<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
MAZ HL 20 05 | Adatlap | 253511 | 2010. január 6. 07:47 | ||
Han | Adatlap | 253509 | 2010. január 5. 05:37 | ||
Igen, a miez330 szerintem is T-26 volt jobb korában. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 253508 | 2010. január 5. 05:29 | ||
vlevi | Adatlap | 253507 | 2010. január 4. 21:33 | ||
SIG | Adatlap | 253506 | 2010. január 4. 21:13 | ||
Vermate | Adatlap | 253505 | 2010. január 4. 21:11 | ||
Gyurma képén pedig Pz IV van, de az szerintem nektek is ment. Nem derült ki egyértelműen a hozzászólásokból | |||||
SIG | Adatlap | 253504 | 2010. január 4. 21:11 | ||
Akkor folytatnám a sort... | |||||
Vermate | Adatlap | 253503 | 2010. január 4. 21:10 | ||
Sziasztok! Segítek a megfejtésben: A miez330 című képen szerintem szovjet T-26 harckocsi található. Javítsatok ki, ha tévedek! Máté | |||||
p-51 | Adatlap | 253502 | 2010. január 4. 21:04 | ||
Nem tudom, mert a netről szedtem a képet, és már átneveztem. Én még sajna nem voltam Edwards közelében, bár engem Nellis jobban izgat. | |||||
Gyurma | Adatlap | 253501 | 2010. január 4. 20:44 | ||
igazad van :D | |||||
Rocker | Adatlap | 253500 | 2010. január 4. 20:38 | ||
Ez nem ér!:-) | |||||
zsury | Adatlap | 253499 | 2010. január 4. 20:38 | ||
Gyurma | Adatlap | 253498 | 2010. január 4. 20:29 | ||
Gyurma | Adatlap | 253497 | 2010. január 4. 20:25 | ||
juge75 | Adatlap | 253496 | 2010. január 4. 20:07 | ||
Ez úgy néz ki tankban, mint a T-1000-es a Terminátor 2-ben, amikor belelövik a gránátot. | |||||
lucky | Adatlap | 253495 | 2010. január 4. 20:03 | ||
lucky | Adatlap | 253494 | 2010. január 4. 20:00 | ||
Rocker | Adatlap | 253493 | 2010. január 4. 19:46 | ||
Amúgy mi ez? | |||||
Rocker | Adatlap | 253492 | 2010. január 4. 19:45 | ||
Ez összejött...Nem baj. Keresek ennél is jobbat:-) Bár én sajnálom őket. | |||||
gábor76 | Adatlap | 253491 | 2010. január 4. 19:39 | ||
Rocker | Adatlap | 253490 | 2010. január 4. 19:07 | ||
Csobi21 | Adatlap | 253489 | 2010. január 4. 18:46 | ||
A decemberi aranysasban részletesen le van írva minden! A neten is eltudjátok olvasni! | |||||
borisz | Adatlap | 253487 | 2010. január 4. 16:20 | ||
Én gyakorló repülésről tudok. | |||||
Lompi | Adatlap | 253486 | 2010. január 4. 16:10 | ||
Lompi | Adatlap | 253485 | 2010. január 4. 16:08 | ||
Sanyi! Vmit félre értettél! Egy sport repülő modellel csinálták azt a film trüllöt! Az igazi gépet felvették repülés közben aztán bevágták a modellt ahogy letörik a jobb szárnya és ahogy leszáll(ítják). A bukta az volt, hogy az igazi és a modell gép között némi eltérés volt a festésben, meg az orr állásban. Az F15-ös az nem volt kacsa. az Izraeli légierő egyik gépe volt légiharc után, és valóban leszállt. A szakértők szerint azért tudta megcsinálni, mert a 2 hajtómű elég sebbességet tudott adni a gépnek. Ugyan ezt a sport gép nem tudná megcsinálni. Lompi | |||||
fodi | Adatlap | 253484 | 2010. január 4. 02:26 | ||
www.viralmarketing.de/2008/12/23/the-best-air-race-pilot-ever-facts-about-a-viral-fake/ Itt van hozzá a link. | |||||
fodi | Adatlap | 253483 | 2010. január 4. 02:23 | ||
Ez egy internetes gerillakampány - nem kell mindent elhinni, amit a youtube-on látsz. :) | |||||
llz | Adatlap | 253481 | 2010. január 3. 22:50 | ||
Szia p-51! Ez a 2005-ös nyílt nap? Én a 2009-esen voltam, ott nem volt F-117-es, de volt cserébe B-1-es. :) | |||||
p-51 | Adatlap | 253480 | 2010. január 3. 20:10 | ||
p-51 | Adatlap | 253479 | 2010. január 3. 20:08 | ||
Kékfény | Adatlap | 253478 | 2010. január 3. 20:01 | ||
Szia Sanya! Épp most van az a műsor a Discovery-n! Szó van még egy egy szárnyas műrepülű leszállásáról is ott be is bizonyították, hogy csak egy modell repülő volt! Üdv: Kékfény. | |||||
borisz | Adatlap | 253477 | 2010. január 3. 18:30 | ||
lucky | Adatlap | 253476 | 2010. január 3. 13:47 | ||
harold | Adatlap | 253475 | 2010. január 3. 13:45 | ||
sanyi | Adatlap | 253474 | 2010. január 3. 13:12 | ||
Hahó! Valamelyik nap az egyik kábel csatornán nagy bőszen megállapították hogy az emlékezetes egyszárnyú F-15 leszállás mese. Ennek a videónak kapcsán elemezték ki azt is. Szerintük ez a video is csak trükk, és egy modell szerepel benne - kár hogy a tévében nem mutatták amint kinyílik a kabintető... Na mindegy hülyíteni kell a népet:) http://videa.hu/videok/sport/ezt-meg-kell-nezni-ejtoernyo-katasztrofa-mazli-xLwIGqkqnrlsgoU2 Bocsi, de nem tudom hogy kell a linket beilleszteni:) Üdv Sanyi | |||||
kovásc_bt | Adatlap | 253473 | 2010. január 3. 12:34 | ||
www.darkroastedblend.com/2007/05/ekranoplans-showcase.html Egy pár szörny | |||||
llz | Adatlap | 253454 | 2010. január 2. 11:27 | ||
Sennás | Adatlap | 253453 | 2009. december 31. 19:04 | ||
Kösz Kösz Kösz BÚÉK! | |||||
Daala | Adatlap | 253452 | 2009. december 31. 18:52 | ||
BUÉK MIndenkinek! Sennás! A Hornetnél a különbségek a gyártási számok szerint alakulnak, ami a gépek hátsó részén a vízszintes vezérsíkok alá van felfestve (legalábbis az amerikai gépeken). Tehát: F/A-18A/B - BuNo 161353-tól 163175-ig: 3db analóg folyadékkristályos kijelző a műszerfalakon, középen egy nagyobb. F/A-18C/D 'korai' - BuNo 163427-tól 163782-ig: ugyanaz, mint az előbb, de már digitális képernyők. F/A-18C/D 'késői' - BuNo 163985-tól 165532-ig (165532 volt az utolsó legyártott F/A-18D. 165526 az utolsó F/A-18C.): digitális kijelzők a legnagyobb középső képernyő befelé megdöntve. SJU-5/6 katapultülés - minden F/A-18A/B SJU-5/6 ülés - F/A-18C/D BuNo 163427-tól 164068-ig SJU-17 NACES ülés - F/A-18C/D BuNo 164196-tól 165532-ig Kettős AN/ALE-47 infracsapda/dipolszóró berendezés (a szívócsatornák alsó mellső részén)) - BuNo 165171-tól 165532-ig AN/APX-111 IFF (5 "madárszeletelő" késantenna az orr részen): -BuNo 165222-tól 165532-ig -BuNo 162394-tól 163175-ig (F/A-18A+ változatra átalakítva és átnevezve) -BuNo 163985-tól 165221-ig (F/A-18C/D IFF upgrade GPS antenna a gerinc tetején - BuNo 164945-tól 165532-ig Lapos antenna a gép alsó részén - F/A-18D BuNo 164279-tól 165532-ig Antenna a jobb oldali orrfutóakna ajtón- BuNo 163434-tól 164272-ig ATARS felderítő rendszer az orr részre felszerelhető kivitelben - F/A-18D BuNo 164649 és afölötti gyári számokkal (a gépek bekábelezve a berendezéshez, de nem minden század használja) 3-3 db merevítő lemezerősítés a függőleges vezérsíkok belső részén (valószínűkeg átmenő csavarokkal, mert a külső részén is látszanak az erősítések négyzet alakú kidomborodó lemezek formájában - BuNo 161353-tól 163699-ig. Nagyjából ennyi! üdv: Daala ___ | |||||
Sennás | Adatlap | 253451 | 2009. december 31. 15:49 | ||
Szia Russell!F18-ba mennyire vagy othol?Szeretnék épiteni 1 szép D változatot.És a Academy 72 gépe megtetszett.Ott találkoztam elöször ezzel a "felirattal" hogy Block 36-45-52 ezekszerint a 18-soknak is van ilyen számozása?Csak nem olyan látványos a külömbség mint az F16nál.Kívülről nemigen lehet felismerni.Talán tudsz segíteni.Köszi. | |||||
juge75 | Adatlap | 253450 | 2009. december 31. 15:12 | ||
Buék mindenkinek, neked is Daala! | |||||
Daala | Adatlap | 253449 | 2009. december 31. 14:44 | ||
Természetesen az MSIP-n átesett (madárszeletelős) Block 50/52-esek is tudják már használni a Litening és Sniper konténereket. | |||||
Daala | Adatlap | 253448 | 2009. december 31. 14:42 | ||
A LANTIRN-rendszer ugyebár két konténerből áll. Bal oldalon az AAQ-13 navigációs, jobb oldalon pedig az AAQ-14 célmegjelölő konténer.Legtöbbször csak a célmegjelölőt használják/használták. Én sohasem láttam LANTIRN-t Block 40/42-n kívűl más blockokon. Meg is kezdték az AAQ-14-esek lecserélését már a 40/42-esek arzenáljából is Liteningre, újabban Sniperre. A többiek (30/32) úgy tudom, csak Litening vagy Sniper konténert használnak, de az AAQ-13 konténert már kihagyták ezek alkalmazása esetén. | |||||
lancer | Adatlap | 253447 | 2009. december 31. 13:33 | ||
Szia Russell! Ugye a LANTIRN kezelést csak a HUD-ra értetted? Mert a Nemzeti Gárda Block 30-as gépei is képesek használni a LANTIRN konténert. | |||||
Freddy | Adatlap | 253446 | 2009. december 31. 12:50 | ||
Nem meglepő, az iszlám tiltja a kábítószerhasználtot. Oszamáékat nem emiatt nem szeretik. | |||||
Russell | Adatlap | 253445 | 2009. december 31. 12:40 | ||
Egy nagyon picit kiegészítve: csak a Block 40/42-n van ez a holografikus kijelző (WAR HUD). Az összes többi Block, még a nagyobb számozásúak sem tudják kezelni a LANTIRN-t. Szóval ha ilyen HUD-dal ellátott Vipert lát az ember, az biztos, hogy Block 40/42. Üdv: Russell | |||||
Sennás | Adatlap | 253444 | 2009. december 31. 10:09 | ||
Köszönöm Figaró! | |||||
Csobi21 | Adatlap | 253443 | 2009. december 31. 09:53 | ||
Hali! Egy pár hónapja láttam a National Geographic-on, hogy az ópiumültetvényeket-bármilyen meglepő-az Oszam Bin Laden vezette tálibok kezdték írtani, az általuk ellenőrzött területeken egyáltalán nem volt már ópium! Akkor most hogy is van ez? | |||||
Figaro | Adatlap | 253442 | 2009. december 31. 09:48 | ||
LANTIRN (Low Altitude Navigation Targeting Infrared for Night) kismagasságú infravörös navigációs és célzórendszer FLIR (Forward looking infrared) infravörös kereső-célzó rendszer A WAR HUD képes a fent említett két eszköz adatainak megjelenítésére, míg az alap HUD ezt nem tudja. | |||||
Jakesz | Adatlap | 253441 | 2009. december 31. 09:45 | ||
Ez durva volt.Ha nem harcolnának ott a a szövetséges erők,akkor biztosan rengeteg ópium,kábszer jutna el a világ több országába,és ide Magyarországra is.Talán ezekkel a harcokkal annyit el lehet érni,hogy a tálibok ritkulnak,a kábítószer mennyisége,amit eladnak a külföldi dílereknek az meg jelentősen csökken,s ezzel kevesebb ember életét tudják megnyomorítani. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szerintetek itt mi történt ?