<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
SIG | Adatlap | 23047 | 2011. október 25. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én kérek elnézést, hogy hülyeségeket írtam :S Nekem a hajtómű kiömlője volt gyanús, de nem tudtam utána nézni az otthoni irodalomban. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lala | Adatlap | 23046 | 2011. október 25. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23045 | 2011. október 25. 19:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, jól mondja Rumcájsz, Jak-25M a típus. Mind a szárny, mind a hajtóműgondola erről árulkodik hátulnézetből. Vagy esetleg, annak valamilyen prototípusra átépített változata: www.flickr.com/photos/8531201@N04/2719913047 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 23044 | 2011. október 25. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos A Jak-28 vállszárnyas konstrukció, a fotón lévő gép meg középszárnyas, így Jak-25/26/27 tipusváltozatok jöhetnek szóba. Az egyértelmű azonosításhoz látni kellene a gép orrát (gömb alakú vagy hegyes, esetleg üvegezett-e), és hogy milyen hosszú a kabintető, egy vagy kétszemélyes kialakítású? Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23043 | 2011. október 25. 11:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, a baloldali az egy IL-28. :) De a jobb az Jak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23042 | 2011. október 25. 10:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Teljesen igazad van, ha a bal oldali repülőgépről beszélsz, de én akárhogyan nézem, Kamovos kollégát a "jobb" oldali gép típusa érdekelte, ami kísértetiesen hasonlít azt általad felrakott képre :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 23041 | 2011. október 25. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 23040 | 2011. október 25. 10:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem inkább IL-28. A Jak-28 nyilazott szárnyú, és nem volt faroklövész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23039 | 2011. október 25. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Véleményem szerint, ha a típusára gondolsz, akkor az Jak-28 lenne. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23038 | 2011. október 25. 10:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mauro | Adatlap | 23037 | 2011. október 25. 10:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 23036 | 2011. október 17. 08:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolom ezt sokan nem hagyják ki: www.cybermodeler.com/hobby/paint/akan/paint_akan_47323.shtml | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23035 | 2011. október 9. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mirazsmarci, értem köszönöm. Hasonló, néhány bevethető gépről írtak az ottani gyakorlatokról szóló cikkekben is. A 101-es képen nagyon tettszik a Szuhoj festésének mintája, jó kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23034 | 2011. október 9. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boyarskoban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 23033 | 2011. október 8. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezmertől egy falura... Melyik faluban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23032 | 2011. október 8. 07:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, hogy mennyi üzemgépes gép lehet azt nem lehetett pontosan felmérni, mert a gépek jó része nem megközelíthető helyen volt. Két gép volt kiállítva, amelyek jó állapotúak voltak, de a személyzet egyik tagja mondta , hogy nem üzemképesek és nagyjavítani kéne őket. A zónába ki volt húzva 5 gép, ebből 3 repült is, szóval 5 db biztos repülőképes. A góglin található képen a többi gép a betonfedezékek környékén volt tárolva, de a valóságban már nincsenek ott. A reptér nyugatabbra eső részén a fás-dombos rész mögött felfedeztünk több vezérsíkot, és a repülés után is oda vontatták a gépeket, tehát még valószínűleg van ott pár üzemképes közöttük. Bezmertől egy faluval arrébb egy "fészerben" találtunk 3 kivont Szu-25-öst. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23031 | 2011. október 7. 10:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia mirazsmarci, kösz hogy megosztottad. Ezek szerint van még jobb állapotban lévő Szu-25-ösük. Szétnézve a reptéren, kb. mennyi üzemképesnek gépük lehet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 23030 | 2011. október 7. 03:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép képek! Egyben örülök, hogy ismét sikerült lemaradnom valamiről... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23029 | 2011. október 6. 23:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Íme néhány kép a Bulgáriában köztereken kiállított, tárolt gépekről, és a tegnapi bezmeri nyílt napról. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 23028 | 2011. október 4. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Akkor még egy két apróság scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_7288.html Ez kifejezetten az általános kérdéseket tárgyaló fórum, de a fórumon több cikk is van IL-2-ról, pl. van 1/48 AM építésről is, csak végig kell lapozni. Érdemes a group Build-ot fórumot (Sztroim Vmésztye)is végignézni. A korábbi linknél egyes oldalak a 1940-ben alkalmazott KISÉRLETI festéseket tartalmazzák, ezeket neh használták, csak kisérletekhez, utána átfestették a gépekket. (A LAG-3-ról is van infó, hogy 28 gépet ezzel a kisérleti festéssel átfestettek, de a gépátadás előtt visszafestették hagyományosra.) Egyébként a scalemodels.ru-nél működik a google fordító, bár az ilyen fordításért nem vállalnék felelősséget. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23027 | 2011. október 3. 18:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, perszehogy érdekel. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 23026 | 2011. október 3. 15:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Ha esetleg még mindíg érdekel az IL-2-es téma, esetleg ezt nézd meg. scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_954_start_220.html Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 23025 | 2011. október 3. 07:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Planes, te szerencsés ember! Megtaperolhattál egy Su-27-est...:-) Sajnos én még nem láttam élőben, de igyekeztem utánajárni, több embertől megkérdezni a kopoltyúk működését. Van, aki azt mondja, hogy a nagy állásszögű repülésnél alapból kinyílik a homlok ellenállás miatt (akkor telibe nyomja a levegő a lamellákat). A neten is úgy tűnt, hogy a nagy állásszögű repülésnél vannak nyitva, de köszönök és szivesen veszek minden véleményt. Üdvözlettel, Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 23024 | 2011. október 2. 12:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23023 | 2011. október 2. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 23022 | 2011. szeptember 22. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahoz képest hogy a valutájuk a béka alatt van, és szakad a hiperinfláció, elég érdekes hogy erre van pénz... 9000 rubel = 1 USD. Amugy ha forintban fejezném ki, egy buszjegy 18Ft, a vonat (luxus hálókocsi, klíma, melegkaja) 9000Ft, 1Kg kenyér (jó minőségű) 80Ft. Még így inflációsan is... Ja.. Benzin 92 oktános (169Ft) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 23021 | 2011. szeptember 21. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23020 | 2011. szeptember 21. 16:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 23019 | 2011. szeptember 21. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A makettek közt van egy leírás itt a makettinfón, épp tegnap olvastam. üdv Lorco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23018 | 2011. szeptember 21. 09:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skacok! Van vkinek élményes beszámolója az A-Model Jak-9P 1/72-beni építéséről?... Szpaszíba! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
muzzy | Adatlap | 23017 | 2011. szeptember 18. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Én inkább óvnálak Pilótka által belinkelt első két linktől, ez Erik Pilawsky gyűjteménye, amely orosz (de a hyperlinken is) lapokon sok kritikát kapott. Ha mindenáron angol nyelvű érdekel, akkor Massimo Tessitori honlapját mig3.sovietwarplanes.com/colors/1941-43/1941-43.html javaslom, vagy ha oroszul is értesz, akkor a scalemodel.ru lapot. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23016 | 2011. szeptember 18. 10:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23015 | 2011. szeptember 18. 09:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tibcsi!
van itt még érdekesség: www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Inbox/g-j/il-2m-i.htm ahány front, és évjárat, annyi variáns. Óriási téma | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23014 | 2011. szeptember 18. 09:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 23013 | 2011. szeptember 18. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Regal és Búza Úr. Engedjétek meg,hogy beleszóljak ,nem vitatkozni akarok,de: Amikor én valamikor körbetapogattam egy Szu-27-est, úgy láttam hogy ez a redőnysor hátrafelé átlapolt,tehát nem befelé engedi a kiegyenlítő levegőt,hanem az áramlást hátrafelé kifelé engedi.Akkor úgy láttam,hogy befelé nem nyílik. A vákum kiegyenlítésről a beömlő oldalán lévő keskeny bordasor szolgál. Üdv.! Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23012 | 2011. szeptember 18. 09:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Higgyj az Edu festésének, hiteles! Megszámlálhatatlan camo-val repültek az Il-2-ek. Óriási anyag van róla a neten, gúgli a te barátod. Pl: vvs.hobbyvista.com/Markings/NKAP/il2/il2-3colour.htm vvs.hobbyvista.com/Camouflage/il2/il2-cammo.php dspace.dial.pipex.com/town/avenue/vy75/rusaircm.htm www.jpsmodell.de/katalog/jpsrusww2_e.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 23011 | 2011. szeptember 18. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia még egy két fotó neked! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23010 | 2011. szeptember 18. 07:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, IL-2 festésben kőne infó. :) Az Eduard szerint zöld-barna, ill. zöld-szürke-barna kamóval repültek. Lehetséges ez? Nem zöld-fekete festésük volt nekik is, mint a többi repcsinek? Kösz: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 23009 | 2011. szeptember 17. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A FAB-9000 orosz bombáról keresek méretarányos rajzot, vagy olyan rajzot, amin rajta vannak a méretek. Ha valaki az Armory készletét akarja belinkelni kérem ne fáradjon, köszönöm a segítő szándékot, de azzal nem mennék sokra - vagy az rossz, vagy az igazi:) Előre is köszi! Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 23008 | 2011. szeptember 6. 07:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Főnök:-) Köszönöm a segítséget, és hogy utánanéztél, én is valahogy így gondoltam, úgyhogy határeset lesz, hogy levett gázzal nyitva lehetnek-e az alsó lamellák, de a sugárhajtómű tehetetlensége miatt lehet olyan pillanat, amikor a pilóta lekapja a gázt és a szívóhatás csökkenése csak 4-5 sec után érkezik. Gondolom szeles időben ők is kis gázzal szállnak le, nem levett tolóerővel. Üdvözlettel, Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 23007 | 2011. szeptember 5. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 23006 | 2011. szeptember 5. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Szerintem mindig, amikor a csatornában levő nyomás kisebb, mint a külső. Gurulás, felszállás, nagy állásszögű repülés. Leszállásnál talán nem, mert ott folytott üzemmódon működik a motor, de lehet, hogy akkor is. Az Airliners.net dob egy csomó képet, de én sem lettem sokkal okosabb tőle. Ha versenyre kell a makett ott majd megmondják akik minden nap találkoztak ezzel a géppel és jelenséggel!:-))) Üdv:Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taylor | Adatlap | 23005 | 2011. szeptember 5. 18:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni, hogy vajon mi lehet 1991-ben kivonult Su-24MR-ekkel? Repülnek még vajon? Esetleg, ha van valakinek képe is róla érdekelne. Üdv:Taylor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Regal | Adatlap | 23004 | 2011. szeptember 4. 07:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, nem tudja valaki, hogy a Su-27-esen az alsó, beömlőkön lévő kopoltyú lemezek mikor nyílnak ki? Gondolom kis sebességnél, de a földön gurulásnál, leszállás után is nyitva lehet? Előre is köszönöm a segítséget. Üdvözlettel, Regal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miles | Adatlap | 23003 | 2011. augusztus 19. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 23002 | 2011. augusztus 19. 11:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ááá a wingspalette... mindent megnéztem csak ezt nem... :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 23001 | 2011. augusztus 19. 11:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 23000 | 2011. augusztus 19. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apropó yak-38... Létezik valami info arról hogy pl a csíkos mediterrán festés mennyire volt "létező" és mikor hol használták? Az Amodel készlete, a régebbi 3 festést tartalmazott, az új már csak egyet, a szürkét. Egy a közös, csak a régi kék festésű gépekről meg néhány agyon fakult roncsról vannak képek :( A csíkosra pl azt írja, 1980 Földközi tenger, Moszkva cirkáló (?) de melyik, a helikopterhordozó vagy a rakétáscirkáló? Sehol sincs nyoma. Kabin... mennyire látszik? Nekem sok kedvem nincs belsőrészt építeni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 22999 | 2011. augusztus 19. 11:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miles | Adatlap | 22998 | 2011. augusztus 19. 11:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van valakinek festési rajza bolgár Szu-25-ösrő? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |