/ Fórumok / OFF-topikok /

Egyéb nem makett

Minden ami nem szorosan vett makettezés, mégis kapcsolódik valahogy...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.
VonSponeck 248092 2008. szeptember 7. 20:44
Válasz erre
De ehhez szükséges egy olyan munka hely ami a "lehetőségek tárháza"
bigboy 248091 2008. szeptember 7. 20:04
Válasz erre
bigboy 248090 2008. szeptember 7. 19:48
Válasz erre
Lucky koma ez igy van .De mint egy motoros haverom mondaná.NE LESSZ ABBÓL BAJ.üdv bigboy
lucky 248089 2008. szeptember 7. 19:44
Válasz erre
Sőt néha-néha 1:1-ben is makettezel.:)
bigboy 248088 2008. szeptember 7. 19:27
Válasz erre
Való igaz vasas szakember, meg motoros is jó párositás,én még makettezek is.Mivel sokgyerekes családban én voltam a legidősebb ,hát én gyártottam a játékainkat és igy alakult ki az /utánzási /kényszerem.Most már makettezek,vagy 30 éve.üdv bigboy
VonSponeck 248087 2008. szeptember 7. 19:05
Válasz erre
Üdv.Ö is vasas,motoros talán szakmai ártalom?
bigboy 248086 2008. szeptember 7. 19:01
Válasz erre
VonSponeck 248085 2008. szeptember 7. 18:32
Válasz erre
Kolléga mondta: -Az nap amikor nem maszekolsz nem is érdemes bemenni dolgozni.
bigboy 248084 2008. szeptember 7. 17:42
Válasz erre
Üdv falra lesznek feltéve , a Feketesereg MC klubbházában.6db kard 9db pajzs. amit még korábban elkészült 6db buzogány.2db láncos buzogány 3db lándzsa.4db harci szekerce.4db alabárd.+egyéb kiegészitők.AZ összel még készitek egy müködöképes számszeríjjat is meg lemezböl kikalapálok fazék és bödönsisakot is 1-1.üdv bigboy
Nowotny 248083 2008. szeptember 7. 16:44
Válasz erre
Hát apám egy ilyenre én is beneveznék,elismerésem. Amúgy mi ez a sorozatgyártás?
lucky 248082 2008. szeptember 6. 13:54
Válasz erre
Bigi a fegyverkovács...Hümm.:)
Jó kis lovassági pajzsok.
bigboy 248081 2008. szeptember 6. 10:11
Válasz erre
fényképezőgépről 010
fényképezőgépről 010
fényképezőgépről 006
fényképezőgépről 006

Eggyik homályos lett itt a javitott verzió.üdv bigboy
bigboy 248080 2008. szeptember 6. 10:06
Válasz erre
fényképezőgépről 001
fényképezőgépről 001
fényképezőgépről 006
fényképezőgépről 006
fényképezőgépről 008
fényképezőgépről 008
fényképezőgépről 009
fényképezőgépről 009
fényképezőgépről 010
fényképezőgépről 010

Üdv a volt motorosklubom számára készitett dekoráció ez is makett csak 1/1ben bigboy
Fodi 248076 2008. augusztus 13. 10:12
Válasz erre
Ez az internetes kozvetitesre vonatkozik.
mig23papa 248075 2008. augusztus 13. 09:28
Válasz erre
Fodi

ez hogy működik, a határon megáll a rádióhullám, amin a TV adás megy?
Fodi 248074 2008. augusztus 12. 19:48
Válasz erre
Kapja be az összes alább megemlített hárombetűs szervezet

Tisztelt Olvasónk,

a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) és az Európai Műsorsugárzók Uniója (EBU) határozata alapján a Magyar Televízió (MTV) nem adhat olimpiai mozgóképtartalmat Magyarország határain túlra, ezért a Pekingben készült videóinkon területi korlátozást állítottunk be.

Ugyanez vonatkozik az európai televíziók mindegyikére.

Megértését köszönjük.

Üdvözli és további jó szurkolást kíván:
XXX YYY, főszerkesztő
Nowotny 248073 2008. július 13. 22:47
Válasz erre
sziklakks 248072 2008. július 13. 16:18
Válasz erre
Kutyákok
Kutyákok
Anyu
Anyu

Két kép komment nélkül..:)
Atesz 248071 2008. július 10. 19:42
Válasz erre
Kreatív
Kreatív

Kreatív kolléga műve; naná, hogy munkaidőben.
bigboy 248070 2008. június 22. 16:15
Válasz erre
mivel csak dekoráció sima melegen hengerelt 8mm lemezböl ezért makettezést irtam az enyém azé másból lessz szintén 8mm res edzhetö saválló lemezből .üdv bigboy
Némo 248069 2008. június 22. 16:10
Válasz erre
Milyen tipusú acélt használtál a penge kialakíttásához?
bigboy 248068 2008. június 22. 16:08
Válasz erre
Tudod koma a vassal el vagyok kicsit koszos meló de a végeredmény magáért beszél. üdv bigboy
Nowotny 248067 2008. június 22. 16:06
Válasz erre
Fúúú koma ez piszok jól néz ki,tiszta hegylakó vagy..:D:DHe-he
bigboy 248066 2008. június 22. 16:02
Válasz erre
fényképezőgépről 002
fényképezőgépről 002
fényképezőgépről 004
fényképezőgépről 004

Ma bonusz napom volt igy az előgyártásban lévő kardokból amit a volt motoros klubbom klubhelységének dekorálására készitek 1 db. bot összeraktam a 6 ból makettezés ez is csak 1-1 ben .üdv bigboy
bigboy 248065 2008. június 21. 16:57
Válasz erre
www.youtube.com/watch a testvére szintén agyament.
bigboy 248064 2008. június 21. 16:53
Válasz erre
www.youtube.com/watch kicsit zsibbatt.
exec 248062 2008. június 17. 11:07
Válasz erre
Most a NABI-s hír kapcsán sok minden eszembe jutott... Pláne, hogy ismerem a nevezett urakat. Hogy Baranyai Feri lett a vezető, az meglepett, de végülis ő jó szakember volt. Nimród viszont... szentül vallotta, hoyg az Ikarusban jobban működtek a dolgok, amikor kartonon vezették a beépítési listákat. Az, hogy ehhez egy hodály kellett és csúcsrajáratva ujópár alkalmazott (nekem anno 400 hölgyet mondtak) nem igen zavarta. Szaerinte a gyártásvezérlő szoftvert ki kellett volna dobni, hiszen az nem hatékony. A mai verseny mellett vajon az x új alkalmazott felvétele (legyen csak 100) mennyire lett volna hatékony? Sose bízott a rendszerben, fura csóka volt.

Ugyanakkor nagy szó, hogy az amerikaiak lemondtak a buy american törvény alkalmazásáról... a CompoBus ugyanis nagyon függött attól az oöntőp formától, aminél két darabból a busz teste ki lett öntve... azt nem igen lehetett máshogy csinálni, megosztani. Egész kaposvárt meg nem akarták áttelepíteni amerikába. Van vele mégegy probléma. Selejtezés után a most hatályos környezetvédelmi törvények szerint a gépjárművek 95%-ának újrahasznosíthatónak kell lennie forgalomból történő kivonásuk után. És mit lehet csinálni egy 12 méteres kompozit busz testtel? Jó kérdés...

A hazai piacra gyártott buszok... készültek Scania alvázra. Tömören elég mostohán bántak velük... fura sztorikat tudok róluk. Mindenesetre amikor javasoltam, hogy a svédek még mindig partnert keresnek a Gripen ellentételezés kapcsán, és iparba fektetnének be, a NABI pedig úgy is szerződve van a Scaniával, akkor miért nem próbálják meg ezt kihasználni? (Ez 2004 volt, és a BKV tender pl még javában futott. Igaz a keretfeltételek miatt eleve nem indulhatott a NABI) A válasz az volt, hogy a Scaniának elég haszna van így is az alvázakon, miért akarom az ő szekerüket tolni? Elég elkeserítő hozzáállás volt "Atyánktól".

Üdv.

exec
sib 248061 2008. június 12. 13:49
Válasz erre
borisz 248060 2008. június 12. 13:22
Válasz erre
Sziasztok!
Találtam két buszos hírt, mindenáron meg akarom osztani veletek, hátha érdekel valakit. Jobb hílyán ide teszem:

Újraindul a NABI- autóbuszgyártás Kaposváron - közölte a város polgármestere.

Szita Károly azt követően számolt be a város számára kedvező fejleményekről, hogy Bill Doig, a NABI cégcsoport alelnöke, Baranyai Ferenc, a NABI Magyarország vezetője, valamint Paizs Nimród, a NABI kaposvári gyárának igazgatója szerdán személyesen tájékoztatta őt arról, hogy a NABI és Los Angeles város vezetése szerződést írt alá NABI-buszok vásárlásáról.

A polgármester tájékoztatása szerint ennek értelmében 2010-ig 260 autóbuszt gyártanak Kaposváron, azt követően 740 autóbuszra pedig opciós megrendelése van a kaposvári gyárnak.

Bill Doig arról is beszámolt, hogy Washington és New York városvezetői is tárgyalnak a NABI-val buszok vásárlásáról, amit ugyancsak Kaposváron gyártanának.

A polgármester közölte: a kaposvári gyárban már 125 dolgozó már el is kezdte a munkát, s rövid időn belül 250 embert foglalkoztatnak majd. Szita Károly arról is tárgyalt a NABI vezetőivel, hogy a kaposvári gyárban ez év végéig NABI-Kaposvár néven kifejlesztik egy saját gyártású autóbusz prototípusát, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy azt a hazai piacon értékesítik.

A 100 százalékos önkormányzati tulajdonban lévő Kaposvári Tömegközlekedési Zrt. ebből a típusból 10 autóbuszra bejelentette a vételi szándékát, remélve, hogy ezzel megteremtik egy hosszútávú autóbuszgyártás alapját - mondta Kaposvár polgármestere.

A NABI Rt. kaposvári gyára, 2002. júniusában készült el, csúcsidőben 270 dolgozót foglalkoztatott, majd három év múlva bezárták. 2005 júniusában a cég vezetése az okokról úgy nyilatkozott: az amerikai szövetségi közlekedési hatóság elutasította a cég kérelmét, így a Kaposváron gyártott CompoBusok a továbbiakban nem mentesülnek az úgynevezett Buy American szabály alól, amely kimondja, hogy az amerikai szövetségi támogatást felhasználó közbeszerzéseknél az autóbuszok alkatrészértékének 60 százaléka egyesült államokbeli gyártóktól kell hogy származzon, és a végső összeszerelést is a tengerentúlon kell végezni.

A bezárás másik oka a jelentős forint/dollár árfolyamváltozás volt, ami miatt a társaság komoly veszteséget szenvedett el az átadást követő három évben. Míg 2002-ben 1 dollár 300 forinttal volt egyenértékű, 2005-ben 206 forintot ért.

Az egyedülálló technológiával készülő CompoBus termékcsalád kifejlesztésére, illetve a gyártóeszközökre, valamint a 23 hektáron megépült kaposvári beruházásra összességében mintegy öt milliárd forintot fordítottak.

(mti-stop)

A másik pedig:

Rába-sikersztori San Francisco utcáin

A San Franciscó-i közlekedési vállalat, az MTA 331 trolibuszából 273 Rába futóműveken fut. A következő években ez az arány 100 százalékos lehet.

"Az amerikai nagyvárossal 1998 óta van kapcsolatunk" - kezdi a történet felelevenítését Farkas Ákos, a győri Rába Futómű Kft. értékesítési igazgatója. "Amerikába Csehországon keresztül vezetett a győri vállalkozás útja. A cseh Skoda járműgyár értékesített trolibuszokat az USA-ba, s a Skodának a Rába régi beszállítója."

A Rába futóművel szerelt Skoda trolibuszok Daytonba és San Franciscóba kerültek, ez utóbbi településen a különleges földrajzi viszonyok miatt nagy igénybevételnek vannak kitéve mind a tizenkét méteres, mind pedig a csuklós trolibuszok, amelyek tizennyolc méter hosszúak. Aki már látott egyetlen részt is a San Francisco utcáin című krimiből, jól ismerheti a város földrajzi adottságait, a nagy emelkedőkkel és lejtőkkel tarkított terepen közlekedő híres drótköteles villamosokat. Emellett persze 514 dízelbusszal és 331 trolibusszal is rendelkezik a helyi közlekedési vállalat.

"1998-ban 150 szett mellső és hátsó futómű került San Franciscóba, ezt követően pedig évente ötven darab szett leszállításával értük el a meghatározó mennyiséget" - mondja nem kis büszkeséggel Farkas Ákos.

A Rába futóművek San Franciscó-i története ezzel persze nem ért véget, sőt, jövőre egy újabb fejezet kezdődhet. A Rába menedzsmentje májusban tárgyalt az MTA közlekedési vállalat vezetőivel arról, hogy jövőre, 2009 végén nagyszabású csereprogramba kezdenek az MTA-nál, s minden leváltott autóbusz és trolibusz Rába mellső és hátsó futóműveket kapna. A meghatározó többség akár száz százalékra emelkedhetne.

San Franciscón kívül többek között Londonban, Moszkvában, Szentpéterváron, Rómában, Buenos Airesben, Teheránban, Tokióban közlekednek tömegközlekedési járművek Rába futóműveken. Budapest és a BKV kivétel, a magyar fővárosban a Rábára igaz az a mondás, hogy senki sem lehet próféta a saját hazájában. Legalábbis az Ikarus megszűnése óta nem.
(kisalfold-stop)

szentkoronaradio.hu
Lajos 248059 2008. május 3. 14:34
Válasz erre
PICT0012
PICT0012
PICT0013
PICT0013

Még másfél óra és a Fotex Veszprém kézilabdacsapata megkezdi a KEK döntős kűzdelmét.Bár én kifejezetten nem rajongok értük mivel minden itthoni meccsük alkalmával tele van a környék barmokkal /sajnos a sportcsarnok mellett lakom/ de mégis vannak fanatikus rajongóik akik már az ebédet is itt fogyasztják.A képek délidőben készültek az erkélyünk alatt.Az úriember kedélyesen /és kultúráltan mivel szemetet nem hagyott maga után/ elfogyasztotta az elemózsiáját, /mintha csak a városligetben volna/ majd komótosan elindult a meccsre.:):):):)
bigboy 248058 2008. március 5. 23:16
Válasz erre
05-03-08_2101
05-03-08_2101
05-03-08_2102
05-03-08_2102
05-03-08_2103
05-03-08_2103
05-03-08_2104
05-03-08_2104

a mai maszekmunkám egy épített quad alu lengővillája ,a blokja zx6r-ré 113lóerejével 180km/o val száguldásra képes még igy is nyomatékra átételezve.
Aradebil 248056 2008. március 3. 11:26
Válasz erre
nah végre van oldal:)
bigboy 248055 2008. március 1. 12:17
Válasz erre
PICT0012
PICT0012
PICT0014
PICT0014
PICT0017
PICT0017
PICT0020
PICT0020
PICT0021
PICT0021
PICT0023
PICT0023
PICT0027
PICT0027

Nowotny a szerszámaim tároló dobozaim.
bigboy 248054 2008. január 29. 09:31
Válasz erre
Me109-295f
Me109-295f

A pilóta elment ebédelni.
Elektrolakatos 248053 2008. január 25. 07:57
Válasz erre
3
3
5
5
9
9
Kép(19)
Kép(19)
Kép(24)
Kép(24)
K%C3%A9p (132)
K%C3%A9p (132)
a korlátokat szintén mi készítettük
a korlátokat szintén mi készítettük
L3
L3
L6
L6
a kapumozgatók szintén hozzám tartoznak
a kapumozgatók szintén hozzám tartoznak
ilyen volt
ilyen volt
ilyen lett
ilyen lett
4
4
D1
D1
D12
D12
D18
D18

Nos!
Sokan tudják már rólam, hogy az alapszakmám karosszérialakatos.'88-tól dolgoztam mint maszek karlak/autószerelő/villemossági szerelő (innen a nickem is :D).Néhány éve látványosan megnövekedett az új lizing/kölcösn autók száma ami magával hozta azt,hogy a garanciális szervízek miatt a mi munkáink nagyon elfogytak. :S
Ekkor jött az ötlet, hogy ha igény van rá akkor szerkezeti lakatos munkákat is bevállalunk.Sajnos mára itt a környéken erre is megcsappant az igény, de volt időszak,hogy nem győztük a rendeléseket.Ezért bevállaltunk a végén már mindent ami pénzt hozott.Burkolás,faszerkezet..stb.
Néhány kép munkákból...elnézést a minőségért de ekkor még csak a telefon volt fotózni.
Nowotny 248052 2008. január 25. 07:03
Válasz erre
He-he ez már csak ilyen,amúgy nem is tudtam István hogy szakmabeli vagy azt hittem
autókat gyógyítasz. Amúgy lentebb van még pár munkám..:)
Elektrolakatos 248051 2008. január 25. 06:52
Válasz erre
k24
k24
k7
k7

Zoli!

Szépek nagyon!

Ismerős a téma?Letárgyalsz mindent,jelen esetben egy nyaralóba...majd mire kész vagy és kiszállítod, az okos tulaj értesít,hogy a parkettás két napja vonult le tehát úgy vágjuk ki a régi és hegesszük be az új korlátot, hogy a frissen csiszolt/lakkozott parketta ne sérüljön! :S:S:@
Elektrolakatos 248050 2008. január 25. 06:44
Válasz erre
Hihi!!
Látnád az én kapumat! :D:P
Nowotny 248049 2008. január 25. 06:43
Válasz erre
Szia. Rendelésre készültsajna magamnak még nem készült el. Tudod ahogy lenni szokott
a lakatosnak a kapuja van fából a fényezőnek biztos hogy fújni kéne az autót stb-stb..:) Nálam is valahogy így van.
KormosP 248048 2008. január 25. 06:12
Válasz erre
Nowotny: Nagyon szép lett! Ezt magadnak csináltad, vagy megrendelésre?
Nowotny 248047 2008. január 24. 21:49
Válasz erre
KeyPi 248046 2008. január 24. 21:03
Válasz erre
Nowotny 248045 2008. január 24. 18:40
Válasz erre
pic10613
pic10613
pic16456
pic16456

Sziasztok.
Kicsit 1:1-ben maketteztem,hát ez lett belőle.
KeyPi 248044 2008. január 19. 13:31
Válasz erre
Macal 248043 2008. január 19. 13:19
Válasz erre
Hogyan forgassunk partraszállásos filmet 1 operatőrrel, és 3 szereplővel ...(nomeg némi technikaki háttérrel:))

www.youtube.com/watch
Nowotny 248042 2008. január 8. 20:18
Válasz erre
Kép 473
Kép 473
Kép 474
Kép 474

Ma kicsit maketteztem 1/1-ben.A végeredmény.
lucky 248041 2008. január 4. 15:33
Válasz erre
KeyPi 248040 2007. december 10. 21:04
Válasz erre
Bocsi, harmonizás=harmonizál :)
KeyPi 248039 2007. december 10. 21:02
Válasz erre
Köszi! Nagyon tetszik, szvsz. sötét festéssel jobb. A kégli nekem kicsit győzikés, a de a kerítés szuper. Szépen harmonizás a kővel is.
Üdv. KeyPi
Nowotny 248038 2007. december 10. 18:10
Válasz erre
horganyzás után
horganyzás után
kiskapu szintén horganyzás után
kiskapu szintén horganyzás után
festve felszerelve
festve felszerelve
szintén
szintén
szintén
szintén

Üdv KeyPi.
A rossz idő végett csúszik a kerítés felszerelése olyannyira hogy lehet hogy csak jövőre csináljuk. Ezek a képek nyáron készültek,de ha megnézed ugyan az a mostanit
úgy kérte a tulaj hogy ugyan olyan legyen mint a képen lévő.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.