/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
mig23papa 252700 2009. október 9. 15:44
Válasz erre
páncélos

Van már ilyen, csak meg kell találni.
lucky 252699 2009. október 9. 12:28
Válasz erre
lucky 252698 2009. október 9. 12:25
Válasz erre
Nem rossz gondolat...:)
páncélos 252697 2009. október 9. 11:38
Válasz erre
Lucky & Korzaar!

Szerintem kellene nyitni egy külön vasutas, vagy inkább kötöttpályás fórumot és ott bárki felrakhatna hasonló képeket, kiegészítve Metró, HÉV, Villamos és egyéb nyalánkságokat.
lucky 252696 2009. október 9. 09:17
Válasz erre
kocsi1
kocsi1
kocsi2
kocsi2

szia!
A szállítás -rakodás kérdésben hibáztam, de mi a búbánatnak raknák fel a dolgokat ha nem akarják szállítani( a kár a másik vágányra is)?
Ajánlom figyelmedbe a képeket. (
Igaz ezek nem a Ks alapjára készültek, de nem is ezen megy a vita.
A forrás az 1975-ös kiadású Vasúti kocsi jellegrajzalbum
(A jogvédők számára: régen selejtezve van)
sanyi 252693 2009. október 8. 19:39
Válasz erre
Jó estét!
Valaki nem akarja élete üzletét megkötni?

http://www.vatera.hu/tu_154_repulomodell_doboza_154594693.html

Üdv
Sanyi
Rizmajer_Jozsef 252692 2009. október 8. 19:21
Válasz erre
Lucky!
Maradhatsz, de ez forgórakoncás kocsi. Sínszállításra használják, és a zöld színe is jelzi, hogy pályafenntartó kocsi. A forgózsámoly az alvázhoz való csatlakozást jelenti, tehát az alvázhoz képest elfordulhat. Így sokkal kisebb íveken is nagyobb sebességgel vontatható. Sínszálak/120 méteres/, hídelemek szállítását teszi lehetővé. Szállítását és nem rakodását.
Szia Rizmajer.
korzaar 252691 2009. október 8. 18:14
Válasz erre
t669
t669

Én meg ilyeneket csinálok a melóhelyen TT-ben a cseheknek, ez is szép példány.
sanyi 252690 2009. október 8. 15:15
Válasz erre
Tavaly nyáron Orosházán láttam egy ilyen masinát. Szólóban ment Békéscsaba felől Szegedre. Furcsa volt, kicsit más mint a Szergej:)
korzaar 252687 2009. október 8. 14:05
Válasz erre
GUGLI---forgózsámoly--képek:))) van ott mindenféle, még potkocsi forgózsámoly is:))
én már csak maradok ennél, eddig mindenki megértette:))
lucky 252686 2009. október 8. 13:48
Válasz erre
forgózsámolyos kocsi
forgózsámolyos kocsi

na itt egy forgózsámolyos kocsi
gaborka 252685 2009. október 8. 13:03
Válasz erre
A Gepárdot ma is gyártják, méghozzá nálunk, itt: www.sero.hu

c[ ]
HUJBI 252684 2009. október 8. 12:49
Válasz erre
így jobban belegondolva mindenkinek igaza lehet. talán szállítóeszköz is és ezt használjuk minden olyan dologra, amire "ráülve" valami el tud forogni. egy biztos, forgószék az irodámban volt, forgótár pedig a western filmekben. :)
kamovos 252683 2009. október 8. 12:45
Válasz erre
Szia HUJBI!

Csatlakozok a hozzá szólásodhoz, annyicska különbséggel, hogy én a gépészetet 79-óta felejtem! :)
lucky 252682 2009. október 8. 12:37
Válasz erre
A vasúton nem.
Igaz az is, h itt nincs piros ( bár már találtunk az F2-es forgalmi utasításban piros megjelölést), csak vörös...

A forgózsámoly hosszú tárgyak ( pl sínszálak, hídelemek) rakodását teszi lehetővé, úgy, h a rakomány a kocsi hossz tengelyéhez képest el tud fordulni.
Ez egy U alakú I acélból hegesztett eszköz ami az U vízszintes szárán lévő csap körül tud elfordulni.
HUJBI 252681 2009. október 8. 12:09
Válasz erre
ugyan csak közepesre záróvizsgáztam mezőgazdasági géptanból és annak is már vagy 12 éve, de az forgózsámoly. :)
lucky 252680 2009. október 8. 11:47
Válasz erre
Látsz majd még Cargo-s Teknőket ( Taurus, Keleti pu-s szlegben) is, eleget...
A Cargo meg a MÁV Cargo-t jelenti.
Olyan mint az ÖBB-s csak alul van rajta egy hullámos formájú, kékes lilás csík.

Hétvégén meg Kukac-ot ( Flirt).Ez utóbbi ismert Virsli néven is.
lucky 252679 2009. október 8. 11:43
Válasz erre
Ez egy szlovák mozdony.
Rendszeresen jár Fradi és Bánréve között.
A Nacco kocsikra magyarázat az, h ezek valószínűleg béreltek.
( ha a pályaszám után van egy P betű akkor az.)

korzaar!
Amiről te beszéltél az a forgóváz.:)
A forgózsámoly egy rakodó eszköz.
páncélos 252678 2009. október 8. 10:06
Válasz erre
Farkas Bertalan, egy orosz oldalon:

fotki.yandex.ru/users/robertsz/album/3872/
korzaar 252675 2009. október 7. 21:59
Válasz erre
mer amiket csinálunk a mühelyben modelleket a cseheknek, ugyanilyen a forgozsámolyuk,
meg a tőlük kapott könyv is tele van ilyeneknek a fotojával. T 740 a tipusa.
korzaar 252674 2009. október 7. 21:52
Válasz erre
ŐŐŐőő--eznem cseszlovák mozdony?. márcsak a pályaszámrol nézve?
boeing 252673 2009. október 7. 21:29
Válasz erre
Felzabálhatott pár hordó gázolajat míg ideért...
Wrecker 252672 2009. október 7. 21:00
Válasz erre
Mozdony
Mozdony

Szia!

Erről nekem is van fényképem, ez Cece mellett készült a nyáron.
boeing 252671 2009. október 7. 20:51
Válasz erre
Francia mozdony_1
Francia mozdony_1
Francia mozdony_2
Francia mozdony_2

Sziasztok!

Ezt a francia dízel mozdonyt a múlt héten fényképeztem Füzesabonyban, de nem egy napon a két képet. Ezért nem is értem annyira, hogy mit ténykedett itt napokat.
Elnézést a silány minőségű képért, de csak telefon volt nálam.
A vagonokra a Nacco felirat volt feltüntetve, alatta meg az apró betűkből kiböngésztem a Paris szót.
Számomra elég érdekes látványt nyújtott, mivel a V43-asokon meg az M41-eseken kívül csak elvétve akadnak egyéb vonatok.
Szoktam még látni Maersk Sealand-os konténereket is meg néhány U.S. feliratú konténert is. Meg még ki tudja miket...
Ronin 252670 2009. október 7. 19:45
Válasz erre
Persze csak ha már megygyógyult az elharapott nyelvük...:)
sulyid 252669 2009. október 7. 19:21
Válasz erre
Ronin 252668 2009. október 7. 19:06
Válasz erre
Szerintem az a legfontosabb hogy el tudják mesélni..:)
Rumcájsz_52 252667 2009. október 7. 19:06
Válasz erre
sulyid
Szerintem ne légy rá kíváncsi, nem hiszem, hogy érdemes megtudni!
R.
sulyid 252666 2009. október 7. 19:03
Válasz erre
Vajon milyen élmény lehetett benne lenni a robbanás pillanatába:)
Ronin 252665 2009. október 7. 18:51
Válasz erre
generallee
generallee

Örmester úrnak jelentem, a bal tükör összetört...:)
Ronin 252664 2009. október 7. 17:46
Válasz erre
A grafitis srácok ügyes gyerekek. Sokat godolkoztam annak idején azon is, hogy egy régi építésű vasútálomás(Lásd:6-8m belmagasság) WC jében hogy tudják a plafon közelében othagyni névjegyüket. Plussz hogy megérte-e nekik a ráfordított meló...:)
boeing 252663 2009. október 7. 17:25
Válasz erre
Vajon hogyan fújták fel a "Live or Free Die" feliratot a farok tetejére? :)
Vannak belépők a függőleges vezérsíkon vagy nekiálltak ketteslétrával? :)
Rumcájsz_52 252662 2009. október 7. 17:19
Válasz erre
RonnieFrown 252661 2009. október 7. 17:15
Válasz erre
Rumcajsz a segitsegedet szeretnem kerni. Legyszi adj egy email cimet.
sulyid 252660 2009. október 7. 15:50
Válasz erre
Kferro 252659 2009. október 7. 15:11
Válasz erre
sulyid 252658 2009. október 7. 14:16
Válasz erre
Weird _ Asia_ _82
Weird _ Asia_ _82

Na ez a mindenre jó fegyver!
HUJBI 252657 2009. október 7. 14:13
Válasz erre
Rumcájsz_52 252656 2009. október 7. 14:08
Válasz erre
A pástétomban nincsenek vérnyomok (legalábbis mifelénk), itt meg bőven láthatsz belőle a hajtómű szívótorok belső felületén, meg a szárny belépőélén a krueger-lapok fölött is. Egyébként látszik, hogy az elsőtiszt se a műszerekkel vagy a gép vezetésével van elfoglalva, hanem ferdén előre figyel, vagyis a madárrajra koncentrált, tehát kiszúrták a veszélyt, csak későn, kikerülni már nem tudták. A szövegben írják is, hogy háromnegyed-órányi keró-fogyasztás után visszaszálltak a kiinduló repülőtérre.
R.
HUJBI 252655 2009. október 7. 13:56
Válasz erre
Kferro 252654 2009. október 7. 13:44
Válasz erre
Jól látom ezen a képen, hogy kerül egy kis aprított hús a hajtóműbe?

www.airliners.net/photo/Germania/Boeing-737-329/1589920/L/
antarktika 252653 2009. október 7. 08:36
Válasz erre
Egyik sem.
Kotlik rajtuk, hátha kikelnek a kis tankok:)
juge75 252652 2009. október 6. 20:45
Válasz erre
Repülő tank, vagy hernyótalpas repülő
Repülő tank, vagy hernyótalpas repülő

Repülő tank, vagy hernyótalpas repülő?
mig23papa 252651 2009. október 6. 20:00
Válasz erre
Köszi, pedig elmentem volna vele egy körre.
Gyurma 252650 2009. október 6. 18:08
Válasz erre
Ez is hatásos lehet... ha az ellenség nem tud mit csinálni a nevetéstől!...:D
Horvath_Balazs 252649 2009. október 6. 17:29
Válasz erre
Szia Laci! Sajnos ez a Kamov már nem nálunk repül, de annak idején az Artic Group Ltd. tulajdonában volt, és a Medi-Fly Kft. üzemeltette.
romeo 252647 2009. október 6. 16:01
Válasz erre
HTI
HTI

Sok letölthető prospektus magyar fejlesztésű haditechnikáról
itt: www.hmth.hu/default.aspx
mig23papa 252646 2009. október 5. 22:43
Válasz erre
Heló Balázs

A Ka-32 HA-HSC kinek a gépe?
Horvath_Balazs 252645 2009. október 5. 22:30
Válasz erre
Nem tudom, kinek mennyire érdekes, de néhány fotómat feltöltöttem ide:

www.flickr.com/photos/hb800708/

Hazai reptereken elkapott hazai és külföldi repülőgépek...
SG83 252644 2009. október 5. 22:26
Válasz erre
wc1
wc1
wc2
wc2

Ha kezdünk kifogyni a lőszerből...Talán a Gripenhez is lehetne rendszeresíteni...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.