<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 254397 | 2010. április 30. 11:40 | ||
romeo | Adatlap | 254396 | 2010. április 30. 08:18 | ||
balaton | Adatlap | 254395 | 2010. április 29. 18:15 | ||
jav.: pedálos | |||||
balaton | Adatlap | 254394 | 2010. április 29. 18:14 | ||
Én a pedálod verziót favorizálnám. Ezáltal jelentős mennyiségű üzemanyag takarítható meg :D | |||||
SIG | Adatlap | 254393 | 2010. április 29. 16:38 | ||
balaton | Adatlap | 254392 | 2010. április 29. 16:14 | ||
Még mielőtt újabb félreértés lenne, azzal is tisztában vagyok, hogy a BMP háború utáni konstrukció :D | |||||
balaton | Adatlap | 254391 | 2010. április 29. 16:13 | ||
Nem mondod... Poén akart lenni, azért volt ott a szmájli. | |||||
Betyár | Adatlap | 254390 | 2010. április 29. 16:01 | ||
páncélos | Adatlap | 254389 | 2010. április 29. 15:21 | ||
Balaton! Ez egy görög BMP, soha sem volt magyar, csak NDK. | |||||
romeo | Adatlap | 254388 | 2010. április 29. 13:16 | ||
Lompi | Adatlap | 254387 | 2010. április 29. 08:49 | ||
STUG | Adatlap | 254385 | 2010. április 28. 19:17 | ||
Kalóz | Adatlap | 254381 | 2010. április 28. 16:56 | ||
A szép maketteteket kár lenne elcsúfítani egy rosszul megépített felépítménnyel! :D | |||||
balaton | Adatlap | 254380 | 2010. április 28. 16:44 | ||
A hordozó/indítójárművön rajta vagyunk :) A többit majd "scratchelitek" :D | |||||
Kalóz | Adatlap | 254379 | 2010. április 28. 16:15 | ||
Ha megmintázzátok! :)) | |||||
Spike | Adatlap | 254378 | 2010. április 28. 14:29 | ||
going | Adatlap | 254377 | 2010. április 28. 13:37 | ||
Petibá | Adatlap | 254376 | 2010. április 28. 10:15 | ||
Valóban montázs, több későbbi módosítás is hiányzik a képről. | |||||
SIG | Adatlap | 254374 | 2010. április 28. 01:39 | ||
Szia ! Ha minden igaz, akkor 1940, Braunschweig. Üdv... | |||||
Ron | Adatlap | 254373 | 2010. április 27. 23:49 | ||
balaton | Adatlap | 254372 | 2010. április 27. 20:19 | ||
sanyi | Adatlap | 254371 | 2010. április 27. 20:03 | ||
juge75 | Adatlap | 254370 | 2010. április 27. 17:09 | ||
SIG | Adatlap | 254369 | 2010. április 27. 17:00 | ||
juge75 | Adatlap | 254368 | 2010. április 27. 14:59 | ||
Végül is ez is egy repülőgép hordozó. | |||||
páncélos | Adatlap | 254367 | 2010. április 27. 14:14 | ||
Kalóz | Adatlap | 254366 | 2010. április 27. 11:42 | ||
150 csomóval esetleh hordszárnyas hajó tud közlekedni, uszály semmiképp! | |||||
Muzzy | Adatlap | 254365 | 2010. április 27. 11:32 | ||
A Concordnak mintegy 400KM/H a leszállási sebessége, a mai utasgépeké 250 körül mozog Muzzy | |||||
vlevi | Adatlap | 254364 | 2010. április 26. 22:51 | ||
HUJBI | Adatlap | 254363 | 2010. április 26. 22:18 | ||
balaton | Adatlap | 254362 | 2010. április 26. 21:56 | ||
Po-2? Jó! Az már majdnem olyan, mint a Concorde! :DDD | |||||
vlevi | Adatlap | 254361 | 2010. április 26. 21:18 | ||
Ha az uszály tud úszni legalább 150 csomóval, vagy van 150 csomós szembeszél, akkor meg lehet próbálni, az uszály fölött lebegve letenni a Concorde-t :) Mennyi a Concorde leszállósebessége? Budaörsön láttam PO-2-t így leszállni, szinte lebegett, szóval nem lehetetlen a dolog. Igaz, a Podvának ehhez elég 60km/órás szél is :) | |||||
balaton | Adatlap | 254359 | 2010. április 26. 20:39 | ||
Talán, ha valami rendkívüli alapossággal kiszámítanák a landolás paramétereit, akkor le lehetne tenni oda a gépet :D Talán. De ez nagyon extrém gondolat. Biztosan összetörne a gép. Inkább tegyük zárójelbe, amit írtam :D | |||||
Zsury | Adatlap | 254358 | 2010. április 26. 20:14 | ||
kinggi | Adatlap | 254357 | 2010. április 26. 14:56 | ||
Mi az e-mailod? mert az adatlapodon nem látom :S | |||||
kinggi | Adatlap | 254356 | 2010. április 26. 14:55 | ||
Kösz.Ezek nagyon jók...:) | |||||
sys | Adatlap | 254355 | 2010. április 26. 08:19 | ||
Szia! Nem találtam, mert főleg repülőzök, ezt is csak szemezgetés közben leltem. De néhány anyag a Pz II - ről elektronikusan megvan, ha érdekel írj magánban és este otthon megnézem. Üdv | |||||
juge75 | Adatlap | 254354 | 2010. április 25. 22:26 | ||
korzaar | Adatlap | 254353 | 2010. április 25. 22:07 | ||
Hát ez nagyon szedett-vedett cucc igy együtt:(( | |||||
kinggi | Adatlap | 254352 | 2010. április 25. 21:54 | ||
Szia! Nem találtál még képet erről a tankról? www.ww2incolor.com/art/_P_002.html(Pz. II J. ) Mert egy ilyennel szenvedek és ez az 1. referencia fotóm.(nem találtam ) | |||||
romeo | Adatlap | 254351 | 2010. április 25. 18:23 | ||
Ja, és a számozás az oldalon 707-001, ez magyar. Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 254350 | 2010. április 25. 18:20 | ||
Ez egy fotomontázs, nem Afganisztánban készült, itt a gép még nem volt ellátva hadijellel. Azt, hogy magyar, a géppuskatoronyról lehet felismerni. Üdv! | |||||
balaton | Adatlap | 254349 | 2010. április 25. 16:56 | ||
balaton | Adatlap | 254348 | 2010. április 25. 16:16 | ||
Hová lett a felségjelzés? Levitte a huzat? :D | |||||
romeo | Adatlap | 254346 | 2010. április 25. 12:27 | ||
Freddy | Adatlap | 254345 | 2010. április 25. 12:25 | ||
Ez magyar Cougar? | |||||
Jimbobá | Adatlap | 254344 | 2010. április 25. 11:15 | ||
sys | Adatlap | 254343 | 2010. április 25. 09:23 | ||
romeo | Adatlap | 254342 | 2010. április 25. 08:53 | ||
sys | Adatlap | 254341 | 2010. április 25. 08:48 | ||
Sziasztok! Nem tudom ismertek-e a képek és az oldal, szerintem érdemes mazsolázgatni az oldalon: www.ww2incolor.com/art/_P_002.html www.ww2incolor.com/german-air-force/Me262-71f.html www.ww2incolor.com/german-air-force/Hs129-75mm-6_001.html Üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Katonaáink ruházata és felszerelése nagyon vegyes.