<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SIG | Adatlap | 254374 | 2010. április 28. 01:39 | ||
Szia ! Ha minden igaz, akkor 1940, Braunschweig. Üdv... Előzmény: (254373) Ron 2010. április 27. 23:49 | |||||
Ron | Adatlap | 254373 | 2010. április 27. 23:49 | ||
balaton | Adatlap | 254372 | 2010. április 27. 20:19 | ||
sanyi | Adatlap | 254371 | 2010. április 27. 20:03 | ||
juge75 | Adatlap | 254370 | 2010. április 27. 17:09 | ||
SIG | Adatlap | 254369 | 2010. április 27. 17:00 | ||
juge75 | Adatlap | 254368 | 2010. április 27. 14:59 | ||
Végül is ez is egy repülőgép hordozó. | |||||
páncélos | Adatlap | 254367 | 2010. április 27. 14:14 | ||
Kalóz | Adatlap | 254366 | 2010. április 27. 11:42 | ||
150 csomóval esetleh hordszárnyas hajó tud közlekedni, uszály semmiképp! | |||||
Muzzy | Adatlap | 254365 | 2010. április 27. 11:32 | ||
A Concordnak mintegy 400KM/H a leszállási sebessége, a mai utasgépeké 250 körül mozog Muzzy | |||||
vlevi | Adatlap | 254364 | 2010. április 26. 22:51 | ||
HUJBI | Adatlap | 254363 | 2010. április 26. 22:18 | ||
balaton | Adatlap | 254362 | 2010. április 26. 21:56 | ||
Po-2? Jó! Az már majdnem olyan, mint a Concorde! :DDD | |||||
vlevi | Adatlap | 254361 | 2010. április 26. 21:18 | ||
Ha az uszály tud úszni legalább 150 csomóval, vagy van 150 csomós szembeszél, akkor meg lehet próbálni, az uszály fölött lebegve letenni a Concorde-t :) Mennyi a Concorde leszállósebessége? Budaörsön láttam PO-2-t így leszállni, szinte lebegett, szóval nem lehetetlen a dolog. Igaz, a Podvának ehhez elég 60km/órás szél is :) | |||||
balaton | Adatlap | 254359 | 2010. április 26. 20:39 | ||
Talán, ha valami rendkívüli alapossággal kiszámítanák a landolás paramétereit, akkor le lehetne tenni oda a gépet :D Talán. De ez nagyon extrém gondolat. Biztosan összetörne a gép. Inkább tegyük zárójelbe, amit írtam :D | |||||
Zsury | Adatlap | 254358 | 2010. április 26. 20:14 | ||
kinggi | Adatlap | 254357 | 2010. április 26. 14:56 | ||
Mi az e-mailod? mert az adatlapodon nem látom :S | |||||
kinggi | Adatlap | 254356 | 2010. április 26. 14:55 | ||
Kösz.Ezek nagyon jók...:) | |||||
sys | Adatlap | 254355 | 2010. április 26. 08:19 | ||
Szia! Nem találtam, mert főleg repülőzök, ezt is csak szemezgetés közben leltem. De néhány anyag a Pz II - ről elektronikusan megvan, ha érdekel írj magánban és este otthon megnézem. Üdv | |||||
juge75 | Adatlap | 254354 | 2010. április 25. 22:26 | ||
korzaar | Adatlap | 254353 | 2010. április 25. 22:07 | ||
Hát ez nagyon szedett-vedett cucc igy együtt:(( | |||||
kinggi | Adatlap | 254352 | 2010. április 25. 21:54 | ||
Szia! Nem találtál még képet erről a tankról? www.ww2incolor.com/art/_P_002.html(Pz. II J. ) Mert egy ilyennel szenvedek és ez az 1. referencia fotóm.(nem találtam ) | |||||
romeo | Adatlap | 254351 | 2010. április 25. 18:23 | ||
Ja, és a számozás az oldalon 707-001, ez magyar. Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 254350 | 2010. április 25. 18:20 | ||
Ez egy fotomontázs, nem Afganisztánban készült, itt a gép még nem volt ellátva hadijellel. Azt, hogy magyar, a géppuskatoronyról lehet felismerni. Üdv! | |||||
balaton | Adatlap | 254349 | 2010. április 25. 16:56 | ||
balaton | Adatlap | 254348 | 2010. április 25. 16:16 | ||
Hová lett a felségjelzés? Levitte a huzat? :D | |||||
romeo | Adatlap | 254346 | 2010. április 25. 12:27 | ||
Freddy | Adatlap | 254345 | 2010. április 25. 12:25 | ||
Ez magyar Cougar? | |||||
Jimbobá | Adatlap | 254344 | 2010. április 25. 11:15 | ||
sys | Adatlap | 254343 | 2010. április 25. 09:23 | ||
romeo | Adatlap | 254342 | 2010. április 25. 08:53 | ||
sys | Adatlap | 254341 | 2010. április 25. 08:48 | ||
Sziasztok! Nem tudom ismertek-e a képek és az oldal, szerintem érdemes mazsolázgatni az oldalon: www.ww2incolor.com/art/_P_002.html www.ww2incolor.com/german-air-force/Me262-71f.html www.ww2incolor.com/german-air-force/Hs129-75mm-6_001.html Üdv | |||||
balaton | Adatlap | 254340 | 2010. április 24. 22:50 | ||
Sennás | Adatlap | 254339 | 2010. április 24. 22:33 | ||
Sennás | Adatlap | 254338 | 2010. április 24. 22:11 | ||
Jó!Egy Canadai Mi-24 építenék szívesen.Amúgy ez a rajz honnét van? | |||||
balaton | Adatlap | 254337 | 2010. április 24. 21:50 | ||
romeo | Adatlap | 254336 | 2010. április 23. 19:47 | ||
romeo | Adatlap | 254335 | 2010. április 23. 19:10 | ||
Ezek orosz T-34-esek. | |||||
Lompi | Adatlap | 254332 | 2010. április 21. 21:20 | ||
Még képek innen ha ezeket esetleg nem láttad. images.google.com/hosted/life/f images.google.com/hosted/life/l Lompi | |||||
kinggi | Adatlap | 254331 | 2010. április 21. 21:11 | ||
Kösz ezek jók de ha még valakinek van akkor azt is elfogadom.:) kinggi | |||||
Lompi | Adatlap | 254330 | 2010. április 21. 20:54 | ||
Lompi | Adatlap | 254329 | 2010. április 21. 20:51 | ||
kinggi | Adatlap | 254328 | 2010. április 21. 20:44 | ||
Sziasztok lehet OFFolok akkor sry. Nem tud valaki olyan oldalt ahol archív vagy nem minden napos képek vannak az 1956-os forradalomról?. Előre is kösz !:) Kinggi | |||||
Kalóz | Adatlap | 254327 | 2010. április 20. 18:29 | ||
Közútkezelő á'lá Magyarisztán! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 254326 | 2010. április 20. 18:27 | ||
CrazyCharlie | Adatlap | 254325 | 2010. április 20. 16:28 | ||
Wakama | Adatlap | 254324 | 2010. április 20. 10:11 | ||
OTH (over-the-horizon) radar en.wikipedia.org/wiki/Over-the-horizon_radar | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 254323 | 2010. április 20. 09:21 | ||
Volt már? englishrussia.com/index.php/2008/04/28/duga-the-steel-giant-near-chernobyl/ Tudja valaki, mi célból építették? | |||||
halaci | Adatlap | 254322 | 2010. április 19. 22:14 | ||
Jó ez a sorozat, bár azért az illendőség kedvéért feltüntethette volna az eredeti oldalnak a linkjét, ahonnan leszedte a képeket. www.6juin1944.com/album/thennow/index.php | |||||
koginomi | Adatlap | 254321 | 2010. április 19. 17:43 | ||
Sziasztok!Ezt most találtam! www.keptelenseg.hu/sorozat/normandia-1944-ben-es-ma-2-30297www.keptelenseg.hu/sorozat/normandia-1944-ben-es-ma-30296 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |