<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 252680 | 2009. október 8. 11:47 | ![]() | |
lucky | Adatlap | 252679 | 2009. október 8. 11:43 | ![]() | |
Ez egy szlovák mozdony. Rendszeresen jár Fradi és Bánréve között. A Nacco kocsikra magyarázat az, h ezek valószínűleg béreltek. ( ha a pályaszám után van egy P betű akkor az.) korzaar! Amiről te beszéltél az a forgóváz.:) A forgózsámoly egy rakodó eszköz. | |||||
páncélos | Adatlap | 252678 | 2009. október 8. 10:06 | ![]() | |
korzaar | Adatlap | 252675 | 2009. október 7. 21:59 | ![]() | |
mer amiket csinálunk a mühelyben modelleket a cseheknek, ugyanilyen a forgozsámolyuk, meg a tőlük kapott könyv is tele van ilyeneknek a fotojával. T 740 a tipusa. | |||||
korzaar | Adatlap | 252674 | 2009. október 7. 21:52 | ![]() | |
ŐŐŐőő--eznem cseszlovák mozdony?. márcsak a pályaszámrol nézve? | |||||
boeing | Adatlap | 252673 | 2009. október 7. 21:29 | ![]() | |
Felzabálhatott pár hordó gázolajat míg ideért... | |||||
Wrecker | Adatlap | 252672 | 2009. október 7. 21:00 | ![]() | |
Szia! Erről nekem is van fényképem, ez Cece mellett készült a nyáron. | |||||
boeing | Adatlap | 252671 | 2009. október 7. 20:51 | ![]() | |
Sziasztok! Ezt a francia dízel mozdonyt a múlt héten fényképeztem Füzesabonyban, de nem egy napon a két képet. Ezért nem is értem annyira, hogy mit ténykedett itt napokat. Elnézést a silány minőségű képért, de csak telefon volt nálam. A vagonokra a Nacco felirat volt feltüntetve, alatta meg az apró betűkből kiböngésztem a Paris szót. Számomra elég érdekes látványt nyújtott, mivel a V43-asokon meg az M41-eseken kívül csak elvétve akadnak egyéb vonatok. Szoktam még látni Maersk Sealand-os konténereket is meg néhány U.S. feliratú konténert is. Meg még ki tudja miket... | |||||
Ronin | Adatlap | 252670 | 2009. október 7. 19:45 | ![]() | |
Persze csak ha már megygyógyult az elharapott nyelvük...:) | |||||
sulyid | Adatlap | 252669 | 2009. október 7. 19:21 | ![]() | |
Ronin | Adatlap | 252668 | 2009. október 7. 19:06 | ![]() | |
Szerintem az a legfontosabb hogy el tudják mesélni..:) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 252667 | 2009. október 7. 19:06 | ![]() | |
sulyid Szerintem ne légy rá kíváncsi, nem hiszem, hogy érdemes megtudni! R. | |||||
sulyid | Adatlap | 252666 | 2009. október 7. 19:03 | ![]() | |
Vajon milyen élmény lehetett benne lenni a robbanás pillanatába:) | |||||
Ronin | Adatlap | 252665 | 2009. október 7. 18:51 | ![]() | |
Ronin | Adatlap | 252664 | 2009. október 7. 17:46 | ![]() | |
A grafitis srácok ügyes gyerekek. Sokat godolkoztam annak idején azon is, hogy egy régi építésű vasútálomás(Lásd:6-8m belmagasság) WC jében hogy tudják a plafon közelében othagyni névjegyüket. Plussz hogy megérte-e nekik a ráfordított meló...:) | |||||
boeing | Adatlap | 252663 | 2009. október 7. 17:25 | ![]() | |
Vajon hogyan fújták fel a "Live or Free Die" feliratot a farok tetejére? :) Vannak belépők a függőleges vezérsíkon vagy nekiálltak ketteslétrával? :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 252662 | 2009. október 7. 17:19 | ![]() | |
emil: lmolssm@freemail.hu | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 252661 | 2009. október 7. 17:15 | ![]() | |
Rumcajsz a segitsegedet szeretnem kerni. Legyszi adj egy email cimet. | |||||
sulyid | Adatlap | 252660 | 2009. október 7. 15:50 | ![]() | |
Ez de nagy szívás... | |||||
Kferro | Adatlap | 252659 | 2009. október 7. 15:11 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 252658 | 2009. október 7. 14:16 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 252657 | 2009. október 7. 14:13 | ![]() | |
Nils Holgerson megszívta. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 252656 | 2009. október 7. 14:08 | ![]() | |
A pástétomban nincsenek vérnyomok (legalábbis mifelénk), itt meg bőven láthatsz belőle a hajtómű szívótorok belső felületén, meg a szárny belépőélén a krueger-lapok fölött is. Egyébként látszik, hogy az elsőtiszt se a műszerekkel vagy a gép vezetésével van elfoglalva, hanem ferdén előre figyel, vagyis a madárrajra koncentrált, tehát kiszúrták a veszélyt, csak későn, kikerülni már nem tudták. A szövegben írják is, hogy háromnegyed-órányi keró-fogyasztás után visszaszálltak a kiinduló repülőtérre. R. | |||||
HUJBI | Adatlap | 252655 | 2009. október 7. 13:56 | ![]() | |
ez inkább pástétom. | |||||
Kferro | Adatlap | 252654 | 2009. október 7. 13:44 | ![]() | |
Jól látom ezen a képen, hogy kerül egy kis aprított hús a hajtóműbe? www.airliners.net/photo/Germania/Boeing-737-329/1589920/L/ | |||||
antarktika | Adatlap | 252653 | 2009. október 7. 08:36 | ![]() | |
Egyik sem. Kotlik rajtuk, hátha kikelnek a kis tankok:) | |||||
juge75 | Adatlap | 252652 | 2009. október 6. 20:45 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 252651 | 2009. október 6. 20:00 | ![]() | |
Köszi, pedig elmentem volna vele egy körre. | |||||
Gyurma | Adatlap | 252650 | 2009. október 6. 18:08 | ![]() | |
Ez is hatásos lehet... ha az ellenség nem tud mit csinálni a nevetéstől!...:D | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 252649 | 2009. október 6. 17:29 | ![]() | |
Szia Laci! Sajnos ez a Kamov már nem nálunk repül, de annak idején az Artic Group Ltd. tulajdonában volt, és a Medi-Fly Kft. üzemeltette. | |||||
romeo | Adatlap | 252647 | 2009. október 6. 16:01 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 252646 | 2009. október 5. 22:43 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 252645 | 2009. október 5. 22:30 | ![]() | |
Nem tudom, kinek mennyire érdekes, de néhány fotómat feltöltöttem ide: www.flickr.com/photos/hb800708/ Hazai reptereken elkapott hazai és külföldi repülőgépek... | |||||
SG83 | Adatlap | 252644 | 2009. október 5. 22:26 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 252642 | 2009. október 5. 18:45 | ![]() | |
pszt, hátha Ő is benne van a buliban. :) | |||||
Ronin | Adatlap | 252641 | 2009. október 5. 18:41 | ![]() | |
Ez esetben örülök hogy rosszul tudom...:) | |||||
sulyid | Adatlap | 252640 | 2009. október 5. 18:19 | ![]() | |
Én nem tudok róla hogy a licensz az Izraelé lenne... | |||||
Ronin | Adatlap | 252639 | 2009. október 5. 17:59 | ![]() | |
Tudtommal a licensz már legalább 10 éve Izraellé... | |||||
borisz | Adatlap | 252638 | 2009. október 5. 17:52 | ![]() | |
Sziasztok! Ment a Gepárd ide-oda. Igazából nem simán mesterlövész, hanem romboló puska, átmenet a puska és a páncélököl közt, egy teherautót simán kiüt. Nem lepődnék meg, ha elkótyavetyélnék, vagy már meg is tették volna. Még a könnyű lövész felállásba is belefér pedig. | |||||
molnark | Adatlap | 252637 | 2009. október 5. 15:22 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 252636 | 2009. október 5. 14:57 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 252635 | 2009. október 5. 13:37 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 252634 | 2009. október 5. 08:22 | ![]() | |
nem találtam, de nem is említik, hogy más használná. viszont mind az amerikai, mind a cseh fegyverek nagyon hasonlítanak rá. a Gepárdnál már az M6-os verzióról írnak. egyszer vámkezeltünk egy ilyet jó 10 évvel ezelőtt, ment kiállításra. szép állat. az árára nem emlékszem, de anno a volt a cél, hogy viszonylag olcsó alkatrészekből egy profi fegyvert alkossanak. a távcső viszont határozottan egy kisebb vagyon volt. | |||||
Ronin | Adatlap | 252633 | 2009. október 4. 22:11 | ![]() | |
Apropó Gepárd! Állitólag a fél világ használja, köztük az USA. Nincs valakinek képe Amerikai katonáról ilyennel? | |||||
romeo | Adatlap | 252632 | 2009. október 4. 22:05 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 252631 | 2009. október 4. 21:40 | ![]() | |
news.bbc.co.uk/2/hi/in_depth/8283546.stm Érdemes vetni egy pillantást a katonai költségeket mutató grafikonra, azt hiszem túl sok komment nem kell hozzá. Volt "szerencsém" sok időt tölteni arrafelé, az egyre erősödő kinai nacionalizmust sem szabad figyelmen kívűl hagyni. A kormány nagyon nyomja a "legyél büszke magadra, mert kinai vagy" programokat, a belföldi sajtóban nagyon érdekesen tálalják a világ híreit, hangolják a népet a kizsákmányoló, agresszív nyugat ellen. Az ország ipara iszonyatos lépésekben fejlődik, vége van a kínai gagyi korszakának. A gond az, hogy ezt sokan nem akarjuk beismerni. Szóval én azért nem vagyok nyugodt. | |||||
Ronin | Adatlap | 252630 | 2009. október 4. 20:57 | ![]() | |
Pedig a BKV ellenőrök nevét a SEAL, a DELTA, és a MOSAD is rettegve említi... :) | |||||
Mty | Adatlap | 252629 | 2009. október 4. 20:52 | ![]() | |
Legyünk optimisták. Grillszén nélkül is lehet szalonnát sütni:) | |||||
Ronin | Adatlap | 252628 | 2009. október 4. 20:51 | ![]() | |
Én meg inkább egy földönkívüli lennék, aki messziről tanulmányozza ennek a primitív fajnak a törzsi konfliktusait, mivel nem bírom az erős rádióaktív sugárzást...:):):) | |||||
Atesz | Adatlap | 252627 | 2009. október 4. 20:47 | ![]() | |
Sziasztok! Egy régi HVG-ben olvastam: valami diplomata-összejövetelen az újságíró egy kínai katonai attasé mellé került. Beszélgettek és a kínai rákérdezett, kb. hány katona lehet Magyarországon? Az újságíró, beleszámolva a BKV-ellenőröket is, azt mondta, hogy kb 60 ezer. A kínai bólintott az információra és megjegyezte: a haditengerészetüktől egy hétvégén nagyjából ennyien vannak engedély nélküli eltávozáson! Ennek tükrében engem nem nyugtat meg a relatíve "gyenge" légierejük! Atesz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A Cargo meg a MÁV Cargo-t jelenti.
Olyan mint az ÖBB-s csak alul van rajta egy hullámos formájú, kékes lilás csík.
Hétvégén meg Kukac-ot ( Flirt).Ez utóbbi ismert Virsli néven is.