<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16. |
tóthgábor | Adatlap | 248100 | 2008. szeptember 9. 20:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
az éle hogy van kiképezve Hegylakó! nagyon ütős! Előzmény: (248081) bigboy 2008. szeptember 6. 10:11 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248099 | 2008. szeptember 7. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kemény ez így koma! Na majd szombaton folytatjuk! Megyek aludni. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248098 | 2008. szeptember 7. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tulora a héten 6 munkanapot dolgoztam abból 3 napon 16 órát huztam le volt hogy 24 órából csak 4 órát tudtam aludni.üdv bigboy. remélem Lucky koma a héten már találkozunk jo lenne már jót beszélgetni Ácsingozom már a velem hasonszőrü örült makettezök társaságára. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248097 | 2008. szeptember 7. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó nektek ti legalább időt kaptok rá. Nálunk létszám sincs és túlóra is csak mértékkel (november végére el fog fogyni mindenkinél a keret). A hiba nálunk se megbocsátható ( ld 2007.09.07.) kep.tar.hu/llucky/50578460/34761181 Ebben az esetben ugyan nem mi voltunk a hunyók, de azoknál akiknél volt, hasonló a helyzet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248096 | 2008. szeptember 7. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen ezt megtudom érteni.Van amit nem lehet sürgetni. Nincs véletlen felvétel?Gyorsan,precízen nyitok sört,bort,miegymást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248095 | 2008. szeptember 7. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézd nálunk nem lehet hibázni ezért minden munkára meg kapjuk az elvégzéséhez szükséges időt ,és annak aki mint én, aki több mint 25 éve ott dolgozok megvannak a jól begyakorolt szakmai fogások amivel le tudok faragni a munka elvégzéséhez szükséges időkböl.karbantartó vagyok. és van 17 minösitésem.meg egy kiváló szakikból álló csoportom is ,én vagyok a csoport vezetö is.és én is huzom a rabigát.bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248094 | 2008. szeptember 7. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Én asztalos vagyok.Nekünk állandóan a túlóra rémével kellett farkas szemet nézni. 8-órára 9-10-óra meló. Vérszívó,kannibálok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248093 | 2008. szeptember 7. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez igy van de mielőt ebbe belemennénk , csak ritkán adatik meg még igy is a maszekolás lehetősége. ha kész vagyunk az arra a napra kiadott, kijelölt feladatokkal csak akkor tudunk egy kicsit barkácsolni max napi 1 ora hossza.igy mindennek terve motikója van.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248092 | 2008. szeptember 7. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
De ehhez szükséges egy olyan munka hely ami a "lehetőségek tárháza" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248091 | 2008. szeptember 7. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
nem lessz abból baj. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248090 | 2008. szeptember 7. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky koma ez igy van .De mint egy motoros haverom mondaná.NE LESSZ ABBÓL BAJ.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248089 | 2008. szeptember 7. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sőt néha-néha 1:1-ben is makettezel.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248088 | 2008. szeptember 7. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Való igaz vasas szakember, meg motoros is jó párositás,én még makettezek is.Mivel sokgyerekes családban én voltam a legidősebb ,hát én gyártottam a játékainkat és igy alakult ki az /utánzási /kényszerem.Most már makettezek,vagy 30 éve.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248087 | 2008. szeptember 7. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv.Ö is vasas,motoros talán szakmai ártalom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248086 | 2008. szeptember 7. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól mondta.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VonSponeck | Adatlap | 248085 | 2008. szeptember 7. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kolléga mondta: -Az nap amikor nem maszekolsz nem is érdemes bemenni dolgozni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248084 | 2008. szeptember 7. 17:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv falra lesznek feltéve , a Feketesereg MC klubbházában.6db kard 9db pajzs. amit még korábban elkészült 6db buzogány.2db láncos buzogány 3db lándzsa.4db harci szekerce.4db alabárd.+egyéb kiegészitők.AZ összel még készitek egy müködöképes számszeríjjat is meg lemezböl kikalapálok fazék és bödönsisakot is 1-1.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248083 | 2008. szeptember 7. 16:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát apám egy ilyenre én is beneveznék,elismerésem. Amúgy mi ez a sorozatgyártás? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 248082 | 2008. szeptember 6. 13:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bigi a fegyverkovács...Hümm.:) Jó kis lovassági pajzsok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248081 | 2008. szeptember 6. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Eggyik homályos lett itt a javitott verzió.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248080 | 2008. szeptember 6. 10:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 248076 | 2008. augusztus 13. 10:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez az internetes kozvetitesre vonatkozik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 248075 | 2008. augusztus 13. 09:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi ez hogy működik, a határon megáll a rádióhullám, amin a TV adás megy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 248074 | 2008. augusztus 12. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kapja be az összes alább megemlített hárombetűs szervezet Tisztelt Olvasónk, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) és az Európai Műsorsugárzók Uniója (EBU) határozata alapján a Magyar Televízió (MTV) nem adhat olimpiai mozgóképtartalmat Magyarország határain túlra, ezért a Pekingben készült videóinkon területi korlátozást állítottunk be. Ugyanez vonatkozik az európai televíziók mindegyikére. Megértését köszönjük. Üdvözli és további jó szurkolást kíván: XXX YYY, főszerkesztő | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248073 | 2008. július 13. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
szépek a gyerekek.:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 248072 | 2008. július 13. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 248071 | 2008. július 10. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248070 | 2008. június 22. 16:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mivel csak dekoráció sima melegen hengerelt 8mm lemezböl ezért makettezést irtam az enyém azé másból lessz szintén 8mm res edzhetö saválló lemezből .üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Némo | Adatlap | 248069 | 2008. június 22. 16:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen tipusú acélt használtál a penge kialakíttásához? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248068 | 2008. június 22. 16:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudod koma a vassal el vagyok kicsit koszos meló de a végeredmény magáért beszél. üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248067 | 2008. június 22. 16:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Fúúú koma ez piszok jól néz ki,tiszta hegylakó vagy..:D:DHe-he | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248066 | 2008. június 22. 16:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248065 | 2008. június 21. 16:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch a testvére szintén agyament. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248064 | 2008. június 21. 16:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch kicsit zsibbatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 248062 | 2008. június 17. 11:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Most a NABI-s hír kapcsán sok minden eszembe jutott... Pláne, hogy ismerem a nevezett urakat. Hogy Baranyai Feri lett a vezető, az meglepett, de végülis ő jó szakember volt. Nimród viszont... szentül vallotta, hoyg az Ikarusban jobban működtek a dolgok, amikor kartonon vezették a beépítési listákat. Az, hogy ehhez egy hodály kellett és csúcsrajáratva ujópár alkalmazott (nekem anno 400 hölgyet mondtak) nem igen zavarta. Szaerinte a gyártásvezérlő szoftvert ki kellett volna dobni, hiszen az nem hatékony. A mai verseny mellett vajon az x új alkalmazott felvétele (legyen csak 100) mennyire lett volna hatékony? Sose bízott a rendszerben, fura csóka volt. Ugyanakkor nagy szó, hogy az amerikaiak lemondtak a buy american törvény alkalmazásáról... a CompoBus ugyanis nagyon függött attól az oöntőp formától, aminél két darabból a busz teste ki lett öntve... azt nem igen lehetett máshogy csinálni, megosztani. Egész kaposvárt meg nem akarták áttelepíteni amerikába. Van vele mégegy probléma. Selejtezés után a most hatályos környezetvédelmi törvények szerint a gépjárművek 95%-ának újrahasznosíthatónak kell lennie forgalomból történő kivonásuk után. És mit lehet csinálni egy 12 méteres kompozit busz testtel? Jó kérdés... A hazai piacra gyártott buszok... készültek Scania alvázra. Tömören elég mostohán bántak velük... fura sztorikat tudok róluk. Mindenesetre amikor javasoltam, hogy a svédek még mindig partnert keresnek a Gripen ellentételezés kapcsán, és iparba fektetnének be, a NABI pedig úgy is szerződve van a Scaniával, akkor miért nem próbálják meg ezt kihasználni? (Ez 2004 volt, és a BKV tender pl még javában futott. Igaz a keretfeltételek miatt eleve nem indulhatott a NABI) A válasz az volt, hogy a Scaniának elég haszna van így is az alvázakon, miért akarom az ő szekerüket tolni? Elég elkeserítő hozzáállás volt "Atyánktól". Üdv. exec | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 248061 | 2008. június 12. 13:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 248060 | 2008. június 12. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Találtam két buszos hírt, mindenáron meg akarom osztani veletek, hátha érdekel valakit. Jobb hílyán ide teszem: Újraindul a NABI- autóbuszgyártás Kaposváron - közölte a város polgármestere. Szita Károly azt követően számolt be a város számára kedvező fejleményekről, hogy Bill Doig, a NABI cégcsoport alelnöke, Baranyai Ferenc, a NABI Magyarország vezetője, valamint Paizs Nimród, a NABI kaposvári gyárának igazgatója szerdán személyesen tájékoztatta őt arról, hogy a NABI és Los Angeles város vezetése szerződést írt alá NABI-buszok vásárlásáról. A polgármester tájékoztatása szerint ennek értelmében 2010-ig 260 autóbuszt gyártanak Kaposváron, azt követően 740 autóbuszra pedig opciós megrendelése van a kaposvári gyárnak. Bill Doig arról is beszámolt, hogy Washington és New York városvezetői is tárgyalnak a NABI-val buszok vásárlásáról, amit ugyancsak Kaposváron gyártanának. A polgármester közölte: a kaposvári gyárban már 125 dolgozó már el is kezdte a munkát, s rövid időn belül 250 embert foglalkoztatnak majd. Szita Károly arról is tárgyalt a NABI vezetőivel, hogy a kaposvári gyárban ez év végéig NABI-Kaposvár néven kifejlesztik egy saját gyártású autóbusz prototípusát, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy azt a hazai piacon értékesítik. A 100 százalékos önkormányzati tulajdonban lévő Kaposvári Tömegközlekedési Zrt. ebből a típusból 10 autóbuszra bejelentette a vételi szándékát, remélve, hogy ezzel megteremtik egy hosszútávú autóbuszgyártás alapját - mondta Kaposvár polgármestere. A NABI Rt. kaposvári gyára, 2002. júniusában készült el, csúcsidőben 270 dolgozót foglalkoztatott, majd három év múlva bezárták. 2005 júniusában a cég vezetése az okokról úgy nyilatkozott: az amerikai szövetségi közlekedési hatóság elutasította a cég kérelmét, így a Kaposváron gyártott CompoBusok a továbbiakban nem mentesülnek az úgynevezett Buy American szabály alól, amely kimondja, hogy az amerikai szövetségi támogatást felhasználó közbeszerzéseknél az autóbuszok alkatrészértékének 60 százaléka egyesült államokbeli gyártóktól kell hogy származzon, és a végső összeszerelést is a tengerentúlon kell végezni. A bezárás másik oka a jelentős forint/dollár árfolyamváltozás volt, ami miatt a társaság komoly veszteséget szenvedett el az átadást követő három évben. Míg 2002-ben 1 dollár 300 forinttal volt egyenértékű, 2005-ben 206 forintot ért. Az egyedülálló technológiával készülő CompoBus termékcsalád kifejlesztésére, illetve a gyártóeszközökre, valamint a 23 hektáron megépült kaposvári beruházásra összességében mintegy öt milliárd forintot fordítottak. (mti-stop) A másik pedig: Rába-sikersztori San Francisco utcáin A San Franciscó-i közlekedési vállalat, az MTA 331 trolibuszából 273 Rába futóműveken fut. A következő években ez az arány 100 százalékos lehet. "Az amerikai nagyvárossal 1998 óta van kapcsolatunk" - kezdi a történet felelevenítését Farkas Ákos, a győri Rába Futómű Kft. értékesítési igazgatója. "Amerikába Csehországon keresztül vezetett a győri vállalkozás útja. A cseh Skoda járműgyár értékesített trolibuszokat az USA-ba, s a Skodának a Rába régi beszállítója." A Rába futóművel szerelt Skoda trolibuszok Daytonba és San Franciscóba kerültek, ez utóbbi településen a különleges földrajzi viszonyok miatt nagy igénybevételnek vannak kitéve mind a tizenkét méteres, mind pedig a csuklós trolibuszok, amelyek tizennyolc méter hosszúak. Aki már látott egyetlen részt is a San Francisco utcáin című krimiből, jól ismerheti a város földrajzi adottságait, a nagy emelkedőkkel és lejtőkkel tarkított terepen közlekedő híres drótköteles villamosokat. Emellett persze 514 dízelbusszal és 331 trolibusszal is rendelkezik a helyi közlekedési vállalat. "1998-ban 150 szett mellső és hátsó futómű került San Franciscóba, ezt követően pedig évente ötven darab szett leszállításával értük el a meghatározó mennyiséget" - mondja nem kis büszkeséggel Farkas Ákos. A Rába futóművek San Franciscó-i története ezzel persze nem ért véget, sőt, jövőre egy újabb fejezet kezdődhet. A Rába menedzsmentje májusban tárgyalt az MTA közlekedési vállalat vezetőivel arról, hogy jövőre, 2009 végén nagyszabású csereprogramba kezdenek az MTA-nál, s minden leváltott autóbusz és trolibusz Rába mellső és hátsó futóműveket kapna. A meghatározó többség akár száz százalékra emelkedhetne. San Franciscón kívül többek között Londonban, Moszkvában, Szentpéterváron, Rómában, Buenos Airesben, Teheránban, Tokióban közlekednek tömegközlekedési járművek Rába futóműveken. Budapest és a BKV kivétel, a magyar fővárosban a Rábára igaz az a mondás, hogy senki sem lehet próféta a saját hazájában. Legalábbis az Ikarus megszűnése óta nem. (kisalfold-stop) szentkoronaradio.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lajos | Adatlap | 248059 | 2008. május 3. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Még másfél óra és a Fotex Veszprém kézilabdacsapata megkezdi a KEK döntős kűzdelmét.Bár én kifejezetten nem rajongok értük mivel minden itthoni meccsük alkalmával tele van a környék barmokkal /sajnos a sportcsarnok mellett lakom/ de mégis vannak fanatikus rajongóik akik már az ebédet is itt fogyasztják.A képek délidőben készültek az erkélyünk alatt.Az úriember kedélyesen /és kultúráltan mivel szemetet nem hagyott maga után/ elfogyasztotta az elemózsiáját, /mintha csak a városligetben volna/ majd komótosan elindult a meccsre.:):):):) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248058 | 2008. március 5. 23:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Aradebil | Adatlap | 248056 | 2008. március 3. 11:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
nah végre van oldal:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248055 | 2008. március 1. 12:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 248054 | 2008. január 29. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248053 | 2008. január 25. 07:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos! Sokan tudják már rólam, hogy az alapszakmám karosszérialakatos.'88-tól dolgoztam mint maszek karlak/autószerelő/villemossági szerelő (innen a nickem is :D).Néhány éve látványosan megnövekedett az új lizing/kölcösn autók száma ami magával hozta azt,hogy a garanciális szervízek miatt a mi munkáink nagyon elfogytak. :S Ekkor jött az ötlet, hogy ha igény van rá akkor szerkezeti lakatos munkákat is bevállalunk.Sajnos mára itt a környéken erre is megcsappant az igény, de volt időszak,hogy nem győztük a rendeléseket.Ezért bevállaltunk a végén már mindent ami pénzt hozott.Burkolás,faszerkezet..stb. Néhány kép munkákból...elnézést a minőségért de ekkor még csak a telefon volt fotózni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248052 | 2008. január 25. 07:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
He-he ez már csak ilyen,amúgy nem is tudtam István hogy szakmabeli vagy azt hittem autókat gyógyítasz. Amúgy lentebb van még pár munkám..:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248051 | 2008. január 25. 06:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli! Szépek nagyon! Ismerős a téma?Letárgyalsz mindent,jelen esetben egy nyaralóba...majd mire kész vagy és kiszállítod, az okos tulaj értesít,hogy a parkettás két napja vonult le tehát úgy vágjuk ki a régi és hegesszük be az új korlátot, hogy a frissen csiszolt/lakkozott parketta ne sérüljön! :S:S:@ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248050 | 2008. január 25. 06:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248049 | 2008. január 25. 06:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia. Rendelésre készültsajna magamnak még nem készült el. Tudod ahogy lenni szokott a lakatosnak a kapuja van fából a fényezőnek biztos hogy fújni kéne az autót stb-stb..:) Nálam is valahogy így van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 248048 | 2008. január 25. 06:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny: Nagyon szép lett! Ezt magadnak csináltad, vagy megrendelésre? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 248047 | 2008. január 24. 21:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi rendes tőled. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 248046 | 2008. január 24. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |