<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Levix | Adatlap | 22874 | 2011. március 20. 20:12 | ||
Ja, egyébként a felújított Mirage F-1-es gépeken már nincs utántöltő csonk. Ezek közül egyet felraktak arra a BN-re. Egyébként meg mivel töltötték volna? Volt ilyen kapacitásuk? Valszeg nem volt, mert a Mirage F-1-esen kívül máson nem nagyon emlékszem utántöltőcsőre. | |||||
Levix | Adatlap | 22873 | 2011. március 20. 20:05 | ||
Ez szinte 100%, hogy a Mirage F-1-es tankolócsöve. | |||||
Otto | Adatlap | 22872 | 2011. március 20. 17:47 | ||
sanyi | Adatlap | 22871 | 2011. március 20. 10:37 | ||
Valóban...:( Ettől a képtől lepődtem meg egy kicsit: elhangardetj.blogspot.com/2011/03/libia-mig-23bn.html MiG-23BN tankolócsővel... Irakit már láttam így, de mást nem. Esetleg onnan van? Valakinek van infója róla? | |||||
Monox | Adatlap | 22870 | 2011. március 19. 19:46 | ||
Ebben a galériában még az is látszik, hogy ketten katapultáltak a MiG-23UB-ból. Meg az is látszik ebből, hogy nem valószínű, hogy túlélték... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22869 | 2011. március 19. 18:06 | ||
21-est is. elhangardetj.blogspot.com/2011/03/bengasi-libia-17-03-2011.html és egy Hind is van itt szétlőve: elhangardetj.blogspot.com/2011/03/libia.html | |||||
sanyi | Adatlap | 22868 | 2011. március 19. 17:44 | ||
Inkább a pilótának... Katapultált, látni egy képet amint kirepül, de ernyőt nem látok...:( Egyébként mivel lőhették le, nem látszik hogy rakéta tartana felé, csak elkezd zuhanni. Lehet hogy csak szimplán műszaki hiba? Pár éve elvesztettek egy Floggert repülőnapon és akkor azt írták hogy öreg a -23-as géppark. Ez lehet, mert szinte mindenhol kiselejtezték már. Eddig elvesztették a két F-1-est - kétlem hogy Málta visszaadja őket -, egy Szu-22, -24 és ezt. Ez már komoly. | |||||
Monox | Adatlap | 22867 | 2011. március 19. 17:12 | ||
Újabb Líbiai variaszárnyú veszteség. In memoriam MiG-23... indavideo.hu/video/Video_a_lelott_libiai_vadaszgeprol | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 22864 | 2011. március 17. 10:12 | ||
Airmax! Első figyelmeztetés! Elektro | |||||
Monox | Adatlap | 22854 | 2011. március 16. 16:45 | ||
Airmax | Adatlap | 22851 | 2011. március 15. 12:12 | ||
Szia Lacy Valóban, sőt! Még sepregető közvitéz is...Na de. Ez a Jefimov itt volt ezekkel a gépekkel a jelzett időszakban Kunmadarason. Attól hogy az ezred kolomeában települt,kihejezett egységei lehettek, voltak a VSZ tagállamaiban hiszen itt erről vagyon nagyba szó. Egy másik fotó 1985-ből szintén Kunmadaras s milyen érdekes ezeka gépek is azok a gépek. kepfeltoltes.hu/view/110315/106129_aleksandr_koshkin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
Lacy | Adatlap | 22850 | 2011. március 15. 07:45 | ||
Szia, hát igen, Tu-160-as is van az albumjaiban... :) Sok mindent lehetne vizsgálni a fotó helyszínével kapcsolatban. Pl. ugye ez egy fotó sorozat, a többi fényképen beszédes feliratok vannak. A háttérben álló épület is érdekes, öt éve még ott állt, csak lecserélték a tetőszerkezetét piros, enyhén csúcsos cseréptetőre. De talán a legbeszédesebb a fotó jobb alsó sarkában található postafiók szám: 36706, ami a 48-ik ezred postafiókszáma. Egyébkén valóban ritka témát feldolgozó sorozat. | |||||
sanyi | Adatlap | 22849 | 2011. március 14. 14:23 | ||
Sziasztok! Keresek a képen lévő gépről több képet. Google nem segít, mert ezzel a felségjellel szeretném megépíteni. Tehát a Makettinfón először a történelem során: guineai An-14! Ha esetleg valakinek van egy hiper-szuper képszerkesztője és feljavítaná, az is jó lenne - fotosoppp nem sokat ért. | |||||
Airmax | Adatlap | 22848 | 2011. március 14. 12:57 | ||
Szia kepfeltoltes.hu/110314/capture_03142011_124510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nézd meg a fotót,kicsit nagyítsd a szöveg miatt. Ez a fotó Igor Efimové aki 1984-89 között a Kunmadarasi Szovjet légibázison teljesített szolgálatot.Még szerencse hogy voltak akik készítettek fotót.(ezt írja ha jól gondolom) Én azt feltételeztem hogy a fotó ott készült a 328. felderítő század gépéről. | |||||
Lacy | Adatlap | 22847 | 2011. március 14. 11:48 | ||
Szia, "Az első fotó az roppant érdekes(számomra) Jak-28-as Kunmadarason azt hiszem 1979?" 48. önálló gárda felderítő ezred Jak-28R gépe, Kolomija Ukrán SzSzK, a nyolcvanas évek közepén. | |||||
Airmax | Adatlap | 22846 | 2011. március 13. 21:25 | ||
Airmax | Adatlap | 22845 | 2011. március 13. 21:20 | ||
kepfeltoltes.hu/110313/00043aey_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/110313/su-7bm_1975_magyarorsz_g_kunmadaras_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Tehát ez a Szu-7bm 1975-ből a Magyar légtérben. | |||||
Airmax | Adatlap | 22844 | 2011. március 13. 21:18 | ||
Sorry a képfeltöltő kibabrált velem.A harmadik képen 1979 Sármellék Mig-23 | |||||
Airmax | Adatlap | 22843 | 2011. március 13. 21:16 | ||
Az első fotó az roppant érdekes(számomra) Jak-28-as Kunmadarason azt hiszem 1979? A második kép Rakéta éleslövészet Lengyelország 1985. A harmadik kép 1979 ből Szu-7bm a Magyar légtérben. Az utolsó kép 1986 Lengyelország Balti tengeri rakétalövészeten a Szu-22-es banda. | |||||
Airmax | Adatlap | 22842 | 2011. március 13. 21:10 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22841 | 2011. március 9. 17:39 | ||
Valamelyik kaukázusi háborúban (talán Karabah?) tizen-X éve lezuhant/lelőttek egyet, akkoriban volt fotó a roncsokról a HVG-ben. Üdv R. | |||||
sanyi | Adatlap | 22840 | 2011. március 9. 16:39 | ||
Üdv! Nem rémlik hogy Szu-24-ből eddig veszett el harci körülmények között... www.dailymotion.com/video/xhdyx2_les-rebelles-libyens-affirment-avoir-abattu-un-avion-deux-morts_news Mondjuk Afganisztán és Csecsenföld nincs agyonpublikáva. | |||||
Robi | Adatlap | 22839 | 2011. március 6. 19:25 | ||
milyen színűre is? | |||||
Robi | Adatlap | 22838 | 2011. március 6. 19:24 | ||
Podva | Adatlap | 22837 | 2011. március 6. 19:12 | ||
Sanyi Légy erős: a hír igaz, a tulaj eladta ócskavasnak...pár éve. Üdv Podva | |||||
sanyi | Adatlap | 22836 | 2011. március 6. 18:40 | ||
Sziasztok! A legújabb Aranysasban van egy cikk az ukránokról. Abban írták hogy az itthoni Jak-28-nak nincs meg csak az orra. Valaki cáfolja meg, mert ha ez igaz... Üdv Sanyi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 22835 | 2011. február 20. 21:50 | ||
Szia Bocsi, most láttam mit kérdeztél. Légcsavartollra gondoltam (lapát)... Zoli | |||||
Airmax | Adatlap | 22834 | 2011. február 17. 15:23 | ||
Szevasztok Urak! Köszönöm tisztelettel a segítségeteket! Üdv: András | |||||
muzzy | Adatlap | 22833 | 2011. február 17. 13:17 | ||
Esetleg "pár" dolog scalemodels.ru/modules/forum/viewforum_f_31.html Itt egy kis cirill betűs ismeret után rengeteg képet, rajzot, fényképet találsz. esetleg itt is érdemes körülnézni www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/index.htm Muzzy | |||||
migi | Adatlap | 22832 | 2011. február 17. 11:43 | ||
lucky | Adatlap | 22831 | 2011. február 17. 11:40 | ||
migi | Adatlap | 22830 | 2011. február 17. 11:14 | ||
Airmax | Adatlap | 22829 | 2011. február 17. 10:53 | ||
vituális=virtuális | |||||
Airmax | Adatlap | 22828 | 2011. február 17. 10:53 | ||
Szevasztok A jak-9 vadászról kellene felhasználható vituális információ.(web oldal stb) Segítségeteket előre is köszi. Üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 22827 | 2011. február 17. 08:05 | ||
Szia Az An-26-nál vörös, valószínűleg a 12-esnél is az. A tehertérben meg kék fény van. Zoli | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22826 | 2011. február 16. 22:17 | ||
Tudtommal vörös. | |||||
lucky | Adatlap | 22825 | 2011. február 16. 13:46 | ||
Urak! Orosz gyártású szállítógépeknél a műszerek világítása milyen színű? Konkrétan egy An-12-ről van szó. | |||||
sanyi | Adatlap | 22824 | 2011. február 15. 20:38 | ||
Üdv! Ha valaki gerjed az orosz gyártású gépekre nézze meg a lap közepe tájékát, a 138-as hozzászólástól. Halkan koppanjon az áll a padlón, már este van:) forum.keypublishing.com/showthread.php | |||||
sztriki | Adatlap | 22823 | 2011. február 15. 02:37 | ||
nincs valakinek képe a csőrike 2 mi-24 pilótafülkéjéről? | |||||
fishpot | Adatlap | 22822 | 2011. február 14. 18:03 | ||
Vik30 | Adatlap | 22821 | 2011. február 13. 21:09 | ||
Tamás | Adatlap | 22819 | 2011. február 13. 11:20 | ||
Robi | Adatlap | 22818 | 2011. február 12. 21:19 | ||
Melyik rész a toll? Azok a vonalak Amik egybe tartanak a szárnyon, vagy a közöttük lévő tér? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 22817 | 2011. február 12. 20:35 | ||
Szia Én csináltam egy Il-10-est így ajándékba. A korong vékonyabb volt. A festésnél feketével kissé elmosódottan ecsettel felvittem a feketét a tollaknak megfelelő szögben. Az Ancsánál könnyű a dolgod a 4 toll miatt: 90 fok a közbezárt szög. An-24-nél a toll vége sárga, ezt hasonlóan csinálnám... Sok sikert ZOli | |||||
Robi | Adatlap | 22816 | 2011. február 12. 19:56 | ||
Nagyapám rám hagyományozta ezt a sérült és befejezetlen An-24-es makettet. Azt tervezem, hogy lefestem, vagy fólia ráragasztásával imitálom a fém részeket. A hiányzó alkatrészeket régi bankkártyákból pótlom és a talapzatra a képeken látható kitüntetést preparálom amit a másik nagyapámtól kaptam. A gép méretei: 15,5 cm hosszú, 18,5 cm szárnyfesztávolságú. Várom a tanácsokat, mint például: Hogyan tudnám a légcsavarokat imitáló korongokat úgy befesteni, mintha forgó légcsavar lenne? A légcsavarok 4 ágúak. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22815 | 2011. február 12. 12:16 | ||
Egy darab készült, sosem állították rendszerbe. | |||||
Tamás | Adatlap | 22814 | 2011. február 12. 12:05 | ||
Sziasztok . Tud valaki valamit az M-50esről ? Rendszerben volt e ? Hány darab készült? Előre is köszönöm . | |||||
sztriki | Adatlap | 22813 | 2011. február 11. 23:51 | ||
nem tudja valaki, hogy honnan lehetne megszerezni a cobra company 1/48-as mi-24 fegyverkészletét, ami a sturm és a b8v20a rakétákar tartalmazza? ezt: www.cobracompany.com/48021.htm mivel a szállítási díjról nem írnak semmit, eléggé neccesnek tűnik a tőlük való rendelés, ha valakinek megvan, vagy le tudná másolni, nagyon örülnék. | |||||
fishpot | Adatlap | 22812 | 2011. január 29. 17:19 | ||
erwyn | Adatlap | 22811 | 2011. január 27. 20:05 | ||
Köszönöm szépen mindenki segítségét, szerencsére nem életbevágó a gyors nekirugaszkodás a sturmoviknak és arra az álláspontra jutottam, hogy az óvári börzén belekukucskálok minden Il-2 dobozba amit meglelek, azután választok. Köszi! erwyn |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |