<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Tibcsi | Adatlap | 23027 | 2011. október 3. 18:17 | ||
Köszi, perszehogy érdekel. :) Előzmény: (23026) Muzzy 2011. október 3. 15:14 | |||||
Muzzy | Adatlap | 23026 | 2011. október 3. 15:14 | ||
Tibcsi! Ha esetleg még mindíg érdekel az IL-2-es téma, esetleg ezt nézd meg. scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_954_start_220.html Muzzy | |||||
Regal | Adatlap | 23025 | 2011. október 3. 07:54 | ||
Szia Planes, te szerencsés ember! Megtaperolhattál egy Su-27-est...:-) Sajnos én még nem láttam élőben, de igyekeztem utánajárni, több embertől megkérdezni a kopoltyúk működését. Van, aki azt mondja, hogy a nagy állásszögű repülésnél alapból kinyílik a homlok ellenállás miatt (akkor telibe nyomja a levegő a lamellákat). A neten is úgy tűnt, hogy a nagy állásszögű repülésnél vannak nyitva, de köszönök és szivesen veszek minden véleményt. Üdvözlettel, Gábor | |||||
sanyi | Adatlap | 23024 | 2011. október 2. 12:29 | ||
Lacy | Adatlap | 23023 | 2011. október 2. 09:15 | ||
Altengernagy | Adatlap | 23022 | 2011. szeptember 22. 21:43 | ||
Ahoz képest hogy a valutájuk a béka alatt van, és szakad a hiperinfláció, elég érdekes hogy erre van pénz... 9000 rubel = 1 USD. Amugy ha forintban fejezném ki, egy buszjegy 18Ft, a vonat (luxus hálókocsi, klíma, melegkaja) 9000Ft, 1Kg kenyér (jó minőségű) 80Ft. Még így inflációsan is... Ja.. Benzin 92 oktános (169Ft) | |||||
p-51 | Adatlap | 23021 | 2011. szeptember 21. 20:43 | ||
pilotka | Adatlap | 23020 | 2011. szeptember 21. 16:52 | ||
Lorco | Adatlap | 23019 | 2011. szeptember 21. 09:41 | ||
A makettek közt van egy leírás itt a makettinfón, épp tegnap olvastam. üdv Lorco | |||||
pilotka | Adatlap | 23018 | 2011. szeptember 21. 09:24 | ||
Skacok! Van vkinek élményes beszámolója az A-Model Jak-9P 1/72-beni építéséről?... Szpaszíba! | |||||
muzzy | Adatlap | 23017 | 2011. szeptember 18. 20:28 | ||
Tibcsi! Én inkább óvnálak Pilótka által belinkelt első két linktől, ez Erik Pilawsky gyűjteménye, amely orosz (de a hyperlinken is) lapokon sok kritikát kapott. Ha mindenáron angol nyelvű érdekel, akkor Massimo Tessitori honlapját mig3.sovietwarplanes.com/colors/1941-43/1941-43.html javaslom, vagy ha oroszul is értesz, akkor a scalemodel.ru lapot. Muzzy | |||||
pilotka | Adatlap | 23016 | 2011. szeptember 18. 10:04 | ||
pilotka | Adatlap | 23015 | 2011. szeptember 18. 09:59 | ||
tibcsi!
van itt még érdekesség: www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Inbox/g-j/il-2m-i.htm ahány front, és évjárat, annyi variáns. Óriási téma | |||||
Tibcsi | Adatlap | 23014 | 2011. szeptember 18. 09:58 | ||
Planes | Adatlap | 23013 | 2011. szeptember 18. 09:52 | ||
Kedves Regal és Búza Úr. Engedjétek meg,hogy beleszóljak ,nem vitatkozni akarok,de: Amikor én valamikor körbetapogattam egy Szu-27-est, úgy láttam hogy ez a redőnysor hátrafelé átlapolt,tehát nem befelé engedi a kiegyenlítő levegőt,hanem az áramlást hátrafelé kifelé engedi.Akkor úgy láttam,hogy befelé nem nyílik. A vákum kiegyenlítésről a beömlő oldalán lévő keskeny bordasor szolgál. Üdv.! Eses Sándor | |||||
pilotka | Adatlap | 23012 | 2011. szeptember 18. 09:37 | ||
Tibcsi! Higgyj az Edu festésének, hiteles! Megszámlálhatatlan camo-val repültek az Il-2-ek. Óriási anyag van róla a neten, gúgli a te barátod. Pl: vvs.hobbyvista.com/Markings/NKAP/il2/il2-3colour.htm vvs.hobbyvista.com/Camouflage/il2/il2-cammo.php dspace.dial.pipex.com/town/avenue/vy75/rusaircm.htm www.jpsmodell.de/katalog/jpsrusww2_e.htm | |||||
Vik30 | Adatlap | 23011 | 2011. szeptember 18. 08:18 | ||
Szia még egy két fotó neked! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 23010 | 2011. szeptember 18. 07:03 | ||
Sziasztok, IL-2 festésben kőne infó. :) Az Eduard szerint zöld-barna, ill. zöld-szürke-barna kamóval repültek. Lehetséges ez? Nem zöld-fekete festésük volt nekik is, mint a többi repcsinek? Kösz: Tibcsi | |||||
sanyi | Adatlap | 23009 | 2011. szeptember 17. 14:43 | ||
Sziasztok! A FAB-9000 orosz bombáról keresek méretarányos rajzot, vagy olyan rajzot, amin rajta vannak a méretek. Ha valaki az Armory készletét akarja belinkelni kérem ne fáradjon, köszönöm a segítő szándékot, de azzal nem mennék sokra - vagy az rossz, vagy az igazi:) Előre is köszi! Üdv Sanyi | |||||
Regal | Adatlap | 23008 | 2011. szeptember 6. 07:22 | ||
Szia Főnök:-) Köszönöm a segítséget, és hogy utánanéztél, én is valahogy így gondoltam, úgyhogy határeset lesz, hogy levett gázzal nyitva lehetnek-e az alsó lamellák, de a sugárhajtómű tehetetlensége miatt lehet olyan pillanat, amikor a pilóta lekapja a gázt és a szívóhatás csökkenése csak 4-5 sec után érkezik. Gondolom szeles időben ők is kis gázzal szállnak le, nem levett tolóerővel. Üdvözlettel, Gábor | |||||
Levix | Adatlap | 23007 | 2011. szeptember 5. 21:24 | ||
búza | Adatlap | 23006 | 2011. szeptember 5. 20:40 | ||
Szia Gabi! Szerintem mindig, amikor a csatornában levő nyomás kisebb, mint a külső. Gurulás, felszállás, nagy állásszögű repülés. Leszállásnál talán nem, mert ott folytott üzemmódon működik a motor, de lehet, hogy akkor is. Az Airliners.net dob egy csomó képet, de én sem lettem sokkal okosabb tőle. Ha versenyre kell a makett ott majd megmondják akik minden nap találkoztak ezzel a géppel és jelenséggel!:-))) Üdv:Búza | |||||
Taylor | Adatlap | 23005 | 2011. szeptember 5. 18:36 | ||
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni, hogy vajon mi lehet 1991-ben kivonult Su-24MR-ekkel? Repülnek még vajon? Esetleg, ha van valakinek képe is róla érdekelne. Üdv:Taylor | |||||
Regal | Adatlap | 23004 | 2011. szeptember 4. 07:51 | ||
Sziasztok, nem tudja valaki, hogy a Su-27-esen az alsó, beömlőkön lévő kopoltyú lemezek mikor nyílnak ki? Gondolom kis sebességnél, de a földön gurulásnál, leszállás után is nyitva lehet? Előre is köszönöm a segítséget. Üdvözlettel, Regal | |||||
miles | Adatlap | 23003 | 2011. augusztus 19. 20:46 | ||
Altengernagy | Adatlap | 23002 | 2011. augusztus 19. 11:40 | ||
ááá a wingspalette... mindent megnéztem csak ezt nem... :D | |||||
Neo954 | Adatlap | 23001 | 2011. augusztus 19. 11:30 | ||
Altengernagy | Adatlap | 23000 | 2011. augusztus 19. 11:17 | ||
Apropó yak-38... Létezik valami info arról hogy pl a csíkos mediterrán festés mennyire volt "létező" és mikor hol használták? Az Amodel készlete, a régebbi 3 festést tartalmazott, az új már csak egyet, a szürkét. Egy a közös, csak a régi kék festésű gépekről meg néhány agyon fakult roncsról vannak képek :( A csíkosra pl azt írja, 1980 Földközi tenger, Moszkva cirkáló (?) de melyik, a helikopterhordozó vagy a rakétáscirkáló? Sehol sincs nyoma. Kabin... mennyire látszik? Nekem sok kedvem nincs belsőrészt építeni... | |||||
Neo954 | Adatlap | 22999 | 2011. augusztus 19. 11:13 | ||
miles | Adatlap | 22998 | 2011. augusztus 19. 11:05 | ||
Van valakinek festési rajza bolgár Szu-25-ösrő? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 22997 | 2011. augusztus 18. 21:11 | ||
Sziasztok Hány olyan típus van amihez senki se gyárt ülést vagy nem elérhető... Ilyenkor az ilyen anyag jól jön. Én is számtalanszor jártam így. Például Jak-38-ba is máshonnan alakítottam át kabint és ülést, mert nem volt más... Zoli | |||||
p-51 | Adatlap | 22996 | 2011. augusztus 18. 20:10 | ||
Levix! Viszont mindenhez van színes fénykép rajta, onnan már lehet kavargatni a színeket! Meg jól lehet tájékozódni, hogy miben mi van, vagy hogy hogy kellene kinéznie. Pl veszel egy 1950-es 60-as évekbeli gépet, amihez nehezen jutsz kiegészítőhöz, és kíváncsi vagy, ugyan milyenre kellene faragni a wc-ülőkét benne. így talán használható, ha kódokkal nem is. De természetesen a festékkódokkal kapcsolatban ismét igazad van! | |||||
Levix | Adatlap | 22995 | 2011. augusztus 18. 16:50 | ||
Ez nagyjából fölösleges oldal. Szinte minden oroszra ugyanazokat a biztosan nem stimmelő FS kódokat adja. Adok az oldalra egy kettest. Tízből. Legalábbis az orosz részére. | |||||
sulyid | Adatlap | 22994 | 2011. augusztus 17. 20:29 | ||
Valakinek van képe a vietnámi háború után komcsik által használt ch-47-esekről? | |||||
p-51 | Adatlap | 22993 | 2011. augusztus 17. 19:12 | ||
Ez nagyon fog tetszeni, most találtam. www.seatejectcolor.com/seat/sedili/aeronautiche/profii/russia/index.htm | |||||
miles | Adatlap | 22992 | 2011. augusztus 14. 14:28 | ||
Kazah L-39-esekről valaki tud valamit? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22991 | 2011. augusztus 13. 20:42 | ||
Na akkor mégiscsak jól gondoltam, hogy "magyaros" a neve :) | |||||
Lacy | Adatlap | 22990 | 2011. augusztus 13. 20:39 | ||
Sziasztok, Miroslav Gyűrösi úr nagyon segítőkész és korrekt volt! Innen is köszönöm neki a hozzájárulását a cikkhez. A állampolgárságáról, vagy nemzetiségéről csak ő tud nyilatkozni. Annyi biztos lehet publikus, hogy vele magyarul beszélgettem. :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22989 | 2011. augusztus 13. 20:34 | ||
Igen-igen, közben én is keresgéltem :) Ha szlovák akkor végülis nem meglepő ez a név. | |||||
vlevi | Adatlap | 22988 | 2011. augusztus 13. 20:11 | ||
Rákerestem gyorsan a guglival. Mintha szlovák lenne. legiero.blog.hu/2009/07/03/nighthawk_killer_zsambekon | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22987 | 2011. augusztus 13. 19:47 | ||
Szia Lacy! Még valami eszembejutott. Egyik ismerősömmel beszéltük, hogy a cikknél is írva van, hogy fotós: Miroslav Gyűrösi. Neki vannak magyar "szálai" is ? Mert a Gyűrösi név olyan magyarosan hangzik, főleg a hosszú Ű-vel. www.ausairpower.net/CV-MG-2008.html | |||||
miles | Adatlap | 22986 | 2011. augusztus 13. 19:18 | ||
Kösz Laci! Azért lehet, hogy otthon van még néhány jobban megkímélt gép és olyan, ami kisebb javítás után újra repülhet. Érdekesnek tartom, hogy ha elméletileg lehet, akkor mért nem használják a 29-eseken is a jobb változatot. Nekem nagyon tetszenek a kazah gépek festései így lehet hamarosan az egyik makettem is viselni fogja a módosított vörös csillagot. Csak a kopro MiG-31-esét ismerem, amibe van kazah matrica. | |||||
Lacy | Adatlap | 22985 | 2011. augusztus 13. 13:36 | ||
Szia Miles, a kazah Szu-27-eseken alkalmazzák a megnövelt hatótávolságú R-27-es változatot. Az aktív gépek mennyiségére, az elmúlt évek során ukrán, belorusz, orosz ipari javításra küldött gépek számából lehet következtetni. Szu-27-esből tizenkettő, MiG-29-esből tizenöt, MiG-31-esből húsz, Mig-27M tizenkettő, Mig-23UB kettő, Szu-25 tizenkettő. Az aktív Szu-24-esek száma nem ismert. Hadrend szerint egy-egy század, plusz két század Mig-31-es. Az ismertebb források: -AirForces Monthly MAY 2010 -MirAviacia 2006/2 -CombatAircraft Monthly JAN 2011 -Illetve orosz-kazah források, a közép-ázsiai repülőterek és rajtuk települt egységek történetéről a hatvanas évektől, napjainkig. | |||||
p-51 | Adatlap | 22984 | 2011. augusztus 13. 12:21 | ||
p-51 | Adatlap | 22983 | 2011. augusztus 13. 12:13 | ||
The Kazakh air force is composed mostly of Soviet-era planes, including 41 MiG-29s, 44 MiG-31s, 37 Su-24s and 60 Su-27s. A small naval force is also maintained on the Caspian Sea. | |||||
miles | Adatlap | 22982 | 2011. augusztus 13. 10:06 | ||
Szia! Kérdeznék párat. Csak a Szu-27-esek vagy MiG-29-esek is használják az R-27ER-t? MiG-31-ből, MiG-27-ből, Szu-24-ből , Mi-24-ből kb. mennyi aktív gép van?(A többi benne volt a cikkekben,ha jól emlékszem.) | |||||
Lacy | Adatlap | 22981 | 2011. augusztus 13. 09:00 | ||
Örülök, hogy tetszett nektek! Volt benne szó a Mig-31-esről a júliusi számban, ami nagyrészt a légvédelemről szólt. Csak sajnos a MiG-31-esről és az Sz-300-asról készült fotók az augusztusi második számba kerültek. | |||||
miles | Adatlap | 22980 | 2011. augusztus 12. 21:16 | ||
Csak sajna nem volt benne szó a MiG-31-ről, de a amúgy nekem is tetszett. Gratulálok hozzá! | |||||
miles | Adatlap | 22979 | 2011. augusztus 12. 21:15 | ||
Csak sajna nem volt benne szó a MiG-31-ről, de a amúgy nekem is tetszett. Gratulálok hozzá! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22977 | 2011. augusztus 12. 15:46 | ||
Ja, te írtad a kazahsztános cikket ? Nagyon érdekes volt olvasni! Tetszett! :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |