<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 248544 | 2006. január 22. 20:49 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248543 | 2006. január 22. 14:03 | ||
| |||||
lucky | Adatlap | 248542 | 2006. január 22. 14:01 | ||
Megteszik azok maguk is. | |||||
sainz | Adatlap | 248541 | 2006. január 22. 14:01 | ||
Kiköpött Lavi | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 248540 | 2006. január 22. 13:55 | ||
...vagy más méretarányban építenek nekik gépeket | |||||
kocka | Adatlap | 248539 | 2006. január 22. 13:51 | ||
vagy emberek helyett gépesitenek:-) | |||||
Hooligan | Adatlap | 248538 | 2006. január 22. 13:49 | ||
A kis kinaiak! Nekik biztos beraknak a pilótaűlésre egy két nagyszótárt hogy kilássanak! : P | |||||
sainz | Adatlap | 248537 | 2006. január 22. 13:41 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248536 | 2006. január 22. 13:26 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248535 | 2006. január 22. 13:21 | ||
Egy orosz pilótamondás : " Az áviácijában minden megtörténhet " | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 248534 | 2006. január 22. 12:46 | ||
mog a fényképész is nagyon biztonságos helyen van... | |||||
lucky | Adatlap | 248533 | 2006. január 22. 12:41 | ||
Nagynak találom a Mig-et a többihez képest... | |||||
kacsabacsi | Adatlap | 248532 | 2006. január 22. 09:13 | ||
..hát nemtom... ismerem a 29est, a reptér mellett laktam, de a kép hitelességében kételkedem... | |||||
sainz | Adatlap | 248531 | 2006. január 22. 02:47 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248530 | 2006. január 21. 23:37 | ||
Mi-6-os van még itt. | |||||
Mekett | Adatlap | 248529 | 2006. január 21. 22:43 | ||
sainz | Adatlap | 248528 | 2006. január 21. 21:44 | ||
| |||||
Mekett | Adatlap | 248527 | 2006. január 20. 20:21 | ||
Ez teljesen nyilvánvalóan montázs, a c-17-ről készült kép eléggé ismert is, ahol ekkora homokvihart kavarva száll le. Pár hónapja mintha lett volna valamelyik repülős újságban cikk a herculeses kísérletekről. Ha jól emléxem, végülis azért is hagytak fel vele, mert a C-2 javára döntöttek, mint a NAVY fedélzeti szállítógépe. | |||||
Fodi | Adatlap | 248526 | 2006. január 20. 19:31 | ||
Annak idején pár alkalommal C-130 Herculessel megcsinálták kísérletképpen (qrva jó videókat találni róla a neten, régebben valamelyik topicba már belinkeltem). Aztán gyorsan elfelejtették ezt a módszert. :) Ez bizony photoshop. :) | |||||
Kaloz | Adatlap | 248525 | 2006. január 20. 19:12 | ||
Ha a valóságban ilyen állásszöggel szállna le, a fedélzet széle lehasítaná a fél törzset a farrészen. Bár lehet, hogy a por már attól van :))) | |||||
Hooligan | Adatlap | 248524 | 2006. január 20. 14:21 | ||
Régen takaríthattak a fedézeten ha ekkora port vert fel! | |||||
Lacc | Adatlap | 248523 | 2006. január 20. 11:56 | ||
Valószínű Photoshop, azért is ilyen gyenge a kép minősége, mert így könnyebb elrejteni a retus hibákat. | |||||
Bombraider | Adatlap | 248522 | 2006. január 20. 11:44 | ||
Áhh,hogy lenne ez lehetséges?:) Szerintem el sem férne,de ha mégis,akkor hogy a rákba szállna fel?:) | |||||
wellesley | Adatlap | 248521 | 2006. január 20. 09:02 | ||
Ez lehetséges egyáltalán? Vagy photoshop? | |||||
Wellesley | Adatlap | 248520 | 2006. január 16. 08:58 | ||
| |||||
Wellesley | Adatlap | 248519 | 2006. január 16. 08:56 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 248518 | 2006. január 16. 08:20 | ||
És a matricázás is tök más! | |||||
wellesley | Adatlap | 248517 | 2006. január 15. 21:57 | ||
Ha szabad megjegyeznem már csak azért sem lehet a makettről készült fotó, mert a maketten csak egy felső lövésztoronykupola van, illetve hiányoznak a 'szárnyakról' a géppuskák. | |||||
Solo | Adatlap | 248516 | 2006. január 15. 21:21 | ||
tray | Adatlap | 248515 | 2006. január 14. 18:25 | ||
A 118-as hsz-omban leírtam, hogy milyen jelek árulkodnak arról, hogy a linkkelt kép egy retusált fotó. Ettől függetlenül nem lehetetlen, hogy valaki megcsinálja makettben, de a képen semmiképpen sem ez látható. Szerintem. | |||||
Archy | Adatlap | 248514 | 2006. január 14. 15:38 | ||
Merzo! Ez makett. nem is olyan rég láttam valamelyik makettezős webzinen, de sajna nem emlékszem melyiken. Annyi történt, hogy a srác felcserélte a szárnyakat a vízszintes vezérsíkokkal, meg tömített egy nagy adagot. Áron | |||||
lucky | Adatlap | 248513 | 2006. január 14. 10:17 | ||
Papa! Alacsony támadásnál a felülről támadó vadászgépek ellen!:) | |||||
PapaDocc | Adatlap | 248512 | 2006. január 11. 23:33 | ||
Trükk, Merzo. A farokrész szerkezete nem bírta volna el a terhelést. Meg minek két felső torony? | |||||
tray | Adatlap | 248510 | 2006. január 10. 21:47 | ||
Az első képen az árnyék más szögben érkezik a földre az UFO és a kísérő repülőgép alá. Tehát ez manipulált kép, Photoshoppal nem is nehéz ilyet összerakni. Egyébként nem az amcsik voltak az elsők, akiket UFO-gyártással gyanúsítottak meg. Ha rákerestek a Haunebu kifejezésre a Google-lel, elég sok érdekes "infót" találhattok Hitler repülő csészealjairól, az állítólagos Holdbázisukról, meg a Marsra készült UFÓjukról is. Sőt, van egy makett is: www.geocities.com/unicraftmodels/germ/haunebu/haunebu.htm | |||||
tray | Adatlap | 248511 | 2006. január 10. 21:47 | ||
Az első képen az árnyék más szögben érkezik a földre az UFO és a kísérő repülőgép alá. Tehát ez manipulált kép, Photoshoppal nem is nehéz ilyet összerakni. Egyébként nem az amcsik voltak az elsők, akiket UFO-gyártással gyanúsítottak meg. Ha rákerestek a Haunebu kifejezésre a Google-lel, elég sok érdekes "infót" találhattok Hitler repülő csészealjairól, az állítólagos Holdbázisukról, meg a Marsra készült UFÓjukról is. Sőt, van egy makett is: www.geocities.com/unicraftmodels/germ/haunebu/haunebu.htm | |||||
sainz | Adatlap | 248509 | 2006. január 10. 20:44 | ||
tray ??? | |||||
tray | Adatlap | 248508 | 2006. január 10. 20:22 | ||
sainz | Adatlap | 248507 | 2006. január 10. 20:12 | ||
A fél hadiflottát el tudják dugni a hegyek alá, még szárazdokkok is vannak és az egész kóceráj atombiztos ! A légierőnél minden egyes gépre több fedezék is jut. Hihetetlen pénzbe kerülhetett, de ők tutira nem kapnak ki KO-val az első menetben ! | |||||
kaloz | Adatlap | 248506 | 2006. január 10. 20:00 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248505 | 2006. január 10. 19:26 | ||
| |||||
pilotka | Adatlap | 248504 | 2006. január 10. 17:39 | ||
Lajos | Adatlap | 248503 | 2006. január 10. 17:13 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248502 | 2006. január 10. 16:57 | ||
| |||||
Lajos | Adatlap | 248501 | 2006. január 10. 15:32 | ||
| |||||
Lajos | Adatlap | 248500 | 2006. január 10. 12:22 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248499 | 2006. január 10. 11:44 | ||
| |||||
Miggyuri | Adatlap | 248498 | 2005. december 24. 08:05 | ||
Ez a sztori 1989 július 4-én történt. Azóta minden rendes makettgyártó lenyomta a lezuhant 23-as jelzéseit. Miggyuri | |||||
sainz | Adatlap | 248497 | 2005. december 24. 05:32 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248496 | 2005. december 24. 02:54 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 248495 | 2005. december 24. 02:44 | ||
|
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |