/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
lucky 255154 2010. július 24. 19:36
Válasz erre
Ne általánosíts.
Ismerek olyanokat akik dolgoznak, és olyanokat is akik nem.
Azonos etnikumhoz tartoznak.
De ezt itt és most fejezzük be.
Magánban megtalálsz ha gondolod.
sulyid 255152 2010. július 24. 18:24
Válasz erre
Ezt most nem azért mondom mert a vallásra karok utalni hanem azért mert izraelben dolgozniuk is kéne az araboknál meg egész nap csak döglenének.
sulyid 255151 2010. július 24. 18:23
Válasz erre
Akkor izraelbe kell őket küldeni vagy esetleg valamelyik arab államba.
lucky 255150 2010. július 24. 17:51
Válasz erre
lucky 255149 2010. július 24. 17:51
Válasz erre
Sulyid!
Akikre te gondolsz azok megvesznének ott.
Azon a vidéken se szeretik azokat akiket itt se szeretnek.
Sennás 255147 2010. július 24. 17:13
Válasz erre
rb_transporter
rb_transporter
g11_000_tn
g11_000_tn

Jaj bocsánat!Nem jól fogalmaztam.Én is most találtam.Csak gondoltam valakit érdekelnek ilyen képek.Elnézést.De Tisztelettel KALÓZ ÚR!Ezeket a könyvet nem tudod honnét lehetne letölteni?esetleg neked CD?
KÖSZÖNETTEL:SENNÁS!
sulyid 255146 2010. július 24. 17:05
Válasz erre
spetsnaztank
spetsnaztank

Nem néz ki rosszan.
Kalóz 255145 2010. július 24. 17:02
Válasz erre
valahol megvan CD-n, majd előkeresem!
Sennás 255143 2010. július 24. 16:34
Válasz erre
Wien 1945
Wien 1945
Wien_1945
Wien_1945
Wien_1945.
Wien_1945.
Wien_1945..
Wien_1945..

Ezt a könyvet forgattátok már?
Sennás 255142 2010. július 24. 16:33
Válasz erre
Lehet most már mi vagyunk a gyarmatuk.
Tyimosenko 255141 2010. július 24. 16:32
Válasz erre
Hello!

Lehet hogy nagyon is igazad van! Akkor viszont viheted a hangszorot vagy benezhetsz a redony moge is? :)

A sarokban latszik egy pici egy masik testbol is kifektetve es valoban legalabb 2 ellenallot fullasztottak be a templom pincejebe. Viszont az az eltepett Hitler-kep igy is furcsa, nem?

Udv
sulyid 255140 2010. július 24. 16:24
Válasz erre
Nem is tudtam hogy már mi is India része vagyunk...azt tudtam hogy nagyszámú indiai kissebség él itt már jó ideje de et nem tudtam.
juge75 255139 2010. július 24. 16:09
Válasz erre
Ez azért már durva...
Ez azért már durva...

Gyakran használom a Google fordítót, de ezt azért nem vártam tőle...
lucky 255135 2010. július 24. 13:04
Válasz erre
De méretek nélkül reménytelen.
Még úgy se egyszerű..
fodi 255134 2010. július 24. 13:00
Válasz erre
Hmm, azert megis maradt fennt rola ez-az. :) Erdekes kihivas lenne 1:72-ben megepiteni... :)
lucky 255133 2010. július 24. 12:59
Válasz erre
Horvath_Balazs 255132 2010. július 24. 12:56
Válasz erre
SOH-01-1
SOH-01-1
SOH-01-2
SOH-01-2
SOH-01-4
SOH-01-4

Némi adalék a Winkler archívumból:
SIG 255130 2010. július 24. 12:18
Válasz erre
Jan Kubis
Jan Kubis

Üdvözlet Urak !

