/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Macal 248644 2006. február 22. 17:22
Válasz erre
Én is találkoztam a típussal egy könyvben, amikor a párdus alvázára panzer IV tornyot tettek. Nagyon hitetlenkedve fogadtam én is, de könyv tanúlsága szerint létezett...
Hooligan 248643 2006. február 22. 17:00
Válasz erre
hj.jpg méret: 55.3 KB
És ez!
Hooligan 248642 2006. február 22. 16:59
Válasz erre
n?vtelen.jpg méret: 20.9 KB
Ilyen vóóót, vagy csak kam a kép!?
Stefan 248641 2006. február 22. 16:42
Válasz erre
Zümi 248640 2006. február 22. 16:19
Válasz erre
Ja! Vágom! Szóval direkt csináltak szegénykével! Gyilkosok! Na csak ennyit írok, mert a végén még elsírom magam ha csak rágondolok is!!
Stefan 248639 2006. február 22. 11:26
Válasz erre
Értem a célzást :-))) Mindenesetre abban maradhatunk, hogy nagyon szép munka (furcsa egy roncsról azt mondani, hogy szép :-) ), hiszen a belsejét is ki kellett dolgozni.
Hooligan 248638 2006. február 22. 11:23
Válasz erre
Valami extra módszer lehetet! Eléggé azt a hatást kelti mintha tényleg az egész vékony fémlemezekből lenne! Ezr forró tűvel nem lehet elérni! Mondjuk ha elolvasnám a cikket akkor biztos fény derülne mindenre! : )
Stefan 248637 2006. február 22. 10:50
Válasz erre
Azért az a makett nem semmi... Vajon mivel csinálta rá a lyukakat, forró tűvel?
Lompi 248636 2006. február 21. 20:24
Válasz erre
Atesz!
Igen, a súlyosan sérült gépből kiszedtek minden még használható alkatrészt, meg a motort. Aztán vágtak rajta egy-két lyukat, hogy gyorsabban süllyedjen, aztán vízbe vele.
Lompi
tégé 248635 2006. február 21. 19:36
Válasz erre
Na, akkor ezt is nézzétek meg, ne csak az eredetit!
http://www.hsgalleries.com/gallery04/tbm1cpd_2.htm
tégé
Atesz 248634 2006. február 21. 19:28
Válasz erre
Jól értem: megsérült és hogy ne foglalja a helyet, kibelezik és katapultálják a tengerbe?
Csillagvadász 248633 2006. február 21. 18:58
Válasz erre
Zümi,olvasd el a szöveget mellette;) Kapni kapott ugyan,de nem ennyit;) Csak kilyuggalták,h gyorsan süllyedjen:D De mindenesetre jó diorámatéma;)
Üdv:CSV
Zümi 248632 2006. február 21. 16:29
Válasz erre
Kicsikét kapott a japánoktól!!
Bombraider 248631 2006. február 21. 15:45
Válasz erre
Sziasztok!
Nemrossz kép:
www.hsgalleries.com/gallery04/images/flight%20deck.jpg

üdv:bomb
MrChef 248630 2006. február 20. 22:24
Válasz erre
aw-beagle.jpg méret: 231.5 KB
Csávókámnak már csak az hiányzik, hogy valakik rezegtesse a székét, mikor "becsapódik egy vadászgéppel a földbe"!:-)
Ehhez mit szóltok:
Stefan 248629 2006. február 20. 17:50
Válasz erre
MrChef 248628 2006. február 20. 17:46
Válasz erre
De jó dolga van ennek a palinak! Ezek vajon működnek is?
sainz 248627 2006. február 20. 16:56
Válasz erre
sher.jpg méret: 71.1 KB
:))
Hooligan 248626 2006. február 20. 07:46
Válasz erre
Biztos nem volt tolató radarja!
Gavallér 248625 2006. február 20. 00:04
Válasz erre
Mating.jpg méret: 40.7 KB
Ez se semmi. Dúl a szerelem:P
Wellesley 248624 2006. február 19. 21:08
Válasz erre
b46f9fab.jpg méret: 66.8 KB
Hello

Egy újabb elfogyott az út típusú kép (a korábbi Merkava után).
Mekett 248623 2006. február 19. 17:34
Válasz erre
Kösz, de már van két Plasticartom :)
Gavallér 248622 2006. február 19. 14:32
Válasz erre
01.jpg méret: 59.5 KB
Mekett!
kocka 248621 2006. február 18. 23:37
Válasz erre
nem kéne már aludni?:-)
sainz 248620 2006. február 18. 23:14
Válasz erre
Orlioynok.jpg méret: 117 KB
A Rewell donor.
kacsabacsi 248619 2006. február 18. 22:08
Válasz erre
Kalóz 248618 2006. február 18. 21:47
Válasz erre
CsabiTGA!
Ha a VVA-14-re gondolsz, abból két prototípus készült. Az első repült 100 óra felett,a másikról nincs info.
Eredetileg egy 2500 to-ás szállítórepülőgép elméletéből indult ki az egész, annak a modellezése lett volna ez.
Na, az lett volna igazán Mekettnek való téma!
CsabiTGA 248617 2006. február 18. 21:23
Válasz erre
És ebből a gyönyörűségből több is készült?
KossuthLajos 248616 2006. február 18. 21:22
Válasz erre
Gavallér!
Ha jól emlékszem erről olvastam valahol, hogy ez egy gyártott kép, montír
Kalóz 248615 2006. február 18. 21:07
Válasz erre
Bocsi, csak több mint 100 órát repült!
Kalóz 248614 2006. február 18. 21:06
Válasz erre
VVA14.bmp méret: 208.6 KB
Majdnem tökéletes a válasz: A gép a VVA-14-1M helyből felszálló tengeralattjáró vadász vízirepülőgép. Bár valóban repült (több mint 1200 órát), a nevében foglatakból semmi nem valósult meg. Később átépítették ekranoplánnak, akkor kapott két hajtóművet az orr két oldalára. jelenleg Monyinoban elfekszik, enyhén szétszerelt állapotban.
kacsabacsi 248613 2006. február 18. 20:57
Válasz erre
Ez valszeg egy az ún. Kaszpi tengeri szörnyek közül. De Mekett biztosan többet tudna mondani róla, mivel ezek hatalmas gépek voltak, és ugyebár az a Mekett szakterülete:)
Kalóz 248612 2006. február 18. 20:52
Válasz erre
VVA14_6.jpg méret: 99.8 KB
Ez sem semmi egy madár! Vagy nem is az?
kezdo 248611 2006. február 18. 20:49
Válasz erre
De nem lennék a sárga mellényes muksó helyében.
Gavallér 248610 2006. február 18. 20:46
Válasz erre
sainz 248609 2006. február 18. 14:58
Válasz erre
MiG-31 1.jpg méret: 128 KB
MiG-31 2.jpg méret: 66.7 KB
MiG-31 3.jpg méret: 135.8 KB
MiG-31
sainz 248608 2006. február 18. 14:52
Válasz erre
tray 248607 2006. február 18. 13:45
Válasz erre
Keri 248606 2006. február 18. 11:40
Válasz erre
Keri 248605 2006. február 18. 11:28
Válasz erre
www.jaegers.net/Fotos.95+M5d637b1e38d.0.html
Amikor egy exkavátor munkahelyet vált...
Mekett 248604 2006. február 18. 07:40
Válasz erre
Óóó de szép!
Ha Be-6-osról találnál, azt nagyon megköszönném, mert arról csak 10-15 képet sikerült összeszednem az évek során :(
sainz 248603 2006. február 17. 23:57
Válasz erre
be12.jpg méret: 208.7 KB
airforce.ru
lucky 248602 2006. február 15. 18:22
Válasz erre
Mi minden van egy hordozón!:)
Hooligan 248601 2006. február 15. 18:08
Válasz erre
Mien jó lehet távol a város zajától golfozni...
flamerPUG 248600 2006. február 15. 16:55
Válasz erre
vigyázni kell nehogy gyökeret eresszen egy nagyobbacska diofa középen :DD
Bombraider 248599 2006. február 15. 15:21
Válasz erre
flamman 248598 2006. február 15. 15:17
Válasz erre
hausbootzuverkaufen.jpg méret: 54.4 KB
Nemtom vajon eredeti kép-e
Solo 248597 2006. február 14. 15:55
Válasz erre
A 2. kepen egy kulonleges Mi-8 lathato.

Behuzta az orrfutojat :) Vagy elhagyta valahol :)
sainz 248596 2006. február 14. 15:06
Válasz erre
afg.jpg méret: 126 KB
afg1.jpg méret: 120.4 KB
afg2.jpg méret: 94.1 KB
afg3.jpg méret: 100.6 KB
afg4.jpg méret: 110.8 KB
afg5.jpg méret: 120.3 KB
Szovjet forgószárnyasok Afganisztánban
flamman 248595 2006. február 14. 14:39
Válasz erre
pic01816.jpg méret: 204.4 KB
pic06352.jpg méret: 209.3 KB
pic25091.jpg méret: 199.8 KB
Ural és Lada Szamara találkozása
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.