<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
p-51 | Adatlap | 23079 | 2011. november 11. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visi | Adatlap | 23078 | 2011. november 11. 08:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a választ Rumcájsz! Lehet hülyeséget kérdezek, de mentségemre legyen mondva nem vagyok repülős, hogy ezek a gépágyúk nem lőtték le a propellert így? Amúgy megtaláltam a két kis lukat, majd kifúrom. Tegyek bele szerinted valamit hogy látszódjon a cső, vagy azok nem lógtak ki? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 23077 | 2011. november 10. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
englishrussia.com/2011/05/12/spectacular-show-of-strizhi-aerobatic-team/ képek sztrizs russzkije vityázi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 23076 | 2011. november 10. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Visi Géppuska nem volt,helyette két 20 mm-es gépágyú volt a La-5 fegyverzete. A csőtorkolati nyílások a légcsavar mögött az orr-rész felső részén, a levegő-bevezető csatorna két oldalán vannak, ezekkel egyvonalban kétoldalt a kabintető előtt a két hosszúkás dudor alatt van az ágyúk zár-szerkezete. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Visi | Adatlap | 23075 | 2011. november 10. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23074 | 2011. november 6. 15:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lassan mindegyikből lesz egy repülőképes példány. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 23073 | 2011. november 6. 11:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szóval AERO magazin 77. oldalon írják tévesen Yak-27r helyett hogy Yak-28. A fotó az újságban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vandork | Adatlap | 23072 | 2011. november 6. 09:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze, hogy tudom:) Samhorba kerültek a gépek, a pilóták vonaton jöttek vissza (Ukrajnába), ahol nagy részüket leszerelték, illetve más ezredekhez irányították. Vándor K. www.soviet-airforce.com - A szovjet repülőtér titkai | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23071 | 2011. november 5. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia harold! Hát én most meg vagyok keveredve, mint középparaszt 56-ban! Akkor most javaslom, hogy azt beszéljük meg elősször, hogy melyik képről, melyik hozzászólásról beszélünk! :) Én az általam belinkelt, és a 2053, 2064, 2083, és Weizi kolléga, 2065 számú hszé-ben lévőre mondtam, hogy Yak-25M. Te melyikre mondtad, hogy Yak-28? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 23070 | 2011. november 5. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 23069 | 2011. november 5. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ok! De ott is 28-nak írják, pedig szerintem is 25. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23068 | 2011. november 4. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 23067 | 2011. november 4. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aeromagazin 77-ik oldal /term. mostani szám/ akkor most JAK-28? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hajómester | Adatlap | 23065 | 2011. november 4. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-pályára- ez így írandó, "ly"-al. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23064 | 2011. november 4. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia fishpot! Szerintem ezek nem besorolva vannak. Ezek a gépek csak kiszolgálási zónában álnak, és innénd vontatják, vagy gurulnak a pájára. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fishpot | Adatlap | 23063 | 2011. november 4. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 23062 | 2011. november 3. 05:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch Ez aztán vörös szárny! Felújítottak az oroszok egy IL-2-t. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23061 | 2011. október 29. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolom az, mert szerintem nem a Friszkói járathoz állnak sorba, bár ezeknél semmi nem lehetetlen. Remek shot szerintem! Roppant látványos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
miles | Adatlap | 23060 | 2011. október 29. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem semmi kép, ez egy nyílt nap? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pilotka | Adatlap | 23059 | 2011. október 29. 09:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 23058 | 2011. október 27. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Apropó Mi-6. Ebbe a fotóba most botlottam bele a fortepan.hu-n. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taylor | Adatlap | 23057 | 2011. október 27. 13:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! És azt nem tudod hogy mi lett a sorsuk a Kivonult Su-24MR-el? Repülnek még azok a gépek valahol? Annyit tudok hogy közvetlen Azerbajdzsánba repültek. Taylor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vandork | Adatlap | 23056 | 2011. október 26. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Monyinóban ebben az évben nyílt nap volt aug 21-e, mi volt kunmadarasi pilóta barátainkkal kint saslikoztunk a reptéren:) és beültünk a V-12-be, Mi-6-ba, Mi-26-ba, Tu-124-be, stb. Már megszüntették az őrzést kb. 2 hónapja... Vándor Karesz www.soviet-airforce.com (A szovjet repülőtér titkai) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Newman | Adatlap | 23055 | 2011. október 25. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nahát, micsoda ismerős képek..:) Monino azért nagyobb falat, ráadásul arra jobban rá kell szervezni, az nem egy délutános hely. Ha jól tudom, akkor oda nem lehet "csak úgy" besétálni, ugyanis egy zárt katonai területen van a múzeum. Persze lehet, hogy rosszul tudom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23053 | 2011. október 25. 22:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hű az izgi túra lehetett. Gondolom Monino-t sem hagytátok ki ? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 23052 | 2011. október 25. 22:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lala,és Newman kollégákkal együtt,de a fő csapásirány a MAKS2011 volt. Egyébként Hodinka már tényleg inkább temető,mint kiállítás!Hihetetlenül lepusztították a vasakat.Pedig rengeteg érdekesebbnél-érdekesebb madárka álldogál ott egymás hegyén,hátán:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23051 | 2011. október 25. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú te is jártál ott! Sajna az a múzeum már inkább roncstemető, ahogy olvastam a cikkekből :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 23050 | 2011. október 25. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Bizony ritka madárkák vannak ott!Tessék pár részletfotó a szóban forgó csodáról!:) Sajnos nem csináltam róla olyan sokat.:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23049 | 2011. október 25. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23048 | 2011. október 25. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget! Sikerült ugyan arról a gépről találnom szemből is képet. Így már én is felismere. www.google.hu/imgres Érdemes ezen az oldalon szétnézni mert nagyon sok technikája van ennek a múzeumnak. Kár, hogy ennyire le strapáltak. :( www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23047 | 2011. október 25. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én kérek elnézést, hogy hülyeségeket írtam :S Nekem a hajtómű kiömlője volt gyanús, de nem tudtam utána nézni az otthoni irodalomban. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lala | Adatlap | 23046 | 2011. október 25. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23045 | 2011. október 25. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, jól mondja Rumcájsz, Jak-25M a típus. Mind a szárny, mind a hajtóműgondola erről árulkodik hátulnézetből. Vagy esetleg, annak valamilyen prototípusra átépített változata: www.flickr.com/photos/8531201@N04/2719913047 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 23044 | 2011. október 25. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos A Jak-28 vállszárnyas konstrukció, a fotón lévő gép meg középszárnyas, így Jak-25/26/27 tipusváltozatok jöhetnek szóba. Az egyértelmű azonosításhoz látni kellene a gép orrát (gömb alakú vagy hegyes, esetleg üvegezett-e), és hogy milyen hosszú a kabintető, egy vagy kétszemélyes kialakítású? Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 23043 | 2011. október 25. 11:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, a baloldali az egy IL-28. :) De a jobb az Jak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23042 | 2011. október 25. 10:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Teljesen igazad van, ha a bal oldali repülőgépről beszélsz, de én akárhogyan nézem, Kamovos kollégát a "jobb" oldali gép típusa érdekelte, ami kísértetiesen hasonlít azt általad felrakott képre :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 23041 | 2011. október 25. 10:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 23040 | 2011. október 25. 10:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem inkább IL-28. A Jak-28 nyilazott szárnyú, és nem volt faroklövész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 23039 | 2011. október 25. 10:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Véleményem szerint, ha a típusára gondolsz, akkor az Jak-28 lenne. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 23038 | 2011. október 25. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mauro | Adatlap | 23037 | 2011. október 25. 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 23036 | 2011. október 17. 08:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolom ezt sokan nem hagyják ki: www.cybermodeler.com/hobby/paint/akan/paint_akan_47323.shtml | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23035 | 2011. október 9. 19:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mirazsmarci, értem köszönöm. Hasonló, néhány bevethető gépről írtak az ottani gyakorlatokról szóló cikkekben is. A 101-es képen nagyon tettszik a Szuhoj festésének mintája, jó kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23034 | 2011. október 9. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boyarskoban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 23033 | 2011. október 8. 13:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bezmertől egy falura... Melyik faluban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23032 | 2011. október 8. 07:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, hogy mennyi üzemgépes gép lehet azt nem lehetett pontosan felmérni, mert a gépek jó része nem megközelíthető helyen volt. Két gép volt kiállítva, amelyek jó állapotúak voltak, de a személyzet egyik tagja mondta , hogy nem üzemképesek és nagyjavítani kéne őket. A zónába ki volt húzva 5 gép, ebből 3 repült is, szóval 5 db biztos repülőképes. A góglin található képen a többi gép a betonfedezékek környékén volt tárolva, de a valóságban már nincsenek ott. A reptér nyugatabbra eső részén a fás-dombos rész mögött felfedeztünk több vezérsíkot, és a repülés után is oda vontatták a gépeket, tehát még valószínűleg van ott pár üzemképes közöttük. Bezmertől egy faluval arrébb egy "fészerben" találtunk 3 kivont Szu-25-öst. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 23031 | 2011. október 7. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia mirazsmarci, kösz hogy megosztottad. Ezek szerint van még jobb állapotban lévő Szu-25-ösük. Szétnézve a reptéren, kb. mennyi üzemképesnek gépük lehet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 23030 | 2011. október 7. 03:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép képek! Egyben örülök, hogy ismét sikerült lemaradnom valamiről... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 23029 | 2011. október 6. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Íme néhány kép a Bulgáriában köztereken kiállított, tárolt gépekről, és a tegnapi bezmeri nyílt napról. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 23028 | 2011. október 4. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Akkor még egy két apróság scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_7288.html Ez kifejezetten az általános kérdéseket tárgyaló fórum, de a fórumon több cikk is van IL-2-ról, pl. van 1/48 AM építésről is, csak végig kell lapozni. Érdemes a group Build-ot fórumot (Sztroim Vmésztye)is végignézni. A korábbi linknél egyes oldalak a 1940-ben alkalmazott KISÉRLETI festéseket tartalmazzák, ezeket neh használták, csak kisérletekhez, utána átfestették a gépekket. (A LAG-3-ról is van infó, hogy 28 gépet ezzel a kisérleti festéssel átfestettek, de a gépátadás előtt visszafestették hagyományosra.) Egyébként a scalemodels.ru-nél működik a google fordító, bár az ilyen fordításért nem vállalnék felelősséget. Muzzy |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Egy bizonyos Fokker nevű holland származású mérnök még az első világháború alatt fejlesztette ki az ún. szinkronizált géppuskát, ami akkor lő, amikor nincs előtte légcsavartoll, vagyis nem lövik át a saját propellerüket. Ha jól tudom (de lehet, hogy itt már tévedek) mechanikai megoldást talált rá.
Azóta minden (azaz a legtöbb) légcsavaros vadászgépet így terveztek, ezzel a megoldással fegyverzik fel.
Üdv:
p-51