/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Miggyuri 249896 2007. május 22. 18:53
Válasz erre
Robi!
Hol van ez a gyönyörűség?
Miggyuri
Cébés 249895 2007. május 22. 18:49
Válasz erre
Hú Doki!

Szóval ő az akiről meséltél.
Jól néz ki
Valószínű hogy rossz a rövidtávu memóriám,most,vagy jövőhét csütörtök? Szolnok

Gabesz
Robidoki 249894 2007. május 22. 18:37
Válasz erre
Segítségként fűzöm hozzá,hogy a 24-es forgószárny a 210-et fordul percenként,a MI -8 asé 192-őt 100%-on.Tegyük fel hogy 95-97%-on tornáztatták a 24-est.A további számolgatást rátok hagyom,számolgattam ezt már eleget.
Az előttem szóló profi gondolatmenete példaértékű.

Robi
Bluedanube 249893 2007. május 22. 18:12
Válasz erre
a profi kamerát arra értettem, amelyiknek be lehet állítani, hány képkockát készítsen másodpercenként.
Bluedanube 249892 2007. május 22. 18:10
Válasz erre
Stroboszkóp hatásnak hívják a jelenséget, ami itt a videó kapcsán felkeltette az érdeklődést.
Tegyük fel, hogy a videókamera 24 filmkockát vesz fel másodpercenként (mint a mozifilm) tehát 24 Hz a képrögzítés frekvenciája. Ha a helikopter rotorlapátjai szintén 24 kört tesznek másodpercenként (vagy ennek egyész számú többszörösét pl. 2,3,4...20x), akkor a kamera mindig ugyan abban a pozícióban fényképezi le a lapátokat, tehát állókép keletkezik. Ráadásul lehet nem is kell profi kamera hozzá, mert öt ágú a 24-es rotorja, tehát nem csak egy teljes fordulat után helyezkednek el újra ugyan abban a helyzetben, hanem 360°/5=60°-onként, így nagyobb valószínűséggel adódhat egy frekvencia (vagy az egész számú többszöröse), ami pont megegyezik a kamera frekvenciájával.
Régen például forgó szerszámokkal dolgozó üzemben tilos volt fénycsöveket használni, mert az 50Hz-es frekivel villogott és ha netán pl a fúrótokmány másodpercenkénti fordulata is 50 vagy netán 10000 volt (50*200=10000...a 200 egész szám!), akkor az állónak tűnt és mindenki elképzelheti, milyen meglepetés érhetné azt, aki mégis megfogja.
Robidoki 249891 2007. május 22. 17:06
Válasz erre
OLYMPUS 098
OLYMPUS 098
OLYMPUS 097
OLYMPUS 097
OLYMPUS 101
OLYMPUS 101

Cébés,ezt nézd meg!!
hooligan 249890 2007. május 21. 22:45
Válasz erre
ha igazi lenne, olyan sikoltozás lenne a közönségben, mert ilyet még senki sem látott!
Cébés 249889 2007. május 21. 22:38
Válasz erre
North_American_02
North_American_02
F-16_22
F-16_22
KC-135_06
KC-135_06
KC-135_35
KC-135_35
Mig-29_14
Mig-29_14
Mig-29_18
Mig-29_18
An-124_151
An-124_151
An-124_053
An-124_053
An-124_097
An-124_097

Pár kép a Taszári bázisról
Igaz,ezek már nem azok az igazi "kályhacsöves" hétköznapok
korzaar 249886 2007. május 21. 20:27
Válasz erre
sfor küldetésben:!!!
korzaar 249885 2007. május 21. 20:26
Válasz erre
fetrengés
fetrengés

hihi
Robidoki 249884 2007. május 21. 19:27
Válasz erre
Solo-nak igaza van,sőt halacinak is. A képváltási frekvencia egész számú többszöröse,vagy hányasódosa,de az sem kizárt,hogy pont annyi,mint a forgószárny fordulata X a lapátok számával.
Solo,lehet hogy te emlékszel is egy bizonyos HELMUT-CHEDVIG berendezésre,amellyel az egykúponfutást szerették volna hasonló módszer segítségével modellezni MI-8 17 és 24 esen.Mi berepesek dolgoztunk is ezzel,és szép álló lapátokat tudott produkálni.

Robi
Solo 249883 2007. május 21. 19:14
Válasz erre
Ne hülyüljetek már. :)
A helikopter nem tud repülni álló lapátokkal. :))
Mindenképp valami trükkfelvétel. talán csak azokata képkockákat látjuk ahol a lapát mindíg ugyanott van. Ehhez valami nagysebeségű kamera kellett.
Vagy valami más trükk, de a lapátok forogtak azon a gépen :)
Ez tuti. :)
halaci 249882 2007. május 21. 18:12
Válasz erre
Tuti, hogy a kamera képsebességével variáltak, látsik, hogy a farokrotor is egészen "lassan" forog (tudomásom szerint az a főrotor nélkül nem megy), a főrotor szárnyai pedig nem hajlanak lefelé, mint álló helyzetben, hanem a rotoragyhoz képest felfelé állnak, mint repülésnél. Nem trükk, csak nagyon profi felvétel, gyakorlatilag a régi lovaskocsis álló kerék effektus, helikopterre átültetve.
Obi 249881 2007. május 21. 17:33
Válasz erre
Zalaegerszegen ma volt a Honvédelem Napja. Lőverseny volt, éssikeresen hazahoztam a harmadik helyért járó serleget! Ez volt az első versenyem, és nem is gyakoroltam rá. Csak érdekességként irtam.:)
Sz.Szabi 249880 2007. május 21. 16:40
Válasz erre
honvédnap 036
honvédnap 036
hvnap 052
hvnap 052
hvnap 053
hvnap 053
hvnap 054
hvnap 054
hvnap 055
hvnap 055
hvnap 061
hvnap 061

Sziasztok!

Rövid képes beszámoló a tegnap lezajlott városligeti Honvédelem Napi rendezvényről.

Üdv.: Szabolcs
Stefan 249879 2007. május 21. 16:21
Válasz erre
Egyébként lehet, hogy mégis az első megoldás lesz a jó, méghozzá a mintavételi frekvencia, csak azzal játszottak-variáltak addíg, míg mindíg azt a képet kapták, amit akartak. Mindenesetre szép munka, de az is lehet, hogy csak véletlenül lett ilyen, mert csak azokat az eseteket rakták fel, amikor állónak látszik, hiszen eléggé hirtelen van vége a videónak szerintem. De csak nyomom az okostojásost ;DDD
Archy 249875 2007. május 21. 15:48
Válasz erre
szárnycsonk akkor termel ha megy előre, de mitől megy előre?
Olyasmi lehet, mint amit zebi mond, ha nem is pontosan az. A másik lehetőség, hogy egy iszonyat profi video trükk, de ez sok idő és macera lenne a felhős háttér miatt például. Viszont a rotor mozog, szal az még tovább nehezíti a trükk elkészítését. Szerintem nem trükk, de nem értek hozzá, csak tipp. Az biztos, hogy nagyon jól néz ki :-)
boriszjelszint 249874 2007. május 21. 15:34
Válasz erre
...és van ennek egy másik része is szinte végig ugyanúgy áll a forgószárny.
Azt olvastam, hogy a szárnysconkok termelnek nekifelhajtóerőt. Tényleg? mennyit?
sib 249873 2007. május 21. 14:56
Válasz erre
zakatolni zakatol, meg sípol a hajtómű is... fantasztikus felvétel az biztos!
Solo 249872 2007. május 21. 14:55
Válasz erre
látványos az biztos. :)

A vicc szerint a pilóták biztos izzadtak közben rendesen. :)
Stefan 249871 2007. május 21. 14:54
Válasz erre
Hát ezaz... Én még arra gondoltam, hogy nemes egyszerűséggel beleraktak egy hajtóművet :)
Aztán lehet, hogy csak szimplán "etethető" vagyok és tényleg valami kameratrükk,
de akármi is a megoldás, szerintem nagyon látványos felvétel.
Solo 249870 2007. május 21. 14:48
Válasz erre
Ezzel az a baj, hogy a forgószárny sebessége ilyen manővereknél nem állandó.
Sok videón látható, hogy néha olyan mintha állna a forgószárny, de nem ilyen sokáig és ilyen szép szabályosan. Valami trükk is van a dologban.
Zebi 249869 2007. május 21. 14:23
Válasz erre
Először arra gondoltam, hogy szerkesztőben retusálták. De azt hiszem, inkább a forgószárny sebessége pontosan többszöröse a kamera mintavételi frekvenciájának.
Solo 249868 2007. május 21. 14:19
Válasz erre
mondom forgószárny :)
Solo 249867 2007. május 21. 14:18
Válasz erre
A rogószárny csak forogva szárny. :)

Ügyes kis videó trükk.
Stefan 249864 2007. május 21. 14:12
Válasz erre
Csaba307 249863 2007. május 21. 13:51
Válasz erre
tray 249862 2007. május 21. 13:09
Válasz erre
nem kép, de érdekes :)
www.youtube.com/watch
Miggyuri 249861 2007. május 21. 06:13
Válasz erre
Jesszus!
Fülelőszerkezetek a radar előtti időkből. Dejó!
Miggyuri
sainz 249860 2007. május 21. 01:24
Válasz erre
Rumcájsz 249859 2007. május 20. 22:41
Válasz erre
Felségjelzés a katonai gépeken van, ez egy polgári Herky, a civil gépeknek lajstrom-jelzésük van ezen is ott szerepel az N273IG, és az N-el kezdődő lajstrom az USA civil gépeinek jelzése,mint ahogy a magyar MiG-eken régen nemzetiszinü csillag, ma meg ék van felfestve, a MALÉV gépek, meg a polgári kisgépeink jelzése viszont HA-val kezdődik.
Atesz 249858 2007. május 20. 22:30
Válasz erre
Szia!

Bocs a lúzer kérdésért (tök hülye vagyok hozzá), de ez így szabályos? Egy szám ráfestve és semmi több? Felségjelzés, ilyesmi? Hümm?

Atesz
Cébés 249855 2007. május 20. 19:54
Válasz erre
LHBP1 011
LHBP1 011

Nálunk nincs CIA börtön és ide nem járnak CIA repülőgépek...
Cébés 249854 2007. május 20. 19:40
Válasz erre
747-200 cockpit
747-200 cockpit

Nem tudom mennyire adja vissza a kép ezt a szédületes magasságot.Mellettünk a DHL Airbus A300-as gépe.Az se egy csöppség,mi ehhez képest kb az Airbus függőleges vezérsíkján lévő DHL felirattal vagyunk egy szinten.
A kép egy Boeing 747-200-as fülkéjéből készült.

Cébés
sainz 249853 2007. május 20. 18:34
Válasz erre
t.foto.radikal.ru/0705/66/384ebaa10c18.jpg t.foto.radikal.ru/0705/54/17dda426976a.jpg

A PVO MiG-17 pilotája készitette a fotókat(1970, 1962).
Vajon nálunk léteztek hasonló fotók, amiket a készültségi gépek pilótái csináltak ?
Ha igen, most hol lehetnek ?
sib 249852 2007. május 19. 19:34
Válasz erre
makett-süti dobálás modell-katapulttal igazi rovarokra (remélem jól írtam :P) nagyon jóóó :)
viacomit.free.fr/index.php/2007/05/16/millimetres-matter/
Sonka_papa 249851 2007. május 18. 13:38
Válasz erre
Wakama 249850 2007. május 17. 18:19
Válasz erre
B-17G Flying Fortress and a B-52H Stratofortress
B-17G Flying Fortress and a B-52H Stratofortress

ezt a legszebb repülők topikba is feltehettem volna...szerintem...
Wakama 249849 2007. május 17. 18:16
Válasz erre
Guam_Exercise Valiant Shield
Guam_Exercise Valiant Shield

mégegyszer
Wakama 249848 2007. május 17. 18:16
Válasz erre
reptéri dioráma ötlet :-)))
Bendeguz 249847 2007. május 16. 13:36
Válasz erre
huhúúú hasonló érdekes képeim nekem is vannak az "Érdekes Újság" című lapból, majd berénybe lehet leviszem őket
Archy 249846 2007. május 16. 13:28
Válasz erre
Propellerfanatic 249845 2007. május 16. 08:54
Válasz erre
cnp_dental_ambulance_01
cnp_dental_ambulance_01
cnp_op_camp_lewis_01
cnp_op_camp_lewis_01

Képek az I.vh-ból.
-Tábori fogászat
-Tábori megfigyelő őrhely
Helyén volt a t_kük, az biztos!
gábor76 249844 2007. május 15. 15:07
Válasz erre
Zsury.
Van még képed Su-22 ről?Egyik nagy kedvencem.
zsury 249843 2007. május 13. 12:12
Válasz erre
Új kép 14
Új kép 14
Új kép 15
Új kép 15
Új kép 16
Új kép 16
Új kép 17
Új kép 17
Új kép 18
Új kép 18

Még egy pár kép.
zsury 249842 2007. május 13. 12:10
Válasz erre
Pápa 1.
Pápa 1.
Új kép 2
Új kép 2
Új kép 3
Új kép 3
Új kép 4
Új kép 4
Új kép 5
Új kép 5
Új kép 6
Új kép 6
Új kép 7
Új kép 7
Új kép 8
Új kép 8
Új kép 9
Új kép 9
Új kép 10
Új kép 10
Új kép 11
Új kép 11
Új kép 12
Új kép 12
Új kép 13
Új kép 13

Miggyurinak és mindenkinek, akinek többet jelentenek ezek a képek egyszerű rep.fotóknál...
A 13-as képen lévő gépet megmenthetnék az az enyészettől. (meg a többit is)
sainz 249841 2007. május 13. 11:42
Válasz erre
rutube.ru/tracks/34753.html

Nem egyszeru leszallas:
Zsolt75 249840 2007. május 12. 13:35
Válasz erre
Hali !

A szöveg lemaradt.
Mentőnap a Trungstram pályán.Sajna a végére sikerült odaérnem, így csak mobillal kaptam le.

Üdv Zsolt75
Zsolt75 249839 2007. május 12. 13:34
Válasz erre
DSC00434
DSC00434
DSC00435
DSC00435
DSC00436
DSC00436

ds
MrChef 249838 2007. május 11. 00:16
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.