<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 255149 | 2010. július 24. 17:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 255147 | 2010. július 24. 17:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jaj bocsánat!Nem jól fogalmaztam.Én is most találtam.Csak gondoltam valakit érdekelnek ilyen képek.Elnézést.De Tisztelettel KALÓZ ÚR!Ezeket a könyvet nem tudod honnét lehetne letölteni?esetleg neked CD? KÖSZÖNETTEL:SENNÁS! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 255146 | 2010. július 24. 17:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 255145 | 2010. július 24. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
valahol megvan CD-n, majd előkeresem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 255143 | 2010. július 24. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 255142 | 2010. július 24. 16:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet most már mi vagyunk a gyarmatuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 255141 | 2010. július 24. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Lehet hogy nagyon is igazad van! Akkor viszont viheted a hangszorot vagy benezhetsz a redony moge is? :) A sarokban latszik egy pici egy masik testbol is kifektetve es valoban legalabb 2 ellenallot fullasztottak be a templom pincejebe. Viszont az az eltepett Hitler-kep igy is furcsa, nem? Udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 255140 | 2010. július 24. 16:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem is tudtam hogy már mi is India része vagyunk...azt tudtam hogy nagyszámú indiai kissebség él itt már jó ideje de et nem tudtam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 255139 | 2010. július 24. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 255135 | 2010. július 24. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 255134 | 2010. július 24. 13:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmm, azert megis maradt fennt rola ez-az. :) Erdekes kihivas lenne 1:72-ben megepiteni... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 255133 | 2010. július 24. 12:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 255132 | 2010. július 24. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Némi adalék a Winkler archívumból: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 255130 | 2010. július 24. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet Urak ! Csak én gondolom úgy, hogy a földön fekvő Úr talán inkább Jan Kubis lehet, aki részt vett Reinhard Heydrich, a Cseh-Morva Protekturátus helytartója elleni merényletben ? Mert ha igen, akkor az időpont 1942. június 18., a helyszín pedig Prága, Szt. Cirill templom. Persze lehet, hogy megint csak lázálmaim voltak :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 255129 | 2010. július 24. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Idézet a Debreceni Szemle 2009/1 számából. A SOH-1 típusnévre keresztelt helikopter hatlapátos (?) forgószárnya, illetve annak agykialakítása és forgószárny-vezérlése műszaki szempontból igen érdekes volt, pörgettyűs stabilizátort tartalmazott és a kitérítéssel arányos kormányerőt szolgáltatott, ami Hatházi Dániel szabadalma. Hatásos stabilizáló rendszerével és a kormányerő érzékelhetőségével olyan jelentős lépést jelentett a helikopterek konstrukciójának fejlesztésében, hogy irántuk nagyon komoly nemzetközi érdeklődés is megnyilvánult. A helikopter prototípusa alapos kutatások, távirányítású, szabadon repülő modellel végzett sikeres kísérletek után épült meg. A helikopterrel végül a hosszú tervezés és a sok probléma után egy – a repülőgép-vezetői hiba miatt bekövetkezett – szerencsétlen berepülési kísérlet végzett 1960-ban. A motorpróba során a helikopter kissé megemelkedett, majd a talajra visszaérve az oldalára dőlt és a forgó forgószárny összetört, és a törzs szerkezete is súlyosan károsodott. A további kísérletek – pénzhiány miatt – nem folytatódhattak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 255128 | 2010. július 24. 11:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atneztem ami a kezembe kerult itthon, semmi. A Repulesi Lexikonban csak egy rajz van a borito belso oldalan, szocikk nincs. Samu Bela, az egyik tervezo szocikkenel meg sem emlitik a gepet. Szoval eddig ez csak egy nagy sotet folt a magyar repules torteneteben. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 255127 | 2010. július 24. 11:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 255126 | 2010. július 24. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 255125 | 2010. július 24. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nincs, ez minden amit tudok. Majd atnyalazom a regi konyveimet, hatha irnak rola valamit. Se mereteket, sem szamitott teljesitmenyadatokat nem talatam eddig. Meg a motor tipusat sem tudtam kideriteni, annyit irtak, hogy 160LE teljesitmenyu csillagmotor volt benne. Ez alapjan en az M-11FR motorra tippelek, az volt 160 LE-s abban az idoben. Ha jol tudom, ugyanez az alvaltozat volt a Jak-18-as gepekben is, igy eleg konnyen hozzaferheto lehetett a tervezoknek. Ez persze csak elmelet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 255124 | 2010. július 24. 10:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 255123 | 2010. július 24. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy elfeledett magyar konstrukcio, SOH-1 helikopter. A kepen epp Budaorson lathato, motorprobara keszulve - ami soran veletlenul par masodpercre a levegobe emelkedett, megbillent es ripityara tort... Jellemzo a kor hangulatara, hogy az evekkel kesobbi "Repules"-ben is csak par sort irnak rola. "A gep jelenleg mar tul van a szerkezeti problemakon es a gurulo kiserleteken, amelyek azonban egy ksiebb serules miatt jelenleg fuggobe kerultek" A gep tervezeset 1954-ben kezdtek el, 1960-ban (1962-ben?) jutottak el az elobb is emlitett motorprobakig. A rotoragy eleg egyedi volt, kulfoldrol is erdeklodtek iranta, de penzhiany miatt a gepet sosem javitottak meg, igy nem is emelkedett a levegobe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 255122 | 2010. július 24. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mauro | Adatlap | 255121 | 2010. július 24. 08:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem tudom ki ismeri ezt az oldalt: worldwartwozone.com/forums/showthread.php de beteszem a linkjét, jobbnál jobb fotók,a magyar és magyar használatú II. vh.-s harcjárművekről ... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 255120 | 2010. július 23. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
http://www.autolabor.hu/cikk/merges-gyik-ferrari-612-gto Ezt nem gondoltam volna!Vagy csak az irigység beszél valakiből.Akkor lehet nem lesz belőle semmi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 255117 | 2010. július 23. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Koszonom sracok a segitseget. Igen, nekem is ilyesmi otleteim voltak, csak nem tudtam a karszalag hova valo. Udv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 255116 | 2010. július 23. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bocs! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 255115 | 2010. július 23. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Kinek hogy tetszik az Új Ferrari? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 255114 | 2010. július 23. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem is Norvégia, mert ott van a bácsin a norvég karszalag. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 255113 | 2010. július 23. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 255112 | 2010. július 23. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az egyenruhások egyenruhájából ítélve szerintem vagy valamelyik Benelux-állam, vagy Dánia, vagy Svédország. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 255111 | 2010. július 23. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem németországban.Az egyik tiszt(?) kezében egy széttépett Adolf Hitleres kép van,és gondolom,a holtest egy német katonáé,akit megöltek.Szerintem kivégzés lehetett,mert van mellette egy másik is(vagy csak egy kabát) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 255110 | 2010. július 23. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 255109 | 2010. július 22. 23:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontar! Koszonom a kepeket! CSak egy reszuket ismertem. A konyvekre majd rakeresek. Uuu latom fotodomping van azota itt. Udv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 255108 | 2010. július 22. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 255107 | 2010. július 22. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Én írtam rosszul, nem Debrecen, hanem Nyíregyháza, de nem hagytad, hogy megzavarjam a hátvéd sorodat. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 255102 | 2010. július 21. 22:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kinggi | Adatlap | 255100 | 2010. július 21. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 255097 | 2010. július 21. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos! Sajna nem. De figyeltem régebben..:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TIGRIS | Adatlap | 255096 | 2010. július 21. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztos egy Miki egér szakadt darabokra.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 255095 | 2010. július 21. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fogorvos...Sose láttam még róla ilyen képet:D:D:D A Flak-36os kép viszont jó.Hogy örülnek a találatért a tüzérek:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 255094 | 2010. július 21. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs:men=nem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 255093 | 2010. július 21. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez men KFOR hanem FELFOR/-dúlt./! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miller | Adatlap | 255092 | 2010. július 21. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Migi! A Spanyolok pl. használják az űrhajósok téli kiképzésére giroszkóp helyett.:) A két kép Koszovóban készült 2009 év eleje tájékán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 255091 | 2010. július 21. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt a második is, kellemes időtöltést! K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 255090 | 2010. július 21. 19:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Látom beindult a képáradat, aminek nagyon örülök, mert én is sok újdonsággal találkoztam szóval csak így tovább! :) Jószokásomhoz híven itt a mai sorozat első fele. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tüzér | Adatlap | 255087 | 2010. július 21. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hagglaunds BV 206.All-terrain vehicle. A képen a francia hegyivadászok járműve.Jelen esetben szállításra, de létezik kb 30 különféle felépítmény:mentő, aknavetőhordozó,tüzérfelderítő,parancsnoki, járőr,híradó,HSN-löveg hordozó stb,stb. Alkalmazza kb 20-25 ország hadereje.A legjelentősebb felhasználók: Nagy Britannia(tengerészgyalogság),Svédország,Finnország,Franciaország... Ez egy alaptípus, ma már továbbfejlesztett változatai elterjedtebbek.Pl BVS 10 Viking. Lásd a képen. tüzér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 255085 | 2010. július 21. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 255082 | 2010. július 21. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TIGRIS! itt egy kép. Azt hiszem, hogy elég kis darabszámban, és kis hatékonysággal használták. www.ostfront.com/Merchant2/graphics/00000001/twopiecearmour1_350.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
torpokoska | Adatlap | 255080 | 2010. július 21. 13:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TIGRIS | Adatlap | 255078 | 2010. július 21. 13:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 21. képen az egyik orosz katonán golyóállómellény van? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Akikre te gondolsz azok megvesznének ott.
Azon a vidéken se szeretik azokat akiket itt se szeretnek.