/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Miller 253440 2009. december 31. 08:37
Válasz erre
Hát ez nagyon kemény volt, Köszi!
Spike 253439 2009. december 30. 21:10
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Egy videó az Afgán Hadseregben uralkodó állapotokról. Az afgán katonák két tűzharc között szívják az ópiumot, a szerencsétlen britek meg próbálják valamennyire kezelni őket
torpokoska 253438 2009. december 29. 19:30
Válasz erre
Muzzy 253437 2009. december 29. 18:55
Válasz erre
Törpokoska!
Tessék egy fénykép a lánctalpas repülőről, igaz ez csak egy Boston.www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/92/Pictures/28.jpg
Muzzy
Sennás 253436 2009. december 29. 14:10
Válasz erre
Figaro fönök!Elmagyaráznán miben más a WarHud mint a Hud meg mi az a Lantirn meg Flir Ha van kedved+időd rá Köszi.
Russell 253435 2009. december 29. 13:38
Válasz erre
Én is Block 40/42-nek nézem.
Szerintem teljesen rendben van a HUD. (Hacsak a néni el nem hajtogatta, mert tükörnek használta. Fésüködik, szemét kifest, fölszáll. kuncog)

Üdv:
Russell
Pietrino 253432 2009. december 29. 10:16
Válasz erre
Jól mondod! Egy ismerősömnek volt szerencséje élőben látni 2008-ban az öbölben.
Ronin 253431 2009. december 29. 09:58
Válasz erre
Nem hinném hogy letiltották volna. Ez a Blue Angels szólógépe, és ha jól tudom, ezt minden évben a bemutató fénypontja, a San Francisco öbölben.
Ronin
Figaro 253430 2009. december 28. 23:42
Válasz erre
Ha jól tudom, akkor a Block 40/42 széria kapott új típusú WAR HUD-ot
a LANTIRN és FLIR miatt.
notarius 253429 2009. december 28. 21:30
Válasz erre
Én nem ezt írtam. :)
A jó női (szárazföldi) sofőr is ritka, milyen lehet ugyanez, ha több dimenzióban kell koordinálni a mozgást? ;)
VO101_Papi 253428 2009. december 28. 21:27
Válasz erre
női pilóta? szerintem csak Mi-24 operátor van női jelenleg, volt egy hölgy Kanadában, de őt hazaküldték idő előtt, most irányító
VO101_Papi 253427 2009. december 28. 21:24
Válasz erre
nézz rá a pilótára, szőke nő:)
mig23papa 253426 2009. december 28. 21:12
Válasz erre
notarius

Nem kell annyira csodálkozni, magyar légierőben is akad pár.
mig23papa 253425 2009. december 28. 21:11
Válasz erre
bigboy
Ilyenkor van az, hogy leszállás után nem kell újra felszállnia, mert le van tiltva a repülésről.
mig23papa 253424 2009. december 28. 21:09
Válasz erre
Figaro

Lehet csak az volt épp a cél a lövészeten :-)
notarius 253423 2009. december 28. 20:11
Válasz erre
lucky 253422 2009. december 28. 20:01
Válasz erre
Szia!
amilyen őrült vagy még megteszed...:)
harold 253421 2009. december 28. 19:18
Válasz erre
article-1081583-024A16A5000005DC-480_468x219_popup
article-1081583-024A16A5000005DC-480_468x219_popup
article-1081583-024A169C000005DC-80_468x284_popup
article-1081583-024A169C000005DC-80_468x284_popup

Itt meg a traktor győzött!
bigboy 253420 2009. december 28. 18:42
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Üdv!

Jó kis dioráma téma! Ezt csinálja meg valaki!

Üdv: Blackthunder
bigboy 253419 2009. december 28. 18:42
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Üdv!

Jó kis dioráma téma! Ezt csinálja meg valaki!

Üdv: Blackthunder
Sennás 253418 2009. december 28. 18:13
Válasz erre
Szia Figaro!Jó kép!Lehet ez volt elég "gyors" amit még MISS TOP GUN ki tudott löni.Kérdeznek ha lehet.A HUD ott fent jó szögben áll?Vagy beszállásnál ki-be lehet hajtani?Vagy ahol Miss TG ül onnét pont jó csak ebből a szögből látom én "érdekesnek"?Talán valaki tud segiteni KÖSZI!
A-3 253415 2009. december 28. 16:43
Válasz erre
Figaro 253414 2009. december 28. 16:35
Válasz erre
Trófea
Trófea

Mit vétett szegény dózer?
lucky 253413 2009. december 28. 11:34
Válasz erre
Angolul traffic jam.:)
semmi 18-as karika.:)
Ronin 253412 2009. december 28. 11:24
Válasz erre
Azért én még hiányolok róla legalább egy Stukát, és a fair play nevében egy Sturmovikot is.:)
balaton 253411 2009. december 28. 11:19
Válasz erre
Az alkotó szerintem poénnak szánta ezt a diorámát.
Ronin 253410 2009. december 28. 11:13
Válasz erre
Kursk
Kursk

Vagy itt egy másik, mondhatni ,,A TANK CSATA".
Ronin 253409 2009. december 28. 11:07
Válasz erre
Panaroma-of-Battle-of-Kursk-2
Panaroma-of-Battle-of-Kursk-2

Talán valami hasonló volt a művész elképzelése...
sanyi 253408 2009. december 28. 11:03
Válasz erre
Már csak az Ezeréves Sólyom hiányzik a képről:) Bár, lehet hogy csak jobban szét kellene nézni:)
Ronin 253407 2009. december 28. 10:42
Válasz erre
Talán a Kurszki csata akar lenni. De mit csinál az a féllánctalpas a vontatott Pak-al, meg az oldalkocsis BMW a harc sűrűjében? Ja tudom! Félnek...:)
Tibcsi 253406 2009. december 28. 10:37
Válasz erre
Dugójelenet? Ezt kifejtenéd bővebben? :-)))
balaton 253405 2009. december 28. 10:17
Válasz erre
Budapest...metróépítés miatt néhány csomópont lezárva, több harckocsi-menetoszlop összetorlódott :DDD
lucky 253404 2009. december 28. 08:31
Válasz erre
Zsákmány T-34, erősítésként átdobva, a sietség miatt még nincs átfestve...
Freddy 253403 2009. december 27. 21:38
Válasz erre
Ha már, akkor talán a 45-ös lengyelországi harcokban harcolhatott együtt Elefánt és Királytigris T-34-esek ellen.
Sziluboy 253402 2009. december 27. 21:35
Válasz erre
Páncéloscsata tejködben. A ködöt még ebben a méretarányban nem sikerült kiviteleznie a kollégának.
Mty 253401 2009. december 27. 21:29
Válasz erre
Freddy 253400 2009. december 27. 21:20
Válasz erre
Hát, ha már arról is T-34-esek jönnek, akkor jól bekerítette őket a Vörös Hadsereg:)
lucky 253399 2009. december 27. 21:17
Válasz erre
Sztem dugójelenet valahol az Ardennek felé...:)
Mty 253398 2009. december 27. 21:12
Válasz erre
Ez egy csatajelenet,vagy egy panzertemető?
balaton 253397 2009. december 27. 21:08
Válasz erre
Így néz ki egy nem túlzsúfolt dioráma: www.modelforum.cz/download/file.php
Ha nem működne a link: http://www.modelforum.cz/download/file.php?id=368647&sid=91d83b152b914d69bcb879063a986f37&mode=view

:DDD
Gyurma 253396 2009. december 27. 15:55
Válasz erre
sanyi 253395 2009. december 27. 13:14
Válasz erre
Ez olyan mint a Dragon 144-es 1+1 sorozata:) Egy dobozból 2 gépet:)
kinggi 253394 2009. december 27. 12:05
Válasz erre
hát ez szó szerint abból van építve :D De kreatív a srác :)

kinggi
Tibcsi 253393 2009. december 27. 11:58
Válasz erre
Sziasztok,

Nem tudtam, hová tegyem, hát ide teszem. :)

Monogram F-117 1/48-ban, dobozból építve:

www.network54.com/Forum/47751/message/1261382627/Monogram+F-117+Stealth+Fighter-+out+of+the+box+build...
lucky 253392 2009. december 27. 09:00
Válasz erre
Egyetértek, csak nem tudtam ilyen szépen kifejteni.
Kamovos 253391 2009. december 26. 21:01
Válasz erre
Nálunk az össze Kamov és Mi-2 balesetnél L zárták a tűzcsapokat vagy lekapcsolták a szivattyúkat!

A tűzoltó renszer autómatikussan indul!

A Mi-2 tüzeknél ritkán maradt érték!
De a reduktor fogaskerekei mindig megmaradtak.

Üdv: kamovos
mig23papa 253390 2009. december 26. 20:19
Válasz erre
juge75

" Becsapódás után ha még nem tette, elzárja az üza csapot, és bekapcsolja a tűzoltást. "

ilyen esetre én nem emlékszem
sulyid 253389 2009. december 26. 18:56
Válasz erre
Kamovos 253388 2009. december 26. 18:00
Válasz erre
Lehet cáfolni!
Bírom a kritikát!

Üdv: kamovos
Kamovos 253387 2009. december 26. 17:43
Válasz erre
Szia SIG!

Te jó irányból közelítesz!

Az Amerikaik valóban a Koreai háború tapasztalatai alapján fejlesztették ki a Cobrát!

Ennek vetélytársa a Cheyen majd az YAH 63, 64 majd az AH-64!
Volt neki 3 különböző kifejezetten tengerészeti prototípusa is de ezek ott nem váltak be mert nem bírták a tengeri klímát!

A két típus között mai napig folyik a vetélkedés!

De ugye ők elhagyták a deszant teret!

Mivel eleve a 2 típus kifejezetten kísérő, támadó helikopternek készült!
A fejlesztések során modifeikációk készültek, ezek más, újabb feladatokra tették képessé a típusokat!

A V-24 pedig a Mi-8-on már bevált reduktorok, hajtóművek és fedélzeti eszközök, rendszerek beépítésével készült!
Ahogy nálunk az EMO-sok mondanák, a mi-8 eszközei köré építettek egy új sárkányt!
Pontosan a MI-8 alapja miatt volt a személyzet is 3 fő!

Ennek a helikopternek a tovább fejlesztése során módosított sárkánnyal és hajtóművekkel érte el a mostani sárkány szerkezetét!
No persze az Afganisztáni beavatkozásuk is módosításokat eredményezett!

Viszont a MI-24 soha nem volt csak harckocsi vadász helikopternek tervezve!

A MI-24 egy támadó, támogató, szállító helikopter!
Melynek feladata a páncélosok, a páncélozott gyalogság légi fedezése, esetenként az arcvonal mögé történő behatolás, és deszantos erők födi deszantolása
Ennél az esetnél jól jön a Mi-8, Mi-17-es védelme a gépágyú és az oldal géppuskák támogatásával!
Kis létszámban de ő maga is képes kell, hogy legyen a helyszínre juttatni deszantosokat!
Nem feltétlenül hadseregek deszantolására van szükség mindig minden feladnál!
De akkora tűzerővel amivel a MI-24 rendelkezik biztosan megtudja védeni a feladat végrehajtókat 1-1 szakasszal szemben.

Tehát megállapítjuk mindegyik helikopter, más, más feladat körre van tervezve, ezért össze hasonlításuk nem lehetséges!

Üdv: kamovos
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.