<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
sanyi | Adatlap | 22976 | 2011. augusztus 12. 15:06 | ||
Ezt a képet is berakhattad volna a cikkbe, potyogtak volna az állak:) Nagyon frankó lett a második rész is! Előzmény: (22975) Lacy 2011. augusztus 12. 07:47 | |||||
Lacy | Adatlap | 22975 | 2011. augusztus 12. 07:47 | ||
Neo954 | Adatlap | 22974 | 2011. augusztus 11. 18:56 | ||
Igaz! Erről megfeledkeztem. :) | |||||
p-51 | Adatlap | 22973 | 2011. augusztus 11. 18:37 | ||
Egyébként nekem tetszett a számításod, érdekes ebből a szemszögből is vizsgálni. És a szín igenis számít. Kérdezd csak meg Levix kollegát a Kamuflázsból.:) Üdv: p-51 | |||||
Neo954 | Adatlap | 22972 | 2011. augusztus 11. 18:33 | ||
Azért írtam, hogy számomra. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22971 | 2011. augusztus 11. 18:25 | ||
A jobban manőverezhető számomra azt jelenti, hogy könnyebben vezethető, nem pedig azt, hogy kisebb a fordulóköre. Bocs a közbeszólásért, de ez csak számodra jelenti azt. :) A "jobban manőverezhető", a "jobb manőverezőképességű" szinonimája. Legalábbis én így tudom. Ha meg tévedtem, kérem a szamárfület. :)) | |||||
Neo954 | Adatlap | 22970 | 2011. augusztus 11. 18:13 | ||
SIG! Köszi az infót! :) Azért is mondtam, hogy valami fel van téve a gépre. :) p-51! Értettem Tanár úr! Odafigyelek! :) Viszont ki kell javítsalak: Kell számolni! Az egész repülés a számok miatt működik, nem pedig a forma, szín, nemzetiség, egyéb miatt. A jobban manőverezhető számomra azt jelenti, hogy könnyebben vezethető, nem pedig azt, hogy kisebb a fordulóköre. Sajna nem találtam adatokat, hogy összehasonlíthassuk a két gép fordulókörét. Üdv.:Neo | |||||
p-51 | Adatlap | 22969 | 2011. augusztus 11. 14:35 | ||
Nem azt mondta, hogy könnyebben, hanem hogy jobban. Figyelj oda. Nem kell számolgatni semmit. Ismétlem: jobban. | |||||
p-51 | Adatlap | 22968 | 2011. augusztus 11. 14:33 | ||
Ha kisebbet fordult, nyert. Kész. | |||||
SIG | Adatlap | 22967 | 2011. augusztus 11. 12:01 | ||
Halihó ! Csak egy kis segítség, nem okoskodás ! A fém kereten egy fékernyőkonténere található, amit a kísérleti gépeikre rendszeresen feltesznek, csak ritkán találni róluk képeket. Ha emlékszünk anno a Top Gun-ban látható első Raptor fotókon is volt ilyen, szép piros színben :) Azt a célt szolgálja, hogy ha a kísérleti gép irányíthatatlan manőverbe, dugóhúzóba esik, akkor bontják az ernyőt és az kiszedi a gépet a zűrös helyzetből. Azért köszi a 16-os Cobra vidit, mert még nem láttam :) Üdv... | |||||
Neo954 | Adatlap | 22966 | 2011. augusztus 11. 10:45 | ||
Meg is oldották, van egy videó kísérleti 16osról kobra manővert csinálnak vele a kiömlő mögé-fölé van rárakva valami ilyen fém kereten. :) www.youtube.com/watch | |||||
sulyid | Adatlap | 22965 | 2011. augusztus 11. 10:42 | ||
Ez igaz, de elméleti szinten megoldató lenne a 16-os esetében is. | |||||
Neo954 | Adatlap | 22964 | 2011. augusztus 11. 10:37 | ||
Azért mert a 27-esben meg a 16osban nincs tolóerővektor irányítás. | |||||
sulyid | Adatlap | 22963 | 2011. augusztus 11. 10:35 | ||
Hol mondtam én, hogy valaha is letudja majd győzni az RUAF az amikat? Én csupán megjegyeztem, hogy a 35S már képes felvenni a versenyt az ami 4.gen gépekkel... | |||||
sulyid | Adatlap | 22962 | 2011. augusztus 11. 10:34 | ||
Már miért lenne más kategória? Egyenesági leszármazott... | |||||
Neo954 | Adatlap | 22961 | 2011. augusztus 11. 10:28 | ||
Szia! Értem már. :) Ez tiszta fizika a Su-27 21m hosszú, az F-16 15m , ha a kabinban ülsz a Su-27nél a gép súlypontjától (fordulópontjától) 6-7méter (vagy több) a Falconnál 3-5méter lehet. Tehát ha felhúzod a gép orrát a 27-esnél előbb, és-vagy nagyobb G erő jelentkezik, mivel nagyobb az erőkar. Gondolom ezért nyilatkozott úgy a pilóta, hogy könnyeben manőverezhető, mert (azonos)fordulóban nem hatott rá akkora erő mint a 27-esben. Ez persze nem azt jelenti, hogy az F-16 képességei jobbak. :) Sulyid! A 35-ös teljesen más tészta. Üdv.:Neo | |||||
p-51 | Adatlap | 22960 | 2011. augusztus 11. 10:14 | ||
Szériagyártású gépek vannak a légierőkben. Az, hogy jövőre, vagy 3 év múlva lesz az oroszoknak 50 darab su-35s, nem oszt nem szoroz, mikor Block 50/52-ből kb 700 van az USAF-nak, és emellett még eagle-k, raptorok. Meg néha exportálnak is. Szóval az ilyen típusú vélemények, hogy su-35s, azonos kategóriában vannak azzal, hogy mi lett volna, ha az ukrán pilóta megkapja Luke skywalker X-wingjét fighter-ét. Nincs mi lett volna ha. Csak a valóságot elfogadni képtelen emberek megnyilvánulása. | |||||
p-51 | Adatlap | 22959 | 2011. augusztus 11. 10:14 | ||
Szériagyártású gépek vannak a légierőkben. Az, hogy jövőre, vagy 3 év múlva lesz az oroszoknak 50 darab su-35s, nem oszt nem szoroz, mikor Block 50/52-ből kb 700 van az USAF-nak, és emellett még eagle-k, raptorok. Meg néha exportálnak is. Szóval az ilyen típusú vélemények, hogy su-35s, azonos kategóriában vannak azzal, hogy mi lett volna, ha az ukrán pilóta megkapja Luke skywalker X-wingjét fighter-ét. Nincs mi lett volna ha. Csak a valóságot elfogadni képtelen emberek megnyilvánulása. | |||||
sulyid | Adatlap | 22958 | 2011. augusztus 11. 10:08 | ||
Azért már kicsit már lett volna az eredménye, ha esetleg egy Su-35S ellen próbálkozott volna. :) | |||||
p-51 | Adatlap | 22956 | 2011. augusztus 11. 10:00 | ||
Azt gondoltam, ebben a topikban egy Su-27 pilóta azon kijelentése, hogy: ...kétségtelen, hogy az F-16-os jobban manőverezhető. kiakadást fog okozni. Szóval nem azon van a hangsúly, hogy neki úgy tűnt gyengébb, ezt eddig sem vitatta senki. Csak mivel az orosz elektronika kontra apg radarok/AIM-120 kombinációban az USA-é a fölény, eddig mindenki meg volt győződve arról, hogy a Mig-29 és a Su-27 ha egyszer odaérne látóhatáron belülre az USAF-hoz, akkor aztán megmutatná. Itt nálunk Magyarországon is mindenki meg volt győződve róla, hogy a MiG-29 világverő közelharcban. Szóval szerintem a kételyeknek vége. Persze ezek után is lesz pár ember, aki szerint közelharcban jobbak az oroszok, de én inkább ennek az ukrán alezredesnek hiszek. Mindkettőt vezette, szóval azonos képességű pilóták esetén... | |||||
Neo954 | Adatlap | 22955 | 2011. augusztus 11. 08:50 | ||
Szia! Miért akadnánk ki? :) Valószínűleg jobban érezhető az erő (2 x 122.6 kN 16tonnára) a Su-27-esben mint az (1 x 127 kN 8,5 tonnára) a Falconban. Nem azt mondta, hogy szar, csak gondolom nem ehhez szokott a fickó. Ez kb olyan mintha beülnél egy 7-es BMW után egy Lotus Elise-be. Üdv.:Neo | |||||
p-51 | Adatlap | 22954 | 2011. augusztus 11. 08:42 | ||
Ezek után még megjegyezném, hogy az alabamai gépek, mint a képeken látható piros vezérsíkos 87-379 is, block 30-asok, még csak nem is a block 50/52-esek a legújabb, erősebb hajtóművekkel. | |||||
p-51 | Adatlap | 22953 | 2011. augusztus 11. 08:25 | ||
Na most aztán kiakadtok, Jetfly-on nyilatkozik egy ukrán pilóta: Szerintem a lényeg az utolsó mondat. A Szu-27-es landolása után újabb páros következett, most azonban egy ukrán pilóta, Dmytro Fisher alezredes ülhetett be egy F-16-os hátsó ülésébe. A leszállást követően ő is nyilatkozott: „Életre szóló élmény volt a Falconnal repülni, de nekem úgy tűnt, hogy az amerikai gép kicsit gyengébb, mint az ukrán Szu-27, az viszont kétségtelen, hogy az F-16-os jobban manőverezhető.” www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/ukran_nagyvasak_gyakorlatoznak_amerikai_es_lengyel_f-16-osokkal/ | |||||
miles | Adatlap | 22952 | 2011. augusztus 10. 18:58 | ||
Köszi! | |||||
vandork | Adatlap | 22951 | 2011. augusztus 10. 18:14 | ||
attól függ, mikor:) folyamatosan cserélték a szerepeket, s a konténeren belül is voltak eltérések, hogy melyik ekipázs éppen milyen feladatra repült. Használtak Tangazs, Spil-2M, stb. konténereket. üdv: Vándor K. | |||||
miles | Adatlap | 22950 | 2011. augusztus 10. 16:18 | ||
Tudod, hogy a 06-os MR-en milyen konténer vilt a gép hasa alatt. | |||||
vandork | Adatlap | 22949 | 2011. augusztus 10. 16:13 | ||
Szu-24MR: Légierő társbérletben I-II.- kötet teli van ilyen fotókkal (s nem csak azokkal, amiket pápai barátaink és V. Feri csináltak a kivonáskor és előtte), ill. a Berekfürdőn található "A szovjet reptér titkai" c. kiállításon darabok is vannak: pl. Szu-24 orrfutóakna-ajtó, stb. Ha már háttérmunka:) | |||||
Laller | Adatlap | 22948 | 2011. augusztus 1. 21:02 | ||
Az lett volna csúnya, ha beakad a horog és lerántja a gépet... A kampó vége tényleg csak pár centire van a fedélzettől. Újjászületett a pilóta és a gép is! Viszont nem semmit a manőver, ami a gép kiváló rep képességeit mutatja! | |||||
p-51 | Adatlap | 22947 | 2011. augusztus 1. 20:29 | ||
miles | Adatlap | 22946 | 2011. augusztus 1. 18:05 | ||
Ez csak a szerencsén múlott, hogy nem lell baleset. www.youtube.com/watch Meglett az első rész is. www.youtube.com/watch | |||||
miles | Adatlap | 22945 | 2011. augusztus 1. 10:30 | ||
miles | Adatlap | 22944 | 2011. július 31. 12:22 | ||
migi | Adatlap | 22943 | 2011. július 29. 20:01 | ||
búza | Adatlap | 22942 | 2011. július 29. 19:58 | ||
A második képen szereplő 87-es gépet túlfutásos, "majomfogós" kisérletekhez használhatták? Tele van ráccsal. | |||||
fishpot | Adatlap | 22941 | 2011. július 29. 19:20 | ||
Taylor | Adatlap | 22940 | 2011. július 29. 17:56 | ||
Sziasztok! Tud valaki küldeni nekem képeket Su-24MR-ről amik a Kunmadarasi repülőtéren szolgáltak? Fontos lenne. Előre is köszönöm! Taylor m.taylor2@freemail.hu | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22939 | 2011. július 29. 17:09 | ||
Ráadásul a szárnybelépőélről is hiányzik még a farkasfogazás, meg ha jól megnézem, mintha a törzs hátsó része is hosszabb lenne, mint a későbbi szériagépeken. Üdv R. | |||||
Neo954 | Adatlap | 22938 | 2011. július 28. 22:28 | ||
Illetve a hőpelengátor felett talán fényszóró lehet beépítve abba a körbe. :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 22937 | 2011. július 28. 22:26 | ||
A hónalj függesztő sín a korai "prototípusokon" volt ilyen, más nem tűnik fel elsőre. Üdv.:Neo | |||||
sulyid | Adatlap | 22936 | 2011. július 28. 22:23 | ||
Lacy | Adatlap | 22935 | 2011. július 28. 21:04 | ||
fishpot | Adatlap | 22934 | 2011. július 28. 17:46 | ||
vandork | Adatlap | 22933 | 2011. július 28. 08:29 | ||
minden nap nyitva 14-18 között (a fürdő miatt), belépő 400 Ft, 200 Ft diákoknak, családi jegy (1 szülő+1gyerek) 400 Ft. További infó a berekfürdői tourinform irodában: 59/519-059 melyik legújabb könyvre gondolsz? Légierő társbérletben I. kötet még van nálunk a kiadóban, a II. kötet pedig még elérhető a nagy könyvterjesztőknél. | |||||
Pé-Bé | Adatlap | 22932 | 2011. július 26. 17:04 | ||
Üdv! Milyen feltételekkel lehet ezt a kiállítást megtekinteni? Hogyan lehet a legújabb könyvedhez hozzájutni? | |||||
vandork | Adatlap | 22931 | 2011. július 26. 13:32 | ||
PETI | Adatlap | 22930 | 2011. július 24. 07:45 | ||
Köszönöm! Üdv | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22929 | 2011. július 23. 16:29 | ||
Szia PETI A Szu-24 szárnybeállítása fel- és leszálló üzemmódban 16 fok, utazó üzemmódon 35 fok, manőverezéshez 45 fok, transszonikus és szuperszonikus sebességnél 69 fok. Üdv R. | |||||
PETI | Adatlap | 22928 | 2011. július 23. 13:43 | ||
Halihó! Ki tudja megmondani, hogy a Szu-24 szárnyai milyen nyilazási szögeknél rögzíthetők? Üdv | |||||
Lacy | Adatlap | 22927 | 2011. július 21. 19:03 | ||
apuka86 | Adatlap | 22926 | 2011. július 21. 12:19 | ||
Rövid kis videó: Így készül a Sukhoi Su 30 Flanker www.youtube.com/watch |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |