<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 253681 | 2010. január 26. 12:22 | ||
p-51 | Adatlap | 253680 | 2010. január 26. 09:08 | ||
Ez szép, a dr. strangelove című film jut eszembe róla, a hidegháború legszebb pillanataival. | |||||
Kamovos | Adatlap | 253679 | 2010. január 25. 22:01 | ||
Kamovos | Adatlap | 253678 | 2010. január 25. 18:57 | ||
Szia P-51. Szerintem, a következő beszélgetés zajlot le a pilóta és a torony között! Torony: gyere Pilóta: Da Torony: gyere, gyere Pilóta Da, da Torony: gyere, gyere, gyere Pilóta: Da-da-da Totrony: gyere, gyere, gere igyálvalamit Pilóta: votka da? :D Bocs Üdv: kamovos | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 253677 | 2010. január 25. 18:43 | ||
Kezdo photoshop rajongokent en is sok hasonlo kepet csinaltam. Ezen a kepen jol latszik, hogy a gep torzsenek az arnyeka sokkal elesebb azon a reszen ahol a bal fofuto lenne, illetve a jobb szarnyto arnyeka is furcsan nez ki. A bal futoakna helyen is egy folt lathato. Szerintem tuti atrajzolt kep. | |||||
p-51 | Adatlap | 253676 | 2010. január 25. 17:29 | ||
Igen, komolyra fordítva tényleg jobban kellene porolnia. | |||||
notarius | Adatlap | 253675 | 2010. január 25. 17:24 | ||
Szerintem meg leszállási helyzet, retusált kerekekkel. Ezért nem porzik. | |||||
p-51 | Adatlap | 253674 | 2010. január 25. 17:11 | ||
Emberek, szerintem nincs ebben az antonovban semmi trükkös, nem photoshop, nem mutatvány, simán csak hasraszáll, mert ő a nyolcadik pilóta az évi 16-ból, aki elfelejti kiengedni a futót. Nem ez a fotó az érdekes, hanem az a hangfelvétel, ami a toronyban készült egyidejűleg. de csak szerintem. :) p-51 | |||||
notarius | Adatlap | 253673 | 2010. január 25. 16:48 | ||
Biztos jól tudod. :) | |||||
sulyid | Adatlap | 253672 | 2010. január 25. 16:10 | ||
Fonák Tamás | Adatlap | 253671 | 2010. január 25. 15:46 | ||
Kalóz | Adatlap | 253670 | 2010. január 25. 15:25 | ||
itthon, de nem a mínuszok fogságában, úgy 20-30 körül. | |||||
notarius | Adatlap | 253669 | 2010. január 25. 15:21 | ||
Ott is. Gondolom mentél már autóval is porhón. Kevereg elég rendesen. | |||||
elmo | Adatlap | 253668 | 2010. január 25. 14:59 | ||
Nem latjatok, epp elpattan! Eszkimo ovodasok vezetik (a jegesmedve csoport jele tisztan latszik a gep oldalan)! Az ovodai "kisparna-hatast" gyakoroljak. | |||||
Kalóz | Adatlap | 253667 | 2010. január 25. 14:47 | ||
Letaposott futópályán? | |||||
notarius | Adatlap | 253666 | 2010. január 25. 14:42 | ||
Ennél nagyobb hófelhő lenne mögötte szerintem. | |||||
Kalóz | Adatlap | 253665 | 2010. január 25. 14:37 | ||
Kamovos cimbi! Ezeket a gépeket Antonovék hasonló produkciókra tervezték meg :): Kalóz | |||||
MoMi | Adatlap | 253664 | 2010. január 25. 14:36 | ||
Sziasztok! Jó Photoshop munka! momi | |||||
Lompi | Adatlap | 253662 | 2010. január 25. 09:06 | ||
RonnieFrown | Adatlap | 253661 | 2010. január 25. 07:41 | ||
Han | Adatlap | 253660 | 2010. január 25. 06:42 | ||
Nemnem, tévedés, az új teljesen láthatatlannátevő lopakodó módot tesztelik, egyenlőre csak a futóművön! Mit nekik amerikai lopakodó... | |||||
Sulaco | Adatlap | 253659 | 2010. január 24. 23:30 | ||
A fotóst ne felejtsük el:) | |||||
Ronin | Adatlap | 253658 | 2010. január 24. 22:57 | ||
Á, az első képek az új orosz antigravitációs futóműről!:) | |||||
mig23papa | Adatlap | 253657 | 2010. január 24. 22:44 | ||
sulyid | Adatlap | 253655 | 2010. január 24. 21:42 | ||
Ez orosz gép a felségjel szerint. | |||||
Kamovos | Adatlap | 253654 | 2010. január 24. 21:32 | ||
Lompi | Adatlap | 253653 | 2010. január 24. 20:42 | ||
Bocs Jimbobá! A kapkodásban melléütöttem, elírtam a neved! Szégyenlem magam!:o( Lompi | |||||
Lompi | Adatlap | 253652 | 2010. január 24. 20:40 | ||
Jombobá! Bocs a kihagytam a 2 a lompi után az emil címben. Írj aztán összebeszélünk.:o) Üdv, Lompi | |||||
Jimbobá | Adatlap | 253651 | 2010. január 24. 19:46 | ||
Szia Lompi! Mi a mailcímed? Írtam neked és fontos lenne a válasz, képek ügyében. Vagy jelentkezz! Nagyon szépen köszönöm! Üdv! | |||||
Lompi | Adatlap | 253650 | 2010. január 24. 10:29 | ||
Bubu | Adatlap | 253643 | 2010. január 23. 14:37 | ||
KapusiZoli | Adatlap | 253642 | 2010. január 18. 23:08 | ||
Sziasztok! Én láttam élőben a Zil 157est működés közben. 1998ban, vagy 99-ben ruzsán volt az önkéntes tűzoltók ifjúsági ob-ja.oda hozták ki az algyői tűzoltók, ültem is a vezetőfülkében. Mig 15ös hajtómű volt benne, és a zil motorja is még az edetei benzines volt.A tűzoltók elmondása szerint képes volt 10 perc alatt 400 liter keroznit lenyelni,de az igazi a hangja volt az ember a saját szavát sem hallotta a közelében. Üdv: Zoli | |||||
Kamovos | Adatlap | 253641 | 2010. január 18. 18:22 | ||
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat a Tűzotó tankal kapcsolatban! Na most vagyok rendesen megkeveredve a témában! Figaro Zsana képén Zil-157 1db Mig-15-ös hajtóművel. Migi we2557 (60) képén T-34-es 2db hajtó művel. Figaro big wind 1 big wind 2 képén Szintén T-34-es 2db hajtó művel. A T-34 Mig-15-ős hajtóműről nincsen kép. A T55-ről sem láttam képet. Azt hiszem egyenlőre nem állok neki ennek a tanknak! Üdv:kamovos | |||||
kinggi | Adatlap | 253640 | 2010. január 18. 18:21 | ||
Jakesz | Adatlap | 253639 | 2010. január 18. 18:19 | ||
És még azt mondják,hogy a tankok minden tereppel megbírkóznak. | |||||
kinggi | Adatlap | 253638 | 2010. január 18. 18:18 | ||
Igazad van! :D:D | |||||
szezsolt | Adatlap | 253637 | 2010. január 18. 18:13 | ||
Ez nekik nagyon megy... :) | |||||
kinggi | Adatlap | 253636 | 2010. január 18. 18:07 | ||
Kamovos | Adatlap | 253635 | 2010. január 18. 17:59 | ||
atis76 | Adatlap | 253634 | 2010. január 18. 16:19 | ||
sanyi | Adatlap | 253633 | 2010. január 18. 14:28 | ||
Pusztaszőlősön is járt egy lánctalpas tűzoltó 2000-ben, de sajnos nem emlékszek rá tisztán. | |||||
juge75 | Adatlap | 253632 | 2010. január 18. 14:07 | ||
A T-34-es alvázat Szolnokról, a Tiszaligeti parkból vitték el a MOL szakemberei. Ez az Iraki öböl háború idején történt. Erről készült egy könyv is, a címe: Lánctalpas kútölők. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 253631 | 2010. január 18. 12:56 | ||
Azt hittem rosszul emlekszem, hogy T-55-os alvazat lattam a 98as nagylengyeli ramazuri eseteben, de ez volt az. A T-55os oltogep, nem a regi T-34 alapu. Ott nalunk is secperc alatt rendbetette a dolgokat. | |||||
sulyid | Adatlap | 253630 | 2010. január 18. 12:47 | ||
Tudnátok képeket feltenni az afganisztánban állomásozó magyar katonák fegyvereiről,ruhájukról,felszerelésükről? | |||||
Maz | Adatlap | 253629 | 2010. január 18. 11:25 | ||
>Jelenlegi sorsáról nem tudok semmit. Utolsó előtti tartózkodási helye: Bólyai Az utolsó gondolom Petőfi laktanya. | |||||
páncélos | Adatlap | 253628 | 2010. január 18. 11:19 | ||
Kamovos! Én úgy tudom, de ez nem 100%, hogy: Zsanai gázkitörésnél egy ZIL-157-es alvázon lévő MiG-15 hajtóművel próbálták elfújni a lángot (SZU, vagy magyar jármű volt, nem tudom). Majd odavittek egy (SZU) 2Sz3M Akáciát, ami lelőtte a csapot, ezt követően 2db (szintén szovjet) ZiL-131 alvázra szerelt, nem tudom milyen MiG hajtóművel eloltották. Utána egy ilyen ZiL-131-es megmaradt valahol az országban, vagy talán meg is van még, nem tudom. Az öbölháború és a kuvaiti olajmezők eloltása érdekében kértek segítséget. Erre hazánkban a zsanai esetből lemodellezve megalkottak egy nagyobb és erősebb gépezetet T-34-85 alvázra 2db MiG-21 hajtóművel. Ezt hozzáértő szakember jobban el tudná mesélni, de a lényeg, hogy a hajtómű tolóereje és körben rávezettet víz egyszerre fújta, és oltotta a lángoló kutakat. Olyan sikeres lett, hogy idehaza továbbfejlesztették és a két hajtóművet egy VT-55A alvázra szerelték. Ha jól tudom a szerkezet valahol megtalálható. A korábbi T-34-es alváz magánkézbe került, majd különböző 56-os filmekben vontatóként szerepelt. Jelenlegi sorsáról nem tudok semmit. | |||||
Rocker | Adatlap | 253627 | 2010. január 17. 10:19 | ||
En meg azt hittem valami furo. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 253626 | 2010. január 17. 10:15 | ||
Sajnos nem ertekelik az akkori kuvaiti erofesziteseinket elegge nyugaton. Ezt a jarmuvet vetettek be a nagylengyeli gazkitoreskor is 98ban. | |||||
lucky | Adatlap | 253625 | 2010. január 17. 09:04 | ||
Benne van a cikkben...:) | |||||
Maz | Adatlap | 253624 | 2010. január 16. 22:00 | ||
Mocsárjáró. ZiL-2906 Az űrből visszatérő űrhajósok kimentésére tervezték a ZiL-4906 "Kék madár" kétéltűvel egyetemben. Ez a kötöttebb talajon szállította, és szükség esetén lerakta. "Elterjedni" csak a ZiL-4906-nak sikerült, ezt a MIR űrállomás utolsó személyzetének földet érésekor sokat mutatták a híradásokban. A két spirál egymással szemben forog, az egyiken bal, a másikon jobb emelkedésű menettel. Kanyarodás a harckocsikhoz hasonlóan a két oldal sebességének változtatásával történik. Azonos forgásirány is kapcsolható, ilyenkor oldalazó mozgást végez. Úszóképes, és ráadásul a tőzeges lápos talajon/talajban is képes a haladásra (ahol az egyéb kétéltű járművek megfeneklenének.) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Végre látni egy kis fejlődést!
fotó: www.honvedelem.hu