/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Kalóz 254167 2010. március 25. 16:01
Válasz erre
atis76 254165 2010. március 25. 15:03
Válasz erre
:)
:)

Üdv!
Sennás 254164 2010. március 23. 18:20
Válasz erre
hotheels
hotheels

Helló Urak!Ki lesz az első aki vesz a barátnőjének egy "Lambó-szandit"?
Elektrolakatos 254163 2010. március 22. 15:17
Válasz erre
Jakesz 254162 2010. március 20. 10:34
Válasz erre
Ki aknát vet,az repeszt arat!
Méghozzá szerte szét.
Bubu 254161 2010. március 20. 07:21
Válasz erre
wittman44 254160 2010. március 19. 23:17
Válasz erre
Freddy 254159 2010. március 19. 22:48
Válasz erre
Charger 254158 2010. március 19. 22:44
Válasz erre
Porszívózik:),csak hangos a porszívó..:):)
Wrecker 254157 2010. március 19. 22:42
Válasz erre
woosh
woosh

Ez meg vajon mit csinál...?
sjoca69 254156 2010. március 19. 00:43
Válasz erre
876401_728fde7aa93bb2f709299eab95932d80_xl
876401_728fde7aa93bb2f709299eab95932d80_xl
BIG_0007126777
BIG_0007126777
BIG_0007127364
BIG_0007127364

Nekem valahogy mindíg a teljesen saját készítésű makettek tetszenek.
sjoca69 254155 2010. március 19. 00:26
Válasz erre
Már keresgettem én is, de nem találtam róla semmit, pedig azok a makettek valami brutálisan néztek ki. Azóta sem láttam egy kiállításon sem.
uzsee 254154 2010. március 18. 13:20
Válasz erre
sjoca69!
Nincs valami oldal ahol vannak erről képek?
Tibcsi 254153 2010. március 18. 07:16
Válasz erre
Nem is a világító műszerfaltól esett le az állam. :)))
sjoca69 254152 2010. március 18. 01:12
Válasz erre
A világító műszerfal nem nagy truváj! Optikai szállal ennél sokkal durvább dolgokat is el lehet készíteni. Van egy magyar fickó, aki MIG-eket készít fémből, teljesen úgy építi fel, ahogy az eredetit törzskeretenként, szegecseli, valami zseniális. Úgy 10 éve ki volt állítva a Közlekedési múzeumban egy általa készített MIG-23 és egy SZU-22. Na attól le esett az állam. Nagyon durva volt. A méretarány olyan 1:10-es lehetett.
Tyimosenko 254151 2010. március 18. 00:03
Válasz erre
Parajd es Szovata kornyeke nekem is az egyik kedvencem Erdelyben.
Lattam mar az orhazas dioramad, nagyon jo.
udv.
balaton 254150 2010. március 17. 22:04
Válasz erre
Á, 1/144-ben különbet csinálok 5 feles után, bekötött szemmel :DDD

Tényleg nem rossz.
wittman44 254149 2010. március 17. 21:35
Válasz erre
gyimes 1910
gyimes 1910
30 orhaz gyimes 2009
30 orhaz gyimes 2009
30 orhaz 2009 HO meret sajat
30 orhaz 2009 HO meret sajat

Szia Tyim!

Nem az én fotoim de sokat filmezgetek odahaza székelyben, és igy elég sokmindenre felfigyelek amik kedvesek nekem, sok szép hely van ott arra nem lehet nem emlékezni onnan jött az ötletem, hogy megcsináljam a régi 30-as Őrházat is.

Üdv Wittman
Tyimosenko 254148 2010. március 17. 20:22
Válasz erre
Hello wittman!

Remek! Szemely szerint odavagyok az "akkor es most" fotokert.
Az osszehasonlito fotokat Te csinaltad?
udv.
HUJBI 254147 2010. március 17. 18:51
Válasz erre
a working place kb. nálam is ekkora. :)
wittman44 254146 2010. március 17. 18:42
Válasz erre
Artilleryobservers-SandorGinzery
Artilleryobservers-SandorGinzery
HungarianFieldArtilleryonmarch-Balo
HungarianFieldArtilleryonmarch-Balo
Parajd 14
Parajd 14
parajd15
parajd15

Sziasztok kollégák!

Találtam két érdekes fotot, megosztanám veletek.
Az érdekessége, hogy a kép alatt nem áll csak annyi, hogy magyar honvédek Erdélyben 1940-ben.
Én rájöttem, hogy a képek Parajdon készültek, (Szováta mellett)
Mellékelem a bizonyitó képeket is.
Grande 254145 2010. március 17. 11:48
Válasz erre
Itt találtok jópár képet az építésröl (kb. 5000 alkatrész, 2000 munkaóra), illetve a makettröl. Természetesen érdemes a többi "örült" makettjét is megnézni az oldalon.

www.umm-usa.com/mygallery/galleryf15c.html
www.umm-usa.com/mygallery/galleryf15cinprog.html
uzsee 254144 2010. március 17. 11:16
Válasz erre
Én az elején fogtam padlót mikor azt hittem, hogy első lépésben egy igazi gép bemutatásával kezdi és aztán kiderült, hogy az maga a makett volt :)) Holnap megmutatom munkatársamnak is.
MDSca 254143 2010. március 17. 11:08
Válasz erre
Úristen. A világító műszeregységeknél a székről majd' leestem :O
Pikkász 254141 2010. március 17. 09:51
Válasz erre
Sziasztok! Én is megnéztem a videót,és az első gondolatom az volt hogy azonnal vissza adom az Ipart! :))) Mire csak egy hasonlót összehoznék,valószínűleg a következő történne:Sok új barátom lenne,akik mind fehér köpenyt hordanak,mindig megértenének,lenne egy tágas szobám gumival kipárnázva,a gondjaimat csak a legszűkebb baráti körben Pikkász -al beszélném meg,ha telefonon keresnének akkor a nagykállói viccosztályon a biciklis szoba lakóját kellene kérni... :)))

Pikkász
HUJBI 254140 2010. március 17. 09:50
Válasz erre
na ilyenekből lesznek a baltás gyilkosok, mire végeznek.
Tibcsi 254139 2010. március 17. 07:50
Válasz erre
Sziasztok,

Nem tudtam, hová tegyem ezt a videót, mert ugyan nem kép, de érdekes. Én is terveztem egy F-15C építését, de a videót látva meg kellett állapítanom, hogy van még mit fejlődnöm. :)) Aki pedig a videón látható Eagle-t elkövette, az meg egyszerűen nemnormális (persze a szó jó értelmében). Nekem mindenesetre leesett az állam.

www.youtube.com/watch

Tibcsi
HUJBI 254138 2010. március 14. 22:29
Válasz erre
santana
santana

ez is. :)
HUJBI 254137 2010. március 14. 22:28
Válasz erre
engine
engine

diorámához.
HUJBI 254135 2010. március 14. 17:37
Válasz erre
yyyhumvee
yyyhumvee

Libanonban homokszínű festéssel vannak. ez pedig nem tudom milyen:
Wrecker 254134 2010. március 14. 16:53
Válasz erre
HUJBI 254133 2010. március 14. 15:21
Válasz erre
köszi, közben rájöttem, Slo-ként volt elmentve és gyorsan bepötyögtem a szlovákot.
Miller 254132 2010. március 14. 14:16
Válasz erre
Engedd meg hogy kijavítsalak!
Az első kocsi az nem szlovák, hanem szlovén.
Üdv
Miller
HUJBI 254131 2010. március 14. 12:00
Válasz erre
yyySlohmmwv
yyySlohmmwv
yyyRomanian_MP_humvee
yyyRomanian_MP_humvee

szlovák és román katonai rendész.
HUJBI 254130 2010. március 14. 11:58
Válasz erre
yyyHumvee_maintenance
yyyHumvee_maintenance

cseh Hummer karbantartás.
HUJBI 254129 2010. március 13. 19:24
Válasz erre
aha, vettek 60 darabot + 2 darab agyonpáncélozottat. /IDF topicban ott az én kis spanyol változatom./ a kollégák a US Task Force-tól vannak.
juge75 254128 2010. március 13. 18:45
Válasz erre
Román?
HUJBI 254127 2010. március 13. 18:43
Válasz erre
urovamtac1
urovamtac1

hát ezen meg milyen felségjel van?
HUJBI 254126 2010. március 13. 18:42
Válasz erre
HUJBI 254125 2010. március 13. 18:42
Válasz erre
maláj URO VAMTAC Iglával a platóján.
Freddy 254124 2010. március 13. 17:02
Válasz erre
Ja, persze. A modellvasút személykocsijait (azok a leghosszabbak) zsugorítják is hosszirányban olyan 10 centivel, hogy ne kelljen olyn nagy ív a használatukhoz.
lucky 254123 2010. március 13. 15:39
Válasz erre
Igen van 25 méter táján.
Viszont ez inkább a forgóvázas kocsiknál használatos, a kéttengelyesek 15-18 méteresek.De ezekre meg nem lehet ekkora hosszon ekkora súlyt pakolni.

A hosszba beleszól még az un űrszelvény is.Ez az a pálya tengelyére merőleges síkban értett terület amibe el kell férnie a vasúti járműnek.
Ívben nagyon nem mindegy mennyire lóg be ill ki az adott jármű.
Kalóz 254122 2010. március 13. 14:58
Válasz erre
Igen a tovarisoknak voltak ilyen förmedvény ötleteik.Mellesleg a németeknek is, meg az angoloknak, ha nem tévedek.
Freddy 254121 2010. március 13. 14:50
Válasz erre
Jó, de ez nem vonat. Meg ott is van egy max kocsihossz, ez szerintem is túl van azon.

Balaton: ja, meg egy kis dácsa Sztálinnak, ha esetleg közelről akarja a győzelmet látni;)
balaton 254120 2010. március 13. 14:37
Válasz erre
Ez így még nem az igazi. Kéne rá egy indítósín, amiről a Rata fel tud szállni :DDD
lucky 254119 2010. március 13. 14:05
Válasz erre
Viszont vonatként nem lehetetlen. Mondjuk túl hosszú úgy is.min 2 részre kéne bontani.
MAZHL2005 254118 2010. március 13. 09:17
Válasz erre
Meglátom mit tehetek Silka és Büszke ügyben, de előre nem igérek semmit.
A jókivinságokat átadom!
juge75 254117 2010. március 13. 08:02
Válasz erre
Ha tudod, kérdezd már meg légyszíves: ZSU-23-4 Toronyszámok?, ZSU-57-2 Jelzések, törzskönyvi számok kideríthetőek-e.
Mindenkinek üdvözletét küldi Horváth Béla!
Köszönettel: Juhász Gábor.
MAZHL2005 254116 2010. március 12. 19:17
Válasz erre
Sajnos a "nyomozás" a BTR-152-vel kapcsolatban igen nehézkesen halad. Érdekes, hogy rendszáma nem volt, és semilyen nyilvántartási, hadrendi szám nem derült ki róla. De annyi ismeretes, hogy a hadrendből kivonás után Mátyásföldre került. Vasárnap Nagyatádon leszek, a hadipark egyik dolgozójától megkérdezem, elméletileg ő sokat tud róla.
Freddy 254115 2010. március 12. 18:30
Válasz erre
Még egy Katyusát is rátettek, biztos-ami-biztos:) De forduláskor alighanem eltört volna... Vagy a gyárban beállították Berlin irányába, aztán egyenesen előre a lenini úton?

Tényleg, az édesanyád által használt BTR-152-esről való információk csepegtetését nem akarod folytatni? Ha minden igaz, számomra nemsokára aktuális lesz a dolog, ha érted, hogy mondom:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.