<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Cébés | Adatlap | 249659 | 2007. március 13. 15:11 | ||
Amon | Adatlap | 249658 | 2007. március 13. 15:06 | ||
Nekem meg azért gyanús mert a tollai eggyáltalán nem borzolódnak pedig ilyenkor a gépnek van egy sebessége a levegőnek meg ellenálása és ha azt veszük alapul, hogy a gépek tervezésekor behúzott futóművel teszelik a turbulenciát... Szóval? Photoshop? | |||||
warbirds | Adatlap | 249657 | 2007. március 13. 14:21 | ||
Nekem gyanús... Annak a madárnak még állóhelyzetben kellett volna megülnie azon a rúdon. Állóhelyzetben meg szerintem az függőlegesen helyezkedik el (bár lehet, hogy tévedek, egyáltalán mi az? :D). Felszállás közben igen ügyes madárnak kell lennie, ha sikerült kereszteznie egy robogó "nagyvas" útját és leszállni arra a rúdra anélkül, hogy szétkenődött volna...:))) Szerintem. warbirds | |||||
Tibcsi | Adatlap | 249655 | 2007. március 13. 13:24 | ||
Szerintem sem photoshop... de nekem fennakadt a szemem a futóművön ücsörgő madáron. :) | |||||
Cébés | Adatlap | 249654 | 2007. március 13. 13:18 | ||
Szerintem semmi különös nincs a képen,épp ez a pillanat lett lekapva,biztos hogy nem photoshop. Cébés | |||||
Amon | Adatlap | 249653 | 2007. március 13. 12:48 | ||
Szerintem éljen a photoshop. :-) | |||||
Bombraider | Adatlap | 249652 | 2007. március 13. 12:43 | ||
Ohhh,futómű...hát én is ezt mondtam,nem?:) Amúgy szerintem ami az ajó mellett picit balra fent van madár,az ahogy kinéz,ha odaraknánk a futóműhöz,akkor úgy nézne ki mintha rajta ülne. Sztem valami ilyesmi lehetett:) üdv:bomb na megyek megtanulok olvasni:D | |||||
Keri | Adatlap | 249651 | 2007. március 13. 12:21 | ||
Télleg olyan mint egy madár... Bomb,futómű,futómű:-)) Keri | |||||
Bombraider | Adatlap | 249650 | 2007. március 13. 12:17 | ||
Hol van a hajtómű környékén madár? Én nem látom:) üdv:bomb | |||||
Tibcsi | Adatlap | 249649 | 2007. március 13. 12:15 | ||
varjó = varjú... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 249648 | 2007. március 13. 12:12 | ||
Fijjug, Nézzétek meg ezt a képet! Ti is úgy látjátok, hogy a varjó a 747-es futóművén ücsörög? Vagy csak én látom úgy? www.airliners.net/open.file/1008296/L/ | |||||
Cébés | Adatlap | 249647 | 2007. március 13. 10:22 | ||
Lehet hogy ez volt a dologban :)) Szeva Doki! Látom te se tudsz aludni. | |||||
Bombraider | Adatlap | 249646 | 2007. március 13. 07:46 | ||
Szia! Az aranysasban van egy elég kicsi fénykép róla,esetleg azt tudom elküldeni. De már rég átfestették,mégsem látni róla képet..:s Még airliners.net-en érdemes körül nézni,hátha oda valaki felrakta. Kecsón biztos látható lesz majd,én is kíváncsi leszek,hogy áll neki a Nato festés.. üdv:bomb | |||||
Robidoki | Adatlap | 249645 | 2007. március 13. 03:14 | ||
Azért nézegettek rssz szemmel,mert meg akarták kurtítanni a (fegyvered) SALOM! | |||||
zsury | Adatlap | 249644 | 2007. március 12. 21:18 | ||
halaci | Adatlap | 249643 | 2007. március 12. 19:39 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 249642 | 2007. március 12. 19:20 | ||
a szürkésről? | |||||
zsury | Adatlap | 249641 | 2007. március 12. 18:41 | ||
Sziasztok! Volna valakinek fotója a magyar albák új festéséről? (pl. ex zümi) Köszi, Zsury. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 249640 | 2007. március 12. 18:14 | ||
ezen jöttek a katonák akik megemlékezni, vagy tanítani, vagy miért jöttek?? csak nemtom miért kék gyakorlóban. | |||||
Cébés | Adatlap | 249639 | 2007. március 12. 14:14 | ||
Tegnap éjszaka repült el,elég nehezen tudtam megközelíteni.Azt sem nézték jó szemmel hogy három állóhellyel arréb kolbászolok,ugyanis az Izraeli légierő gépe volt. Boeing 707-300C | |||||
snus | Adatlap | 249638 | 2007. március 9. 16:46 | ||
De jó, hogy figyelek. Mindkét linket sikerült elsőre beraknom, csak nagyon egymás mellé kerültek. | |||||
snus | Adatlap | 249637 | 2007. március 9. 16:43 | ||
snus | Adatlap | 249636 | 2007. március 9. 16:41 | ||
Köszi a linket! Ez alapján sikerült két másik oldalt találni: www.battlefield.ru/index.php legion.wplus.net/guide/army/ta/279.shtml Üdv: Andris | |||||
halaci | Adatlap | 249635 | 2007. március 9. 07:56 | ||
Nem tudom a nevét, így, Object 279-ként hivatkoztak rá az oldalon. A test formája állítólag azt szolgálta, hogy egy nukleáris robbanás lökéshulláma nehezebben tudja felborítani. Az eredeti link egyébként itt van, néhány egyéb érdekes jószág is található (velocipédbe oltott első VH-s tank, amerikai T95 és T28, stb.). thrillingwonder.blogspot.com/2007/03/strange-tanks.html | |||||
Archy | Adatlap | 249634 | 2007. március 8. 23:12 | ||
Az egyik orosz tervezőnek hat liter vodka után volt még ereje ceruzát ragadni, és másnap (harmadnap:-) ), nehogy már teljesen leégjen, azt válaszolta a kérdően rá néző politiai tisztnek, hogy hát ez forradalmi újítás, azonnal le kell gyártani a prototípust. Aztán mikor kész lett, betólták a sufniba, hogy hát ez sajnos tank-evolúciós zsákutcának bizonyult, de már dolgozunk egy sokkal jobb megoldáson. Így ez a szerencsétlen acélkupac ott porosodott... sokáig :-) Gondolom :-) Áron | |||||
snus | Adatlap | 249633 | 2007. március 8. 22:17 | ||
Tényleg érdekes darab. Milyen néven futott ez a tank? A páncéltest ilyetén kialakításának mi volt a célja? Mondjuk jobb páncélvédettség, esetleg úszóképesség? | |||||
xcraft | Adatlap | 249632 | 2007. március 8. 21:54 | ||
Nagyon állatul néz ki, gondolom élmény lehetett a belső lánctalpon futógörgőt cserélni. Nem is értem miért nem tömeggyártották?? :) | |||||
halaci | Adatlap | 249631 | 2007. március 8. 19:13 | ||
| |||||
Amon | Adatlap | 249630 | 2007. március 6. 07:43 | ||
| |||||
halaci | Adatlap | 249629 | 2007. március 6. 07:18 | ||
Vegyes (Nato -VSZ) diorámákhoz találtam egy érdekes, a grenadai invázió idején készült képsorozatot. www.network54.com/Forum/526495/message/1173146744/New+Series+from+Treadheadzzz | |||||
Bendeguz | Adatlap | 249628 | 2007. március 5. 22:25 | ||
Sirálly végre egy értelmes csúzli, nemcsak az a nagy böszme kalas(amúgy azzal sincs különösebb bajom, csak a kompaktabb cuccokat jobban szeressem). Amúgy jól látom, az uriember egy balkezes fegyvert tart a kezében, vagy csak tüökrözve lett a kép? | |||||
Sz.Szabi | Adatlap | 249627 | 2007. március 5. 21:32 | ||
Az MH egyik legújabb, rendszeresített eszköze, a szolnoki "keménylegényeknél" (MH 34. Bercsényi László Különleges Műveleti Zászlóalj)! Üdv.: Sz. Szabolcs | |||||
Zebi | Adatlap | 249626 | 2007. március 1. 10:57 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 249625 | 2007. február 28. 20:50 | ||
de ez leálított motorral eszik ennyit:D | |||||
halaci | Adatlap | 249624 | 2007. február 28. 20:44 | ||
Üresen 3 tonna, 4 literes, 8 hengeres dízelmotor: kevésnek tűnik az a 12 liter, még országúton is. A Totalcaron legutóbb tesztelt Ssangyong SUV evett 10,5 litert, pedig az súlyban és köbcentiben is csak talán kétharmada sincs. | |||||
Amon | Adatlap | 249623 | 2007. február 28. 20:28 | ||
EZ JÓL ESETT MOST A LELKI VILÁGOMNAK! | |||||
Bombraider | Adatlap | 249622 | 2007. február 28. 19:06 | ||
gábor76 | Adatlap | 249620 | 2007. február 23. 10:13 | ||
Ez egy teljesen normális fogyasztás,dizelböl talán még sok is.Főleg városban. | |||||
halaci | Adatlap | 249618 | 2007. február 23. 08:56 | ||
Lőnél rá, lőnél rá... Persze, hogy lőnél, azért ilyen, mert akik megveszik, azokra szoktak is lőni! A mellette lévő Grandcsirke alapján én inkább csak tankkal céloznék rá. Egyébként ha ezt a több mint 3 tonnás jószágot elmozgatják 12 liter dízellel, akkor üzemanyag-takarékossági fejlesztésben Ukrajna világelső. | |||||
Archy | Adatlap | 249617 | 2007. február 22. 23:23 | ||
Meg melyik visszavételről, az elsőről, a másodikról, vagy a harmadikról :-) Áron | |||||
Gyuro | Adatlap | 249616 | 2007. február 22. 21:15 | ||
Szia milyen tipusu képre gondoltál?(Témája) | |||||
Gyurika | Adatlap | 249615 | 2007. február 22. 21:08 | ||
Sziasztok!Harkov visszavételéről tud valaki képet küldeni?Megköszönném. | |||||
Bandi_60 | Adatlap | 249614 | 2007. február 21. 18:48 | ||
Bocs, de ez egy esztétikai katasztrófa. Lőnék rá, az biztos... | |||||
Kalóz | Adatlap | 249613 | 2007. február 21. 16:48 | ||
Hossza 5 méter, szélessége 2,6 m, magassága 2,1 m szabadmagasságs 0,6 m., súly 3 350 kg,max sebsség 140 km/ó (a 2110 másik oldalon található.)Fogyasztás 12lityi/100 km és Kremencsugban gyártják. | |||||
Kalóz | Adatlap | 249612 | 2007. február 21. 16:43 | ||
Stefan Írd be a gugliba a commander vepr keresőszót és kidob egy csomó találatot. Ez egy ukrán Hummer Iveco dízellel, ami 110 km/ó sebességet biztosít neki az ára 25 000 $. Hogy annyit megér-e? | |||||
Stefan | Adatlap | 249610 | 2007. február 21. 14:50 | ||
| |||||
Amon | Adatlap | 249608 | 2007. február 18. 19:08 | ||
Nagyon ott van főleg az első csapás tetszik. | |||||
Fodi | Adatlap | 249607 | 2007. február 18. 17:47 | ||
RaPe | Adatlap | 249606 | 2007. február 18. 16:58 | ||
Keri | Adatlap | 249603 | 2007. február 17. 07:31 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Cébés