/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
lucky 254320 2010. április 19. 16:26
Válasz erre
Volt már ilyen de ott egy F18-nak látszó tárgy szerepelt a Buff helyén...
rohamkukac 254319 2010. április 19. 16:26
Válasz erre
Találtam egy érdekes videót(legalább is nekem az).Magyar ejtőernyősök a 2. világháborúban a címe.

Íme a link:
www.youtube.com/watch
Blake 254317 2010. április 19. 16:02
Válasz erre
MAZHL2005 254316 2010. április 19. 15:37
Válasz erre
MAZHL2005 254315 2010. április 19. 15:33
Válasz erre
rod666 254314 2010. április 19. 15:12
Válasz erre
Wrecker 254313 2010. április 19. 14:26
Válasz erre
1
1
EF-14
EF-14
B-52
B-52

Néhány elvetélt fejlesztési kisérlet by US NAVY and AIR FORCE...
Indiana73 254312 2010. április 14. 21:55
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Szevasztok!
Vegyétek a 3-d szemüveget (ha van) és nézzétek nem sok de jó.
Jimbobá 254311 2010. április 14. 21:48
Válasz erre
Sziasztok!

Feldobtam a magyar Hummerek mellé a két Cougarról készült nyilvános HM képeket is:
mhrfweb.makett.org/oldal/index.php

ÜDv,
Ádám
Tyimosenko 254310 2010. április 13. 21:05
Válasz erre
Hello,

Rossz a link.

A kilopott, talan vomag L/70, azert volt kulonleges, mert asszem talan valami jelkepes ajandek volt bulgarianak es valami plakett is volt rajt vagy benne. Par honapja olvastam es ennyi ido sajnos mar eleg ahhoz, hogy mostanra elfelejtsem mi is volt ez...
W123qp 254309 2010. április 13. 09:01
Válasz erre
Tyimosenko 254308 2010. április 13. 01:01
Válasz erre
Bulgaria. A bolgar-torok hatarra epitett erodrenszer elemeikent voltak a harckocsik beasva. Egy par eve kezdtek felszamolni a vonalat, kiastak a tankokat. A bolgar kormany terve, hogy elarverezi oket. Asszem egy reszuk termeszetesen mar ki lett sibolva az orszagbol. Egy kulonleges jagdpz IV peldaul.
W123qp 254307 2010. április 12. 23:08
Válasz erre
Van valakinek erről infója?

www.wehrmacht-awards.com/forums/showthread.php
bubi77 254306 2010. április 12. 13:27
Válasz erre
Szia Kamovos!

Nem tudom milyen autókkal utazott. Az információmat Zsák Árpád Úrtól tudom. Ő a Közlekedési Múzeum restaurátora. Az tuti hogy volt egy Maybach-ja, mely egyszer egy vidéki útján lepukkant és szekéren folytatta az útját. Tehát a szekér tuti :)Ez az autó nem is olyan rég (talán a 80-as években)még üzemképes volt csak egy "megbízott sofőr" a rosszul kezelte és hazavágta a bonyolult váltórendszerét. Az "átkosban" minisztériumi autó volt. Amikor én láttam még felújítás közben volt. A kiállításra össze volt szerelve de a csavarok nem lettek meghúzva.
Kamovos 254305 2010. április 12. 10:33
Válasz erre
Szia bubi77

Azt véletlen nem tudod, hogyí mikor nem lovon közlekedet, akkor milyen járművel utazott közúton?
Opel?

Üdv: kamovos
Lompi 254303 2010. április 11. 13:55
Válasz erre
Indiana73 254302 2010. április 11. 11:33
Válasz erre
1
1

Az öreg haza vitte a kaput.
bubi77 254301 2010. április 10. 17:51
Válasz erre
Az autó beépített emelővel (azt hiszem hidraulikus) van ellátva. Így képes saját magát megemelni.
bubi77 254300 2010. április 10. 17:48
Válasz erre
Azt hiszem még nem tisztázott, hogy tényleg ez az a példány melyet Horthy kapott Hitlertől, ajándékba.
Kamovos 254299 2010. április 10. 17:31
Válasz erre
Így nézett ki egy évvel ezelőtt. Bakok tehermentesítik a gumikat, a fényszórók nem a helyükön, hanem az utastérben vannak
Így nézett ki egy évvel ezelőtt. Bakok tehermentesítik a gumikat, a fényszórók nem a helyükön, hanem az utastérben vannak
Impozáns adatok. 200 lóerőt teljesít a nyolcliteres, tizenkét hengeres blokk
Impozáns adatok. 200 lóerőt teljesít a nyolcliteres, tizenkét hengeres blokk
Maybach-legenda
Maybach-legenda
Éppen felfért az öt méternél is hosszabb luxusautó a tréler platójára
Éppen felfért az öt méternél is hosszabb luxusautó a tréler platójára
Ritka pillanat ha nem is saját erejéből, de gurul a több mint hetven éves Maybach
Ritka pillanat ha nem is saját erejéből, de gurul a több mint hetven éves Maybach
Történelmi hűség Horthy járműszállító vagonjában Horthy Maybachja
Történelmi hűség Horthy járműszállító vagonjában Horthy Maybachja

Na mostt akkor az összes amit találtam!

videa.hu/videok/jarmuvek/maybach-zeppelin-ds8-auto-baleset-horthy-L4wFwXx0RA2WiEIE
Kamovos 254298 2010. április 10. 17:10
Válasz erre
A 2008-as kiállítás sztárja Horthy Miklós Maybachja a Közlekedési Múzeumból
A 2008-as kiállítás sztárja Horthy Miklós Maybachja a Közlekedési Múzeumból

A 2008-as kiállítás sztárja: Horthy Miklós Maybachja a Közlekedési Múzeumból
KapusiZoli 254297 2010. április 9. 22:04
Válasz erre
NGPETI 254296 2010. április 9. 18:21
Válasz erre
anya
anya

:o)
juge75 254295 2010. április 9. 10:52
Válasz erre
Csak újra feltalálták azt, amit a Szovjet Vörös Hadsereg Berlinben használt.
HUJBI 254294 2010. április 9. 10:41
Válasz erre
UN
UN
UN2
UN2
UN3
UN3

1. békés egymás mellett élés
2. eritreai üzemanyag megtakarítás
3. afrikai BMP2-es, innen lophatták a Strykernél is alkalmazott megoldást
lucky 254292 2010. április 9. 08:39
Válasz erre
Érdekes a BUFF stabilizátorainak erős rajzolata.
Indiana73 254291 2010. április 8. 23:14
Válasz erre
a
a
d
d
f
f
s
s

Egy pár szép kép.
Indiana73 254290 2010. április 8. 22:06
Válasz erre
1
1

Szevasztok Srácok!
Ezzel talán eljuthatnánk a Dagobára!
Jimbobá 254289 2010. április 7. 23:01
Válasz erre
Mármint az RPG volt gagyi, nem a kocsi.
Jimbobá 254288 2010. április 7. 22:58
Válasz erre
Sziasztok!

Azon a bizonyos Hummer-en frag-5 kit volt (ajtók, üvegek), amik már fogják az RPG-t. Főleg, ha az egy amúgy is karban alig tartott, ócskavas volt. A jobb első katona pedig majdnem elvérzett.

Üdv,
Ádám
MAZHL2005 254287 2010. április 7. 22:34
Válasz erre
753px-US_Army_WWII_field_artillery
753px-US_Army_WWII_field_artillery

Az ünnepekre való tekintettel
juge75 254286 2010. április 7. 22:08
Válasz erre
Borkimérés van a gépeden?
Jó hardware lehet!
rohamkukac 254285 2010. április 7. 19:11
Válasz erre
Jajj,hát akkor bocsánat,azt hittem hogy az az A betű rossz helyen van,mert a gugli bort adott ki...:D

Köszönöm a segítséget!
Lompi 254284 2010. április 7. 18:08
Válasz erre
A DUMMY JEEP WONGABEL, QLD. 1944-11-29.
A DUMMY JEEP WONGABEL, QLD. 1944-11-29.

Régeben szó volt a gumi harcjárművekről, most végre ráakadtam a képeim között a jeepre.
juge75 254283 2010. április 7. 17:08
Válasz erre
Létezik átalakító szett is a Dragon Silkához, mert azonos az alvázteknő és a futómű.
juge75 254282 2010. április 7. 17:07
Válasz erre
asu85
asu85

Jól írtad, ez egy Aszu.
A Szovjet ejtőernyős desszant alakulatok rendszeresített járműve, amolyan támogató jármű.
Aszu-85.
PT-76 hoz van köze, no és a Silkához.
rohamkukac 254281 2010. április 7. 16:48
Válasz erre
Nem,szerintem egy bmp változat lehet.
p-51 254280 2010. április 7. 16:47
Válasz erre
ja tényleg
balaton 254279 2010. április 7. 16:42
Válasz erre
Minek van manapság 70mm-es páncélja? A 2. világháborús Turán II harckocsinak is vastagabb volt a frontpáncélja. A háborús Bazooka vagy Panzerschreck vagy a magyar 60mm-es változat is vastagabb páncélt volt képes átütni, mint 70mm. Vagyük számításba, hogy ezek az adatok merőleges (90 fokos szögben) becsapódáskor érvényesek. Ha sokallod ezt, akkor nézz utána, hogy az Abrams (német) lövege a legjobb lövedékkel milyen vastag páncélt képest átütni. Elméletileg, mert olyan páncél nem létezik.
Freddy 254278 2010. április 7. 16:42
Válasz erre
Nem az ASzU-85 ejtőernyős rohamlöveg?
p-51 254277 2010. április 7. 16:36
Válasz erre
Kilőttem volna egy rpg-vel a páncéltornyát...
p-51 254276 2010. április 7. 16:35
Válasz erre
Bismarcknak volt 360 mm.
p-51 254275 2010. április 7. 16:34
Válasz erre
700 mm?
csatahajókra lőnek vele?
Yamato-ra, vagy a bismarckra?
nem 70 mm véletlen?
rohamkukac 254274 2010. április 7. 16:31
Válasz erre
Képek-0017
Képek-0017

Üdv!
Tegnap a TV-ből lekaptam egy orosz páncélost,és érdekelne hogy mi is az.Elvileg Prága utcáin videózták le.
A képminőségért bocsánat..
balaton 254273 2010. április 7. 15:43
Válasz erre
Nemigen lehetett ott fémsugár. A páncéltörő változat akár 700mm-es páncélt is átvisz. Elhiszem, hogy nagyon jók a páncélüvegek, de nem hinném, hogy az acélpáncéllal egyenértékűek (Azonos vastagság mellett!). Lusta vagyok utánanézni, de úgy rémlik, a sérült katona a páncélüveg darabjaitól sérült.
Attila81 254272 2010. április 7. 06:58
Válasz erre
Ebben az esetben a februári afganisztáni merényletről beszélünk. Az RPG nagyobb távolságról lett indítva (3 is, egy betalált). A rakétát megfogta a páncélüveg, robbanó hatását nem az utastérben váltotta ki. Szerencsére! A két katona a páncélüveg szilánkjaitól sérült meg.
rittal 254271 2010. április 7. 01:55
Válasz erre
Sajnos simán meg lehet sérülni akkor is ha nem is hatol be a gránát. Azért az igen tisztességes kinetikai energia ami ilyenkor elnyelődik illetve átadódik nem éppen kellemes lökéshullámot hoz létre odabent. Egy zárt térben ez igen jelentősen tud fokozódni a visszaverődő hullámok által. Persze az eszközök és bent ülők védelme nagyságrenddel jobb mint 15-20 éve, de szerencsétlen esetben a bent ülők simán kaphatnak különböző súlyosságú (akár halálos) agyrázkódást, belső sérülést is. Ehhez pluszban hozzájöhetnek az elszabaduló tárgyak, leváló darabok okozta károk.
szezsolt 254270 2010. április 6. 23:58
Válasz erre
De akkor mitől sérültek meg a bent ülők, ha nem lépett működésbe a robbanófej?
Elképzelhető, hogy a páncélüveg "megfogja" fémsugarat?
Ronin 254269 2010. április 6. 23:43
Válasz erre
Annak idején a seregben mi is úgy tanultuk, hogy az RPG- nek tényleg van egy minimum lőtávolsága, hiszen a cső elhagyása után már (ha jól emlékszek)7 méterre jár mikor a rakéta hajtás teljes fokozatra vált, (hogy meg ne pörkölje a fegyver kezelőjét,) és kinyitja a stabilizáló szárnyait, és még csak ez után élesedik a fej. És közben tellnek a tizedmásodpercek, gyorsul a lövedék, és nő a megtett út. Bezony előfordulhat hogy a túl közelről indított RPG simán lepattan, vagy a puha célpontba beleáll mindt a Sólyom Végveszélyben konvojos jelenetében, a teherautó ajtajába.Ja és a sofőrbe!:)
Ronin
juge75 254268 2010. április 6. 22:43
Válasz erre
Holt tere a látásnak van, nem a fegyvernek. Ez a minimális indítási távolság amiről te írsz, nem képes leműködni a fegyver megfelelően mert nincsenek meg a feltételek.
Igen, elképzelhető, hogy ezért csak egy darab tömegként csapódott be, de nem működött le a kumulatív töltet.
Vagy egyszerűen túl régi volt, bár olyankor inkább érzékennyé válik.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.