Csak én gondolom úgy, hogy a földön fekvő Úr talán inkább Jan Kubis lehet, aki részt vett Reinhard Heydrich, a Cseh-Morva Protekturátus helytartója elleni merényletben ? Mert ha igen, akkor az időpont 1942. június 18., a helyszín pedig Prága, Szt. Cirill templom. Persze lehet, hogy megint csak lázálmaim voltak :)
Wrecker 255129 2010. július 24. 12:08
Válasz erre
Idézet a Debreceni Szemle 2009/1 számából.

A SOH-1 típusnévre keresztelt helikopter hatlapátos (?) forgószárnya, illetve annak
agykialakítása és forgószárny-vezérlése műszaki szempontból igen érdekes
volt, pörgettyűs stabilizátort tartalmazott és a kitérítéssel arányos kormányerőt
szolgáltatott, ami Hatházi Dániel szabadalma. Hatásos stabilizáló rendszerével
és a kormányerő érzékelhetőségével olyan jelentős lépést jelentett a helikopterek
konstrukciójának fejlesztésében, hogy irántuk nagyon komoly nemzetközi érdeklődés
is megnyilvánult. A helikopter prototípusa alapos kutatások, távirányítású, szabadon
repülő modellel végzett sikeres kísérletek után épült meg. A helikopterrel
végül a hosszú tervezés és a sok probléma után egy – a repülőgép-vezetői hiba miatt
bekövetkezett – szerencsétlen berepülési kísérlet végzett 1960-ban. A motorpróba
során a helikopter kissé megemelkedett, majd a talajra visszaérve az oldalára
dőlt és a forgó forgószárny összetört, és a törzs szerkezete is súlyosan károsodott. A további kísérletek – pénzhiány miatt – nem folytatódhattak.
fodi 255128 2010. július 24. 11:57
Válasz erre
Atneztem ami a kezembe kerult itthon, semmi. A Repulesi Lexikonban csak egy rajz van a borito belso oldalan, szocikk nincs. Samu Bela, az egyik tervezo szocikkenel meg sem emlitik a gepet. Szoval eddig ez csak egy nagy sotet folt a magyar repules torteneteben. :)
Kalóz 255127 2010. július 24. 11:26
Válasz erre
Szia! Ha meglesz, engem is érdekelne:
Kalóz
lucky 255126 2010. július 24. 11:00
Válasz erre
fodi 255125 2010. július 24. 10:25
Válasz erre
Sajnos nincs, ez minden amit tudok. Majd atnyalazom a regi konyveimet, hatha irnak rola valamit. Se mereteket, sem szamitott teljesitmenyadatokat nem talatam eddig.
Meg a motor tipusat sem tudtam kideriteni, annyit irtak, hogy 160LE teljesitmenyu csillagmotor volt benne. Ez alapjan en az M-11FR motorra tippelek, az volt 160 LE-s abban az idoben. Ha jol tudom, ugyanez az alvaltozat volt a Jak-18-as gepekben is, igy eleg konnyen hozzaferheto lehetett a tervezoknek. Ez persze csak elmelet.
lucky 255124 2010. július 24. 10:18
Válasz erre
fodi 255123 2010. július 24. 10:14
Válasz erre
soh-1
soh-1

Egy elfeledett magyar konstrukcio, SOH-1 helikopter. A kepen epp Budaorson lathato, motorprobara keszulve - ami soran veletlenul par masodpercre a levegobe emelkedett, megbillent es ripityara tort...
Jellemzo a kor hangulatara, hogy az evekkel kesobbi "Repules"-ben is csak par sort irnak rola.
"A gep jelenleg mar tul van a szerkezeti problemakon es a gurulo kiserleteken, amelyek azonban egy ksiebb serules miatt jelenleg fuggobe kerultek"
A gep tervezeset 1954-ben kezdtek el, 1960-ban (1962-ben?) jutottak el az elobb is emlitett motorprobakig. A rotoragy eleg egyedi volt, kulfoldrol is erdeklodtek iranta, de penzhiany miatt a gepet sosem javitottak meg, igy nem is emelkedett a levegobe.
sulyid 255122 2010. július 24. 10:08
Válasz erre
szu-35
szu-35

A tömör gyönyörűség.
Mauro 255121 2010. július 24. 08:01
Válasz erre
nem tudom ki ismeri ezt az oldalt:

worldwartwozone.com/forums/showthread.php

de beteszem a linkjét, jobbnál jobb fotók,a magyar és magyar használatú II. vh.-s harcjárművekről ...
Sennás 255120 2010. július 23. 21:24
Válasz erre
http://www.autolabor.hu/cikk/merges-gyik-ferrari-612-gto Ezt nem gondoltam volna!Vagy csak az irigység beszél valakiből.Akkor lehet nem lesz belőle semmi?
Tyimosenko 255117 2010. július 23. 21:09
Válasz erre
Koszonom sracok a segitseget. Igen, nekem is ilyesmi otleteim voltak, csak nem tudtam a karszalag hova valo.

Udv.
Sennás 255116 2010. július 23. 20:44
Válasz erre
Ferrari-612-GTO-Concept-1
Ferrari-612-GTO-Concept-1
Ferrari-612-GTO-Concept-2.
Ferrari-612-GTO-Concept-2.

bocs!
Sennás 255115 2010. július 23. 20:43
Válasz erre
Sziasztok!Kinek hogy tetszik az Új Ferrari?
sanyi 255114 2010. július 23. 19:13
Válasz erre
Szerintem is Norvégia, mert ott van a bácsin a norvég karszalag.
Freddy 255113 2010. július 23. 18:57
Válasz erre
Svédország...
Szóval Norvégia.
Freddy 255112 2010. július 23. 18:57
Válasz erre
Az egyenruhások egyenruhájából ítélve szerintem vagy valamelyik Benelux-állam, vagy Dánia, vagy Svédország.
rohamkukac 255111 2010. július 23. 18:12
Válasz erre
Szerintem németországban.Az egyik tiszt(?) kezében egy széttépett Adolf Hitleres kép van,és gondolom,a holtest egy német katonáé,akit megöltek.Szerintem kivégzés lehetett,mert van mellette egy másik is(vagy csak egy kabát)
Tyimosenko 255110 2010. július 23. 17:17
Válasz erre
bwar3-3s
bwar3-3s

Hello!

Segitsegeteket szeretnem kerni annak megallipitasara, vajon hol keszulhetett ez a kep es mikor.

Segitsegeteket elore is koszonom!

udv.
Tyimosenko 255109 2010. július 22. 23:56
Válasz erre
Hello Kontar!

Koszonom a kepeket! CSak egy reszuket ismertem.
A konyvekre majd rakeresek.

Uuu latom fotodomping van azota itt.

Udv.
KossuthLajos 255108 2010. július 22. 19:32
Válasz erre
KossuthLajos 255107 2010. július 22. 19:27
Válasz erre
Köszönöm. Én írtam rosszul, nem Debrecen, hanem Nyíregyháza, de nem hagytad, hogy megzavarjam a hátvéd sorodat. :)
Indiana73 255102 2010. július 21. 22:44
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
5
5
6
6
7
7
8
8
8
8
9
9

Szevasztok !
Nagyon örülök,hogy így beindult a kép áradat
Jobbnál jobb képek.
Én most egy pillanatra,ha nem baj megtöröm a katonásdit egy kis tömegközlekedéssel:)
kinggi 255100 2010. július 21. 21:59
Válasz erre
100_2824
100_2824
100_2823
100_2823
100_2821
100_2821
100_2787
100_2787

Mivel közeledik a repülőnap ezért rakok fel néhány általam készített képet (2007,Kinagyítva jobban látjátok)
lucky 255097 2010. július 21. 20:39
Válasz erre
KossuthLajos!
Sajna nem. De figyeltem régebben..:)
TIGRIS 255096 2010. július 21. 20:33
Válasz erre
Biztos egy Miki egér szakadt darabokra.:)
rohamkukac 255095 2010. július 21. 20:28
Válasz erre
Fogorvos...Sose láttam még róla ilyen képet:D:D:D
A Flak-36os kép viszont jó.Hogy örülnek a találatért a tüzérek:)
A-3 255094 2010. július 21. 20:21
Válasz erre
Bocs:men=nem.
A-3 255093 2010. július 21. 20:20
Válasz erre
Ez men KFOR hanem FELFOR/-dúlt./!
Miller 255092 2010. július 21. 19:33
Válasz erre
DSCF1910
DSCF1910
DSCF1911
DSCF1911

Hello Migi!

A Spanyolok pl. használják az űrhajósok téli kiképzésére giroszkóp helyett.:)
A két kép Koszovóban készült 2009 év eleje tájékán.
Kontár 255091 2010. július 21. 19:30
Válasz erre
Könyörtelen orosz tél
Könyörtelen orosz tél
Lassan kitavaszodik
Lassan kitavaszodik
Nyakig felszerelve
Nyakig felszerelve
Pak38
Pak38
Pak38_02
Pak38_02
Pak40
Pak40
Pak40_02
Pak40_02
pak40_Olaszország
pak40_Olaszország
Pak43
Pak43
Pak43_02
Pak43_02
Pak43_Magyarország
Pak43_Magyarország
Pihi
Pihi
Rend a lelke mindennek
Rend a lelke mindennek
Rend a lelke mindennek_02
Rend a lelke mindennek_02
Respekt
Respekt
Stosstruppen_Leningrad
Stosstruppen_Leningrad
StuG mint sátorkellék
StuG mint sátorkellék
Szép látvány
Szép látvány
Szevasztopol alatt
Szevasztopol alatt
Szevasztopol alatt_02
Szevasztopol alatt_02
Támadás!
Támadás!
Úttalan utakon előre
Úttalan utakon előre

Itt a második is, kellemes időtöltést!
K
Kontár 255090 2010. július 21. 19:27
Válasz erre
A többiek le se akarnak szállni
A többiek le se akarnak szállni
Áztatás
Áztatás
Bunker_Balkán
Bunker_Balkán
Ebből még jeladás is lehet
Ebből még jeladás is lehet
Ebédidő
Ebédidő
Elgyötörten
Elgyötörten
Fogorvos
Fogorvos
Frissen csapolt tej
Frissen csapolt tej
Front_Schwein
Front_Schwein
Gránátosok akcióban
Gránátosok akcióban
Gránátosok akcióban_02
Gránátosok akcióban_02
Gyilkos88as
Gyilkos88as
Harcban02
Harcban02
Támadásra várva
Támadásra várva
Hazafelé
Hazafelé
Hegyivadász
Hegyivadász
Hideg ellen is jó
Hideg ellen is jó
Hírvivő
Hírvivő
Jótállnak magukért
Jótállnak magukért
kamó
kamó
Káros szenvedély
Káros szenvedély
Káros szenvedély_02
Káros szenvedély_02
két csülkös, egy szalámis és négy gombás rendel!
két csülkös, egy szalámis és négy gombás rendel!

Üdv!

Látom beindult a képáradat, aminek nagyon örülök, mert én is sok újdonsággal találkoztam szóval csak így tovább! :)
Jószokásomhoz híven itt a mai sorozat első fele.
K
tüzér 255087 2010. július 21. 18:44
Válasz erre
CAWTSHOF
CAWTSHOF

Hagglaunds BV 206.All-terrain vehicle.
A képen a francia hegyivadászok járműve.Jelen esetben szállításra, de létezik kb 30 különféle felépítmény:mentő, aknavetőhordozó,tüzérfelderítő,parancsnoki, járőr,híradó,HSN-löveg hordozó stb,stb.
Alkalmazza kb 20-25 ország hadereje.A legjelentősebb felhasználók: Nagy Britannia(tengerészgyalogság),Svédország,Finnország,Franciaország...
Ez egy alaptípus, ma már továbbfejlesztett változatai elterjedtebbek.Pl BVS 10 Viking.
Lásd a képen.

tüzér
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.