<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elektrolakatos | Adatlap | 250419 | 2008. január 7. 11:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
ÓÓÓ...le merik tenni nálunk? :D Előzmény: (250418) Cébés 2008. január 7. 11:17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 250418 | 2008. január 7. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 250417 | 2008. január 7. 11:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bill | Adatlap | 250416 | 2008. január 7. 10:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem értem miért ment kétszer, bocsi.:S | |||||||||||||||||||||||||||||
bavida | Adatlap | 250415 | 2008. január 7. 10:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bill | Adatlap | 250414 | 2008. január 7. 10:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
toto! Nagyon tetszik a hajód! Mennyi idő alatt készült, és milyen anyagokból? Nagyon formás lett. Esetleg nem szeretnél írni róla egy kis cikket ide az infora? Biztos tanulságos lenne... Üdv! Bill | |||||||||||||||||||||||||||||
Bill | Adatlap | 250413 | 2008. január 7. 10:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
toto! Nagyon tetszik a hajód! Mennyi idő alatt készült, és milyen anyagokból? Nagyon formás lett. Esetleg nem szeretnél írni róla egy kis cikket ide az infora? Biztos tanulságos lenne... Üdv! Bill | |||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 250412 | 2008. január 7. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem is kár lenézni az orosz technikát... Ha a tajgán bevált akkor itt is jó kell legyen. | |||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 250411 | 2008. január 7. 10:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Toto! Mennyi ilyen hajómodelled van? Miből készítetted a bordákat, héjakat, stb.? Azért kérdezem, mert nagyon hasonló módszerrel készítem a hajómakettjeimet, főleg a nagyobbakat. Szami | |||||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 250410 | 2008. január 7. 09:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Repnapon Urallal, Unimoggal mozgatták a Gripent. Nehogy már Pápán ne legyen vmilyen teherautó. És a MTZ-n hol van az ék felségjel??:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 250409 | 2008. január 7. 07:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem meg jó diótéma. Már csak egy MTZ makettet kell szereznem hozzá. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 250407 | 2008. január 7. 06:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Pápua-újgínea!! (Pápa) | |||||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 250406 | 2008. január 6. 21:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 250405 | 2008. január 6. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ja igen, a hibajavító és filctollak a méretek viszonyítása miatt került rá, nem beépített bizbasz...:)) toto | |||||||||||||||||||||||||||||
toto | Adatlap | 250404 | 2008. január 6. 18:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Sokáig gondolkoztam, hogy hova tegyem ezeket a képeket, de mivel nem igazán makett, hanem valamiféle saját RC modell, hát ide kerültek fel, mint érdekesség, ha az egyáltalán:)? Elsősorban autókat csináltam akkoriba, de...valamikor 1996 körül elgurult a gyógyszerem és ezt csináltam a semmiből. Előzetes terv nem volt, minden úgy jött, ahogy haladtam a szörnyeteggel. A bordázat egy hajómodellezésről szóló könyvből lett felnagyítva annyira, hogy a hajó hossza 1 méter körül legyen. Végül is 98 cm körül állt meg. A másik "valami" a pozitív forma volt.Koránt sem tökéletes a hajó de működött, a magam szórakozására épült, ami persze látszik is. Az egyik ormánylapát már letörött és tiszta por szegényke, de akkor is, olyan nagy:))) Ha esetleg van kérdés, szivesen válaszolok. toto | |||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 250403 | 2008. január 3. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem akarok hülyeséget írni, de ha jól értem 20 milliárd rubelbe volt a program, amíg le nem állították. en.wikipedia.org/wiki/Buran_program Atesz | |||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 250402 | 2008. január 3. 17:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Vagyis pénzbe! | |||||||||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 250401 | 2008. január 3. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 250400 | 2007. december 29. 13:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Most ezzel ugye azt akartad, hogy irigyeljünk ??? CSak mert sikerült elérned :P:P | |||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 250399 | 2007. december 28. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 250398 | 2007. december 28. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Remélem sikerült beillesztenem... Végre találtam róla videót,el se hiszem... Ott álltam én is alattuk,nagyon dúrva volt élőben... | |||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 250397 | 2007. december 28. 18:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Topi | Adatlap | 250396 | 2007. december 25. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hali! GROB G-520 Egrett II atmoszféra kutatásra használják Dél Ausztráliában. forrás :airliners.net Üdv: Topi /Ha van lajstromjeled, beírod a keresőbe pl. google biztos találsz róla valamit/ | |||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 250394 | 2007. december 25. 13:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 250393 | 2007. december 16. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hind! Mielőtt nagyon belenedülnél: nem Zsury képéről van szó:D:D:D:D Matyi | |||||||||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 250392 | 2007. december 16. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez nem trükk!!Nézzétek meg a pióta fejének,és a bátor tag fejének méretét.Egyébként nekem volt egy munkatársam,sőt "barátom+PK." aki a MI-17-es kinyitott hajtóműlemezén oldaltfeküdve,jobbkezével benyúlva a hajtómű alá.állította az olajnyyomást,a redukciós szelep csavarjával.Közben azért utazón pörgött a sróf!!! | |||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 250391 | 2007. december 16. 18:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez több, mint gyanú. Az arányok teljesen rosszak. | |||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 250390 | 2007. december 16. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 250388 | 2007. december 15. 21:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Amatõr | Adatlap | 250387 | 2007. december 10. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Az elszállt masina egy Cougar 6x6 www.forceprotection.net/models/cougar/specs/cougar6x6_spec.pdf volt, ami elkapta az egy 500 fontnál nagyobb akna vagy útszéli bomba volt. | |||||||||||||||||||||||||||||
Amatõr | Adatlap | 250386 | 2007. december 10. 13:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
zsolesz | Adatlap | 250385 | 2007. december 7. 08:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Blasio | Adatlap | 250384 | 2007. december 6. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
hát ja arról nem is beszélve, hogy vagy teherautóval szállítja a boldog tulaj, vagy épít egy neki való hangárt a reptér mellé. Mindenesetre respect az ilyen szent őrültekenek! :D | |||||||||||||||||||||||||||||
Blasio | Adatlap | 250383 | 2007. december 6. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
hát ja arról nem is beszélve, hogy vagy teherautóval szállítja a boldog tulaj, vagy épít egy neki való hangárt a reptér mellé. Mindenesetre respect az ilyen szent őrültekenek! :D | |||||||||||||||||||||||||||||
SHBalage | Adatlap | 250382 | 2007. december 6. 17:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
De ehhez már igazi repteret is kell építeni... | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 250381 | 2007. december 6. 13:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
nem gyanus, hogy hiányzik a járműből az összes szinesfém?!:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Blasio | Adatlap | 250380 | 2007. december 6. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 250379 | 2007. december 5. 22:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A vezető nem tudom, mekkorát kaphatott (az elgörbült kormánykerékből ítélve elég nagyot), de az utastér nagyjából egyben maradtnak látszik. Ez már az új, "aknatűrő" járgány volt, ha jól látom a V alakú alsó lemezekből. | |||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 250378 | 2007. december 5. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
ezt mi kapta el így? | |||||||||||||||||||||||||||||
pipper | Adatlap | 250377 | 2007. december 5. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 250376 | 2007. december 2. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 250375 | 2007. november 30. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Na vajon melyik tört TK-ra? ;) :DDD | |||||||||||||||||||||||||||||
Nowotny | Adatlap | 250374 | 2007. november 30. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Elég durva! Gondolom az utasok sem úszták meg? | |||||||||||||||||||||||||||||
Mzol | Adatlap | 250373 | 2007. november 30. 12:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 250372 | 2007. november 27. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
igen arra gondoltam,köszi | |||||||||||||||||||||||||||||
gluer | Adatlap | 250371 | 2007. november 27. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
ha az AIM-9X re gondolsz azokról azt találtam, hogy 2004 őszén rendeltek 222 db-ot és 2006 tavaszán kapták meg. | |||||||||||||||||||||||||||||
Matróz | Adatlap | 250370 | 2007. november 26. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Svájcnak mióta vannak meg a legújabb Sidewinderek? | |||||||||||||||||||||||||||||
gluer | Adatlap | 250369 | 2007. november 26. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
gluer | Adatlap | 250368 | 2007. november 26. 10:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
a valóság szokás szerint jóval egyszerűbb :) ez a luganói honvédelmi napon(Heerestag) készült, ami a szárazföldi eszközök bemutatója + repülőbemutató a tó fölött. a statikus bemutatóra a Hornetet közúton odavinni nehézkes lett volna ezért egy kis pontonon, a tavon keresztül vitték oda. A luganoi reptéren szállt le ami közvetlenül a tó partján van youtube.com/ flickr.com/photos/andyimage/page9/ | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 250367 | 2007. november 26. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
új tagja a nimitz-osztálynak -svéd módra:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |