<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
salou | Adatlap | 250598 | 2008. február 29. 13:39 | ||
Akkor szerintem is és mindenki más szerint is. Előzmény: (250597) Cébés 2008. február 29. 13:09 | |||||
Cébés | Adatlap | 250597 | 2008. február 29. 13:09 | ||
szerinted... Mindenki más szerint igen! akkor?? | |||||
salou | Adatlap | 250596 | 2008. február 29. 12:13 | ||
Nem lényeges, de nem szinezte a reptér életét! | |||||
Cébés | Adatlap | 250595 | 2008. február 29. 11:31 | ||
Nem tudom mi bajt hozhatott az ATA.Nem mi vagyunk a célállomás.Esetleg oda viszi a "bajt".Az hogy miért járt ide szerintem egyáltalán nem titok vagy ilyesmi.Az hogy milyen cél érdekében...az meg már más tészta... És igen...A Cargolux továbbra is jönni fog...kérdés hogy még meddig... | |||||
SIG | Adatlap | 250594 | 2008. február 29. 10:37 | ||
Akkor halljuk, miért járnak ide ??? Ne csigázz tovább :) | |||||
halaci | Adatlap | 250593 | 2008. február 29. 10:05 | ||
Néhány érdekes kép áskálódó bulgár barátainktól, dioráma témának. Itt van egy link a fórumhoz, ahonnan az eredeti forum topikokhoz vannak további linkek (bocsi, kicsit bonyolult :-)). www.track-link.net/forum/research_ww2/15415 | |||||
salou | Adatlap | 250592 | 2008. február 29. 09:51 | ||
Hát...ha az ATA csak annyiban hozott új színt hogy láthattál DC-10-est vagy 757-est, akkor irigyellek. De hozott éppen elég "bajt" is. Sokan azt sem tudják hogy miért járnak ide. A Cargolux pedig továbbra is jönni fog. | |||||
SIG | Adatlap | 250591 | 2008. február 27. 13:58 | ||
Nagy teher lenne, hogy ha jön valami érdekesség akkor dobj egy csontot a kutyának ??? Nekem hetente legalább egyszer mennem kell a vámosokhoz, de nem az 1-es számú Vámhivatalba, hanem a benti részre. Nincs infóm arról, hogy mikor mi jön, de ha tudnám, hogy lesz valami szépség, akkor úgy időzíteném a túrnémat, hogy aznap mennék hozzájuk. Le van dumálva velük egy Il-76-os szerte szét fotózás is úgy, hogy megmutogatják a kiszerelt hajtóműveit is, csak várom a tuti időt. Ha érdekes és valakinek kell, akkor kicsapom majd ide a hajtómű képeket. Üdv... | |||||
Cébés | Adatlap | 250590 | 2008. február 27. 13:25 | ||
Ne is törődj vele...:)) Elég sokat kimaradtam az utóbbi időben...mióta elment a Sky...Úgyhogy én sem vagyok most ott az élvonalban.Bár azért figyelemmel kísérem az eseményeket.A héten dolgoztam egy napot,örültem hogy végre gépközelben lehetek.De ha visszanézem az utóbbi hónapokat,többet töltöttem keritésen kívül fotózással,mint odabent bármivel.Ha jön valami érdekesség akkor előfordúl hogy bemegyek...most ennyi... | |||||
Hind | Adatlap | 250589 | 2008. február 27. 12:59 | ||
Mindegy! Péntekig találd ki,hogy aláírhassák a HQ-ban a belépőd. Én szabin leszek,mert a SEAT-engine oil-nak lejárt a naptári üzemideje és azt cseréltetem le. De azért egy napot rád is akarok pazarolni. | |||||
Hind | Adatlap | 250588 | 2008. február 27. 12:59 | ||
Mindegy! Péntekig találd ki,hogy aláírhassák a HQ-ban a belépőd. Én szabin leszek,mert a SEAT-engine oil-nak lejárt a naptári üzemideje és azt cseréltetem le. De azért egy napot rád is akarok pazarolni. | |||||
SIG | Adatlap | 250587 | 2008. február 27. 12:54 | ||
De jó, akkor pont Neked osztottam itt az észt a reptér sorsáról ?! Most megyek és elásom magam... Üdv... | |||||
Cébés | Adatlap | 250586 | 2008. február 27. 12:34 | ||
Hind! Próbáltalak tegnap hívni,de nem sikerült...Tetszett a fotó:) Hát nem erre tippeltem... Melyik nap legyen papa? kedd,szerda,csütörtök közűl jó valamelyik? Csak azért mert ezeken a napokon ha jól tudom,van repülés...:) Ja,és kocsival vagy vonattal? | |||||
Cébés | Adatlap | 250585 | 2008. február 27. 12:31 | ||
Szoktam fent is állni meg bent is dolgozni:))) ex Skyeurope | |||||
Hind | Adatlap | 250584 | 2008. február 27. 12:28 | ||
Cébés!!! A jövő hétre van egy belépőd,csak a napot add meg légyszi.Le van beszélve!!!Vazze | |||||
SIG | Adatlap | 250583 | 2008. február 27. 12:17 | ||
Ott állsz fent a 13-nál a kerités mellett vagy bent dolgozol ? | |||||
Cébés | Adatlap | 250582 | 2008. február 27. 12:14 | ||
A hófehér Jumbo pedig az ELAL cargo bocis járata volt... | |||||
SIG | Adatlap | 250581 | 2008. február 27. 12:00 | ||
Ja és tegnap ment is egy hófehér Jumbo úgy 16 óra körül, de nem láttam belőle semmit, mert a hátsóról szállt fel. | |||||
SIG | Adatlap | 250580 | 2008. február 27. 11:57 | ||
A tegnapi nap, az agyhalál volt a részemről :( Először lecsúsztam a Jumbo-ról úgy, hogy az orrom előtt szállt le, majd csináltam róla egy pár képet a lehető legrosszab helyről és mire este, 10 pontos fények közepette gurult ki az ATA-Dc-10-es, álltam a lemerült aksikkal a kezembe... Mint valami full kopasz :( Mellettem szóljon, hogy nem ezért mentem ki a reptérre, de azért a fejemet a falba tudtam volna verni. Szóval tudomásom szerint ilyen szempontból tényleg kinyírják Ferihegyet, de gagyi szempontból éppen felpörgetik. A cél, a totális fapadozás. Megszüntették a nagy járatokat, mint pölö a New York-i, hogy majd a kelet-európai közönség ferihegyről fog elrepülni fapaddal Bécsig, ahonnan a nagyfiúk indulnak messzire. Eredmény ? Minden román, ukrán, stb. elautókázik Bécsig és onnan repül tovább, úgyhogy ez nem jött be... Tehát reptér marad, repülő több lesz, de az Unicumok eltünnek :((( Lesz sok Airbus, 737 meg Fokker. Én legalábbis ezt hallottam a reptéri vámosoktól... | |||||
Cébés | Adatlap | 250579 | 2008. február 27. 10:57 | ||
Igen,ő a Cargolux 747-400-as Jumbó. De lehet hogy már nem sokáig láthatjuk őt Ferihegyen.Nem tudom mi lehet a reptér vezetésének üzletpolitikája,valószínű hogy teljesen kinyírják ezt a repteret hamarosan.Sajnos márciustól az American Trans Air (ATA) is itt hagyja szerény kis bázisunkat.Pedig ők hoztak egy kis színt a reptér életébe...DC-10,L-1011 Tristar,B-757-300 rendszeres vendégek voltak.Többet nem láthatjuk őket Ferihegyen.Most pénteken lesz az utolsó DC-10. | |||||
lucky | Adatlap | 250578 | 2008. február 27. 10:32 | ||
A Keleti Pu-ról 14:59-kor volt látható sztem ez még belefér.. Ez egy teher Jumbo? | |||||
Cébés | Adatlap | 250577 | 2008. február 27. 08:43 | ||
lucky | Adatlap | 250576 | 2008. február 26. 20:42 | ||
Urak! Kis segítséget kérek: Ma 15 óra táján jött vmi nagyvas Ferihegyre. Jóval nagyobb volt mint a megszokott gépek, wingletek voltak a szárnya végén. Mi lehett ez? | |||||
Cébés | Adatlap | 250575 | 2008. február 26. 14:46 | ||
fatum | Adatlap | 250574 | 2008. február 25. 19:21 | ||
fatum | Adatlap | 250573 | 2008. február 25. 19:18 | ||
www.skyfi.org.ru/trips | |||||
fatum | Adatlap | 250572 | 2008. február 25. 19:16 | ||
Hello molnibalage! Ez lesz az. www.skyfi.org.ru/trips | |||||
molnibalage | Adatlap | 250571 | 2008. február 25. 11:31 | ||
Valaki egyszer régen belinkelt (nem'tom, hogy ide vagy máshova) egy elhagyott szovjet gyár (?), katoniai telepet és mellette voltak elhagyott repcsik és harcjáművek is és egy hatalmas parabolaantenna. Nem emélkszik valaki a linkre? | |||||
Mpower | Adatlap | 250570 | 2008. február 20. 13:26 | ||
Köszönöm urak az okosítást! | |||||
lucky | Adatlap | 250569 | 2008. február 20. 12:14 | ||
A fehér nyál célja valóban a por meg a vízpára ( hiába sivatag, víz az van ott is) kizárása. A kabin borítás a kabint+a plexit védi. A gépek rendszerei egyébként üresek, semleges gázzal töltöttek. Ezekből a gépekből fedezik a szükséges alkatrészeket amit már nem gyártanak,esetleges "adomány" esetén a használt jelzésű gépek is ezekből kerülnek ki. A rendszerben lévő tipusok esetén a balesetben sérült gépek ill részegységek is innen pótlódnak. Szóval több feladata is van a bázisnak. Vmelyik TG v Aranysasban volt róla egy cikk régebben. | |||||
SIG | Adatlap | 250568 | 2008. február 20. 12:03 | ||
Hello ! Megnéztem a képeket, lefényképeztem egy pár tonna vasat, de sajna azok között nem volt lánctalpas, úgyhogy lemaradtam róla :( Bocsi, ez inkább egy családi kirándulás volt és gondoltam, hátha tudok segíteni, de nem... | |||||
SIG | Adatlap | 250567 | 2008. február 20. 12:00 | ||
Hello ! Nem vagyok okosabb, csak én úgy tudom, hogy ezek olyan gépek, amik "konzerválva" vannak, azaz kicsit amolyan "M készlet" szaga van és háború esetén még repülőképes állapotba tudják hozni őket. Tudomásom szerint, kicsit gumiszerű anyag, ami meggátolja a gépekbe a homok vagy a por bejutását. A kabintetők pedig azért vannak teljesen bevonva, mert a nap elég komoly károkat okozna a pilótafülkébe. De ha valami hülyeséget írtam volna, akkor jöjjön a javítófesték :) | |||||
Mpower | Adatlap | 250566 | 2008. február 20. 11:33 | ||
Bambulgattam az arizona-i képeket az airliners.net-en. Kérdezném a tőlem okosabbaktól, hogy miért kenik be néhol(panelvonalaknál, és átlátszó alkatrészeknél) a gépeket azzal a fehér nyállal? | |||||
Csabi_RS | Adatlap | 250565 | 2008. február 18. 15:57 | ||
Szia! igen tényleg lánctalpas. Ha jól emléxem :D. Tudnál róla képet küldeni? kettingercsabi90@freemail.hu | |||||
Kferro | Adatlap | 250564 | 2008. február 18. 09:42 | ||
2008. március 15-i fotó? :) | |||||
Figaro | Adatlap | 250563 | 2008. február 17. 18:28 | ||
Gyurma | Adatlap | 250562 | 2008. február 16. 21:22 | ||
ez klassz! Szerintem jól őrizd meg, mert eléggé ritkaságszámba mehet... Nekem szerintem a falon lógna, üveges keretben :) | |||||
SIG | Adatlap | 250561 | 2008. február 16. 18:28 | ||
Hello ! Nekem van egy pár képem onnan, de szerintem pont az nincsen közte. Tényleg lánctalpas ? Azért kérdem, mert én csináltam ott pár képet ezekről a vasakról, de nem értek hozzájuk és csak ez alapján tudom tényleg belőnni. | |||||
Csabi_RS | Adatlap | 250560 | 2008. február 16. 13:42 | ||
Sziasztok! Szűkségem lenne 1-2 képre az Ópusztaszeren kiállított lánctalpas orosz kombájnról! ha valakinek van róla, pls tegye már fel...előre is köszönöm! | |||||
Amon | Adatlap | 250559 | 2008. február 16. 12:28 | ||
PapaDocc | Adatlap | 250558 | 2008. február 16. 07:20 | ||
PapaDocc | Adatlap | 250557 | 2008. február 16. 06:58 | ||
Csillagvadász | Adatlap | 250556 | 2008. február 15. 19:35 | ||
HInd, megnéztem, és valóban szinte ugyanez! Mindkettőtöknek jár a sör:) De akkor szigorúan kérem behajtan!!!:) Salou! Azóta is megbecsült darabja a felszerelésemnek:) Vannak festések, amihez kifejezetten az Aerographot kedvelem. Üdv:CSV | |||||
Hind | Adatlap | 250555 | 2008. február 15. 19:29 | ||
Az XB-70 nek is hasonló ,ha nem pont ugyan ez az ülése volt.Most néztem meg. De nem is szeretem a sört. Duzzogok. | |||||
Zebi | Adatlap | 250554 | 2008. február 15. 19:21 | ||
B-58, hol a söröm? :-) | |||||
Hind | Adatlap | 250553 | 2008. február 15. 19:17 | ||
Salou! A skafander nem véd a sebesség okozta torlónyomástól,azért gondoltam az SR-71 re is | |||||
salou | Adatlap | 250552 | 2008. február 15. 18:52 | ||
Ha jól emlékszem te voltál akinek az Aerograph pisztolyt annó elajándékoztam. Persze ha átvetted a megbeszélt helyen. | |||||
salou | Adatlap | 250551 | 2008. február 15. 18:48 | ||
Ezt a két típust eleve szkafanderben repülték. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 250550 | 2008. február 15. 18:38 | ||
Salou vendégem a sörre:) Ne feledd el behajtani!:))) Bocs a játékot, anyagot gyűjtök a 1:144-es Academyhez, közben találtam:D | |||||
Hind | Adatlap | 250549 | 2008. február 15. 18:36 | ||
SR-71,vagy U-2??? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |