| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
| Lacy | Adatlap | 22850 | 2011. március 15. 07:45 | ![]() | |
| sanyi | Adatlap | 22849 | 2011. március 14. 14:23 | ![]() | |
|
Sziasztok! Keresek a képen lévő gépről több képet. Google nem segít, mert ezzel a felségjellel szeretném megépíteni. Tehát a Makettinfón először a történelem során: guineai An-14! Ha esetleg valakinek van egy hiper-szuper képszerkesztője és feljavítaná, az is jó lenne - fotosoppp nem sokat ért. | |||||
| Airmax | Adatlap | 22848 | 2011. március 14. 12:57 | ![]() | |
|
Szia kepfeltoltes.hu/110314/capture_03142011_124510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nézd meg a fotót,kicsit nagyítsd a szöveg miatt. Ez a fotó Igor Efimové aki 1984-89 között a Kunmadarasi Szovjet légibázison teljesített szolgálatot.Még szerencse hogy voltak akik készítettek fotót.(ezt írja ha jól gondolom) Én azt feltételeztem hogy a fotó ott készült a 328. felderítő század gépéről. | |||||
| Lacy | Adatlap | 22847 | 2011. március 14. 11:48 | ![]() | |
|
Szia, "Az első fotó az roppant érdekes(számomra) Jak-28-as Kunmadarason azt hiszem 1979?" 48. önálló gárda felderítő ezred Jak-28R gépe, Kolomija Ukrán SzSzK, a nyolcvanas évek közepén. | |||||
| Airmax | Adatlap | 22846 | 2011. március 13. 21:25 | ![]() | |
| Airmax | Adatlap | 22845 | 2011. március 13. 21:20 | ![]() | |
|
kepfeltoltes.hu/110313/00043aey_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/110313/su-7bm_1975_magyarorsz_g_kunmadaras_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Tehát ez a Szu-7bm 1975-ből a Magyar légtérben. | |||||
| Airmax | Adatlap | 22844 | 2011. március 13. 21:18 | ![]() | |
|
Sorry a képfeltöltő kibabrált velem.A harmadik képen 1979 Sármellék Mig-23 | |||||
| Airmax | Adatlap | 22843 | 2011. március 13. 21:16 | ![]() | |
|
Az első fotó az roppant érdekes(számomra) Jak-28-as Kunmadarason azt hiszem 1979? A második kép Rakéta éleslövészet Lengyelország 1985. A harmadik kép 1979 ből Szu-7bm a Magyar légtérben. Az utolsó kép 1986 Lengyelország Balti tengeri rakétalövészeten a Szu-22-es banda. | |||||
| Airmax | Adatlap | 22842 | 2011. március 13. 21:10 | ![]() | |
| Rumcájsz_52 | Adatlap | 22841 | 2011. március 9. 17:39 | ![]() | |
|
Valamelyik kaukázusi háborúban (talán Karabah?) tizen-X éve lezuhant/lelőttek egyet, akkoriban volt fotó a roncsokról a HVG-ben. Üdv R. | |||||
| sanyi | Adatlap | 22840 | 2011. március 9. 16:39 | ![]() | |
|
Üdv! Nem rémlik hogy Szu-24-ből eddig veszett el harci körülmények között... www.dailymotion.com/video/xhdyx2_les-rebelles-libyens-affirment-avoir-abattu-un-avion-deux-morts_news Mondjuk Afganisztán és Csecsenföld nincs agyonpublikáva. | |||||
| Robi | Adatlap | 22839 | 2011. március 6. 19:25 | ![]() | |
|
milyen színűre is? | |||||
| Robi | Adatlap | 22838 | 2011. március 6. 19:24 | ![]() | |
| Podva | Adatlap | 22837 | 2011. március 6. 19:12 | ![]() | |
|
Sanyi Légy erős: a hír igaz, a tulaj eladta ócskavasnak...pár éve. Üdv Podva | |||||
| sanyi | Adatlap | 22836 | 2011. március 6. 18:40 | ![]() | |
|
Sziasztok! A legújabb Aranysasban van egy cikk az ukránokról. Abban írták hogy az itthoni Jak-28-nak nincs meg csak az orra. Valaki cáfolja meg, mert ha ez igaz... Üdv Sanyi | |||||
| piratvitorla | Adatlap | 22835 | 2011. február 20. 21:50 | ![]() | |
|
Szia Bocsi, most láttam mit kérdeztél. Légcsavartollra gondoltam (lapát)... Zoli | |||||
| Airmax | Adatlap | 22834 | 2011. február 17. 15:23 | ![]() | |
|
Szevasztok Urak! Köszönöm tisztelettel a segítségeteket! Üdv: András | |||||
| muzzy | Adatlap | 22833 | 2011. február 17. 13:17 | ![]() | |
|
Esetleg "pár" dolog scalemodels.ru/modules/forum/viewforum_f_31.html Itt egy kis cirill betűs ismeret után rengeteg képet, rajzot, fényképet találsz. esetleg itt is érdemes körülnézni www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/index.htm Muzzy | |||||
| migi | Adatlap | 22832 | 2011. február 17. 11:43 | ![]() | |
| lucky | Adatlap | 22831 | 2011. február 17. 11:40 | ![]() | |
| migi | Adatlap | 22830 | 2011. február 17. 11:14 | ![]() | |
| Airmax | Adatlap | 22829 | 2011. február 17. 10:53 | ![]() | |
|
vituális=virtuális | |||||
| Airmax | Adatlap | 22828 | 2011. február 17. 10:53 | ![]() | |
|
Szevasztok A jak-9 vadászról kellene felhasználható vituális információ.(web oldal stb) Segítségeteket előre is köszi. Üdv | |||||
| piratvitorla | Adatlap | 22827 | 2011. február 17. 08:05 | ![]() | |
|
Szia Az An-26-nál vörös, valószínűleg a 12-esnél is az. A tehertérben meg kék fény van. Zoli | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 22826 | 2011. február 16. 22:17 | ![]() | |
|
Tudtommal vörös. | |||||
| lucky | Adatlap | 22825 | 2011. február 16. 13:46 | ![]() | |
|
Urak! Orosz gyártású szállítógépeknél a műszerek világítása milyen színű? Konkrétan egy An-12-ről van szó. | |||||
| sanyi | Adatlap | 22824 | 2011. február 15. 20:38 | ![]() | |
|
Üdv! Ha valaki gerjed az orosz gyártású gépekre nézze meg a lap közepe tájékát, a 138-as hozzászólástól. Halkan koppanjon az áll a padlón, már este van:) forum.keypublishing.com/showthread.php | |||||
| sztriki | Adatlap | 22823 | 2011. február 15. 02:37 | ![]() | |
|
nincs valakinek képe a csőrike 2 mi-24 pilótafülkéjéről? | |||||
| fishpot | Adatlap | 22822 | 2011. február 14. 18:03 | ![]() | |
| Vik30 | Adatlap | 22821 | 2011. február 13. 21:09 | ![]() | |
| Tamás | Adatlap | 22819 | 2011. február 13. 11:20 | ![]() | |
| Robi | Adatlap | 22818 | 2011. február 12. 21:19 | ![]() | |
|
Melyik rész a toll? Azok a vonalak Amik egybe tartanak a szárnyon, vagy a közöttük lévő tér? | |||||
| piratvitorla | Adatlap | 22817 | 2011. február 12. 20:35 | ![]() | |
|
Szia Én csináltam egy Il-10-est így ajándékba. A korong vékonyabb volt. A festésnél feketével kissé elmosódottan ecsettel felvittem a feketét a tollaknak megfelelő szögben. Az Ancsánál könnyű a dolgod a 4 toll miatt: 90 fok a közbezárt szög. An-24-nél a toll vége sárga, ezt hasonlóan csinálnám... Sok sikert ZOli | |||||
| Robi | Adatlap | 22816 | 2011. február 12. 19:56 | ![]() | |
|
Nagyapám rám hagyományozta ezt a sérült és befejezetlen An-24-es makettet. Azt tervezem, hogy lefestem, vagy fólia ráragasztásával imitálom a fém részeket. A hiányzó alkatrészeket régi bankkártyákból pótlom és a talapzatra a képeken látható kitüntetést preparálom amit a másik nagyapámtól kaptam. A gép méretei: 15,5 cm hosszú, 18,5 cm szárnyfesztávolságú. Várom a tanácsokat, mint például: Hogyan tudnám a légcsavarokat imitáló korongokat úgy befesteni, mintha forgó légcsavar lenne? A légcsavarok 4 ágúak. | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 22815 | 2011. február 12. 12:16 | ![]() | |
|
Egy darab készült, sosem állították rendszerbe. | |||||
| Tamás | Adatlap | 22814 | 2011. február 12. 12:05 | ![]() | |
|
Sziasztok . Tud valaki valamit az M-50esről ? Rendszerben volt e ? Hány darab készült? Előre is köszönöm . | |||||
| sztriki | Adatlap | 22813 | 2011. február 11. 23:51 | ![]() | |
|
nem tudja valaki, hogy honnan lehetne megszerezni a cobra company 1/48-as mi-24 fegyverkészletét, ami a sturm és a b8v20a rakétákar tartalmazza? ezt: www.cobracompany.com/48021.htm mivel a szállítási díjról nem írnak semmit, eléggé neccesnek tűnik a tőlük való rendelés, ha valakinek megvan, vagy le tudná másolni, nagyon örülnék. | |||||
| fishpot | Adatlap | 22812 | 2011. január 29. 17:19 | ![]() | |
| erwyn | Adatlap | 22811 | 2011. január 27. 20:05 | ![]() | |
|
Köszönöm szépen mindenki segítségét, szerencsére nem életbevágó a gyors nekirugaszkodás a sturmoviknak és arra az álláspontra jutottam, hogy az óvári börzén belekukucskálok minden Il-2 dobozba amit meglelek, azután választok. Köszi! erwyn | |||||
| kamovos | Adatlap | 22810 | 2011. január 27. 08:50 | ![]() | |
|
Szia erwyn! Találtam neked valamit! Talán segít az építésben www.google.hu/imgres www.google.hu/imgres www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||
| Vadász | Adatlap | 22809 | 2011. január 27. 07:02 | ![]() | |
|
Gondolom sürgősen szeretnéd megépíteni. Az IL-2 m3 változathoz inkább vedd meg a Zvezda vagy Toko makettjét. Igazából a Dakoplast a legpontosabb csak kissé nehéz beszerezni és pontatlanabb az illeszkedése. Ha ráér akkor várd meg amíg az Academy kiadja a kétüléses változatot. Jó lenne látni a kiválasztott festést, mert az IL-2m3 és a sima IL-2m változatot nehéz megkülönböztetni, és a festést is sokszor rosszul adják meg. | |||||
| Vik30 | Adatlap | 22808 | 2011. január 26. 22:04 | ![]() | |
|
Nehéz átalkítani 1/72 italeri mig 29est mig 29k ra? | |||||
| SIG | Adatlap | 22807 | 2011. január 26. 21:47 | ![]() | |
|
Szia ! Azért talán ezek egy kicsit tudnak segíteni. Itt úgy tűnik, hogy a szárny a korainál egyezik és az Il-10-es környékén változik. Bocs, ha közben hülyeséget beszéltem, nem vagyok szakértője a típusnak, de nem a Dörmögő Dömötörből szkenneltem :) Üdv... | |||||
| erwyn | Adatlap | 22806 | 2011. január 26. 20:50 | ![]() | |
|
Sziasztok Tibcsi és Otto! Köszönöm a segítséget! Ez a szárnyeltérés jelentős. Nekem csak az M3 felel meg mivel konkrét gépről van szó. Még egyszer köszönöm! | |||||
| Otto | Adatlap | 22805 | 2011. január 26. 20:18 | ![]() | |
|
erwyn! Szerintem a törzs alakra ua., DE a szárny teljesen más az m3-nál. Viszont il-2m -et tudsz csinálni az academyből. üdv | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 22804 | 2011. január 26. 19:42 | ![]() | |
|
Szia, Mivel a lengyel ZTS ugyanarra a törzsre adja a kétféle deklit, gyanítom, hogy az új kabinhoz csak hozzá kell igazítani a törzset, ha szükséges és ennyi. :) | |||||
| erwyn | Adatlap | 22803 | 2011. január 26. 19:25 | ![]() | |
|
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kikérni Il-2-es témában és csak reménykedem, hogy nem követek el szentségtörést kérdésemmel. Egy Il-2 M3 változatú kétüléses gépet szeretnék összerakni, de ehhez az Academi együlésesét szeretném alapul venni, mivel ez gyönyörű. Vagyis a kabintetőn kívül a törzs geometriája mennyiben más a két gép között, ésszerű határok között lehetséges-e az átalakítás, vagy akkora a különbség, hogy mást kell alapul venni? Köszönöm! | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 22802 | 2011. január 22. 12:23 | ![]() | |
|
Na ez sem rossz kis gyűjtemény! sovietwarplanes.com/board/index.php | |||||
| f2d | Adatlap | 22801 | 2011. január 21. 12:40 | ![]() | |
|
Multkor valaki kérdezte, hogy milyen a Kopro digikamós matrica. Szerintem jól mutat. www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-modern/8718-mig-29as-fulcrum-airfix.html | |||||
| Zizi | Adatlap | 22800 | 2011. január 20. 11:57 | ![]() | |
|
Rendben van a MiG-9, eredeti a festés:-) Sok sikert az építéshez. Én még egy régi vakuból építettem meg, szürke fetéssel is jól néz ki. | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
De talán a legbeszédesebb a fotó jobb alsó sarkában található postafiók szám: 36706, ami a 48-ik ezred postafiókszáma. Egyébkén valóban ritka témát feldolgozó sorozat.