<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
miles | Adatlap | 23060 | 2011. október 29. 13:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem semmi kép, ez egy nyílt nap? Előzmény: (23059) pilotka 2011. október 29. 09:17 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23059 | 2011. október 29. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23058 | 2011. október 27. 22:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apropó Mi-6. Ebbe a fotóba most botlottam bele a fortepan.hu-n. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taylor | Adatlap | 23057 | 2011. október 27. 13:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! És azt nem tudod hogy mi lett a sorsuk a Kivonult Su-24MR-el? Repülnek még azok a gépek valahol? Annyit tudok hogy közvetlen Azerbajdzsánba repültek. Taylor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vandork | Adatlap | 23056 | 2011. október 26. 20:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Monyinóban ebben az évben nyílt nap volt aug 21-e, mi volt kunmadarasi pilóta barátainkkal kint saslikoztunk a reptéren:) és beültünk a V-12-be, Mi-6-ba, Mi-26-ba, Tu-124-be, stb. Már megszüntették az őrzést kb. 2 hónapja... Vándor Karesz www.soviet-airforce.com (A szovjet repülőtér titkai) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 23055 | 2011. október 25. 23:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nahát, micsoda ismerős képek..:) Monino azért nagyobb falat, ráadásul arra jobban rá kell szervezni, az nem egy délutános hely. Ha jól tudom, akkor oda nem lehet "csak úgy" besétálni, ugyanis egy zárt katonai területen van a múzeum. Persze lehet, hogy rosszul tudom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23053 | 2011. október 25. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hű az izgi túra lehetett. Gondolom Monino-t sem hagytátok ki ? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 23052 | 2011. október 25. 22:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lala,és Newman kollégákkal együtt,de a fő csapásirány a MAKS2011 volt. Egyébként Hodinka már tényleg inkább temető,mint kiállítás!Hihetetlenül lepusztították a vasakat.Pedig rengeteg érdekesebbnél-érdekesebb madárka álldogál ott egymás hegyén,hátán:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23051 | 2011. október 25. 22:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú te is jártál ott! Sajna az a múzeum már inkább roncstemető, ahogy olvastam a cikkekből :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 23050 | 2011. október 25. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Bizony ritka madárkák vannak ott!Tessék pár részletfotó a szóban forgó csodáról!:) Sajnos nem csináltam róla olyan sokat.:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23049 | 2011. október 25. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23048 | 2011. október 25. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget! Sikerült ugyan arról a gépről találnom szemből is képet. Így már én is felismere. www.google.hu/imgres Érdemes ezen az oldalon szétnézni mert nagyon sok technikája van ennek a múzeumnak. Kár, hogy ennyire le strapáltak. :( www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23047 | 2011. október 25. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én kérek elnézést, hogy hülyeségeket írtam :S Nekem a hajtómű kiömlője volt gyanús, de nem tudtam utána nézni az otthoni irodalomban. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lala | Adatlap | 23046 | 2011. október 25. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23045 | 2011. október 25. 19:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, jól mondja Rumcájsz, Jak-25M a típus. Mind a szárny, mind a hajtóműgondola erről árulkodik hátulnézetből. Vagy esetleg, annak valamilyen prototípusra átépített változata: www.flickr.com/photos/8531201@N04/2719913047 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 23044 | 2011. október 25. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos A Jak-28 vállszárnyas konstrukció, a fotón lévő gép meg középszárnyas, így Jak-25/26/27 tipusváltozatok jöhetnek szóba. Az egyértelmű azonosításhoz látni kellene a gép orrát (gömb alakú vagy hegyes, esetleg üvegezett-e), és hogy milyen hosszú a kabintető, egy vagy kétszemélyes kialakítású? Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23043 | 2011. október 25. 11:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, a baloldali az egy IL-28. :) De a jobb az Jak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23042 | 2011. október 25. 10:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Teljesen igazad van, ha a bal oldali repülőgépről beszélsz, de én akárhogyan nézem, Kamovos kollégát a "jobb" oldali gép típusa érdekelte, ami kísértetiesen hasonlít azt általad felrakott képre :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 23041 | 2011. október 25. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 23040 | 2011. október 25. 10:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem inkább IL-28. A Jak-28 nyilazott szárnyú, és nem volt faroklövész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23039 | 2011. október 25. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Véleményem szerint, ha a típusára gondolsz, akkor az Jak-28 lenne. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23038 | 2011. október 25. 10:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mauro | Adatlap | 23037 | 2011. október 25. 10:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 23036 | 2011. október 17. 08:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolom ezt sokan nem hagyják ki: www.cybermodeler.com/hobby/paint/akan/paint_akan_47323.shtml | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23035 | 2011. október 9. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mirazsmarci, értem köszönöm. Hasonló, néhány bevethető gépről írtak az ottani gyakorlatokról szóló cikkekben is. A 101-es képen nagyon tettszik a Szuhoj festésének mintája, jó kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23034 | 2011. október 9. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boyarskoban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 23033 | 2011. október 8. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezmertől egy falura... Melyik faluban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23032 | 2011. október 8. 07:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, hogy mennyi üzemgépes gép lehet azt nem lehetett pontosan felmérni, mert a gépek jó része nem megközelíthető helyen volt. Két gép volt kiállítva, amelyek jó állapotúak voltak, de a személyzet egyik tagja mondta , hogy nem üzemképesek és nagyjavítani kéne őket. A zónába ki volt húzva 5 gép, ebből 3 repült is, szóval 5 db biztos repülőképes. A góglin található képen a többi gép a betonfedezékek környékén volt tárolva, de a valóságban már nincsenek ott. A reptér nyugatabbra eső részén a fás-dombos rész mögött felfedeztünk több vezérsíkot, és a repülés után is oda vontatták a gépeket, tehát még valószínűleg van ott pár üzemképes közöttük. Bezmertől egy faluval arrébb egy "fészerben" találtunk 3 kivont Szu-25-öst. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23031 | 2011. október 7. 10:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia mirazsmarci, kösz hogy megosztottad. Ezek szerint van még jobb állapotban lévő Szu-25-ösük. Szétnézve a reptéren, kb. mennyi üzemképesnek gépük lehet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 23030 | 2011. október 7. 03:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép képek! Egyben örülök, hogy ismét sikerült lemaradnom valamiről... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23029 | 2011. október 6. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Íme néhány kép a Bulgáriában köztereken kiállított, tárolt gépekről, és a tegnapi bezmeri nyílt napról. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 23028 | 2011. október 4. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Akkor még egy két apróság scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_7288.html Ez kifejezetten az általános kérdéseket tárgyaló fórum, de a fórumon több cikk is van IL-2-ról, pl. van 1/48 AM építésről is, csak végig kell lapozni. Érdemes a group Build-ot fórumot (Sztroim Vmésztye)is végignézni. A korábbi linknél egyes oldalak a 1940-ben alkalmazott KISÉRLETI festéseket tartalmazzák, ezeket neh használták, csak kisérletekhez, utána átfestették a gépekket. (A LAG-3-ról is van infó, hogy 28 gépet ezzel a kisérleti festéssel átfestettek, de a gépátadás előtt visszafestették hagyományosra.) Egyébként a scalemodels.ru-nél működik a google fordító, bár az ilyen fordításért nem vállalnék felelősséget. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23027 | 2011. október 3. 18:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, perszehogy érdekel. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 23026 | 2011. október 3. 15:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Ha esetleg még mindíg érdekel az IL-2-es téma, esetleg ezt nézd meg. scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_954_start_220.html Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 23025 | 2011. október 3. 07:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Planes, te szerencsés ember! Megtaperolhattál egy Su-27-est...:-) Sajnos én még nem láttam élőben, de igyekeztem utánajárni, több embertől megkérdezni a kopoltyúk működését. Van, aki azt mondja, hogy a nagy állásszögű repülésnél alapból kinyílik a homlok ellenállás miatt (akkor telibe nyomja a levegő a lamellákat). A neten is úgy tűnt, hogy a nagy állásszögű repülésnél vannak nyitva, de köszönök és szivesen veszek minden véleményt. Üdvözlettel, Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 23024 | 2011. október 2. 12:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23023 | 2011. október 2. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 23022 | 2011. szeptember 22. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahoz képest hogy a valutájuk a béka alatt van, és szakad a hiperinfláció, elég érdekes hogy erre van pénz... 9000 rubel = 1 USD. Amugy ha forintban fejezném ki, egy buszjegy 18Ft, a vonat (luxus hálókocsi, klíma, melegkaja) 9000Ft, 1Kg kenyér (jó minőségű) 80Ft. Még így inflációsan is... Ja.. Benzin 92 oktános (169Ft) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 23021 | 2011. szeptember 21. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23020 | 2011. szeptember 21. 16:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 23019 | 2011. szeptember 21. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A makettek közt van egy leírás itt a makettinfón, épp tegnap olvastam. üdv Lorco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23018 | 2011. szeptember 21. 09:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skacok! Van vkinek élményes beszámolója az A-Model Jak-9P 1/72-beni építéséről?... Szpaszíba! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
muzzy | Adatlap | 23017 | 2011. szeptember 18. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Én inkább óvnálak Pilótka által belinkelt első két linktől, ez Erik Pilawsky gyűjteménye, amely orosz (de a hyperlinken is) lapokon sok kritikát kapott. Ha mindenáron angol nyelvű érdekel, akkor Massimo Tessitori honlapját mig3.sovietwarplanes.com/colors/1941-43/1941-43.html javaslom, vagy ha oroszul is értesz, akkor a scalemodel.ru lapot. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23016 | 2011. szeptember 18. 10:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23015 | 2011. szeptember 18. 09:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tibcsi!
van itt még érdekesség: www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Inbox/g-j/il-2m-i.htm ahány front, és évjárat, annyi variáns. Óriási téma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23014 | 2011. szeptember 18. 09:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 23013 | 2011. szeptember 18. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Regal és Búza Úr. Engedjétek meg,hogy beleszóljak ,nem vitatkozni akarok,de: Amikor én valamikor körbetapogattam egy Szu-27-est, úgy láttam hogy ez a redőnysor hátrafelé átlapolt,tehát nem befelé engedi a kiegyenlítő levegőt,hanem az áramlást hátrafelé kifelé engedi.Akkor úgy láttam,hogy befelé nem nyílik. A vákum kiegyenlítésről a beömlő oldalán lévő keskeny bordasor szolgál. Üdv.! Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23012 | 2011. szeptember 18. 09:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Higgyj az Edu festésének, hiteles! Megszámlálhatatlan camo-val repültek az Il-2-ek. Óriási anyag van róla a neten, gúgli a te barátod. Pl: vvs.hobbyvista.com/Markings/NKAP/il2/il2-3colour.htm vvs.hobbyvista.com/Camouflage/il2/il2-cammo.php dspace.dial.pipex.com/town/avenue/vy75/rusaircm.htm www.jpsmodell.de/katalog/jpsrusww2_e.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 23011 | 2011. szeptember 18. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia még egy két fotó neked! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23010 | 2011. szeptember 18. 07:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, IL-2 festésben kőne infó. :) Az Eduard szerint zöld-barna, ill. zöld-szürke-barna kamóval repültek. Lehetséges ez? Nem zöld-fekete festésük volt nekik is, mint a többi repcsinek? Kösz: Tibcsi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |