<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
VonSponeck | Adatlap | 248092 | 2008. szeptember 7. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
De ehhez szükséges egy olyan munka hely ami a "lehetőségek tárháza" Előzmény: (248091) bigboy 2008. szeptember 7. 20:04 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248091 | 2008. szeptember 7. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem lessz abból baj. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248090 | 2008. szeptember 7. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky koma ez igy van .De mint egy motoros haverom mondaná.NE LESSZ ABBÓL BAJ.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248089 | 2008. szeptember 7. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sőt néha-néha 1:1-ben is makettezel.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248088 | 2008. szeptember 7. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Való igaz vasas szakember, meg motoros is jó párositás,én még makettezek is.Mivel sokgyerekes családban én voltam a legidősebb ,hát én gyártottam a játékainkat és igy alakult ki az /utánzási /kényszerem.Most már makettezek,vagy 30 éve.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248087 | 2008. szeptember 7. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv.Ö is vasas,motoros talán szakmai ártalom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248086 | 2008. szeptember 7. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól mondta.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248085 | 2008. szeptember 7. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kolléga mondta: -Az nap amikor nem maszekolsz nem is érdemes bemenni dolgozni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248084 | 2008. szeptember 7. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv falra lesznek feltéve , a Feketesereg MC klubbházában.6db kard 9db pajzs. amit még korábban elkészült 6db buzogány.2db láncos buzogány 3db lándzsa.4db harci szekerce.4db alabárd.+egyéb kiegészitők.AZ összel még készitek egy müködöképes számszeríjjat is meg lemezböl kikalapálok fazék és bödönsisakot is 1-1.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248083 | 2008. szeptember 7. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát apám egy ilyenre én is beneveznék,elismerésem. Amúgy mi ez a sorozatgyártás? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248082 | 2008. szeptember 6. 13:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bigi a fegyverkovács...Hümm.:) Jó kis lovassági pajzsok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248081 | 2008. szeptember 6. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eggyik homályos lett itt a javitott verzió.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248080 | 2008. szeptember 6. 10:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 248076 | 2008. augusztus 13. 10:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez az internetes kozvetitesre vonatkozik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 248075 | 2008. augusztus 13. 09:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi ez hogy működik, a határon megáll a rádióhullám, amin a TV adás megy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 248074 | 2008. augusztus 12. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kapja be az összes alább megemlített hárombetűs szervezet Tisztelt Olvasónk, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) és az Európai Műsorsugárzók Uniója (EBU) határozata alapján a Magyar Televízió (MTV) nem adhat olimpiai mozgóképtartalmat Magyarország határain túlra, ezért a Pekingben készült videóinkon területi korlátozást állítottunk be. Ugyanez vonatkozik az európai televíziók mindegyikére. Megértését köszönjük. Üdvözli és további jó szurkolást kíván: XXX YYY, főszerkesztő | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248073 | 2008. július 13. 22:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
szépek a gyerekek.:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 248072 | 2008. július 13. 16:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 248071 | 2008. július 10. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248070 | 2008. június 22. 16:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
mivel csak dekoráció sima melegen hengerelt 8mm lemezböl ezért makettezést irtam az enyém azé másból lessz szintén 8mm res edzhetö saválló lemezből .üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Némo | Adatlap | 248069 | 2008. június 22. 16:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen tipusú acélt használtál a penge kialakíttásához? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248068 | 2008. június 22. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudod koma a vassal el vagyok kicsit koszos meló de a végeredmény magáért beszél. üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248067 | 2008. június 22. 16:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fúúú koma ez piszok jól néz ki,tiszta hegylakó vagy..:D:DHe-he | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248066 | 2008. június 22. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248065 | 2008. június 21. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch a testvére szintén agyament. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248064 | 2008. június 21. 16:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch kicsit zsibbatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 248062 | 2008. június 17. 11:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most a NABI-s hír kapcsán sok minden eszembe jutott... Pláne, hogy ismerem a nevezett urakat. Hogy Baranyai Feri lett a vezető, az meglepett, de végülis ő jó szakember volt. Nimród viszont... szentül vallotta, hoyg az Ikarusban jobban működtek a dolgok, amikor kartonon vezették a beépítési listákat. Az, hogy ehhez egy hodály kellett és csúcsrajáratva ujópár alkalmazott (nekem anno 400 hölgyet mondtak) nem igen zavarta. Szaerinte a gyártásvezérlő szoftvert ki kellett volna dobni, hiszen az nem hatékony. A mai verseny mellett vajon az x új alkalmazott felvétele (legyen csak 100) mennyire lett volna hatékony? Sose bízott a rendszerben, fura csóka volt. Ugyanakkor nagy szó, hogy az amerikaiak lemondtak a buy american törvény alkalmazásáról... a CompoBus ugyanis nagyon függött attól az oöntőp formától, aminél két darabból a busz teste ki lett öntve... azt nem igen lehetett máshogy csinálni, megosztani. Egész kaposvárt meg nem akarták áttelepíteni amerikába. Van vele mégegy probléma. Selejtezés után a most hatályos környezetvédelmi törvények szerint a gépjárművek 95%-ának újrahasznosíthatónak kell lennie forgalomból történő kivonásuk után. És mit lehet csinálni egy 12 méteres kompozit busz testtel? Jó kérdés... A hazai piacra gyártott buszok... készültek Scania alvázra. Tömören elég mostohán bántak velük... fura sztorikat tudok róluk. Mindenesetre amikor javasoltam, hogy a svédek még mindig partnert keresnek a Gripen ellentételezés kapcsán, és iparba fektetnének be, a NABI pedig úgy is szerződve van a Scaniával, akkor miért nem próbálják meg ezt kihasználni? (Ez 2004 volt, és a BKV tender pl még javában futott. Igaz a keretfeltételek miatt eleve nem indulhatott a NABI) A válasz az volt, hogy a Scaniának elég haszna van így is az alvázakon, miért akarom az ő szekerüket tolni? Elég elkeserítő hozzáállás volt "Atyánktól". Üdv. exec | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 248061 | 2008. június 12. 13:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 248060 | 2008. június 12. 13:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Találtam két buszos hírt, mindenáron meg akarom osztani veletek, hátha érdekel valakit. Jobb hílyán ide teszem: Újraindul a NABI- autóbuszgyártás Kaposváron - közölte a város polgármestere. Szita Károly azt követően számolt be a város számára kedvező fejleményekről, hogy Bill Doig, a NABI cégcsoport alelnöke, Baranyai Ferenc, a NABI Magyarország vezetője, valamint Paizs Nimród, a NABI kaposvári gyárának igazgatója szerdán személyesen tájékoztatta őt arról, hogy a NABI és Los Angeles város vezetése szerződést írt alá NABI-buszok vásárlásáról. A polgármester tájékoztatása szerint ennek értelmében 2010-ig 260 autóbuszt gyártanak Kaposváron, azt követően 740 autóbuszra pedig opciós megrendelése van a kaposvári gyárnak. Bill Doig arról is beszámolt, hogy Washington és New York városvezetői is tárgyalnak a NABI-val buszok vásárlásáról, amit ugyancsak Kaposváron gyártanának. A polgármester közölte: a kaposvári gyárban már 125 dolgozó már el is kezdte a munkát, s rövid időn belül 250 embert foglalkoztatnak majd. Szita Károly arról is tárgyalt a NABI vezetőivel, hogy a kaposvári gyárban ez év végéig NABI-Kaposvár néven kifejlesztik egy saját gyártású autóbusz prototípusát, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy azt a hazai piacon értékesítik. A 100 százalékos önkormányzati tulajdonban lévő Kaposvári Tömegközlekedési Zrt. ebből a típusból 10 autóbuszra bejelentette a vételi szándékát, remélve, hogy ezzel megteremtik egy hosszútávú autóbuszgyártás alapját - mondta Kaposvár polgármestere. A NABI Rt. kaposvári gyára, 2002. júniusában készült el, csúcsidőben 270 dolgozót foglalkoztatott, majd három év múlva bezárták. 