/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Figaro 248798 2006. május 5. 21:04
Válasz erre
Testpilot Kvocsur.jpg méret: 25.4 KB
Háát, nekem kissé gyanús.
Ilyen alacsonyan, vízszintes repülésben, nem húzott hanem kissé
előrenyomott stabilizátorral ???

Egyébként a fenti mutatványt is Ő (Anatolij Kvocsur)
követte el. Állászögben lényeges külömbség van.

Figaro
SSgt_Chris 248797 2006. május 5. 20:09
Válasz erre
Majdnem sikerült használnom a link-gombot... :-(
SSgt_Chris 248796 2006. május 5. 20:09
Válasz erre
Ez valami más lehet. Pozsonyban, 97-ben a Russian Knights egyik gépe fogott betont a hasán. Elbambult a pilóta vagy mi, mert gond egy szál sem volt a géppel... Itt meg is nézheted:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8954417906714511809&pl=true
Miggyuri 248795 2006. május 5. 20:01
Válasz erre
Aha, le is szállt. Azt hiszem Pozsonyban volt.
zsury 248794 2006. május 5. 19:36
Válasz erre
zabszem.jpg méret: 291.3 KB
Asszem ilyenkor hátul nem igazán lötyög az a bizonyos zabszem...
Cébés 248792 2006. május 5. 15:21
Válasz erre
Szia Bomb!

Épp az elöbb jártam az oldalon de azért köszi.

üdv:Cébés
Bombraider 248791 2006. május 5. 15:08
Válasz erre
Szia!
Itt találhatsz egy kis háttérinformációt erről a gépről:
www.redbullmig.com/

üdv:bomb
Pirate 248790 2006. május 5. 14:47
Válasz erre
Keri Közel jár az igazsághoz!

Mivel ilyen esetekben rövid ideig tartó eseményt filmeznek a fim maga is rövid!
Viszont a filmet mozgatni ilyen sebességgel és pontossággal nem lehet! Egyszerűen szétszakadna a film!!!
Ezért azt csinálják, hogy a filmet egy (ez általában néhány száz kocka)egy speciális kamera belső ívelt felületén fixen rögzítik. Egy speciálisan kialakított forgó tükörrendszer van a kamera belsejében, melynek minden egyes tükre az objektív elött történő elhaladásakor mindíg a következő filmkockára vetíti a feényt és így a képet. Ezt a tükörrendszert pörgetik fel olyan sebességre, hogy az adott eseményről ilyen hihetetlen képeket tudjajank csinálni.

Üdv:
Pirate
MrChef 248789 2006. május 5. 13:56
Válasz erre
Ezek a régi MIG-ek is hasítottak a levegőben, mint az atom! Egyszer láttam egy filmet, valamelyik arab-izraeli háborúban játszódott, amelyben - ha jól emlékszem - egy izraeli pilóta ellopott egy arab MIG-et, majd gépágyúzott meg bombázott vele.
Hát nem gyenge!:-)
Cébés 248788 2006. május 5. 13:37
Válasz erre
JetTruckAndMig.jpg méret: 71.4 KB
Vajon melyik nyeri a gyorsulást?
A MIG-et szivesen megnézném repülés közben (persze élőben)

üdv:Cébés
Cébés 248787 2006. május 5. 13:33
Válasz erre
n_1142496173.jpg méret: 135.4 KB
Repülés közbeni karbantartás
Keri 248786 2006. május 5. 13:28
Válasz erre
Digitális nem is jó szó,inkább elektrónikus.A legkisebb expozíciós idő ezekkel már 1 mikorszekundum,azaz 1milliomod másodperc.Ezeket a gépeket ne úgy képzeld el,mint egy normális fotókamerát,videókamerát.A merevítő váza nagyobb volt mint maga a készülék.Meg valami forgótükrös kamerarendszer van benne.
Aztán van még az ezeknél is rövidebb expozíciós idejű kamerák,amiket már lézer működtet.Ezekkel már a 10amínusz15-en(másképpen nemtom begépelni)expozíció is elérhető.
Egyébként itt egy link:www.cordin.com/
Kisrozi 248785 2006. május 5. 13:11
Válasz erre
beszarás,mik vannak
Keri 248784 2006. május 5. 13:05
Válasz erre
A KFKI-n láttam.Valami kisérlet volt,és atommal bombáztak valamilyen anyagot,és csak így tudták lefilmezni a fizikai reakciót.Ha jól emlékszem,elmondásuk szerint 3000 felvétel/mp volt a maximumuk.Csatlakoztatva volt egy monitor hozzá,rajta célkereszt. Beállítottak mindent,és usgyi.Általában tizedmásodpercekre kapcsol be a kamera.Mutattak utána ilyen katonai felvételeket,azokat is ilyen készülékekkel fimezték.
Kisrozi 248783 2006. május 5. 12:47
Válasz erre
Másodpercenként ezer felfétel?Digitális technikával, aminek köztudottan jóval lassab a zárideje,ebben a minőségben, lehet ,de nem tartom valószínűnek.Ettől függetlenül lehet.(bátyám egy jó ideig sport fotós volt, ő kapot a cégétől néha ilyen masinát)De Keri ha tudsz linket ilyen masinára érdekelne a specifikációja, tényleg.
Keri 248781 2006. május 5. 12:32
Válasz erre
A képek nagysebességű digitális videokamerával készültek.Ezek az eszközök másodpercenként akár több ezer felvétel készítésére is alkalmasak.
Kisrozi 248780 2006. május 5. 11:49
Válasz erre
A képeket "sport fotó" masinával készíthették, legalább is így a legegyszerűbb.
Néhány másodperc alatt több száz képet készít, jóval gyorsabba filmfelfevőnél.(A fotósok uzija :-) ) Aztán a végén kiválasztja a megfelelő fotót.Nem olcsó játék.
flamerPUG 248779 2006. május 3. 18:14
Válasz erre
baaa az állaamt keresem!!! :O
bitti gyors gép lehetett a fotosnak, mert egy mezei Kodakkal nem ment volna semmire :D
cstomm 248778 2006. május 3. 14:22
Válasz erre
Húú de jó kis képek!
flamman 248777 2006. május 3. 14:13
Válasz erre
Expl 001.JPG méret: 76.1 KB
Expl 002.JPG méret: 47.5 KB
Expl 003.JPG méret: 21.3 KB
Expl 004.JPG méret: 44.6 KB
Ezek remélem nem voltak még itt
Alby 248776 2006. május 3. 09:21
Válasz erre
Ja, a zet (zaklikitel, vagy mi a nyű):)
Kapitany 248775 2006. május 2. 17:03
Válasz erre
Szerintem tök úgy néz ki, mint a csillagkapuban a fegyverek, a goauld pisztolyszerű fegyverek.
zsury 248774 2006. május 2. 16:59
Válasz erre
Igen, a sárkány pedig latexből van.
Farkaskoma 248773 2006. május 2. 16:51
Válasz erre
ez már az új hyperhajtóműves mig? :)
zsury 248772 2006. május 2. 16:50
Válasz erre
KOBRA.jpg méret: 60.7 KB
Hahó! Itt a legújabb manőver: A hiperkobra...
Gery 248771 2006. május 2. 14:49
Válasz erre
MrChef 248770 2006. április 28. 10:38
Válasz erre
Figaro,
köszi, Humbrol metal cote nekem is volt, és tényleg szép!
(már elhasználtam, a maradék meg beszáradt)
Zoli 248769 2006. április 27. 19:26
Válasz erre
Nekem is vannak hasonló terveim, csak amerikai gépekkel. Ha lesz belőlük valami, megosztom veletek.
z
Figaro 248768 2006. április 27. 19:06
Válasz erre
Ügyes montázsok! :)
sainz 248767 2006. április 27. 03:19
Válasz erre
Szu-1724.jpg méret: 196.7 KB
Szu-1724 a.jpg méret: 181.8 KB
SzuR?zs-F1-17.jpg méret: 187.1 KB
MuSzig--127.jpg méret: 101.7 KB
SzaJuk-2817.jpg méret: 208.3 KB
Az oroszoknál sincs elegendő pénz új harcigépekre, így hát fejlesztgetik a régi jól bevált vadászbombázóikat...o:)))
Bombraider 248766 2006. április 26. 21:12
Válasz erre
sainz 248765 2006. április 26. 21:07
Válasz erre
26 a.jpg méret: 90 KB
26.jpg méret: 83.8 KB
"Gólya viszi a fiát"
Hooligan 248764 2006. április 26. 20:21
Válasz erre
su30.jpg méret: 67 KB
Istenem! Deszéép!
sainz 248763 2006. április 26. 20:16
Válasz erre
album_pic.php.jpg méret: 92.9 KB
Mi-26...a méretarányok...o:)
sainz 248762 2006. április 26. 00:10
Válasz erre
121370977obLGSq_fs.jpg méret: 156.5 KB
121395370OPOppb_fs.jpg méret: 128.8 KB
121562194LOxYJu_fs.jpg méret: 98.8 KB
122111544NEtcZN_fs.jpg méret: 192.6 KB
122384383UJJcjv_fs.jpg méret: 240.6 KB
B-47
Kislõcsös 248761 2006. április 23. 14:50
Válasz erre
gyurmakoma 248760 2006. április 23. 13:52
Válasz erre
00028466.jpg méret: 124.3 KB
Pink
Muzzy 248759 2006. április 22. 21:50
Válasz erre
Szia Sainz!
A Canberráknál (B-57) a mai szemmel nézve egy érdekes megoldást használtak a hajtómű beindításához. Piropatront indítottak el, és annak az energiája forgatta meg a gázturbinát! Ezért volt akkora füstjük!
Muzzy
Figaro 248758 2006. április 22. 21:10
Válasz erre
Szia MrChef!

Humbrol Polírozható alumínium (27002-3), ecsettel festve.
Macal 248757 2006. április 22. 10:04
Válasz erre
Igen, ledobta a napfénytetőt:P biztos a bícsháuzra megy:P
sainz 248756 2006. április 22. 09:57
Válasz erre
801.jpg méret: 96.2 KB
Szuhoj kabrió...o:))
MrChef 248755 2006. április 20. 15:26
Válasz erre
Figaro!
Ez milyen, melyik fémszín, amivel a MIG-et kezelted?
sainz 248754 2006. április 19. 21:10
Válasz erre
11_58_c5d830eb93687ee.jpg méret: 32.3 KB
AWACS hangár kínai módra.
sainz 248753 2006. április 19. 12:51
Válasz erre
b57_cart.jpg méret: 33.4 KB
Légicsapás után (is lehetne)...o:)))

Valójában ekkora füsttel indult a B-57-esek hajtóműve.
Macal 248752 2006. április 17. 10:47
Válasz erre
Csabi 248751 2006. április 12. 09:37
Válasz erre
www.hazegray.org/rail/snow/

Érdekes képek a vasút világából.
Kalóz 248750 2006. április 7. 18:33
Válasz erre
Figaro!
Köszi, akkor nem keresek. Egyébként nekem is eszembe juthatott volna, hogy megnézzem :(((
Figaro 248749 2006. április 7. 07:09
Válasz erre
A Makettinfo Makettek rovatában is megvan. Ott megtaláljátok.
Kalóz 248748 2006. április 7. 07:05
Válasz erre
Anno a Fabulison volt egy cikk erről a gépről és a dioráma megépítéséről (sajna már sem a cikk, sem a Fabulis nincs). Valahol el van mentve, ha sikerül meegtalálni, pár részletet közzéteszek.
Figaro 248747 2006. április 6. 21:41
Válasz erre
MiG rept?r 5.JPG méret: 165.3 KB
makett 5.jpg méret: 191.9 KB
Itt az eredeti, és a makett is.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.