<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
doky3 | Adatlap | 254422 | 2010. május 9. 19:20 | ![]() | |||||||||||||
Nem kell messzire menni, Szolnokon is látható hasonló.www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MI-1lt.htm Előzmény: (254404) Sennás 2010. május 8. 20:01 | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 254421 | 2010. május 9. 19:13 | ![]() | |||||||||||||
A képen látható fickót nem adta ki valamelyik műgyanta gyártó? | |||||||||||||||||
i.csab | Adatlap | 254420 | 2010. május 9. 18:52 | ![]() | |||||||||||||
A mai moszkvai felvonulásról hol lehet jó képes beszámolót találni? Köszönöm | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 254419 | 2010. május 9. 18:40 | ![]() | |||||||||||||
Spike | Adatlap | 254418 | 2010. május 9. 18:36 | ![]() | |||||||||||||
Ahogy elnézem, ez az amerikai ERDL-minta iraki változata. Annak idején kizárólag a Köztársasági Gárda részére lett rendszeresítve, de 2003 után már újfajta egyenruhákat gyártottak ezzel a mintával az egész Iraki Hadsereg részére. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 254417 | 2010. május 9. 18:19 | ![]() | |||||||||||||
Hát még az az "elülső fogantyú" dettó mint egy kinai 3500Ft fúrón vagy ezt is el lehet 90Fokkal fordítani és már egy régi Angol G.pisztolyra hasonlít! | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 254416 | 2010. május 9. 18:12 | ![]() | |||||||||||||
Hát nem tudtad hogy ez a legujabb iraki fejlesztés mely világviszonylatban is ver mindenkit?:) | |||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 254415 | 2010. május 9. 18:02 | ![]() | |||||||||||||
Király a szigszalagos lámpa:)) | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 254414 | 2010. május 9. 17:30 | ![]() | |||||||||||||
SIG | Adatlap | 254413 | 2010. május 8. 22:50 | ![]() | |||||||||||||
Az amerikaiak 33000 méterre tették a mércét, erre az oroszok léptek egy 45000 méter, de felfelé menet kihermetizálódott a kapszula és csóri orosznak felforrt a vére :( Tényleg durva próbálkozások voltak... | |||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 254411 | 2010. május 8. 22:12 | ![]() | |||||||||||||
30-40 ezer méter?Durva...:O | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 254408 | 2010. május 8. 21:29 | ![]() | |||||||||||||
Szeva SIG!Ja arról egyszer már láttam egy gyengécske minőségü filmet, háát bátor aligátor. | |||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 254407 | 2010. május 8. 21:19 | ![]() | |||||||||||||
Pedig ezeket mostanában komolyan próbálgatták különleges alakulatok kihelyezésére és kiemelésére. Láttam kettő és négy személyes változatát is. De ez még sehol nincs a hatvanas években alkalmazott kapszuláktól, amiket az ejtőernyős magassági rekordok végrehajtásához használtak. Héliummal töltött meteorológiai ballon, kapszula és hipp-hopp az ugró már 30-40 ezer méteren találta magát... Visszafelé pedig szabadesésben átlépte a hangsebességet :) | |||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 254406 | 2010. május 8. 20:03 | ![]() | |||||||||||||
Megelőztek...:) | |||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 254405 | 2010. május 8. 20:02 | ![]() | |||||||||||||
Erről hallottam már.A Vietnámi háborúba használtak hasonlókat,csak helikopterekre szerelve.Akik átélték a benne eltöltött időt azt mondták mintha koporsóban lennének. Amúgy érdekes egy ilyet látni egy repülőn. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 254404 | 2010. május 8. 20:01 | ![]() | |||||||||||||
Valami hasonlót használtak Vietnámba de 300km/h "száguldó" helikopter csak nem ugyanolyan mint ez | |||||||||||||||||
búza | Adatlap | 254403 | 2010. május 8. 19:52 | ![]() | |||||||||||||
Dehogynem! És még beengednél két másik embert is! | |||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 254402 | 2010. május 8. 19:50 | ![]() | |||||||||||||
Akkor se szálltam volna bele ha az életem mult volna rajta... | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 254401 | 2010. május 8. 19:44 | ![]() | |||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 254400 | 2010. április 30. 13:37 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! A Honvédség sajnos jelenleg így működik. Hiába van egységesített málha több helyen, az helyenként is változó. Például a szolnokiaknak egy saját fejlesztésű repeszálló mellényük van, ami az amerikai CIRAS-on alapul, volt szerencsém kipróbálni, és szimpatikus. Viszont általánosságban a Honvédségen belül, mindenki "hozott anyagot" használ, mert az egyébként rendszeresítettek, nem kimondottan jók. Plusz a kiegészítők, nem járnak a katonának, gondolok itt térd-, könyökvédőkre, az elhasznált táraknak a gyűjtőjére, stb, stb...Ezt a katona magának oldja meg, ha szán rá pénzt. Szerintem érdemes, csak ennek az a következménye, hogy mindenki más cuccban pompázik! | |||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 254398 | 2010. április 30. 12:17 | ![]() | |||||||||||||
1nruha, fontos az egységes kinézet:)) | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 254397 | 2010. április 30. 11:40 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 254396 | 2010. április 30. 08:18 | ![]() | |||||||||||||
Nemrég zajlott le a BSDA 2010 román haditechnikai kiállítás. Néhány eszköz a román hadiipar termékei közül. | |||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 254395 | 2010. április 29. 18:15 | ![]() | |||||||||||||
jav.: pedálos | |||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 254394 | 2010. április 29. 18:14 | ![]() | |||||||||||||
Én a pedálod verziót favorizálnám. Ezáltal jelentős mennyiségű üzemanyag takarítható meg :D | |||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 254393 | 2010. április 29. 16:38 | ![]() | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 254392 | 2010. április 29. 16:14 | ![]() | |||||||||||||
Még mielőtt újabb félreértés lenne, azzal is tisztában vagyok, hogy a BMP háború utáni konstrukció :D | |||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 254391 | 2010. április 29. 16:13 | ![]() | |||||||||||||
Nem mondod... Poén akart lenni, azért volt ott a szmájli. | |||||||||||||||||
Betyár | Adatlap | 254390 | 2010. április 29. 16:01 | ![]() | |||||||||||||
páncélos | Adatlap | 254389 | 2010. április 29. 15:21 | ![]() | |||||||||||||
Balaton! Ez egy görög BMP, soha sem volt magyar, csak NDK. | |||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 254388 | 2010. április 29. 13:16 | ![]() | |||||||||||||
Lompi | Adatlap | 254387 | 2010. április 29. 08:49 | ![]() | |||||||||||||
STUG | Adatlap | 254385 | 2010. április 28. 19:17 | ![]() | |||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 254381 | 2010. április 28. 16:56 | ![]() | |||||||||||||
A szép maketteteket kár lenne elcsúfítani egy rosszul megépített felépítménnyel! :D | |||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 254380 | 2010. április 28. 16:44 | ![]() | |||||||||||||
A hordozó/indítójárművön rajta vagyunk :) A többit majd "scratchelitek" :D | |||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 254379 | 2010. április 28. 16:15 | ![]() | |||||||||||||
Ha megmintázzátok! :)) | |||||||||||||||||
Spike | Adatlap | 254378 | 2010. április 28. 14:29 | ![]() | |||||||||||||
going | Adatlap | 254377 | 2010. április 28. 13:37 | ![]() | |||||||||||||
Petibá | Adatlap | 254376 | 2010. április 28. 10:15 | ![]() | |||||||||||||
Valóban montázs, több későbbi módosítás is hiányzik a képről. | |||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 254374 | 2010. április 28. 01:39 | ![]() | |||||||||||||
Szia ! Ha minden igaz, akkor 1940, Braunschweig. Üdv... | |||||||||||||||||
Ron | Adatlap | 254373 | 2010. április 27. 23:49 | ![]() | |||||||||||||
balaton | Adatlap | 254372 | 2010. április 27. 20:19 | ![]() | |||||||||||||
sanyi | Adatlap | 254371 | 2010. április 27. 20:03 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 254370 | 2010. április 27. 17:09 | ![]() | |||||||||||||
SIG | Adatlap | 254369 | 2010. április 27. 17:00 | ![]() | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 254368 | 2010. április 27. 14:59 | ![]() | |||||||||||||
Végül is ez is egy repülőgép hordozó. | |||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 254367 | 2010. április 27. 14:14 | ![]() | |||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 254366 | 2010. április 27. 11:42 | ![]() | |||||||||||||
150 csomóval esetleh hordszárnyas hajó tud közlekedni, uszály semmiképp! | |||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 254365 | 2010. április 27. 11:32 | ![]() | |||||||||||||
A Concordnak mintegy 400KM/H a leszállási sebessége, a mai utasgépeké 250 körül mozog Muzzy | |||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 254364 | 2010. április 26. 22:51 | ![]() | |||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |