<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
sulyid | Adatlap | 22958 | 2011. augusztus 11. 10:08 | ![]() | |
Azért már kicsit már lett volna az eredménye, ha esetleg egy Su-35S ellen próbálkozott volna. :) Előzmény: (22956) p-51 2011. augusztus 11. 10:00 | |||||
p-51 | Adatlap | 22956 | 2011. augusztus 11. 10:00 | ![]() | |
Azt gondoltam, ebben a topikban egy Su-27 pilóta azon kijelentése, hogy: ...kétségtelen, hogy az F-16-os jobban manőverezhető. kiakadást fog okozni. Szóval nem azon van a hangsúly, hogy neki úgy tűnt gyengébb, ezt eddig sem vitatta senki. Csak mivel az orosz elektronika kontra apg radarok/AIM-120 kombinációban az USA-é a fölény, eddig mindenki meg volt győződve arról, hogy a Mig-29 és a Su-27 ha egyszer odaérne látóhatáron belülre az USAF-hoz, akkor aztán megmutatná. Itt nálunk Magyarországon is mindenki meg volt győződve róla, hogy a MiG-29 világverő közelharcban. Szóval szerintem a kételyeknek vége. Persze ezek után is lesz pár ember, aki szerint közelharcban jobbak az oroszok, de én inkább ennek az ukrán alezredesnek hiszek. Mindkettőt vezette, szóval azonos képességű pilóták esetén... | |||||
Neo954 | Adatlap | 22955 | 2011. augusztus 11. 08:50 | ![]() | |
Szia! Miért akadnánk ki? :) Valószínűleg jobban érezhető az erő (2 x 122.6 kN 16tonnára) a Su-27-esben mint az (1 x 127 kN 8,5 tonnára) a Falconban. Nem azt mondta, hogy szar, csak gondolom nem ehhez szokott a fickó. Ez kb olyan mintha beülnél egy 7-es BMW után egy Lotus Elise-be. Üdv.:Neo | |||||
p-51 | Adatlap | 22954 | 2011. augusztus 11. 08:42 | ![]() | |
Ezek után még megjegyezném, hogy az alabamai gépek, mint a képeken látható piros vezérsíkos 87-379 is, block 30-asok, még csak nem is a block 50/52-esek a legújabb, erősebb hajtóművekkel. | |||||
p-51 | Adatlap | 22953 | 2011. augusztus 11. 08:25 | ![]() | |
Na most aztán kiakadtok, Jetfly-on nyilatkozik egy ukrán pilóta: Szerintem a lényeg az utolsó mondat. A Szu-27-es landolása után újabb páros következett, most azonban egy ukrán pilóta, Dmytro Fisher alezredes ülhetett be egy F-16-os hátsó ülésébe. A leszállást követően ő is nyilatkozott: „Életre szóló élmény volt a Falconnal repülni, de nekem úgy tűnt, hogy az amerikai gép kicsit gyengébb, mint az ukrán Szu-27, az viszont kétségtelen, hogy az F-16-os jobban manőverezhető.” www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/ukran_nagyvasak_gyakorlatoznak_amerikai_es_lengyel_f-16-osokkal/ | |||||
miles | Adatlap | 22952 | 2011. augusztus 10. 18:58 | ![]() | |
Köszi! | |||||
vandork | Adatlap | 22951 | 2011. augusztus 10. 18:14 | ![]() | |
attól függ, mikor:) folyamatosan cserélték a szerepeket, s a konténeren belül is voltak eltérések, hogy melyik ekipázs éppen milyen feladatra repült. Használtak Tangazs, Spil-2M, stb. konténereket. üdv: Vándor K. | |||||
miles | Adatlap | 22950 | 2011. augusztus 10. 16:18 | ![]() | |
Tudod, hogy a 06-os MR-en milyen konténer vilt a gép hasa alatt. | |||||
vandork | Adatlap | 22949 | 2011. augusztus 10. 16:13 | ![]() | |
Szu-24MR: Légierő társbérletben I-II.- kötet teli van ilyen fotókkal (s nem csak azokkal, amiket pápai barátaink és V. Feri csináltak a kivonáskor és előtte), ill. a Berekfürdőn található "A szovjet reptér titkai" c. kiállításon darabok is vannak: pl. Szu-24 orrfutóakna-ajtó, stb. Ha már háttérmunka:) | |||||
Laller | Adatlap | 22948 | 2011. augusztus 1. 21:02 | ![]() | |
Az lett volna csúnya, ha beakad a horog és lerántja a gépet... A kampó vége tényleg csak pár centire van a fedélzettől. Újjászületett a pilóta és a gép is! Viszont nem semmit a manőver, ami a gép kiváló rep képességeit mutatja! | |||||
p-51 | Adatlap | 22947 | 2011. augusztus 1. 20:29 | ![]() | |
miles | Adatlap | 22946 | 2011. augusztus 1. 18:05 | ![]() | |
Ez csak a szerencsén múlott, hogy nem lell baleset. www.youtube.com/watch Meglett az első rész is. www.youtube.com/watch | |||||
miles | Adatlap | 22945 | 2011. augusztus 1. 10:30 | ![]() | |
miles | Adatlap | 22944 | 2011. július 31. 12:22 | ![]() | |
migi | Adatlap | 22943 | 2011. július 29. 20:01 | ![]() | |
búza | Adatlap | 22942 | 2011. július 29. 19:58 | ![]() | |
A második képen szereplő 87-es gépet túlfutásos, "majomfogós" kisérletekhez használhatták? Tele van ráccsal. | |||||
fishpot | Adatlap | 22941 | 2011. július 29. 19:20 | ![]() | |
Taylor | Adatlap | 22940 | 2011. július 29. 17:56 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki küldeni nekem képeket Su-24MR-ről amik a Kunmadarasi repülőtéren szolgáltak? Fontos lenne. Előre is köszönöm! Taylor m.taylor2@freemail.hu | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22939 | 2011. július 29. 17:09 | ![]() | |
Ráadásul a szárnybelépőélről is hiányzik még a farkasfogazás, meg ha jól megnézem, mintha a törzs hátsó része is hosszabb lenne, mint a későbbi szériagépeken. Üdv R. | |||||
Neo954 | Adatlap | 22938 | 2011. július 28. 22:28 | ![]() | |
Illetve a hőpelengátor felett talán fényszóró lehet beépítve abba a körbe. :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 22937 | 2011. július 28. 22:26 | ![]() | |
A hónalj függesztő sín a korai "prototípusokon" volt ilyen, más nem tűnik fel elsőre. Üdv.:Neo | |||||
sulyid | Adatlap | 22936 | 2011. július 28. 22:23 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 22935 | 2011. július 28. 21:04 | ![]() | |
fishpot | Adatlap | 22934 | 2011. július 28. 17:46 | ![]() | |
vandork | Adatlap | 22933 | 2011. július 28. 08:29 | ![]() | |
minden nap nyitva 14-18 között (a fürdő miatt), belépő 400 Ft, 200 Ft diákoknak, családi jegy (1 szülő+1gyerek) 400 Ft. További infó a berekfürdői tourinform irodában: 59/519-059 melyik legújabb könyvre gondolsz? Légierő társbérletben I. kötet még van nálunk a kiadóban, a II. kötet pedig még elérhető a nagy könyvterjesztőknél. | |||||
Pé-Bé | Adatlap | 22932 | 2011. július 26. 17:04 | ![]() | |
Üdv! Milyen feltételekkel lehet ezt a kiállítást megtekinteni? Hogyan lehet a legújabb könyvedhez hozzájutni? | |||||
vandork | Adatlap | 22931 | 2011. július 26. 13:32 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 22930 | 2011. július 24. 07:45 | ![]() | |
Köszönöm! Üdv | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22929 | 2011. július 23. 16:29 | ![]() | |
Szia PETI A Szu-24 szárnybeállítása fel- és leszálló üzemmódban 16 fok, utazó üzemmódon 35 fok, manőverezéshez 45 fok, transszonikus és szuperszonikus sebességnél 69 fok. Üdv R. | |||||
PETI | Adatlap | 22928 | 2011. július 23. 13:43 | ![]() | |
Halihó! Ki tudja megmondani, hogy a Szu-24 szárnyai milyen nyilazási szögeknél rögzíthetők? Üdv | |||||
Lacy | Adatlap | 22927 | 2011. július 21. 19:03 | ![]() | |
apuka86 | Adatlap | 22926 | 2011. július 21. 12:19 | ![]() | |
Rövid kis videó: Így készül a Sukhoi Su 30 Flanker www.youtube.com/watch | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 22925 | 2011. július 20. 16:53 | ![]() | |
Repülőképes I-16 Rata Szergejéknél! englishrussia.com/2011/07/20/the-airdrome-mochische-performs-its-model s/ | |||||
sanyi | Adatlap | 22924 | 2011. július 18. 20:35 | ![]() | |
Tyű, de f@szacsávó vagy!:) Köszi szépen! | |||||
tothgun | Adatlap | 22923 | 2011. július 18. 19:00 | ![]() | |
Üdvözletem! Ajánlom a következő linket/programot minden "Vörös" szárnyak rajongónak: www.berekfurdo.hu/cgi-bin/news.cgi Üdv, tothgun | |||||