2005 júniusában a cég vezetése az okokról úgy nyilatkozott: az amerikai szövetségi közlekedési hatóság elutasította a cég kérelmét, így a Kaposváron gyártott CompoBusok a továbbiakban nem mentesülnek az úgynevezett Buy American szabály alól, amely kimondja, hogy az amerikai szövetségi támogatást felhasználó közbeszerzéseknél az autóbuszok alkatrészértékének 60 százaléka egyesült államokbeli gyártóktól kell hogy származzon, és a végső összeszerelést is a tengerentúlon kell végezni. A bezárás másik oka a jelentős forint/dollár árfolyamváltozás volt, ami miatt a társaság komoly veszteséget szenvedett el az átadást követő három évben. Míg 2002-ben 1 dollár 300 forinttal volt egyenértékű, 2005-ben 206 forintot ért. Az egyedülálló technológiával készülő CompoBus termékcsalád kifejlesztésére, illetve a gyártóeszközökre, valamint a 23 hektáron megépült kaposvári beruházásra összességében mintegy öt milliárd forintot fordítottak. (mti-stop) A másik pedig: Rába-sikersztori San Francisco utcáin A San Franciscó-i közlekedési vállalat, az MTA 331 trolibuszából 273 Rába futóműveken fut. A következő években ez az arány 100 százalékos lehet. "Az amerikai nagyvárossal 1998 óta van kapcsolatunk" - kezdi a történet felelevenítését Farkas Ákos, a győri Rába Futómű Kft. értékesítési igazgatója. "Amerikába Csehországon keresztül vezetett a győri vállalkozás útja. A cseh Skoda járműgyár értékesített trolibuszokat az USA-ba, s a Skodának a Rába régi beszállítója." A Rába futóművel szerelt Skoda trolibuszok Daytonba és San Franciscóba kerültek, ez utóbbi településen a különleges földrajzi viszonyok miatt nagy igénybevételnek vannak kitéve mind a tizenkét méteres, mind pedig a csuklós trolibuszok, amelyek tizennyolc méter hosszúak. Aki már látott egyetlen részt is a San Francisco utcáin című krimiből, jól ismerheti a város földrajzi adottságait, a nagy emelkedőkkel és lejtőkkel tarkított terepen közlekedő híres drótköteles villamosokat. Emellett persze 514 dízelbusszal és 331 trolibusszal is rendelkezik a helyi közlekedési vállalat. "1998-ban 150 szett mellső és hátsó futómű került San Franciscóba, ezt követően pedig évente ötven darab szett leszállításával értük el a meghatározó mennyiséget" - mondja nem kis büszkeséggel Farkas Ákos. A Rába futóművek San Franciscó-i története ezzel persze nem ért véget, sőt, jövőre egy újabb fejezet kezdődhet. A Rába menedzsmentje májusban tárgyalt az MTA közlekedési vállalat vezetőivel arról, hogy jövőre, 2009 végén nagyszabású csereprogramba kezdenek az MTA-nál, s minden leváltott autóbusz és trolibusz Rába mellső és hátsó futóműveket kapna. A meghatározó többség akár száz százalékra emelkedhetne. San Franciscón kívül többek között Londonban, Moszkvában, Szentpéterváron, Rómában, Buenos Airesben, Teheránban, Tokióban közlekednek tömegközlekedési járművek Rába futóműveken. Budapest és a BKV kivétel, a magyar fővárosban a Rábára igaz az a mondás, hogy senki sem lehet próféta a saját hazájában. Legalábbis az Ikarus megszűnése óta nem. (kisalfold-stop) szentkoronaradio.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 248059 | 2008. május 3. 14:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még másfél óra és a Fotex Veszprém kézilabdacsapata megkezdi a KEK döntős kűzdelmét.Bár én kifejezetten nem rajongok értük mivel minden itthoni meccsük alkalmával tele van a környék barmokkal /sajnos a sportcsarnok mellett lakom/ de mégis vannak fanatikus rajongóik akik már az ebédet is itt fogyasztják.A képek délidőben készültek az erkélyünk alatt.Az úriember kedélyesen /és kultúráltan mivel szemetet nem hagyott maga után/ elfogyasztotta az elemózsiáját, /mintha csak a városligetben volna/ majd komótosan elindult a meccsre.:):):):) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248058 | 2008. március 5. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 248056 | 2008. március 3. 11:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
nah végre van oldal:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248055 | 2008. március 1. 12:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248054 | 2008. január 29. 09:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248053 | 2008. január 25. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos! Sokan tudják már rólam, hogy az alapszakmám karosszérialakatos.'88-tól dolgoztam mint maszek karlak/autószerelő/villemossági szerelő (innen a nickem is :D).Néhány éve látványosan megnövekedett az új lizing/kölcösn autók száma ami magával hozta azt,hogy a garanciális szervízek miatt a mi munkáink nagyon elfogytak. :S Ekkor jött az ötlet, hogy ha igény van rá akkor szerkezeti lakatos munkákat is bevállalunk.Sajnos mára itt a környéken erre is megcsappant az igény, de volt időszak,hogy nem győztük a rendeléseket.Ezért bevállaltunk a végén már mindent ami pénzt hozott.Burkolás,faszerkezet..stb. Néhány kép munkákból...elnézést a minőségért de ekkor még csak a telefon volt fotózni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248052 | 2008. január 25. 07:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
He-he ez már csak ilyen,amúgy nem is tudtam István hogy szakmabeli vagy azt hittem autókat gyógyítasz. Amúgy lentebb van még pár munkám..:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248051 | 2008. január 25. 06:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli! Szépek nagyon! Ismerős a téma?Letárgyalsz mindent,jelen esetben egy nyaralóba...majd mire kész vagy és kiszállítod, az okos tulaj értesít,hogy a parkettás két napja vonult le tehát úgy vágjuk ki a régi és hegesszük be az új korlátot, hogy a frissen csiszolt/lakkozott parketta ne sérüljön! :S:S:@ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248050 | 2008. január 25. 06:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248049 | 2008. január 25. 06:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Rendelésre készültsajna magamnak még nem készült el. Tudod ahogy lenni szokott a lakatosnak a kapuja van fából a fényezőnek biztos hogy fújni kéne az autót stb-stb..:) Nálam is valahogy így van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 248048 | 2008. január 25. 06:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny: Nagyon szép lett! Ezt magadnak csináltad, vagy megrendelésre? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248047 | 2008. január 24. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi rendes tőled. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 248046 | 2008. január 24. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248045 | 2008. január 24. 18:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 248044 | 2008. január 19. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Macal | Adatlap | 248043 | 2008. január 19. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hogyan forgassunk partraszállásos filmet 1 operatőrrel, és 3 szereplővel ...(nomeg némi technikaki háttérrel:)) www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248042 | 2008. január 8. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248041 | 2008. január 4. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alkoholfogyasztók figyelmébe! www.fn.hu/tech_tudomany/0801/alkohol_legyek_szexualis_179608.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 248040 | 2007. december 10. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, harmonizás=harmonizál :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 248039 | 2007. december 10. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Nagyon tetszik, szvsz. sötét festéssel jobb. A kégli nekem kicsit győzikés, a de a kerítés szuper. Szépen harmonizás a kővel is. Üdv. KeyPi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248038 | 2007. december 10. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv KeyPi. A rossz idő végett csúszik a kerítés felszerelése olyannyira hogy lehet hogy csak jövőre csináljuk. Ezek a képek nyáron készültek,de ha megnézed ugyan az a mostanit úgy kérte a tulaj hogy ugyan olyan legyen mint a képen lévő. |
<<< Vissza | Tovább >>> |