<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kalóz | Adatlap | 254167 | 2010. március 25. 16:01 | ||
1944 D-nap, nem? Előzmény: (254165) atis76 2010. március 25. 15:03 | |||||
atis76 | Adatlap | 254165 | 2010. március 25. 15:03 | ||
Sennás | Adatlap | 254164 | 2010. március 23. 18:20 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 254163 | 2010. március 22. 15:17 | ||
Jakesz | Adatlap | 254162 | 2010. március 20. 10:34 | ||
Ki aknát vet,az repeszt arat! Méghozzá szerte szét. | |||||
Bubu | Adatlap | 254161 | 2010. március 20. 07:21 | ||
Őszi lombfújás!:) | |||||
wittman44 | Adatlap | 254160 | 2010. március 19. 23:17 | ||
Ha aknát vet akkor mit arat? | |||||
Freddy | Adatlap | 254159 | 2010. március 19. 22:48 | ||
Charger | Adatlap | 254158 | 2010. március 19. 22:44 | ||
Porszívózik:),csak hangos a porszívó..:):) | |||||
Wrecker | Adatlap | 254157 | 2010. március 19. 22:42 | ||
sjoca69 | Adatlap | 254156 | 2010. március 19. 00:43 | ||
sjoca69 | Adatlap | 254155 | 2010. március 19. 00:26 | ||
Már keresgettem én is, de nem találtam róla semmit, pedig azok a makettek valami brutálisan néztek ki. Azóta sem láttam egy kiállításon sem. | |||||
uzsee | Adatlap | 254154 | 2010. március 18. 13:20 | ||
sjoca69! Nincs valami oldal ahol vannak erről képek? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 254153 | 2010. március 18. 07:16 | ||
Nem is a világító műszerfaltól esett le az állam. :))) | |||||
sjoca69 | Adatlap | 254152 | 2010. március 18. 01:12 | ||
A világító műszerfal nem nagy truváj! Optikai szállal ennél sokkal durvább dolgokat is el lehet készíteni. Van egy magyar fickó, aki MIG-eket készít fémből, teljesen úgy építi fel, ahogy az eredetit törzskeretenként, szegecseli, valami zseniális. Úgy 10 éve ki volt állítva a Közlekedési múzeumban egy általa készített MIG-23 és egy SZU-22. Na attól le esett az állam. Nagyon durva volt. A méretarány olyan 1:10-es lehetett. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 254151 | 2010. március 18. 00:03 | ||
Parajd es Szovata kornyeke nekem is az egyik kedvencem Erdelyben. Lattam mar az orhazas dioramad, nagyon jo. udv. | |||||
balaton | Adatlap | 254150 | 2010. március 17. 22:04 | ||
Á, 1/144-ben különbet csinálok 5 feles után, bekötött szemmel :DDD Tényleg nem rossz. | |||||
wittman44 | Adatlap | 254149 | 2010. március 17. 21:35 | ||
Szia Tyim! Nem az én fotoim de sokat filmezgetek odahaza székelyben, és igy elég sokmindenre felfigyelek amik kedvesek nekem, sok szép hely van ott arra nem lehet nem emlékezni onnan jött az ötletem, hogy megcsináljam a régi 30-as Őrházat is. Üdv Wittman | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 254148 | 2010. március 17. 20:22 | ||
Hello wittman! Remek! Szemely szerint odavagyok az "akkor es most" fotokert. Az osszehasonlito fotokat Te csinaltad? udv. | |||||
HUJBI | Adatlap | 254147 | 2010. március 17. 18:51 | ||
a working place kb. nálam is ekkora. :) | |||||
wittman44 | Adatlap | 254146 | 2010. március 17. 18:42 | ||
Sziasztok kollégák! Találtam két érdekes fotot, megosztanám veletek. Az érdekessége, hogy a kép alatt nem áll csak annyi, hogy magyar honvédek Erdélyben 1940-ben. Én rájöttem, hogy a képek Parajdon készültek, (Szováta mellett) Mellékelem a bizonyitó képeket is. | |||||
Grande | Adatlap | 254145 | 2010. március 17. 11:48 | ||
Itt találtok jópár képet az építésröl (kb. 5000 alkatrész, 2000 munkaóra), illetve a makettröl. Természetesen érdemes a többi "örült" makettjét is megnézni az oldalon. www.umm-usa.com/mygallery/galleryf15c.html www.umm-usa.com/mygallery/galleryf15cinprog.html | |||||
uzsee | Adatlap | 254144 | 2010. március 17. 11:16 | ||
Én az elején fogtam padlót mikor azt hittem, hogy első lépésben egy igazi gép bemutatásával kezdi és aztán kiderült, hogy az maga a makett volt :)) Holnap megmutatom munkatársamnak is. | |||||
MDSca | Adatlap | 254143 | 2010. március 17. 11:08 | ||
Úristen. A világító műszeregységeknél a székről majd' leestem :O | |||||
Pikkász | Adatlap | 254141 | 2010. március 17. 09:51 | ||
Sziasztok! Én is megnéztem a videót,és az első gondolatom az volt hogy azonnal vissza adom az Ipart! :))) Mire csak egy hasonlót összehoznék,valószínűleg a következő történne:Sok új barátom lenne,akik mind fehér köpenyt hordanak,mindig megértenének,lenne egy tágas szobám gumival kipárnázva,a gondjaimat csak a legszűkebb baráti körben Pikkász -al beszélném meg,ha telefonon keresnének akkor a nagykállói viccosztályon a biciklis szoba lakóját kellene kérni... :))) Pikkász | |||||
HUJBI | Adatlap | 254140 | 2010. március 17. 09:50 | ||
na ilyenekből lesznek a baltás gyilkosok, mire végeznek. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 254139 | 2010. március 17. 07:50 | ||
Sziasztok, Nem tudtam, hová tegyem ezt a videót, mert ugyan nem kép, de érdekes. Én is terveztem egy F-15C építését, de a videót látva meg kellett állapítanom, hogy van még mit fejlődnöm. :)) Aki pedig a videón látható Eagle-t elkövette, az meg egyszerűen nemnormális (persze a szó jó értelmében). Nekem mindenesetre leesett az állam. www.youtube.com/watch Tibcsi | |||||
HUJBI | Adatlap | 254138 | 2010. március 14. 22:29 | ||
HUJBI | Adatlap | 254137 | 2010. március 14. 22:28 | ||
HUJBI | Adatlap | 254135 | 2010. március 14. 17:37 | ||
Libanonban homokszínű festéssel vannak. ez pedig nem tudom milyen: | |||||
Wrecker | Adatlap | 254134 | 2010. március 14. 16:53 | ||
HUJBI | Adatlap | 254133 | 2010. március 14. 15:21 | ||
köszi, közben rájöttem, Slo-ként volt elmentve és gyorsan bepötyögtem a szlovákot. | |||||
Miller | Adatlap | 254132 | 2010. március 14. 14:16 | ||
Engedd meg hogy kijavítsalak! Az első kocsi az nem szlovák, hanem szlovén. Üdv Miller | |||||
HUJBI | Adatlap | 254131 | 2010. március 14. 12:00 | ||
szlovák és román katonai rendész. | |||||
HUJBI | Adatlap | 254130 | 2010. március 14. 11:58 | ||
HUJBI | Adatlap | 254129 | 2010. március 13. 19:24 | ||
aha, vettek 60 darabot + 2 darab agyonpáncélozottat. /IDF topicban ott az én kis spanyol változatom./ a kollégák a US Task Force-tól vannak. | |||||
juge75 | Adatlap | 254128 | 2010. március 13. 18:45 | ||
Román? | |||||
HUJBI | Adatlap | 254127 | 2010. március 13. 18:43 | ||
HUJBI | Adatlap | 254126 | 2010. március 13. 18:42 | ||
HUJBI | Adatlap | 254125 | 2010. március 13. 18:42 | ||
maláj URO VAMTAC Iglával a platóján. | |||||
Freddy | Adatlap | 254124 | 2010. március 13. 17:02 | ||
Ja, persze. A modellvasút személykocsijait (azok a leghosszabbak) zsugorítják is hosszirányban olyan 10 centivel, hogy ne kelljen olyn nagy ív a használatukhoz. | |||||
lucky | Adatlap | 254123 | 2010. március 13. 15:39 | ||
Igen van 25 méter táján. Viszont ez inkább a forgóvázas kocsiknál használatos, a kéttengelyesek 15-18 méteresek.De ezekre meg nem lehet ekkora hosszon ekkora súlyt pakolni. A hosszba beleszól még az un űrszelvény is.Ez az a pálya tengelyére merőleges síkban értett terület amibe el kell férnie a vasúti járműnek. Ívben nagyon nem mindegy mennyire lóg be ill ki az adott jármű. | |||||
Kalóz | Adatlap | 254122 | 2010. március 13. 14:58 | ||
Igen a tovarisoknak voltak ilyen förmedvény ötleteik.Mellesleg a németeknek is, meg az angoloknak, ha nem tévedek. | |||||
Freddy | Adatlap | 254121 | 2010. március 13. 14:50 | ||
Jó, de ez nem vonat. Meg ott is van egy max kocsihossz, ez szerintem is túl van azon. Balaton: ja, meg egy kis dácsa Sztálinnak, ha esetleg közelről akarja a győzelmet látni;) | |||||
balaton | Adatlap | 254120 | 2010. március 13. 14:37 | ||
Ez így még nem az igazi. Kéne rá egy indítósín, amiről a Rata fel tud szállni :DDD | |||||
lucky | Adatlap | 254119 | 2010. március 13. 14:05 | ||
Viszont vonatként nem lehetetlen. Mondjuk túl hosszú úgy is.min 2 részre kéne bontani. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 254118 | 2010. március 13. 09:17 | ||
Meglátom mit tehetek Silka és Büszke ügyben, de előre nem igérek semmit. A jókivinságokat átadom! | |||||
juge75 | Adatlap | 254117 | 2010. március 13. 08:02 | ||
Ha tudod, kérdezd már meg légyszíves: ZSU-23-4 Toronyszámok?, ZSU-57-2 Jelzések, törzskönyvi számok kideríthetőek-e. Mindenkinek üdvözletét küldi Horváth Béla! Köszönettel: Juhász Gábor. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 254116 | 2010. március 12. 19:17 | ||
Sajnos a "nyomozás" a BTR-152-vel kapcsolatban igen nehézkesen halad. Érdekes, hogy rendszáma nem volt, és semilyen nyilvántartási, hadrendi szám nem derült ki róla. De annyi ismeretes, hogy a hadrendből kivonás után Mátyásföldre került. Vasárnap Nagyatádon leszek, a hadipark egyik dolgozójától megkérdezem, elméletileg ő sokat tud róla. | |||||
Freddy | Adatlap | 254115 | 2010. március 12. 18:30 | ||
Még egy Katyusát is rátettek, biztos-ami-biztos:) De forduláskor alighanem eltört volna... Vagy a gyárban beállították Berlin irányába, aztán egyenesen előre a lenini úton? Tényleg, az édesanyád által használt BTR-152-esről való információk csepegtetését nem akarod folytatni? Ha minden igaz, számomra nemsokára aktuális lesz a dolog, ha érted, hogy mondom:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |