA-Fullback.html | |||||
att2 | Adatlap | 22765 | 2010. december 26. 00:38 | ||
Elvileg van/volt különbség a Su-32 és 34 között. Legalábbis mintha úgy láttam volna... A futóműben biztos volt, mert eleinte egy kerekes főfutók voltak, valamint a kiömlők között lévő "fullánk" a 32-esen (talán) rövidebb volt. Aztán lehet keverem a prototipusokat a széria gépekkel. Előre is bocs akkor. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22764 | 2010. december 26. 00:05 | ||
Szia f2d! Hát, egen. Az olyan :D Akkoriban még azért nem konyítottam így a dolgokhoz. Lekentem kékre azt csókolom :)) Csak azért van festékszóróval festve a két Flanker, mert több évet álltak félkészen, és közben lett festékszóróm, egy 0.5-ös düznijű :), nagy felületekhez azóta is használom. A Szu-34-es amúgy "hibrid", mert az alja még ecsettel van:) | |||||
WGS | Adatlap | 22763 | 2010. december 25. 23:54 | ||
Profinak tűnsz f2d, de akkor leszel király, ha el tudod mondani az átmeneti (Szu-32FN) történetben mit jelent az "FN"? Én tom. | |||||
WGS | Adatlap | 22762 | 2010. december 25. 23:44 | ||
Szia Zoli1989! Az én Szu-34-esem sokkal szarabb, le a kalappal előtted. A Szu-34-esről jutott eszembe , hogy az oroszok imádnak számozni. A Szu-34 kétüléses nagyvas először mi volt? Szu-27IB, majd Szu-32FN, ezt követően lett belőle Szu-34. Ki tudja mit találnak még ki neki? Más név, több rubel. Egyébként meg ember legyen a talpán, amelyik a sok, egymást követő számozást követni tudja. Csak arról jutott eszembe, hogy a Szu-47, ami nem biztos, hogy ez lesz, S-37-esként indult. De miért nem T-37-es lett, ugyanis a Szuhoj vadászok protói T-vel kezdődtek sokáig. Most ez a szépség meg S lett. Tud erről valaki valamit? | |||||
f2d | Adatlap | 22761 | 2010. december 25. 23:31 | ||
Szépek. Az utoló két képen úgy látszik mintha az 53 számú gépnek a fülkében lévő műszereket takaró lemez színe nem fekete lenne. | |||||
f2d | Adatlap | 22760 | 2010. december 25. 23:18 | ||
A korához képest meglepően pontos makett, de a függőleges vezérsíkjai a Su-27UB-ról valók, ami nagy. A Su-34-eshez az egy üléses Flanker kisebb vezérsíkjait alkalmazták, igaz az első prototípuson a nagyobb volt (T10B-1, kék 42-es számozású gép), de ez sokmindenben külömbözik a későbbi Su-32/34-es gépektől, így egyszerűbb a két vezérsíkot cserélni rajta. A régi Airfix passzolt hozzá, de sajnos ez a makett már rég eltünt a picról, szerintem az új ICM 27-esé jó hozzá, ez amúgyis nagyon pontos makett. Ja, nekem is ez az egyik kedvenc gépem.:-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Találtam neked valamit!
Talán segít az építésben
www.google.hu/imgres
www.google.hu/imgres
www.google.hu/imgres
Üdv: kamovos