/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
lucky 254436 2010. május 12. 07:58
Válasz erre
Akkor már inkább a Mig-29 + trabi változat..
Baboon 254435 2010. május 11. 22:37
Válasz erre
Indiana73 254434 2010. május 11. 22:18
Válasz erre
1
1

Itt egy jó kis kép estére.
Áve!
Gyurma 254433 2010. május 11. 19:59
Válasz erre
Én spec. nem erre gondoltam.:) Holnap megmondom, addig hagylak Titeket gondolkozni.:)
SIG 254432 2010. május 11. 19:04
Válasz erre
Esetleg arra gondolsz, hogy fordítva van a meghajtás és elvileg így elöl van a motor ?
rohamkukac 254431 2010. május 11. 16:36
Válasz erre
Eléggé bizarul néz ki ez a tank-daru keverék..:D
Gyurma 254430 2010. május 11. 16:21
Válasz erre
A második vh-s német technikát kedvelőknek kedveskednék egy kis csemegével.:(némi angoltudás szükséges, de szerintem a nélkül sem okozhat gondot)
www.ww2incolor.com/canada/img002_010.html
Mondjuk én furcsállok ezen valamit, aki kitalállja, hogy mit, az kap egy képzeletbeli kézfogást!:D
sulyid 254427 2010. május 9. 20:04
Válasz erre
A MN-ben használtak csőalatti gránát vetőt?Ha nem miért nem?
fodi 254426 2010. május 9. 19:36
Válasz erre
Ha már szóba került a szerencsés zuhanás... Biztosan emlékeztek páran az egyik MSZP EP képviselőnk fantasztikus előadására, amikor irodalmi angolsággal próbált vitába szállni egy másik képviselővel. :) kepviselofunky.blog.hu/2009/12/01/how_red_is_his_popo
Nos, a vitapartnerének volt egy nagyon szerencsés balesete egy Wilgával múlt héten, a választások előtt transzparest húztak a város felett és leszálláskor a földbe csapódtak. A pilótát és a képviselőt is élve húzták ki a roncsból, ami a képeket elnézve nem kis szerencse... Sőt a képviselő saját lábán tudta elhagyni a helyszínt - a pilóta nem volt ilyen szerencsés, neki több csonttörése is volt.
www.telegraph.co.uk/news/election-2010/7686463/Nigel-Farage-of-Ukip-plane-crash-in-pictures.html
fodi 254425 2010. május 9. 19:28
Válasz erre
fodi 254423 2010. május 9. 19:25
Válasz erre
Ha jól emlékszem, akkor ez valahol Nagy-Brittaniában történt pár éve és sérülésekkel ugyan, de mindketten megúszták.
doky3 254422 2010. május 9. 19:20
Válasz erre
sulyid 254421 2010. május 9. 19:13
Válasz erre
A képen látható fickót nem adta ki valamelyik műgyanta gyártó?
i.csab 254420 2010. május 9. 18:52
Válasz erre
A mai moszkvai felvonulásról hol lehet jó képes beszámolót találni?
Köszönöm
Sennás 254419 2010. május 9. 18:40
Válasz erre
02
02
05
05
06
06

HÚÚ egy elég komoly perecelés.Remélem a srácok meguszták de a szanaszéthagyott sisakokból nembiztos.De a radart letakarták a biztonság kedvéért.
Spike 254418 2010. május 9. 18:36
Válasz erre
Ahogy elnézem, ez az amerikai ERDL-minta iraki változata. Annak idején kizárólag a Köztársasági Gárda részére lett rendszeresítve, de 2003 után már újfajta egyenruhákat gyártottak ezzel a mintával az egész Iraki Hadsereg részére.
Sennás 254417 2010. május 9. 18:19
Válasz erre
Hát még az az "elülső fogantyú" dettó mint egy kinai 3500Ft fúrón vagy ezt is el lehet 90Fokkal fordítani és már egy régi Angol G.pisztolyra hasonlít!
sulyid 254416 2010. május 9. 18:12
Válasz erre
Hát nem tudtad hogy ez a legujabb iraki fejlesztés mely világviszonylatban is ver mindenkit?:)
korzaar 254415 2010. május 9. 18:02
Válasz erre
Király a szigszalagos lámpa:))
sulyid 254414 2010. május 9. 17:30
Válasz erre
Iraki_with_Tabuk.JPEG
Iraki_with_Tabuk.JPEG

Csak nekem tünik furcsának ez az egyenruha?Nem tudtam hogy az irakiak ilyent is használtak.
SIG 254413 2010. május 8. 22:50
Válasz erre
Az amerikaiak 33000 méterre tették a mércét, erre az oroszok léptek egy 45000 méter, de felfelé menet kihermetizálódott a kapszula és csóri orosznak felforrt a vére :( Tényleg durva próbálkozások voltak...
rohamkukac 254411 2010. május 8. 22:12
Válasz erre
Sennás 254408 2010. május 8. 21:29
Válasz erre
Szeva SIG!Ja arról egyszer már láttam egy gyengécske minőségü filmet, háát bátor aligátor.
SIG 254407 2010. május 8. 21:19
Válasz erre
Pedig ezeket mostanában komolyan próbálgatták különleges alakulatok kihelyezésére és kiemelésére. Láttam kettő és négy személyes változatát is. De ez még sehol nincs a hatvanas években alkalmazott kapszuláktól, amiket az ejtőernyős magassági rekordok végrehajtásához használtak. Héliummal töltött meteorológiai ballon, kapszula és hipp-hopp az ugró már 30-40 ezer méteren találta magát... Visszafelé pedig szabadesésben átlépte a hangsebességet :)
rohamkukac 254406 2010. május 8. 20:03
Válasz erre
rohamkukac 254405 2010. május 8. 20:02
Válasz erre
Erről hallottam már.A Vietnámi háborúba használtak hasonlókat,csak helikopterekre szerelve.Akik átélték a benne eltöltött időt azt mondták mintha koporsóban lennének.

Amúgy érdekes egy ilyet látni egy repülőn.
Sennás 254404 2010. május 8. 20:01
Válasz erre
Valami hasonlót használtak Vietnámba de 300km/h "száguldó" helikopter csak nem ugyanolyan mint ez
búza 254403 2010. május 8. 19:52
Válasz erre
Dehogynem! És még beengednél két másik embert is!
sulyid 254402 2010. május 8. 19:50
Válasz erre
Akkor se szálltam volna bele ha az életem mult volna rajta...
Sennás 254401 2010. május 8. 19:44
Válasz erre
27_65943_d59db691fa60185
27_65943_d59db691fa60185
27_65943_9c64254e3f60f36
27_65943_9c64254e3f60f36
27_65943_d2ca9a64eaf2784
27_65943_d2ca9a64eaf2784

HU!Ez borzasztó lehetett.Remélem nem lett rendszerbe állitva.Félelmetes.
Zsóti 254400 2010. április 30. 13:37
Válasz erre
Üdv!
A Honvédség sajnos jelenleg így működik. Hiába van egységesített málha több helyen, az helyenként is változó. Például a szolnokiaknak egy saját fejlesztésű repeszálló mellényük van, ami az amerikai CIRAS-on alapul, volt szerencsém kipróbálni, és szimpatikus. Viszont általánosságban a Honvédségen belül, mindenki "hozott anyagot" használ, mert az egyébként rendszeresítettek, nem kimondottan jók. Plusz a kiegészítők, nem járnak a katonának, gondolok itt térd-, könyökvédőkre, az elhasznált táraknak a gyűjtőjére, stb, stb...Ezt a katona magának oldja meg, ha szán rá pénzt. Szerintem érdemes, csak ennek az a következménye, hogy mindenki más cuccban pompázik!
korzaar 254398 2010. április 30. 12:17
Válasz erre
1nruha, fontos az egységes kinézet:))
romeo 254397 2010. április 30. 11:40
Válasz erre
gykaorló
gykaorló

Katonaáink ruházata és felszerelése nagyon vegyes.
romeo 254396 2010. április 30. 08:18
Válasz erre
tr-85m1_main_battle_tank_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_19
tr-85m1_main_battle_tank_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_19
larom_160mm_multiple_rocket_launcher_system_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_015
larom_160mm_multiple_rocket_launcher_system_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_015
saur-2_wheeled_armoured_personnel_carrier_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_20
saur-2_wheeled_armoured_personnel_carrier_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_20
saur_2_wheeled_armoured_vehicle_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_037
saur_2_wheeled_armoured_vehicle_bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_037
bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_017
bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_017
bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_023
bsda_2010_black_sea_defense_aerospace_exhibition_bucharest_romania_april_2010_023

Nemrég zajlott le a BSDA 2010 román haditechnikai kiállítás.
Néhány eszköz a román hadiipar termékei közül.
balaton 254395 2010. április 29. 18:15
Válasz erre
jav.: pedálos
balaton 254394 2010. április 29. 18:14
Válasz erre
Én a pedálod verziót favorizálnám. Ezáltal jelentős mennyiségű üzemanyag takarítható meg :D
SIG 254393 2010. április 29. 16:38
Válasz erre
Coast Guard
Coast Guard

Itt van az 5let, amivel a Folyami Flotillát újra lehetne éleszteni, még a hazai szerény keretek között is :)
balaton 254392 2010. április 29. 16:14
Válasz erre
Még mielőtt újabb félreértés lenne, azzal is tisztában vagyok, hogy a BMP háború utáni konstrukció :D
balaton 254391 2010. április 29. 16:13
Válasz erre
Nem mondod... Poén akart lenni, azért volt ott a szmájli.
Betyár 254390 2010. április 29. 16:01
Válasz erre
1906-8_Columbia_Electric_Victoria_Haybird
1906-8_Columbia_Electric_Victoria_Haybird

Még hogy a hybrid megoldás új dolog :-)
páncélos 254389 2010. április 29. 15:21
Válasz erre
Balaton!

Ez egy görög BMP, soha sem volt magyar, csak NDK.
romeo 254388 2010. április 29. 13:16
Válasz erre
3768801068_b1087c9400_b
3768801068_b1087c9400_b

átalakított PSZH
Lompi 254387 2010. április 29. 08:49
Válasz erre
SU Army tech
SU Army tech

No komment.
STUG 254385 2010. április 28. 19:17
Válasz erre
user_9208090_1226515143078_box
user_9208090_1226515143078_box

érdekes
Kalóz 254381 2010. április 28. 16:56
Válasz erre
A szép maketteteket kár lenne elcsúfítani egy rosszul megépített felépítménnyel! :D
balaton 254380 2010. április 28. 16:44
Válasz erre
A hordozó/indítójárművön rajta vagyunk :) A többit majd "scratchelitek" :D
Kalóz 254379 2010. április 28. 16:15
Válasz erre
Spike 254378 2010. április 28. 14:29
Válasz erre
"Érdekes" Szu-33 leszállások:
www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch
going 254377 2010. április 28. 13:37
Válasz erre
Petibá 254376 2010. április 28. 10:15
Válasz erre
Valóban montázs, több későbbi módosítás is hiányzik a képről.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.