/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Robidoki 249660 2007. március 13. 17:40
Válasz erre
Igazad van kedves Barátom! Az a varjú valóban a gép és a fotós között van!Hatalmas egy varjúnak kellene annak lenni ellenkező esetben.De a legontosabbat senki nem vette észre? Nagyon csúnyán meg van hajolva a szárny vége,és a szárnytőnél is jól meg lehet pakolva!Még jó hogy fel bírja emelni azt a rengeteg kereket!!!

Rep- müszerész
Cébés 249659 2007. március 13. 15:11
Válasz erre
Az a varjú jóval közelebb van mint a futómü,egyszerü érzékcsalódás.A többi madár is közelebb van.Ha az valóban ott lenne a futómű környékén akkor még kondorkeselyűnek is nagy lenne.Érdekes lenne egy akkora varjú mint egy Jumbó főfutó tárcsájának az átmérője.A varjak a Jumbó és a fotós között repülnek,nem a gép alatt vagy fölött.

Cébés
Amon 249658 2007. március 13. 15:06
Válasz erre
Nekem meg azért gyanús mert a tollai eggyáltalán nem borzolódnak pedig ilyenkor a gépnek van egy sebessége a levegőnek meg ellenálása és ha azt veszük alapul, hogy a gépek tervezésekor behúzott futóművel teszelik a turbulenciát...
Szóval? Photoshop?
warbirds 249657 2007. március 13. 14:21
Válasz erre
Nekem gyanús... Annak a madárnak még állóhelyzetben kellett volna megülnie azon a rúdon. Állóhelyzetben meg szerintem az függőlegesen helyezkedik el (bár lehet, hogy tévedek, egyáltalán mi az? :D). Felszállás közben igen ügyes madárnak kell lennie, ha sikerült kereszteznie egy robogó "nagyvas" útját és leszállni arra a rúdra anélkül, hogy szétkenődött volna...:))) Szerintem. warbirds
Tibcsi 249655 2007. március 13. 13:24
Válasz erre
Szerintem sem photoshop... de nekem fennakadt a szemem a futóművön ücsörgő madáron. :)
Cébés 249654 2007. március 13. 13:18
Válasz erre
Szerintem semmi különös nincs a képen,épp ez a pillanat lett lekapva,biztos hogy nem photoshop.

Cébés
Amon 249653 2007. március 13. 12:48
Válasz erre
Bombraider 249652 2007. március 13. 12:43
Válasz erre
Ohhh,futómű...hát én is ezt mondtam,nem?:)

Amúgy szerintem ami az ajó mellett picit balra fent van madár,az ahogy kinéz,ha odaraknánk a futóműhöz,akkor úgy nézne ki mintha rajta ülne.
Sztem valami ilyesmi lehetett:)

üdv:bomb
na megyek megtanulok olvasni:D
Keri 249651 2007. március 13. 12:21
Válasz erre
Télleg olyan mint egy madár...
Bomb,futómű,futómű:-))
Keri
Bombraider 249650 2007. március 13. 12:17
Válasz erre
Hol van a hajtómű környékén madár?
Én nem látom:)

üdv:bomb
Tibcsi 249649 2007. március 13. 12:15
Válasz erre
Tibcsi 249648 2007. március 13. 12:12
Válasz erre
Fijjug,

Nézzétek meg ezt a képet! Ti is úgy látjátok, hogy a varjó a 747-es futóművén ücsörög? Vagy csak én látom úgy?

www.airliners.net/open.file/1008296/L/
Cébés 249647 2007. március 13. 10:22
Válasz erre
Lehet hogy ez volt a dologban :))

Szeva Doki!

Látom te se tudsz aludni.
Bombraider 249646 2007. március 13. 07:46
Válasz erre
Szia!
Az aranysasban van egy elég kicsi fénykép róla,esetleg azt tudom elküldeni.
De már rég átfestették,mégsem látni róla képet..:s Még airliners.net-en érdemes körül nézni,hátha oda valaki felrakta.
Kecsón biztos látható lesz majd,én is kíváncsi leszek,hogy áll neki a Nato festés..

üdv:bomb
Robidoki 249645 2007. március 13. 03:14
Válasz erre
Azért nézegettek rssz szemmel,mert meg akarták kurtítanni a (fegyvered) SALOM!
zsury 249644 2007. március 12. 21:18
Válasz erre
halaci 249643 2007. március 12. 19:39
Válasz erre
Lakásrészlet helyett.

www.airplanehome.com/
boriszjelszint 249642 2007. március 12. 19:20
Válasz erre
zsury 249641 2007. március 12. 18:41
Válasz erre
Sziasztok!

Volna valakinek fotója a magyar albák új festéséről? (pl. ex zümi)
Köszi, Zsury.
boriszjelszint 249640 2007. március 12. 18:14
Válasz erre
ezen jöttek a katonák akik megemlékezni, vagy tanítani, vagy miért jöttek??
csak nemtom miért kék gyakorlóban.
Cébés 249639 2007. március 12. 14:14
Válasz erre
n?vtelen.JPG méret: 52.2 KB
Sziasztok!

Tegnap éjszaka repült el,elég nehezen tudtam megközelíteni.Azt sem nézték jó szemmel hogy három állóhellyel arréb kolbászolok,ugyanis az Izraeli légierő gépe volt. Boeing 707-300C
snus 249638 2007. március 9. 16:46
Válasz erre
De jó, hogy figyelek. Mindkét linket sikerült elsőre beraknom, csak nagyon egymás mellé kerültek.
snus 249637 2007. március 9. 16:43
Válasz erre
snus 249636 2007. március 9. 16:41
Válasz erre
Köszi a linket!

Ez alapján sikerült két másik oldalt találni:
www.battlefield.ru/index.php legion.wplus.net/guide/army/ta/279.shtml

Üdv:

Andris
halaci 249635 2007. március 9. 07:56
Válasz erre
Nem tudom a nevét, így, Object 279-ként hivatkoztak rá az oldalon. A test formája állítólag azt szolgálta, hogy egy nukleáris robbanás lökéshulláma nehezebben tudja felborítani.

Az eredeti link egyébként itt van, néhány egyéb érdekes jószág is található (velocipédbe oltott első VH-s tank, amerikai T95 és T28, stb.).

thrillingwonder.blogspot.com/2007/03/strange-tanks.html
Archy 249634 2007. március 8. 23:12
Válasz erre
Az egyik orosz tervezőnek hat liter vodka után volt még ereje ceruzát ragadni, és másnap (harmadnap:-) ), nehogy már teljesen leégjen, azt válaszolta a kérdően rá néző politiai tisztnek, hogy hát ez forradalmi újítás, azonnal le kell gyártani a prototípust. Aztán mikor kész lett, betólták a sufniba, hogy hát ez sajnos tank-evolúciós zsákutcának bizonyult, de már dolgozunk egy sokkal jobb megoldáson. Így ez a szerencsétlen acélkupac ott porosodott... sokáig :-) Gondolom :-)
Áron
snus 249633 2007. március 8. 22:17
Válasz erre
Tényleg érdekes darab. Milyen néven futott ez a tank? A páncéltest ilyetén kialakításának mi volt a célja? Mondjuk jobb páncélvédettség, esetleg úszóképesség?
xcraft 249632 2007. március 8. 21:54
Válasz erre
Nagyon állatul néz ki, gondolom élmény lehetett a belső lánctalpon futógörgőt cserélni.
Nem is értem miért nem tömeggyártották?? :)
halaci 249631 2007. március 8. 19:13
Válasz erre
object279.jpg méret: 25.8 KB
Szovjet kísérleti tank:
Amon 249630 2007. március 6. 07:43
Válasz erre
UNATKOZ?.jpg méret: 45.7 KB
Nem rossz modellek.
halaci 249629 2007. március 6. 07:18
Válasz erre
Vegyes (Nato -VSZ) diorámákhoz találtam egy érdekes, a grenadai invázió idején készült képsorozatot.

www.network54.com/Forum/526495/message/1173146744/New+Series+from+Treadheadzzz
Bendeguz 249628 2007. március 5. 22:25
Válasz erre
Sirálly végre egy értelmes csúzli, nemcsak az a nagy böszme kalas(amúgy azzal sincs különösebb bajom, csak a kompaktabb cuccokat jobban szeressem). Amúgy jól látom, az uriember egy balkezes fegyvert tart a kezében, vagy csak tüökrözve lett a kép?
Sz.Szabi 249627 2007. március 5. 21:32
Válasz erre
6mh_p.jpg méret: 99.9 KB
Sziasztok!

Az MH egyik legújabb, rendszeresített eszköze, a szolnoki "keménylegényeknél" (MH 34. Bercsényi László Különleges Műveleti Zászlóalj)!

Üdv.: Sz. Szabolcs
Zebi 249626 2007. március 1. 10:57
Válasz erre
boriszjelszint 249625 2007. február 28. 20:50
Válasz erre
de ez leálított motorral eszik ennyit:D
halaci 249624 2007. február 28. 20:44
Válasz erre
Üresen 3 tonna, 4 literes, 8 hengeres dízelmotor: kevésnek tűnik az a 12 liter, még országúton is. A Totalcaron legutóbb tesztelt Ssangyong SUV evett 10,5 litert, pedig az súlyban és köbcentiben is csak talán kétharmada sincs.
Amon 249623 2007. február 28. 20:28
Válasz erre
EZ JÓL ESETT MOST A LELKI VILÁGOMNAK!
Bombraider 249622 2007. február 28. 19:06
Válasz erre
Elektro,hátha kapsz vmi ihletet:
youtube.com/watch

üdv:bomb
gábor76 249620 2007. február 23. 10:13
Válasz erre
Ez egy teljesen normális fogyasztás,dizelböl talán még sok is.Főleg városban.
halaci 249618 2007. február 23. 08:56
Válasz erre
Lőnél rá, lőnél rá... Persze, hogy lőnél, azért ilyen, mert akik megveszik, azokra szoktak is lőni! A mellette lévő Grandcsirke alapján én inkább csak tankkal céloznék rá. Egyébként ha ezt a több mint 3 tonnás jószágot elmozgatják 12 liter dízellel, akkor üzemanyag-takarékossági fejlesztésben Ukrajna világelső.
Archy 249617 2007. február 22. 23:23
Válasz erre
Meg melyik visszavételről, az elsőről, a másodikról, vagy a harmadikról :-)
Áron
Gyuro 249616 2007. február 22. 21:15
Válasz erre
Szia milyen tipusu képre gondoltál?(Témája)
Gyurika 249615 2007. február 22. 21:08
Válasz erre
Sziasztok!Harkov visszavételéről tud valaki képet küldeni?Megköszönném.
Bandi_60 249614 2007. február 21. 18:48
Válasz erre
Bocs, de ez egy esztétikai katasztrófa. Lőnék rá, az biztos...
Kalóz 249613 2007. február 21. 16:48
Válasz erre
Hossza 5 méter, szélessége 2,6 m, magassága 2,1 m szabadmagasságs 0,6 m., súly 3 350 kg,max sebsség 140 km/ó (a 2110 másik oldalon található.)Fogyasztás 12lityi/100 km és Kremencsugban gyártják.
Kalóz 249612 2007. február 21. 16:43
Válasz erre
Stefan
Írd be a gugliba a commander vepr keresőszót és kidob egy csomó találatot. Ez egy ukrán Hummer Iveco dízellel, ami 110 km/ó sebességet biztosít neki az ára 25 000 $. Hogy annyit megér-e?
Stefan 249610 2007. február 21. 14:50
Válasz erre
pic03358.jpg méret: 23.6 KB
pic04517.jpg méret: 41.7 KB
pic04913.jpg méret: 95.4 KB
pic05168.jpg méret: 65.3 KB
pic12742.jpg méret: 55.9 KB
pic20916.jpg méret: 59.3 KB
pic22218.jpg méret: 60.8 KB
Tud valaki erről valamit? Nekem is úgy küldték, állítólag valami ukrán terepjáró.
Amon 249608 2007. február 18. 19:08
Válasz erre
Nagyon ott van főleg az első csapás tetszik.
Fodi 249607 2007. február 18. 17:47
Válasz erre
RaPe 249606 2007. február 18. 16:58
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.