fishpot | Adatlap | 22922 | 2011. július 18. 18:53 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 22921 | 2011. július 17. 20:00 | ![]() | |
Sziasztok! A legújabb Daru alkalmazó: Uganda! www.airliners.net/photo/Uganda---Air/Sukhoi-Su-30MK2/1953037/L/ Már csak az együlésesről és a felülnézetről kellene kép:) | |||||
Lacy | Adatlap | 22920 | 2011. július 14. 20:36 | ![]() | |
A proto és korai példányokról van fotó, de az aktív gépekről valóban nem jellemző. Pedig a szovjet front légierőnek öt ezrede repült a típussal a nyolcvanas évek második felében, és biztos gyakorolták a földi célok elleni támadást. Az egyik lengyelországi ezred gépeiről készült képek között találtam egyet amin B-13-as blokkal repül egy gép, de ramaty a minősége. Ellenben a kínai és korszerűsítés előtti kazahsztáni gépek közül van többről is fotó, földi célok elleni fegyverzettel. Ezek mind a szovjet erőknek készültek eredetileg. | |||||
sanyi | Adatlap | 22919 | 2011. július 14. 19:14 | ![]() | |
Szia! Teljesen mindegy, szerintem az alapverzió csak hagyományos irányítatlan cuccokat tudott használni, de az is jó lenne, csak éppen semmit nem találtam eddig. Ha mondjuk lenne kép irányított fegyverzetű gépről az is jó lenne, de úgy tudom hogy ilyet nem használtak. | |||||
Lacy | Adatlap | 22918 | 2011. július 14. 18:48 | ![]() | |
Konkrétan milyen fegyverzettre gondolsz? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22917 | 2011. július 14. 16:10 | ![]() | |
Nem tartom valószínűnek, nem az a feladata. Mint ahogy a MiG-29-esnek sem. Irányítatlan rakétákat (UB blokkokat), "buta" bombákat talán vihet, akár a 29-esek. | |||||
sanyi | Adatlap | 22916 | 2011. július 14. 15:57 | ![]() | |
Sziasztok! Az alap, vadászváltozatú, együléses Szu-27 képes földi célok elleni fegyverzetet szállítani és bevetni? Ha igen, és esetleg valakinek van is képe ilyenről, kérem ossza meg! Hiába gugliztam, az alapgépről nem találtam képeket... Köszi előre is! Üdv Sanyi | |||||
Kuolema | Adatlap | 22915 | 2011. június 25. 08:22 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 22914 | 2011. június 22. 15:52 | ![]() | |
Szerintem ezt páran megnéznénk a következő repnapon:) www.youtube.com/watch | |||||
czzoli | Adatlap | 22913 | 2011. június 19. 20:43 | ![]() | |
Köszönöm a válaszokat. Ezek sajnos megerősítik, amit eddig csak sejtettem. Majd egy év múlva megmutatom, a jövő héten kezdem. | |||||
Lacy | Adatlap | 22912 | 2011. június 19. 20:22 | ![]() | |
Szia, lehetni lehet, de nem volt jellemző. A Su-7-es alkalmazhatta az UB-32-est, de egy 1968-as baleset után kiadott szakutasításban továbbiakban erősen korlátozták a bevethetőségét. Nem is nagyon látni ilyennel aktív gépet, inkább az UB-16-ossal. (Itt most nem múzeumi, vagy bemutatós gépre gondolok.) Az is kérdés a póttartályt hova szánod. A szárnyakon a külső tartók 250 kg-ig terhelhetők. Bár tény, hogy sokkal vadabbul néz ki megpakolva.Ha kész mutasd meg, kíváncsi vagyok! | |||||
migi | Adatlap | 22911 | 2011. június 19. 18:11 | ![]() | |
Szia Zoli Több kép is van hasonló fegyverzettel , bár azokon 2 db UB-32 es és 2db Ub-16 os van . | |||||
Neo954 | Adatlap | 22910 | 2011. június 19. 18:06 | ![]() | |
czzoli | Adatlap | 22909 | 2011. június 19. 17:59 | ![]() | |
Sziasztok! Képes volt a Szu 7BMK/BKL 2db póttartály mellett még 4db UB32-t hordozni? (Konkrétan egy algériai BMK-t szeretnék így felfegyverezni) Köszönöm | |||||
Lacy | Adatlap | 22908 | 2011. június 13. 17:36 | ![]() | |
Sziasztok, akit érdekel, orosz távol-kelet Vozdvizsenka repülőtere. live-report.livejournal.com/1078426.html |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |