<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
mig23papa | Adatlap | 252700 | 2009. október 9. 15:44 | ||
lucky | Adatlap | 252699 | 2009. október 9. 12:28 | ||
Na már csak a mod-okon múlik... | |||||
lucky | Adatlap | 252698 | 2009. október 9. 12:25 | ||
Nem rossz gondolat...:) | |||||
páncélos | Adatlap | 252697 | 2009. október 9. 11:38 | ||
Lucky & Korzaar! Szerintem kellene nyitni egy külön vasutas, vagy inkább kötöttpályás fórumot és ott bárki felrakhatna hasonló képeket, kiegészítve Metró, HÉV, Villamos és egyéb nyalánkságokat. | |||||
lucky | Adatlap | 252696 | 2009. október 9. 09:17 | ||
szia! A szállítás -rakodás kérdésben hibáztam, de mi a búbánatnak raknák fel a dolgokat ha nem akarják szállítani( a kár a másik vágányra is)? Ajánlom figyelmedbe a képeket. ( Igaz ezek nem a Ks alapjára készültek, de nem is ezen megy a vita. A forrás az 1975-ös kiadású Vasúti kocsi jellegrajzalbum (A jogvédők számára: régen selejtezve van) | |||||
sanyi | Adatlap | 252693 | 2009. október 8. 19:39 | ||
Jó estét! Valaki nem akarja élete üzletét megkötni? http://www.vatera.hu/tu_154_repulomodell_doboza_154594693.html Üdv Sanyi | |||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 252692 | 2009. október 8. 19:21 | ||
Lucky! Maradhatsz, de ez forgórakoncás kocsi. Sínszállításra használják, és a zöld színe is jelzi, hogy pályafenntartó kocsi. A forgózsámoly az alvázhoz való csatlakozást jelenti, tehát az alvázhoz képest elfordulhat. Így sokkal kisebb íveken is nagyobb sebességgel vontatható. Sínszálak/120 méteres/, hídelemek szállítását teszi lehetővé. Szállítását és nem rakodását. Szia Rizmajer. | |||||
korzaar | Adatlap | 252691 | 2009. október 8. 18:14 | ||
sanyi | Adatlap | 252690 | 2009. október 8. 15:15 | ||
Tavaly nyáron Orosházán láttam egy ilyen masinát. Szólóban ment Békéscsaba felől Szegedre. Furcsa volt, kicsit más mint a Szergej:) | |||||
korzaar | Adatlap | 252687 | 2009. október 8. 14:05 | ||
GUGLI---forgózsámoly--képek:))) van ott mindenféle, még potkocsi forgózsámoly is:)) én már csak maradok ennél, eddig mindenki megértette:)) | |||||
lucky | Adatlap | 252686 | 2009. október 8. 13:48 | ||
gaborka | Adatlap | 252685 | 2009. október 8. 13:03 | ||
A Gepárdot ma is gyártják, méghozzá nálunk, itt: www.sero.hu c[ ] | |||||
HUJBI | Adatlap | 252684 | 2009. október 8. 12:49 | ||
így jobban belegondolva mindenkinek igaza lehet. talán szállítóeszköz is és ezt használjuk minden olyan dologra, amire "ráülve" valami el tud forogni. egy biztos, forgószék az irodámban volt, forgótár pedig a western filmekben. :) | |||||
kamovos | Adatlap | 252683 | 2009. október 8. 12:45 | ||
Szia HUJBI! Csatlakozok a hozzá szólásodhoz, annyicska különbséggel, hogy én a gépészetet 79-óta felejtem! :) | |||||
lucky | Adatlap | 252682 | 2009. október 8. 12:37 | ||
A vasúton nem. Igaz az is, h itt nincs piros ( bár már találtunk az F2-es forgalmi utasításban piros megjelölést), csak vörös... A forgózsámoly hosszú tárgyak ( pl sínszálak, hídelemek) rakodását teszi lehetővé, úgy, h a rakomány a kocsi hossz tengelyéhez képest el tud fordulni. Ez egy U alakú I acélból hegesztett eszköz ami az U vízszintes szárán lévő csap körül tud elfordulni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 252681 | 2009. október 8. 12:09 | ||
ugyan csak közepesre záróvizsgáztam mezőgazdasági géptanból és annak is már vagy 12 éve, de az forgózsámoly. :) | |||||
lucky | Adatlap | 252680 | 2009. október 8. 11:47 | ||
Látsz majd még Cargo-s Teknőket ( Taurus, Keleti pu-s szlegben) is, eleget... A Cargo meg a MÁV Cargo-t jelenti. Olyan mint az ÖBB-s csak alul van rajta egy hullámos formájú, kékes lilás csík. Hétvégén meg Kukac-ot ( Flirt).Ez utóbbi ismert Virsli néven is. | |||||
lucky | Adatlap | 252679 | 2009. október 8. 11:43 | ||
Ez egy szlovák mozdony. Rendszeresen jár Fradi és Bánréve között. A Nacco kocsikra magyarázat az, h ezek valószínűleg béreltek. ( ha a pályaszám után van egy P betű akkor az.) korzaar! Amiről te beszéltél az a forgóváz.:) A forgózsámoly egy rakodó eszköz. | |||||
páncélos | Adatlap | 252678 | 2009. október 8. 10:06 | ||
korzaar | Adatlap | 252675 | 2009. október 7. 21:59 | ||
mer amiket csinálunk a mühelyben modelleket a cseheknek, ugyanilyen a forgozsámolyuk, meg a tőlük kapott könyv is tele van ilyeneknek a fotojával. T 740 a tipusa. | |||||
korzaar | Adatlap | 252674 | 2009. október 7. 21:52 | ||
ŐŐŐőő--eznem cseszlovák mozdony?. márcsak a pályaszámrol nézve? | |||||
boeing | Adatlap | 252673 | 2009. október 7. 21:29 | ||
Felzabálhatott pár hordó gázolajat míg ideért... | |||||
Wrecker | Adatlap | 252672 | 2009. október 7. 21:00 | ||
Szia! Erről nekem is van fényképem, ez Cece mellett készült a nyáron. | |||||
boeing | Adatlap | 252671 | 2009. október 7. 20:51 | ||
Sziasztok! Ezt a francia dízel mozdonyt a múlt héten fényképeztem Füzesabonyban, de nem egy napon a két képet. Ezért nem is értem annyira, hogy mit ténykedett itt napokat. Elnézést a silány minőségű képért, de csak telefon volt nálam. A vagonokra a Nacco felirat volt feltüntetve, alatta meg az apró betűkből kiböngésztem a Paris szót. Számomra elég érdekes látványt nyújtott, mivel a V43-asokon meg az M41-eseken kívül csak elvétve akadnak egyéb vonatok. Szoktam még látni Maersk Sealand-os konténereket is meg néhány U.S. feliratú konténert is. Meg még ki tudja miket... | |||||
Ronin | Adatlap | 252670 | 2009. október 7. 19:45 | ||
Persze csak ha már megygyógyult az elharapott nyelvük...:) | |||||
sulyid | Adatlap | 252669 | 2009. október 7. 19:21 | ||
Ronin | Adatlap | 252668 | 2009. október 7. 19:06 | ||
Szerintem az a legfontosabb hogy el tudják mesélni..:) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 252667 | 2009. október 7. 19:06 | ||
sulyid Szerintem ne légy rá kíváncsi, nem hiszem, hogy érdemes megtudni! R. | |||||
sulyid | Adatlap | 252666 | 2009. október 7. 19:03 | ||
Vajon milyen élmény lehetett benne lenni a robbanás pillanatába:) | |||||
Ronin | Adatlap | 252665 | 2009. október 7. 18:51 | ||
Ronin | Adatlap | 252664 | 2009. október 7. 17:46 | ||
A grafitis srácok ügyes gyerekek. Sokat godolkoztam annak idején azon is, hogy egy régi építésű vasútálomás(Lásd:6-8m belmagasság) WC jében hogy tudják a plafon közelében othagyni névjegyüket. Plussz hogy megérte-e nekik a ráfordított meló...:) | |||||
boeing | Adatlap | 252663 | 2009. október 7. 17:25 | ||
Vajon hogyan fújták fel a "Live or Free Die" feliratot a farok tetejére? :) Vannak belépők a függőleges vezérsíkon vagy nekiálltak ketteslétrával? :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 252662 | 2009. október 7. 17:19 | ||
emil: lmolssm@freemail.hu | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 252661 | 2009. október 7. 17:15 | ||
Rumcajsz a segitsegedet szeretnem kerni. Legyszi adj egy email cimet. | |||||
sulyid | Adatlap | 252660 | 2009. október 7. 15:50 | ||
Ez de nagy szívás... | |||||
Kferro | Adatlap | 252659 | 2009. október 7. 15:11 | ||
sulyid | Adatlap | 252658 | 2009. október 7. 14:16 | ||
HUJBI | Adatlap | 252657 | 2009. október 7. 14:13 | ||
Nils Holgerson megszívta. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 252656 | 2009. október 7. 14:08 | ||
A pástétomban nincsenek vérnyomok (legalábbis mifelénk), itt meg bőven láthatsz belőle a hajtómű szívótorok belső felületén, meg a szárny belépőélén a krueger-lapok fölött is. Egyébként látszik, hogy az elsőtiszt se a műszerekkel vagy a gép vezetésével van elfoglalva, hanem ferdén előre figyel, vagyis a madárrajra koncentrált, tehát kiszúrták a veszélyt, csak későn, kikerülni már nem tudták. A szövegben írják is, hogy háromnegyed-órányi keró-fogyasztás után visszaszálltak a kiinduló repülőtérre. R. | |||||
HUJBI | Adatlap | 252655 | 2009. október 7. 13:56 | ||
ez inkább pástétom. | |||||
Kferro | Adatlap | 252654 | 2009. október 7. 13:44 | ||
Jól látom ezen a képen, hogy kerül egy kis aprított hús a hajtóműbe? www.airliners.net/photo/Germania/Boeing-737-329/1589920/L/ | |||||
antarktika | Adatlap | 252653 | 2009. október 7. 08:36 | ||
Egyik sem. Kotlik rajtuk, hátha kikelnek a kis tankok:) | |||||
juge75 | Adatlap | 252652 | 2009. október 6. 20:45 | ||
mig23papa | Adatlap | 252651 | 2009. október 6. 20:00 | ||
Köszi, pedig elmentem volna vele egy körre. | |||||
Gyurma | Adatlap | 252650 | 2009. október 6. 18:08 | ||
Ez is hatásos lehet... ha az ellenség nem tud mit csinálni a nevetéstől!...:D | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 252649 | 2009. október 6. 17:29 | ||
Szia Laci! Sajnos ez a Kamov már nem nálunk repül, de annak idején az Artic Group Ltd. tulajdonában volt, és a Medi-Fly Kft. üzemeltette. | |||||
romeo | Adatlap | 252647 | 2009. október 6. 16:01 | ||
mig23papa | Adatlap | 252646 | 2009. október 5. 22:43 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 252645 | 2009. október 5. 22:30 | ||
Nem tudom, kinek mennyire érdekes, de néhány fotómat feltöltöttem ide: www.flickr.com/photos/hb800708/ Hazai reptereken elkapott hazai és külföldi repülőgépek... | |||||
SG83 | Adatlap | 252644 | 2009. október 5. 22:26 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Van már ilyen, csak meg kell találni.