<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zsury | Adatlap | 248887 | 2006. május 28. 14:38 | ||
Fodi | Adatlap | 248886 | 2006. május 28. 14:13 | ||
An-2 "Special Edition" :))) www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_12.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_25.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/images/Lala-1_43.jpg www.suchoj.com/andere/An-2/riss/Lala-1_04.jpg "Arguably the most drastic variant of all was the Polish "Lala-1" testbed for the turbofan-powered PZL M-15 agricultural plane. An An-2 was modified by chopping off most of the fuselage aft of the wing; installing an extended tailwheel under the end of the fuselage; fitting a tube frame with a twin-fin tail to the end of the aircraft; and putting the turbofan in the end of the fuselage, with an oversized intake on the right side." | |||||
Fodi | Adatlap | 248885 | 2006. május 28. 14:09 | ||
Ez volt az első Kánya, az R-18a. A lengyelországi Zar melletti repülőtéren vitorlázórepülő verseny volt a negyvenes évek végén. A magyarok a Kányát itt mutatták be (meglepően nagy sikerrel) a külföldieknek. Egy terepről történt felszállás után lecsúszott a fordulóból és összetört. Ha jól tudom, akkor az eset után már nem repült többet. | |||||
Mekett | Adatlap | 248884 | 2006. május 28. 13:31 | ||
Fodi | Adatlap | 248883 | 2006. május 28. 12:52 | ||
HA-RUA Rubik R-18 Kánya összetörve. kajetan.mastela.com/glidezar/_admin/_data/galeria/big/241145072228.jpg Érdekes, hogy a képet egy lengyel honlapon találtam... | |||||
Mekett | Adatlap | 248882 | 2006. május 27. 19:05 | ||
Szvsz semmihez. Repül tovább. | |||||
Kalóz | Adatlap | 248881 | 2006. május 27. 18:13 | ||
Levi! Igazad van, hogy nem volt opcionális (azaz üzemszerűen előidézhető) a szárnyak ilyetén felemás helyzete, viszont tudott ilyen állásban is repülni, azaz nem zuhant le. Vagyis a szárnyállító mechanizmus hibája nem feltétlen vezetett katasztrófához. Vajon a MiG-23-as esetében mi lehetett a helyzet ilyen esetben? | |||||
Archy | Adatlap | 248880 | 2006. május 25. 18:08 | ||
A déli részen a többi közé még bepakoltak pár sor tomcatet ide-oda. Van legaláb mégegyszer enyi. Állítólag még B-29-esük is van jónéhány, de én nem találtam. Viszont rengeteg F-111-es van, ha ezeket visszahoznák, meg a phantomokat, akkor szerintem nem nagyon volna ellenség :-) Nem mint ha most olyan sokan lennének :-) Egyet adhatnának. Jól mutatna egy Phantom a kocsibejárón :-) Áron | |||||
gluer | Adatlap | 248879 | 2006. május 25. 18:06 | ||
ennél sokkal több Tomcat van még két másik helyen is van nagyobb adag belőlük a telepen | |||||
Skyline_SG | Adatlap | 248878 | 2006. május 25. 16:41 | ||
| |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 248877 | 2006. május 25. 16:28 | ||
Így se rossz ! :D:D:D:D | |||||
Skyline_SG | Adatlap | 248876 | 2006. május 25. 16:17 | ||
Én a maps.google.com-on néztem meg! Íme: maps.google.com/maps Satellitre váltsatok,és a csúszkával zoomoljatok! | |||||
gluer | Adatlap | 248875 | 2006. május 25. 15:24 | ||
érdemes a google earthben megnézni. | |||||
Zoli | Adatlap | 248874 | 2006. május 24. 22:28 | ||
És a kényes részeket le is takarják, gondolom a por miatt is. z | |||||
Skyline_SG | Adatlap | 248873 | 2006. május 24. 22:25 | ||
Van egy "pár" gép! :O | |||||
Keri | Adatlap | 248872 | 2006. május 24. 21:43 | ||
Hali! A lekonzervált gépeket itt Davis Monthan-ban tárolják.Gyakorlatilag 0 %-os a páratartalom,ergo nem rozsdásodnak a gépek. www.dm.af.mil/ www.dm.af.mil/amarc/gallery.html | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 248871 | 2006. május 24. 21:29 | ||
| |||||
KossuthLajos | Adatlap | 248870 | 2006. május 24. 21:09 | ||
Hát igen, a "Temető" nem teljesen fedi a valóságot. Gondolom ez a hadsereg egy olyan telepe, ahol a lekonzervált gépeket tárolják. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 248869 | 2006. május 24. 21:07 | ||
Én egyszer egy olyan képet láttam, hogy egy Intruder állt a hangárban bevetés után, egy emberke pdig benne állt a szárnyában. Magyarul akkora lyuk volt a szárnyon, hogy az ember átfért rajta simán. Ha valakinek megvan ez a kép, tegye már közkincsé. | |||||
Joce | Adatlap | 248868 | 2006. május 24. 20:56 | ||
A festését elnézve valami teszt lehet a csálé szárny... | |||||
Mekett | Adatlap | 248867 | 2006. május 24. 19:54 | ||
A régi TG-cikkben is volt egy ilyen kép róla, ott a berepülés során előidézett szándékos esetről volt szó, ha jól emlékszem. | |||||
Levi | Adatlap | 248866 | 2006. május 24. 15:52 | ||
Az asszimetrikus szárnyállás hiba volt az F-14 esetén, nem lehetőség! | |||||
Kalóz | Adatlap | 248865 | 2006. május 23. 20:29 | ||
A hír igaz! A Tomcat valóban tudott aszimetrikus szárnyállással repülni, ráadásul elég sok sérülést kibírt. Mint az F15 és az F18-asok is. | |||||
Skyline_SG | Adatlap | 248864 | 2006. május 23. 17:32 | ||
Üdv Elsősorban a Tomcat rajongóknak lesz érdekes,de a többieknek is érdekes lehet,ha nem szeretik a Tomcatet!:) free.srv.hu/i/a/iaro/kep/157982~0.jpg Ez nem tudom mennyire igaz,ill. lehetséges! Ahonnan szereztem a képet,ott azt írták,hogy sikeresen letudott szállni a géppel! free.srv.hu/i/a/iaro/kep/F-14A_nh-205_VF-213damage.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/FENTRIS_F-14A_VF-101.jpg "Temető" free.srv.hu/i/a/iaro/kep/1046352.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/1046353.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/1046354.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/1046355.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/1046356.jpg Karácsonyi festések!:) free.srv.hu/i/a/iaro/kep/f14-photo-vf211-23l.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/tomcatjolly2.jpg 1-2 szétszerelt darab free.srv.hu/i/a/iaro/kep/162924.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/Farewell_Tomcat.jpg free.srv.hu/i/a/iaro/kep/F-14A_159424a_VX-4.JPG És egy leszállás a végére free.srv.hu/i/a/iaro/kep/tomcatvf2veryhardlandingsma.jpg | |||||
Kalóz | Adatlap | 248863 | 2006. május 23. 15:35 | ||
Mér? a pinkeknek nem lehet T-34-esük??? Azok is csak emberek ... | |||||
Zümi | Adatlap | 248862 | 2006. május 23. 15:09 | ||
számomra egy érdekes látvány. 3 ágú légcsavarok a Ju-52-esen!! | |||||
zsury | Adatlap | 248861 | 2006. május 23. 13:41 | ||
Akkor nem véletlenül mondta a fiam, hogy olyan szar az ize mostanában a kólának... | |||||
Cébés | Adatlap | 248860 | 2006. május 23. 12:41 | ||
| |||||
flamman | Adatlap | 248859 | 2006. május 23. 11:09 | ||
| |||||
zsury | Adatlap | 248858 | 2006. május 23. 10:39 | ||
Támogatom az ötletet! | |||||
Bendeguz | Adatlap | 248857 | 2006. május 23. 10:29 | ||
a rózsaszin kamó miatt nem, de a graffitik-ért falhoz tudnám állítani őket aztán egy sor graffitis, egysor...tűz | |||||
zsury | Adatlap | 248856 | 2006. május 23. 10:14 | ||
| |||||
Zümi | Adatlap | 248855 | 2006. május 22. 17:26 | ||
| |||||
ati27 | Adatlap | 248854 | 2006. május 16. 22:44 | ||
Kísértet járja be európát.. A kaméleon kísértete!:D | |||||
MrChef | Adatlap | 248853 | 2006. május 16. 13:50 | ||
De ronda lett volna ez a gép. | |||||
Zoli | Adatlap | 248852 | 2006. május 15. 20:41 | ||
A kép eredetinek tűnt, bár azt nem lehetett megállapítani, hogy makett vagy működő gép volt rajta. A korabeli újságról készült kép is hitelesnek tűnt, bár a gép formája eleve kétséget ébresztett bennem. z | |||||
Akos | Adatlap | 248851 | 2006. május 15. 19:22 | ||
Punka Görgy tréfája az egész, de sokan bevették. A lelövés dátuma 1945 április 1. A fotókat meg a makettről csinálták... Nekem már készül egy XNI-02B:) www.tar.hu/zsoltmilitary/kameleon.htm | |||||
Kalóz | Adatlap | 248850 | 2006. május 15. 19:18 | ||
A fabulison balaton (Kerek Gábor, aki nem ismerné) foglalkozott a témával, ill. a magyar kísérleti repülőgépekkel. Talán ő többet tud erről. | |||||
Zoli | Adatlap | 248849 | 2006. május 15. 18:01 | ||
Nemrég láttam egy külföldi oldalon, egy cikk két oldaláról is volt kép (olvashatóan, magyarul). Asszem a gép fényképe is ott volt. Ha jól emlékszem, egy amerikai pilóta lőtte le, de azonosítani nem tudta... z | |||||
Bombraider | Adatlap | 248848 | 2006. május 15. 17:33 | ||
migfun! :) Fabulison van egy ilyen topic! Bár az elején még a kaméleonról volt szó,de utánna már másra terelődtek a gondolatok... üdv:bomb | |||||
migfun | Adatlap | 248847 | 2006. május 15. 17:29 | ||
Valaki látta már máshol is? A szöveg szerint magyar gyártmány a II.VH végéről...www.geocities.com/unicraftmodels/on/kameleon/kameleon.htm | |||||
Emerick | Adatlap | 248846 | 2006. május 15. 15:39 | ||
Hi emberek! Sajna kép nincs róla; csúnya vége se lett, de azért élőben érdekes lehetett: Apu Fehérváron volt katona '78-'79-ben, őrmesterként egy rádiós ZIL parancsnoka volt. Terepgyakorlataik több esetben is voltak, ilyenkor mindig a betonlapos M7-esen döngettek a helyszínre. A konvolyban egyedi játékuk volt a sofőröknek: a menetoszlop közepén, ami csak ZIlekből állt (méreteket nem kell szerintem magyarázni); 30m-es térközök, max sebesség (ca 90km/h); kéziszivató be; ajtó kinyit majd kiabálás a többieknek a lépcsőről perceken keresztül. Durva látvány lehetett a civil autósoknak (is). A tisztek meg nem foglalkoztak vele. (igaz valamilyen csoda folytán baleset sem történt)Jó volt az a bizonyos szocialista hadsereg, nem igaz? Ma inkább látni cifradolgokat az utakon, mint akkor! Emerick | |||||
Cébés | Adatlap | 248845 | 2006. május 12. 12:19 | ||
| |||||
flamman | Adatlap | 248844 | 2006. május 12. 11:56 | ||
| |||||
flamman | Adatlap | 248843 | 2006. május 12. 11:00 | ||
| |||||
Mekett | Adatlap | 248842 | 2006. május 11. 20:00 | ||
Én is nagyon várom a képeket és a további fejleményeket! Csak arra vigyázz, hogy ne árulj el olyan konkrétumokat, aminek alapján az összes kincsvadász másnap a kertben ásna :) | |||||
Mekett | Adatlap | 248841 | 2006. május 11. 19:54 | ||
Ez valóban megtörtént, legalábbis én is olvastam azt a TG-cikket. Gyakorlaton ütközött egy másik géppel, akkor vesztette el az egyik szárny nagy részét. Csak az a kép elég hihetetlen számomra, amelyiken épp száll le. Hasonló ütközés történt már F-18-cal, bár az csak az orr-részét vesztette el a fülke elől, vagy az egyszeri Szu-27-tel, aminek egy ijesztgetett felderítőgép légcsavarja ledarálta az egyik (mindkét?) függőleges és az egyik vízszintes vezérsíkját. Mindkettő épségben visszatért állítólag. | |||||
Lompi | Adatlap | 248840 | 2006. május 11. 19:36 | ||
Nagyon jó! Az esemény után, lefokozták a tanulót mert felülbírálta az oktatóját, vagyis parancsmegtagadás miatt, aztán előléptették a gép megmentéséért. Lompi | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 248839 | 2006. május 11. 17:40 | ||
Bocsesz de az alsók nem editált képek. Az az f15 tényleg úgy jött vissza bevetésről. Ebből azt hiszem látszik a konstrukció életképessége... Volt is erről cikk valemelyik Top-Gunban ha jól emlékszen. A ráadás: a gép javítható volt, és repült tovább. | |||||
tray | Adatlap | 248838 | 2006. május 11. 17:34 | ||
Ami előtte van, az sem rossz! www.rcgroups.com/forums/showthread.php |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tudja valaki, hová tünt a szolnoki múzeumból a belphegor?