<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Geri | Adatlap | 254568 | 2010. június 1. 14:51 | ||
Be-Buggolt a flight simulator:D | |||||
Kferro | Adatlap | 254567 | 2010. június 1. 11:13 | ||
Igen. :) Sőt, a még valamennyire a repüléshez értő emberek is jókat vitatkoztak ezen a felvételen. Egyesek trükkfelvételre gyanakodtak, mások meg biztosak voltak benne, hogy valamilyen módon fel van függesztve a gép egy láthatatlan kötélre. :) | |||||
Zsury | Adatlap | 254566 | 2010. június 1. 11:06 | ||
Gondolom egy hozzá nem értő embert ámulatba lehet ejteni a felvétellel...:-)) :-)) | |||||
Kferro | Adatlap | 254565 | 2010. június 1. 11:03 | ||
Így van. Ilyen felvételt pár éve én is csináltam a kecskeméti repnapon. | |||||
Zsury | Adatlap | 254564 | 2010. június 1. 10:59 | ||
www.youtube.com/watch Látványos...azt hiszem a rotor azért látszik állni, mert a képkockák követési sebessége megegyezik a rotor forgási sebességével...vagy valami ilyesmi...aki ért hozzá, nyugodtan javítson ki. Üdv, Zsury. | |||||
vlevi | Adatlap | 254563 | 2010. május 30. 11:19 | ||
Én ezt a National Geographicon hallottam, csak nem Astonnal kapcsolatban, hanem a Corvette Z06-osról. De az Aston is olyan kis szériában készül, hogy bőven beleférhet a dolog. | |||||
p-51 | Adatlap | 254562 | 2010. május 30. 09:28 | ||
Igaz. Bár sajnos én még nem tudtam számon kérni rajtuk semmit...:( Az Opelnek mondtam, csinálják ők is így, de nem hallgattak rám. p-51 | |||||
Sennás | Adatlap | 254561 | 2010. május 30. 09:19 | ||
Szia Levi!Igaz az a sztori hogy az Aston Martinnál kézzel szerelik a motorblokkot is és be is írják melyik szerelő mit rakott össze {gondolom később számon lehet kérni ha valami komoly gubanc van}? | |||||
pilotka | Adatlap | 254560 | 2010. május 30. 07:30 | ||
doky3 | Adatlap | 254559 | 2010. május 30. 00:52 | ||
Én a falra pakolnám fel valami módon, festmény helyett! 5 liter V10 507 LE. GYÖNYÖRŰ. | |||||
vlevi | Adatlap | 254557 | 2010. május 29. 20:35 | ||
Így rendberakva szerintem nem nehéz. Főleg egy autószerelőnek. | |||||
Sennás | Adatlap | 254556 | 2010. május 29. 20:23 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 254555 | 2010. május 29. 20:06 | ||
A mohamedán, a Handzsar, 13. SS hadosztály volt. Volt angol egysége a németeknek, állítólag még zsidó is, de ezt még nem olvastam autentikus helyen. | |||||
Jakesz | Adatlap | 254554 | 2010. május 29. 20:01 | ||
Ahogy elnézem az öreg apókát,biztos ott volt a nagy kurszki tankcsatában. | |||||
rohamkukac | Adatlap | 254553 | 2010. május 29. 12:16 | ||
MoMi | Adatlap | 254552 | 2010. május 28. 12:18 | ||
Szia Romeo! Szenzációs kép és persze a szolgálati bicikli sem hiányozhat,hogy legyen mivel elmenni a dieselért ha elfogy a motorból. momi | |||||
romeo | Adatlap | 254551 | 2010. május 28. 12:00 | ||
juge75 | Adatlap | 254550 | 2010. május 27. 17:33 | ||
Dagadnak a büszkeségtől, mi? | |||||
romeo | Adatlap | 254549 | 2010. május 27. 12:29 | ||
denkmeyer | Adatlap | 254548 | 2010. május 27. 08:10 | ||
De még a toronyszám kivitelezése sem egyforma! | |||||
halaci | Adatlap | 254546 | 2010. május 27. 07:24 | ||
Elég érdekes az a két kép. Tarczay Ervin vagy Normandiában harcolt, vagy nem az ő tankja van a második képen. Azon ugyanis angol, illetve amerikai katonák bámészkodnak a kilőtt Tigrisen, a háttérben pedig egy Cromwell (de a torony formája alapján lehet, hogy egy Crusader AA) áll, ezek közül még lend-lease keretében sem szállítottak a keleti frontra. | |||||
vlevi | Adatlap | 254545 | 2010. május 27. 00:37 | ||
Elég érdekes "árják" Bár az egész hitleri propagandában az volt a legszebb, hogy egy 160centis feketehajú osztrák beadta egy egész nemzetnek azt, hogy a kétméter magas, szőke kékszemű a felsőbbrendű faj :) | |||||
rohamkukac | Adatlap | 254544 | 2010. május 26. 21:40 | ||
sulyid | Adatlap | 254543 | 2010. május 26. 18:37 | ||
sdsdaf | Adatlap | 254542 | 2010. május 26. 16:29 | ||
Jutas | Adatlap | 254541 | 2010. május 25. 22:47 | ||
Üdv Ez a freies arebien ss hadosztály. Asszem bosnyák, észak afrikai és arab önkéntesekből állt. :D amugy nagyon komoly | |||||
Jozsi | Adatlap | 254540 | 2010. május 25. 21:52 | ||
Nézd meg a mostaniakat! Borzalmasak! Pénzük lenne a "külcsínyre", de még igénytelenek is! Amelyik jól néz ki az akcentussal beszél, tehát bevándorló. | |||||
fodi | Adatlap | 254539 | 2010. május 25. 21:44 | ||
A középen álldogáló szőkének kifejezetten helyes arca van. Izé. Volt. 70 éve. :D | |||||
sulyid | Adatlap | 254538 | 2010. május 25. 21:41 | ||
Szerintem ezek pont nem szépek. | |||||
Sennás | Adatlap | 254537 | 2010. május 25. 21:14 | ||
Sennás | Adatlap | 254536 | 2010. május 25. 21:10 | ||
Nem hiszem.Inkább csak simán ellenfényes a kép.Vagy ráadásul rosszul lett szűrve a kép,nagyitva meg azóta 50ezerszer szkennelve.Szerintem ez valamikor 1933++ 1939-40ig készűlt akkor még volt parádé,a gyerekek is büszkén jártak a HitlerJugend-be.Lehet az Olympián készült.Mennyi volt a limit az SS-be 190-195cm ez a muki biztos üti a mércét.Ekkoriba még lehetett válogatni az emberek között. | |||||
lucky | Adatlap | 254535 | 2010. május 25. 21:01 | ||
Úgy tudom volt egy harmadik hadoszlop a szigeten. Így nem meglepő az England SS egység( pontos megnevezését nem tudom)léte sem. Volt orosz( v ukrán v mindkettő) SS alakulat is. Sót mohamedán vallású is.Ez utóbbi viszont nem volt hosszú életű, az igaz. | |||||
rohamkukac | Adatlap | 254534 | 2010. május 25. 20:54 | ||
Tessék:D Vagy nagyon fekete a bácsi,vagy fogalmam sincs:D | |||||
pincehonvéd | Adatlap | 254533 | 2010. május 25. 19:37 | ||
sanyi | Adatlap | 254531 | 2010. május 25. 18:29 | ||
pincehonvéd | Adatlap | 254530 | 2010. május 25. 18:08 | ||
sdsdaf | Adatlap | 254529 | 2010. május 25. 17:49 | ||
rohamkukac | Adatlap | 254528 | 2010. május 25. 16:41 | ||
õcsi | Adatlap | 254527 | 2010. május 25. 08:27 | ||
Zsury | Adatlap | 254526 | 2010. május 25. 08:16 | ||
Freddy | Adatlap | 254525 | 2010. május 24. 21:38 | ||
Már csak 200-at kell összegyűjteni:) | |||||
Bubu | Adatlap | 254524 | 2010. május 24. 21:07 | ||
Engem is meglephetne vele!:) | |||||
Lompi | Adatlap | 254523 | 2010. május 24. 19:46 | ||
orcsa | Adatlap | 254522 | 2010. május 24. 18:00 | ||
Indiana73 | Adatlap | 254520 | 2010. május 24. 13:39 | ||
romeo | Adatlap | 254519 | 2010. május 24. 09:23 | ||
Ronin | Adatlap | 254518 | 2010. május 23. 22:53 | ||
rohamkukac | Adatlap | 254517 | 2010. május 22. 20:06 | ||
Ezt nem tudtam:S | |||||
Levix | Adatlap | 254516 | 2010. május 22. 17:36 | ||
Nem vicces. A pilóta meghalt. Video: Russia launches investigation into Sea of Japan Mil Mi-14 crash An investigation has begun into the cause of a crash into the Sea of Japan by a Russian Mil Mi-14 Haze that killed the Russian pilot during a emergency simulation excercise. The military-operated Mi-14, an amphibious version of the Mi-8 Hip twin engined helicopter, was attempting a take-off from water during a joint emergency simulation excercise with the Japanese coast guard. The helicopter was carrying 13 people including two crew when it hit the water on take-off after reportedly suffering an engine failure. The inicident happened off the island of Sakhalin, north of Japan's Hokkaido island yesterday. Mi-14 sea crash W445 The Haze ploughed into a big swell as it attempted to power up with one engine inoperable, according to local reports. The helicopter had not gained any height after taking off when, it is thought, its engine failed. The helicopter fell back into the water. Its nose tipped forward into the swell. The tips of the rotors clipped the water and the helicopter toppled over, disintegrating on the surface. Russian news agency Itar-Tass says only 12 passengers survived the incident. The rescued passengers were evacuated to the port of Korsakov. The Russian transport prosecutor's office has launched criminal proceedings and is working on the assumption that the crash was caused by a technical fault in the Mi-14 or the Klimov TV3-117M 1,455kW (1,950shp) powerplants. The internet discussion site Professional Pilots' Rumour Network is hosting a debate on the cause of the crash, contributed to by several former North Sea helicopter pilots. The helicopter was part of Russo-Japanese exercises to simulate oil spill retention and search and rescue activities in the event of accidents on the oil and gas drilling platforms being constructed in the Aniva Gulf that divides the two countries. The Haze has a different landing gear to the Hip, with the aft wheels retracting into the boat-like fuselage, with the front gear folding forward into the fuselage outside the hull. | |||||
juge75 | Adatlap | 254515 | 2010. május 22. 14:25 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |