<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ronin | Adatlap | 252270 | 2009. augusztus 29. 10:45 | ||
Fodi | Adatlap | 252269 | 2009. augusztus 29. 10:30 | ||
Mindkét oldal használt megtévesztésre fából, gumiból stb. készült tankokat, teherautókat, repülőgépeket. Az urban legendek szerint volt, hogy egy komplett repülőteret építettek fel fából, a gonosz ellen meg jól le is bombázta. | |||||
Ronin | Adatlap | 252268 | 2009. augusztus 29. 10:28 | ||
Nem lehet valami Szovjet háborús film díszlete? Üdv:Ronin | |||||
Szamuráj | Adatlap | 252267 | 2009. augusztus 29. 08:41 | ||
Visi | Adatlap | 252266 | 2009. augusztus 29. 07:28 | ||
Rendesek voltak a lövészek, hogy nem lőtték ki az ablakokat. : ))) Nehogy huzatot kapjanak a bentlévő sebesültek! | |||||
vlevi | Adatlap | 252265 | 2009. augusztus 28. 23:45 | ||
Zéé74 | Adatlap | 252264 | 2009. augusztus 28. 22:01 | ||
Kösz! A fától az erdőt... | |||||
Keri | Adatlap | 252263 | 2009. augusztus 28. 21:58 | ||
Kapcsold be az "összes hozzászólás mutatása" gombot.A topikleírás alatt találod kék mezőben. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 252262 | 2009. augusztus 28. 21:56 | ||
Szervusz Ákos! A 3921-es hozzászólásod/válaszod sajnos nálam nem jelenik meg... Üdv Zéé cs.zee@citromail.hu | |||||
mico | Adatlap | 252261 | 2009. augusztus 28. 10:17 | ||
romeo | Adatlap | 252260 | 2009. augusztus 28. 09:22 | ||
balaton | Adatlap | 252259 | 2009. augusztus 27. 23:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 252258 | 2009. augusztus 26. 18:35 | ||
páncélos Valóban, ez annyira frankón fel volt osztva, hogy a magyarok előtte a kerékpártól kezdve,motorkerékpárt, autót, buszt, vonatot, hajót, repülőgépet, (hogy csak a járműveket soroljam)szóval mindent gyártott, amit csak gyártani lehetett. Mit gyártanak a magyarok a KGST és VSZ után? Szinte semmit. Mit gyártanak a többi volt KGST és VSZ országban azóta? Ugyanazt mint előtte, alatta, vagy még sokkal többet is. Hova lett az a rengeteg kiváló magyar mérnök, aki ezek mögött álltak? Csak egyet említek, Rubik Ernő bácsit, a repülőmérnököt. A fiának a rubik kockáját mindenki ismeri és tekeri a világon, na és hány országnban repülnek-repültek a kiváló R-26 Góbé repülőgéppel? | |||||
sdkfz | Adatlap | 252255 | 2009. augusztus 25. 11:36 | ||
Zéé74 | Adatlap | 252254 | 2009. augusztus 18. 18:08 | ||
Hali! A Farposst-on "elérhető" a vas Tankograd-os Technical Manual[/B-ja! www.farposst.ru/phpBB2/viewtopic.php | |||||
páncélos | Adatlap | 252253 | 2009. augusztus 18. 08:34 | ||
Az egykori KGST és VSZ országok között fel volt osztva ki mit gyárthat. (Nem akarom most részletezni ki-mit). A Bolgárok tekintetében annyit, hogy a harkovi traktorgyár MT-LB és MT-LBu járműveinek gyártását náluk is végezték és az egykori VSZ országokat ők látták el ezekkel, illetve e típusokra épülő járművekkel. Ez általában úgy történt, hogy az első egységet (általában egy zászlóaljnyi) technikát a Szovjetuniótól kellet megvenni, a folytatást meg a másik gyártó országok biztosították. Itt szeretném kiemelni azt is, hogy a szovjetektől nem lehetett 1db-ot venni, meg volt szabva a minimum db-szám, ezért volt nálunk egy-egy típus, 2-3 gyártó országból. Azt pedig, hogy mennyire jók a bolgár, vagy akármelyik más gyártó ország járművei, csak annyit tudok mondani, hogy mindig az eredeti a tökéletes. T-72-nél is az első szovjet gyártmányok voltak a legjobban összerakott kocsik. De tudok egy személyes példát: A szüleim első Moszkvicsa szovjet volt és nagyon bevált, ezért vettek újra Moszkvicsot (vártak rá vagy hat évet a Merkúrnál), de azt már Bulgáriában gyártották és rengeteg gond volt vele. | |||||
romeo | Adatlap | 252252 | 2009. augusztus 17. 20:04 | ||
romeo | Adatlap | 252251 | 2009. augusztus 15. 09:41 | ||
romeo | Adatlap | 252250 | 2009. augusztus 15. 09:37 | ||
Én azon lepődtem meg, hogy úk még nem dobták ki a BMP-1,2SZ1 és BM-21-et. A mieink szerint ezek már nem a modern NATO-ba illő eszközök. | |||||
Lacy | Adatlap | 252249 | 2009. augusztus 15. 09:28 | ||
Jól tudom, hogy a magyar 2S1 és a MTLB-k nagy része is bolgár gyártmányú volt? | |||||
HUJBI | Adatlap | 252248 | 2009. augusztus 15. 09:10 | ||
kérdés, mennyire megbízható a bolgár technika. életemben először és utoljára '86-ban jártam arrafelé, ahhoz az állapothoz képest csak fejlődni lehetett. mondjuk nekünk sem sikerült. | |||||
Lacy | Adatlap | 252247 | 2009. augusztus 15. 08:54 | ||
romeo Ha megnézed a BMP és a T-72-es kivételével mindegyik lánctalpas MTLB alváz. Ezt az alvázat a bolgárok gyártották több járműhez, többek között a 2S1 tarackhoz is. Valószínűleg ezért ragaszkodnak hozzájuk, mert a ipari háttér nagy része országhatáron belül van. | |||||
romeo | Adatlap | 252246 | 2009. augusztus 15. 08:38 | ||
Lompi | Adatlap | 252245 | 2009. augusztus 13. 21:15 | ||
mig23papa Na igen vannak érdekes gyári fotók is. Csak azon csodálkozom hogy a szövetségesektől kapott cuccokról milyen kevés kép van. De hát gondolom nem lehetett "dicsekedni" vele. Lompi | |||||
G-cart | Adatlap | 252244 | 2009. augusztus 13. 21:14 | ||
Valahol Lengyelországban van, Fodi azt hiszem egész jól meghatározta a helyet. :-) Kamionból fényképezte, potyautas volt.( 2 és fél hét alatt beutazta fél Európát a sógornőm férjével.) | |||||
mig23papa | Adatlap | 252242 | 2009. augusztus 13. 19:07 | ||
G-cart Könnyen előfordulhat, mért nem nézte mef közelebbről a fiad a járgányt. Hol parkol a piroska? | |||||
G-cart | Adatlap | 252241 | 2009. augusztus 13. 19:02 | ||
mig23papa | Adatlap | 252240 | 2009. augusztus 12. 21:51 | ||
emerson | Adatlap | 252239 | 2009. augusztus 12. 21:17 | ||
ÁÁ az semmi én minden reggel végig futom a nagy falat aztán iszom egy koktélt a copacabanan. :D) | |||||
mig23papa | Adatlap | 252238 | 2009. augusztus 12. 18:01 | ||
Ehud Okés, de azért az sem semmi, hogy a Panama csatorna környékén kujtoroghattál. | |||||
Ehud | Adatlap | 252237 | 2009. augusztus 12. 17:53 | ||
Mig23Papa! Pongyolán fogalmaztam, sajtóhelyesbítek. Sajnos nem a fedélzetén voltam, csak a partról láttam miközben épp arra turistáskodtunk. | |||||
mig23papa | Adatlap | 252236 | 2009. augusztus 12. 17:08 | ||
Ehud Ha nem titok, mit kerestél annak az amerikai csapatszállítónak a fedélzetén? | |||||
mig23papa | Adatlap | 252235 | 2009. augusztus 12. 17:05 | ||
Lompi Belekukkantottam, érdekes képek vannak arrafelé, és még mondja azt valaki, hogy a hiper-szuper titkos fegyvergyárakban nem lehetett fényképezni. Ha valakit érdekelnek régi katonai képek, feltehetem a nagyapám egykori fotóit is ide. | |||||
HUJBI | Adatlap | 252234 | 2009. augusztus 12. 08:36 | ||
ugyan kérlek, gugli műveltség. :) itt szeretném megjegyezni, hogy az izraeli hummeres kép miatt utállak. :) | |||||
Ehud | Adatlap | 252232 | 2009. augusztus 11. 19:07 | ||
Igen, valószínűleg ez volt az, nagyon úgy fest. Köszi Hujbi! | |||||
HUJBI | Adatlap | 252231 | 2009. augusztus 11. 18:50 | ||
Stiletto | |||||
HUJBI | Adatlap | 252230 | 2009. augusztus 11. 18:47 | ||
helyesbítek, a USS Kearsarge gyomrából bukkant elő, amikor a kép készült, benéztem. | |||||
HUJBI | Adatlap | 252229 | 2009. augusztus 11. 18:44 | ||
Ehud | Adatlap | 252228 | 2009. augusztus 11. 17:45 | ||
romeo | Adatlap | 252227 | 2009. augusztus 11. 17:25 | ||
Lompi | Adatlap | 252226 | 2009. augusztus 11. 13:24 | ||
HUJBI | Adatlap | 252225 | 2009. augusztus 9. 08:04 | ||
a csehek is hadrendbe állították. sokat és sokféle változatot. a halaci által feltöltött kép több helyen cseh pandúrként szerepel a neten (pl. militaryphotos). viszont én is találtam képeket, amin az első lámpa nem így néz ki. | |||||
Keri | Adatlap | 252224 | 2009. augusztus 9. 06:37 | ||
Sziasztok! Bécsből Bécsújhely felé menet a sztrádán láttuk ezeket a vasakat.Három ment egymás mögött szépen,és cseh zászlót láttunk a hátsó ajtón.Nem látszik rendesen a második képen,de a sofőrök motoros bukósisakban és napszemüvegben vezettek.:-) Keri | |||||
HUJBI | Adatlap | 252223 | 2009. augusztus 8. 12:55 | ||
a Raids Hors-Série No23-as számában /L'infanterie mécanisée en action, 2005-ös kiadás/ talátam egy képet, amin az osztrák hadsereg megrendelésére készülő Steyr Pandur prototípusa van. nem teljesen így néz ki, de oldalról nagyon hasonlít. a képet kísérő szöveg is megjegyzi, hogy számos változat fog készülni belőle. | |||||
halaci | Adatlap | 252222 | 2009. augusztus 8. 10:10 | ||
Közben azt hiszem megtaláltam: osztrák próbarendszám, amivel Magyarországon is közlekedhetnek a próbaokmányok megléte esetén. A mellékelt kép alapján valami PandurII változat lesz, bár az első lámpák furcsák és a páncéltestet is átalakították egy kicsit (döntött az oldalpáncél van benne egy függőleges lépcső a 3. kerék vonalában), de ezzel együtt arra szavazok. | |||||
halaci | Adatlap | 252221 | 2009. augusztus 8. 09:50 | ||
A rendszám betűtípusa alapján én Ausztriára tippelnék, akkor pedig valami Pandur változat kellene legyen. A "puhatestűek" rendszáma ugyan BH-val kezdődik, de a páncélozott járműveken az öt szám-egy betű jelzést használják, viszont pont fordítva, hátul van a betű. Szóval - fogalmam sincs. Esetleg ha Keri megosztaná velünk, hogy hol mentek valahová? | |||||
Jimbow | Adatlap | 252220 | 2009. augusztus 8. 08:44 | ||
Talán MOWAG Piranha IV, enyhén módosítva, felújítva. Talán. Az országot így rendszám alapján nem tudom. Üdv | |||||
balaton | Adatlap | 252218 | 2009. augusztus 7. 23:47 | ||
Nehogy félreértés legyen: Punka Gy. azt a cikket áprilisi tréfának szánta. | |||||
balaton | Adatlap | 252217 | 2009. augusztus 7. 23:46 | ||
Nekem a Punka György által publikált XNI-01 Kaméleon, magyar sugárhajtású vadászgép jut róla eszembe. Szerintem marhaság. Bármi is az, ha igazi, akkor valami prototípus lehet. Az gyanús, hogy ilyen részletesen kidolgozott és nem egy igénytelen külsejű, pusztán a funkcionalitást szolgáló dobozt szereltek rá. | |||||
HUJBI | Adatlap | 252216 | 2009. augusztus 7. 18:59 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv:Ronin