/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Cpt_Miller 251526 2009. március 31. 13:58
Válasz erre
Ez tutti!

Elösször majd modernizálják, majd miután ráköltöttek egy vagyont rájönnek, hogy a 7,62-es nem NATO szabvány a gépkarabélyokhoz. :)
romeo 251525 2009. március 31. 13:18
Válasz erre
Üdv!

Itt van egy cikk is a gépkarabély-modernizációról.
hvg.hu/itthon/20090320_honvedelmi_miniszterium_kalasnyikov.aspx
romeo 251524 2009. március 31. 13:14
Válasz erre
AK-63 modernizált
AK-63 modernizált

Üdv!

Állítólag így fog kinézni a modernizált magyar Kalasnyikov (fotó:barátomtól).
romeo 251523 2009. március 31. 09:52
Válasz erre
romeo 251522 2009. március 31. 09:51
Válasz erre
kovács_bt 251521 2009. március 30. 23:38
Válasz erre
tn_800x600_149931_65565_lllllll
tn_800x600_149931_65565_lllllll

romeo nézd csak mit csináltam :D
Cpt_Miller 251520 2009. március 30. 22:18
Válasz erre
2861838588_ef4dfd332f_o
2861838588_ef4dfd332f_o

a kép meg lemaradt
Cpt_Miller 251519 2009. március 30. 22:17
Válasz erre
The T28 (later called 105 mm Gun Motor Carriage T95) was a prototype heavily armored tank destroyer, designed for the US Military during the Second World War. It was originally designed to be used to break through German defenses at the Siegfried Line, and was later considered as a possible participant in an invasion of the Japanese mainland. It had no conventional turret, giving it a comparatively low profile. Its total weight when fully equipped would have reached ninety-five tons. The armor was very thick compared to tanks of the time, in some places up to twelve inches thick (thirty centimeters). This was considered heavy enough to provide protection from the 88 mm gun used by German heavy tanks.
borisz 251518 2009. március 28. 11:04
Válasz erre
szezsolt 251517 2009. március 27. 18:23
Válasz erre
6
6
Lazar_wheeled_armoured_vehicle_personnel_carrier_Serbia_Serbian_Yugoimport_SDPR_002
Lazar_wheeled_armoured_vehicle_personnel_carrier_Serbia_Serbian_Yugoimport_SDPR_002

Itt már jobb! :D
kovács_bt 251516 2009. március 27. 17:49
Válasz erre
éljen photoschop!
romeo 251515 2009. március 27. 15:53
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Üdv!

Szerbia kifejlesztett egy új lövészszállító járműcsaládot LAZAR név alatt.
(képek Robi barátomtól)
Geriqe94 251514 2009. március 26. 20:56
Válasz erre
Nagyon nagy csak az a baj h a magyar felségjelzés kopik le:S
Geriqe94 251513 2009. március 26. 20:56
Válasz erre
HUJBI 251512 2009. március 26. 19:11
Válasz erre
sufnituning
sufnituning

a legszebb:
Palesz 251510 2009. március 26. 16:46
Válasz erre
tiger_budai_var
tiger_budai_var

Bocs, benéztem, a 233-as volt az amelyikre én gondoltam... :P
vincus80 251509 2009. március 26. 16:07
Válasz erre
Wittman44!

Nemrég volt szó róla a "Csörömpös"-ben, vagy a "Német hj-ek a II vh-ban"-ban, Számvéber úrral tanácskoztunk Mo-i. Tiger II-ről.
Az 503. és 509 npc.osztályoknaz nézz utána!

Üdv
wittman44 251508 2009. március 26. 15:51
Válasz erre
Köszi az értékes infot, az egyik honlapon találtam ahol azt irta, hogy Pesten készült a kép, megprobálok utánna keresni remélem rátalálok és tudatom veletek a honlap nevét.
Diorámához kerestem anyagot és nem én találtam ki.

Köszi megértéseteket Wittman
vincus80 251507 2009. március 26. 15:40
Válasz erre
www.fprado.com/armorsite/tigers-02.htm

Itt van kép pesti tigrisről. Ahogy MoMi mondta a 222-es Sowa Tigrise volt. Szintén van kép róla.
Üdv
MoMi 251506 2009. március 26. 15:21
Válasz erre
Kedves Makettező társak!

A Királytigrises kép NEM budapesten készült:
A német eredeti szöveg:
Kommandant:
SS-Oberscharführer Kurt Sowa

Bewegungsprofil:

16.12.1944:
Durchfahrt durch Tondorf am Nachmittag, auf dem Weg zur Front. Der 222 ist deutlich auf den Tondorf-Film zu erkennen.

16.12.1944 – 19.12.1944:
Marsch über Tondorf, Losheim, Lanzerath, Buchholz, Honsfeld, Heppenbach, Deidenberg, Kaiserbaracke (ebenfalls auf Film zu erkennen), Ligneuville, Lodomez, Stavelot.

20.12.1944:
Stavelot wird erreicht. Bei einem Angriffsversuch der KG-Sandig wird der 222 vereinnahmt und fährt Richtung Brücke. Dort wird er von einem TD-M10 beschossen und mehrfach durch die rechte Wanne getroffen. Dem Fahrer gelingt es noch den 222 etwas zurückzusetzen (Vorgarten/Hof), jedoch muss dieser aufgegeben werden.

Tehát a kép Belgiumban, Stavelotban készült. 1944-ben!
A linken több kép megtekinthető: panzer-archiv.de/forum/print.php

Ki a ¢*#@@* találta ki,hogy ez a kép Budapesten készült?

momi
Palesz 251505 2009. március 26. 15:06
Válasz erre
De, bőven lehet Budapesten a kép! Valahol kering egy kép, asszem egy régebbi modell és makett újságban is benne volt, ugyanez a 222-es tigris ácsorog Budán a várban.
gábor76 251504 2009. március 26. 14:46
Válasz erre
Szerintem ez nem Budapest,de talán nem is Magyarország.
De semmiképp sem Zugló.
Palesz 251503 2009. március 26. 11:35
Válasz erre
Én Zuglóban a Bosnyák-tér környékére tippelném, vagy valahol Angyalföldön. Ezek az épületek sztem oda passzolnak be a legjobban!
borisz 251502 2009. március 26. 11:23
Válasz erre
A budai rózsadombot leszámítva bárhol.
(Talán még a Belvárosban sem.)
wittman44 251501 2009. március 26. 11:10
Válasz erre
222 Budapest
222 Budapest

sziasztok ezt a képet találtam valahol a netten, érdekelne ha megtudná mondni valaki Pestnem melyik utcáján készült?
HUJBI 251500 2009. március 26. 09:22
Válasz erre
box
box
guntruck
guntruck
shiled
shiled
shield2
shield2

variációk Hummerre.
SSgt_Chris 251499 2009. március 25. 19:14
Válasz erre
Megoldás, előtérben egy platós Unimog, mögötte egy Kub. És ta-dááám... S lőn az öszvér rakétakomplexum. :-D
SSgt_Chris 251498 2009. március 25. 19:13
Válasz erre
Az esetlegesen itt megforduló, kevésbé körültekintő kollégák kedvéért bepöttyinthettél volna egy smile-t a végére. :-D A felesleges flame megelőzése végett.
borisz 251497 2009. március 25. 19:03
Válasz erre
juge75 251496 2009. március 25. 19:00
Válasz erre
mistral_truck_kecskemet_2008_air_show_military_display_hungarian_army_hungaria_001
mistral_truck_kecskemet_2008_air_show_military_display_hungarian_army_hungaria_001

Haderő fejlesztés?
A Magyar Honvédség, orosz és német technikára alapuló légvédelmi rendszert fejlesztett ki.
Az SA-6 KUB rakétáira és célkövető radarjára alapozva, Unimog alvázon megvalósult egy merőben új fegyver.
A hírt még nem erősítették meg, de kiszivárgott egy fotó...
Levix 251495 2009. március 25. 18:36
Válasz erre
Resize of f15se
Resize of f15se

Az F-15 változat a Silent Eagel.
Amatõr 251494 2009. március 25. 13:47
Válasz erre
A képek a 2007 -es C+D -n készültek, ott volt még a Gepárd Hiúz meg a Szép M1, M2.
lucky 251491 2009. március 25. 09:16
Válasz erre
Akkor már értem, h nálunk miért nincs katonai parádé...
borisz 251490 2009. március 25. 08:38
Válasz erre
Nem félelem dolog ez.
Szokás megmutatni az embereknek, hogy ez van.
HUJBI 251489 2009. március 24. 22:02
Válasz erre
én konkrétan integettem annak a vonatnak, aminél a végcél Jemen volt.
soca 251488 2009. március 24. 21:28
Válasz erre
Ezek hol élnek katonai díszszemle 2008-ban?Ja és főleg kitől félnek,hogy prezentálni kell milyük van!A Cseh-Szlovákot még csak-csak,na de a Bulgárok?
Lacy 251487 2009. március 24. 21:11
Válasz erre
AMP
AMP

Kicsit az AMP-ről.

Az AMP-t nagyobb mennyiségben a nyolcvanas években a Munkásőrség egységeinél alkalmazták. Máshol csak mutatóban volt. A rendszerváltás után ezek egy része ismeretlen helyre került (ekkor voltak szállítások Horvátországba, meg máshová is – bár csak tipp, suttogások). Kisebb része a Rendőrség állományába került. Lövészeteken sokszor láttam náluk hatalmas hangtompítóval felszerelve.
romeo 251486 2009. március 24. 15:31
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22

Üdv!

Szlovák haderő napja 2008. (barátomtól)
romeo 251484 2009. március 24. 14:52
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11

Üdv!

Katonai díszszemle - Prága 2008.
romeo 251483 2009. március 24. 14:35
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16

Üdv!

Katonai díszszemle - Bulgária 2008. (barátom beleegyezésével)
Nálunk terveznek ilyesmit?
SIG 251482 2009. március 24. 14:27
Válasz erre
Gondoltam, hogy vágni fogod miről beszélek :))) Üdvözöllek Testvér ;)
SIG 251481 2009. március 24. 14:26
Válasz erre
Szerintem a nagy "titok" oka az lehet, hogy a rajta lévő "tuning", többnyire ááámerikás civil cégek terméke. Van egy cég, aki ráállt ezeknek a szereléksíneknek a gyártására, a ma divatos speckó műanyagokból és ott láttam, hogy szinte az összes létező típusra kialakítottak ilyen cuccot és csak pislogtam nagyot, hogy a mi csúzliaink is milyen kis formásak lettek :) A fegyverlámpa valami Surefire jellegű lehet, ami szintén nem az olcsóságáról híres és ha hozzádobjuk az optikát, akkor sajna a fegyveren lévő dolgok ára, minimum a 2 vagy 3-szorosa magának a fegyverének, így bizti, hogy csak a kiállításokon fogunk látni ilyeneket :(
trooper 251480 2009. március 24. 14:20
Válasz erre
nekem egyszer megvolt az a gépajtóba akadós bepörgős... ordenáré módon káromkodtam utána:)
trooper 251479 2009. március 24. 14:16
Válasz erre
A válltámasz annak ellenére hogy nem volt túlkomplikálva, állandóan kilazult, lötyögött, tehát nem lehetett vele kényelmesen lőni. A műanyag markolatok törtek. Minden fegyver jó, ha jól van karbantartva. És jól lehet karbantartani.
trooper 251478 2009. március 24. 14:15
Válasz erre
A válltámasz annak ellenére hogy nem volt túlkomplikálva, állandóan kilazult, lötyögött, tehát nem lehetett vele kényelmesen lőni. A műanyag markolatok törtek. Minden fegyver jó, ha jól van karbantartva. És jól lehet karbantartani.
SIG 251477 2009. március 24. 14:07
Válasz erre
NSP-3
NSP-3

Nekem volt szerencsém mind a kettőhöz és azt kell mondjam, tényleg az AMP lett volna a süti. Az AK-val kezdtem, de a pilóták örjöngtek, hogy széttépjük a gépüket, mert a bal combnál kb. 15 centit kilógott a mentőernyő alól. Figyelni kellett rá, mert ha megrohantad így az ajtót és beakadtál, akkor elég szépen bepörgetted magad és ez egy bekötött ugrásnál, ahol rögtön jött is az ernyő, egy elég kellemetlen dolog volt. Nem volt életveszélyes, csak a hevederek szétcsapták az ember állát. Mikor kitalálták, hogy legyen minden szakaszban egy éjszakailövész, akkor azt kibuliztam magamnak, így AMD-t kaptam, mert azon volt csak szereléksín az NSZP-3-as infrának. Az AMD már rövid volt és nem lógott ki, viszont a melső markolatot ha nem igazgattad el, amikor leültél a gépen, akkor pont kigolyózott. Ha az ember felállt és igazgatta, akkor örjöngtek vele, hogy üljön már le. Így tényleg az AMP lett volna az ideális, mert azon ua. a melső markolat kialakítása hasonló volt, mint az AK-n. Mi is csak csinnadrattákon láttuk, de használni nem használta senki :S És íme a hunyó, aki miatt nyomták egy picit az AMD-t...
borisz 251476 2009. március 24. 14:07
Válasz erre
A képeket nézve valami feljavított változat lehet.
Nem csodálom, hogy nem nyilatkozott. Mindenféle célzás nélkül mondom ezt. Valamit kifecseg és előveszik érte...
A háttérben egy gepárd van?
romeo 251475 2009. március 24. 13:59
Válasz erre
Üdv!

Én is Kecskeméten láttam ezt a fegyvert, de a "különleges" katona sajnos nem akart nyilatkozni róla.
borisz 251474 2009. március 24. 13:53
Válasz erre
Az AMD-vel mi volt a gond? Bár nem idézném szó szerint,a mit hallottam róla, az első kézből volt, és elismerő.
trooper 251473 2009. március 24. 13:27
Válasz erre
Az AMD-t nagyon szídták, nekem nem volt hozzá szerencsém.(vagyis szerencsém volt) Annak ellenére, hogy rövidebb egy picit a csöve, a desszantosoknál csak rövid ideig volt rendszerben. Az AK jobban bevált, bár a hülyeség határtalan: fatusás is volt rendszeresítve. Azzal nem lehetett könnyű egy ejtőernyős ugrás, még a behajtott válltámaszossal is be lehetett akadni a gépajtóba.
A magyar fegyvergyártók elég sok remek prototípust gyártottak mindenféle űrméretben, de ezek mind elhasaltak a vaskalapos szemlélet miatt. A Gepárd kivétel, de az sem lett egetverő sikersztori, pedig a fegyver nagyon jó.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.