<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 255178 | 2010. július 25. 17:54 | ||
sulyid | Adatlap | 255177 | 2010. július 25. 15:10 | ||
Már megvan.Ott van a 165. sorban előlről a 23456. helyen. | |||||
Spike | Adatlap | 255175 | 2010. július 25. 12:16 | ||
De vajon megtalálod-e Vilit? | |||||
emerson | Adatlap | 255174 | 2010. július 25. 12:14 | ||
Sennás | Adatlap | 255173 | 2010. július 25. 09:45 | ||
Köszi Atesz a pontos információt.Esetleg nem tudod véletlenül,a vontatmányoknál van-e olyan lehetőség hogy esetleg túlsúlyos rakománnyal is elvihessék a "cuccot".PzH-2000 55t de ha csak az Elefántos vontató van ott de nagyon el kell vinni akkor mi van?elméletileg 3-4t +súly miatt csak nem hagyják ott?Vasúton nálunk ilyenkor alkalmazzák a csökkentett sebességet(pályamegóvás).Háborús helyzetben nem hiszem hogy van(lenne)idő várni bármire is.Szóval ha nagyon muszáj fel lehet tenni a PzH-2000 az Elefantra? Köszönettel:SENNÁS! | |||||
Atesz | Adatlap | 255171 | 2010. július 25. 00:33 | ||
Szia! Az elnevezések a komplett szerelvényre vonatkoznak, az SLT 50-3 az Elefant (8x8-as kerékképletű vontató, MTU MB 837 Ea 500 típusú motor, 537 kW/730 LE, 8x0 trailer, 52 t. teherbírással), az SLT-56 pedig a Franziska (ez 8x6 kerékképletű vontató és 12x0 trailer, 56 ill. a módosított verzióknál 59 t. teherbírással). Atesz | |||||
sulyid | Adatlap | 255170 | 2010. július 25. 00:24 | ||
Nem 346517?Nekem annyi jött ki de én is mindjárt összesek.:) | |||||
Atesz | Adatlap | 255169 | 2010. július 25. 00:21 | ||
346514-en, így első számolásra, de kicsit fáradt a szemem. | |||||
sulyid | Adatlap | 255168 | 2010. július 24. 22:49 | ||
Bakiii | Adatlap | 255167 | 2010. július 24. 20:52 | ||
Igen úgy hívják, a 4tengelyest meg Elefant-nak. | |||||
Sennás | Adatlap | 255166 | 2010. július 24. 20:46 | ||
Bakiii | Adatlap | 255165 | 2010. július 24. 20:36 | ||
Igen én is a 6 tengelyeset nézegettem. Ahogy nézegettem eléggé nagy darab a pzh, szal felmerült bennem, az a kérdés, hogy egyáltalán elfér-e rajta, de találtam képeket, amik meggyőztek róla:) | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 255164 | 2010. július 24. 20:33 | ||
Szia! Volt már a Pzh 200 és Faun kombinációról szó valamelyik topikban. Arra vigyázz, hogy a Pzh 200-hez a nagyobb teherbírású, több tengelyes trélert használják, míg a revell a kisebb, 4 tengelyest adja. | |||||
Bakiii | Adatlap | 255163 | 2010. július 24. 20:33 | ||
Igen igen, nagyábból ennyiben különböznek, ahogy olvasgattam:) Meg ahogy nézegettem, az SLT 50 tréler 4 tengelyes a másik 6. Legalábbis amit a Trumpeter ad a kithez:) | |||||
Sennás | Adatlap | 255162 | 2010. július 24. 20:27 | ||
Igaza van a csajoknak a MÉRET A LÉNYEG!Persze hogy az jobb lenne.Én annyit tudok talán a dupla--szimpla lámpába küllömböznek kívülről(1 kép) meg természetesen motor erőben--terhelésben. | |||||
Bakiii | Adatlap | 255160 | 2010. július 24. 20:18 | ||
Szia! Pontosan így szeretném megcsinálni, de nem 1:72-ben, hanem 1:35-ben. Nézegettem Revell adott ki egyet 1:72ben, viszont az Faun SLT 50. Személy szerint a Faun SLT 56 nekem sokkal jobban bejön:) Ezért keresek hozzájuk anyagokat, szeretném a legjobbra, legélethűbbre elkészíteni:) | |||||
Sennás | Adatlap | 255159 | 2010. július 24. 20:14 | ||
2009 máj. ekkor láttam ezt a képet először.Akkor megtetszett ezért döntöttem mellette.Megvettem a Revell mindkét 1:72 gépét ehhez kellene a könyv.Nekem sincs meg,és sehol nem találom "ingyé"letöltősben.:(( NEXT...NEXT... | |||||
lucky | Adatlap | 255158 | 2010. július 24. 20:03 | ||
Bakiii | Adatlap | 255157 | 2010. július 24. 20:01 | ||
Sennás! Ez a két könyv a faunról, és a pzh 2000-ről szól? Milyen nyelven? Engem érdekelne mindegyik. Ha lehetőség van rá. A közeljövöben tervezem elkészíteni a faun-t és egy pzh 2000-et szeretnék hozzá, szállítmányként:) | |||||
lucky | Adatlap | 255154 | 2010. július 24. 19:36 | ||
Ne általánosíts. Ismerek olyanokat akik dolgoznak, és olyanokat is akik nem. Azonos etnikumhoz tartoznak. De ezt itt és most fejezzük be. Magánban megtalálsz ha gondolod. | |||||
sulyid | Adatlap | 255152 | 2010. július 24. 18:24 | ||
Ezt most nem azért mondom mert a vallásra karok utalni hanem azért mert izraelben dolgozniuk is kéne az araboknál meg egész nap csak döglenének. | |||||
sulyid | Adatlap | 255151 | 2010. július 24. 18:23 | ||
Akkor izraelbe kell őket küldeni vagy esetleg valamelyik arab államba. | |||||
lucky | Adatlap | 255150 | 2010. július 24. 17:51 | ||
A faunos engem is érdekelne... | |||||
lucky | Adatlap | 255149 | 2010. július 24. 17:51 | ||
Sulyid! Akikre te gondolsz azok megvesznének ott. Azon a vidéken se szeretik azokat akiket itt se szeretnek. | |||||
Sennás | Adatlap | 255147 | 2010. július 24. 17:13 | ||
Jaj bocsánat!Nem jól fogalmaztam.Én is most találtam.Csak gondoltam valakit érdekelnek ilyen képek.Elnézést.De Tisztelettel KALÓZ ÚR!Ezeket a könyvet nem tudod honnét lehetne letölteni?esetleg neked CD? KÖSZÖNETTEL:SENNÁS! | |||||
sulyid | Adatlap | 255146 | 2010. július 24. 17:05 | ||
Kalóz | Adatlap | 255145 | 2010. július 24. 17:02 | ||
valahol megvan CD-n, majd előkeresem! | |||||
Sennás | Adatlap | 255143 | 2010. július 24. 16:34 | ||
Sennás | Adatlap | 255142 | 2010. július 24. 16:33 | ||
Lehet most már mi vagyunk a gyarmatuk. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 255141 | 2010. július 24. 16:32 | ||
Hello! Lehet hogy nagyon is igazad van! Akkor viszont viheted a hangszorot vagy benezhetsz a redony moge is? :) A sarokban latszik egy pici egy masik testbol is kifektetve es valoban legalabb 2 ellenallot fullasztottak be a templom pincejebe. Viszont az az eltepett Hitler-kep igy is furcsa, nem? Udv | |||||
sulyid | Adatlap | 255140 | 2010. július 24. 16:24 | ||
Nem is tudtam hogy már mi is India része vagyunk...azt tudtam hogy nagyszámú indiai kissebség él itt már jó ideje de et nem tudtam. | |||||
juge75 | Adatlap | 255139 | 2010. július 24. 16:09 | ||
lucky | Adatlap | 255135 | 2010. július 24. 13:04 | ||
fodi | Adatlap | 255134 | 2010. július 24. 13:00 | ||
Hmm, azert megis maradt fennt rola ez-az. :) Erdekes kihivas lenne 1:72-ben megepiteni... :) | |||||
lucky | Adatlap | 255133 | 2010. július 24. 12:59 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 255132 | 2010. július 24. 12:56 | ||
Némi adalék a Winkler archívumból: | |||||
SIG | Adatlap | 255130 | 2010. július 24. 12:18 | ||
Üdvözlet Urak ! Csak én gondolom úgy, hogy a földön fekvő Úr talán inkább Jan Kubis lehet, aki részt vett Reinhard Heydrich, a Cseh-Morva Protekturátus helytartója elleni merényletben ? Mert ha igen, akkor az időpont 1942. június 18., a helyszín pedig Prága, Szt. Cirill templom. Persze lehet, hogy megint csak lázálmaim voltak :) | |||||
Wrecker | Adatlap | 255129 | 2010. július 24. 12:08 | ||
Idézet a Debreceni Szemle 2009/1 számából. A SOH-1 típusnévre keresztelt helikopter hatlapátos (?) forgószárnya, illetve annak agykialakítása és forgószárny-vezérlése műszaki szempontból igen érdekes volt, pörgettyűs stabilizátort tartalmazott és a kitérítéssel arányos kormányerőt szolgáltatott, ami Hatházi Dániel szabadalma. Hatásos stabilizáló rendszerével és a kormányerő érzékelhetőségével olyan jelentős lépést jelentett a helikopterek konstrukciójának fejlesztésében, hogy irántuk nagyon komoly nemzetközi érdeklődés is megnyilvánult. A helikopter prototípusa alapos kutatások, távirányítású, szabadon repülő modellel végzett sikeres kísérletek után épült meg. A helikopterrel végül a hosszú tervezés és a sok probléma után egy – a repülőgép-vezetői hiba miatt bekövetkezett – szerencsétlen berepülési kísérlet végzett 1960-ban. A motorpróba során a helikopter kissé megemelkedett, majd a talajra visszaérve az oldalára dőlt és a forgó forgószárny összetört, és a törzs szerkezete is súlyosan károsodott. A további kísérletek – pénzhiány miatt – nem folytatódhattak. | |||||
fodi | Adatlap | 255128 | 2010. július 24. 11:57 | ||
Atneztem ami a kezembe kerult itthon, semmi. A Repulesi Lexikonban csak egy rajz van a borito belso oldalan, szocikk nincs. Samu Bela, az egyik tervezo szocikkenel meg sem emlitik a gepet. Szoval eddig ez csak egy nagy sotet folt a magyar repules torteneteben. :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 255127 | 2010. július 24. 11:26 | ||
lucky | Adatlap | 255126 | 2010. július 24. 11:00 | ||
fodi | Adatlap | 255125 | 2010. július 24. 10:25 | ||
Sajnos nincs, ez minden amit tudok. Majd atnyalazom a regi konyveimet, hatha irnak rola valamit. Se mereteket, sem szamitott teljesitmenyadatokat nem talatam eddig. Meg a motor tipusat sem tudtam kideriteni, annyit irtak, hogy 160LE teljesitmenyu csillagmotor volt benne. Ez alapjan en az M-11FR motorra tippelek, az volt 160 LE-s abban az idoben. Ha jol tudom, ugyanez az alvaltozat volt a Jak-18-as gepekben is, igy eleg konnyen hozzaferheto lehetett a tervezoknek. Ez persze csak elmelet. | |||||
lucky | Adatlap | 255124 | 2010. július 24. 10:18 | ||
fodi | Adatlap | 255123 | 2010. július 24. 10:14 | ||
Egy elfeledett magyar konstrukcio, SOH-1 helikopter. A kepen epp Budaorson lathato, motorprobara keszulve - ami soran veletlenul par masodpercre a levegobe emelkedett, megbillent es ripityara tort... Jellemzo a kor hangulatara, hogy az evekkel kesobbi "Repules"-ben is csak par sort irnak rola. "A gep jelenleg mar tul van a szerkezeti problemakon es a gurulo kiserleteken, amelyek azonban egy ksiebb serules miatt jelenleg fuggobe kerultek" A gep tervezeset 1954-ben kezdtek el, 1960-ban (1962-ben?) jutottak el az elobb is emlitett motorprobakig. A rotoragy eleg egyedi volt, kulfoldrol is erdeklodtek iranta, de penzhiany miatt a gepet sosem javitottak meg, igy nem is emelkedett a levegobe. | |||||
sulyid | Adatlap | 255122 | 2010. július 24. 10:08 | ||
Mauro | Adatlap | 255121 | 2010. július 24. 08:01 | ||
nem tudom ki ismeri ezt az oldalt: worldwartwozone.com/forums/showthread.php de beteszem a linkjét, jobbnál jobb fotók,a magyar és magyar használatú II. vh.-s harcjárművekről ... | |||||
Sennás | Adatlap | 255120 | 2010. július 23. 21:24 | ||
http://www.autolabor.hu/cikk/merges-gyik-ferrari-612-gto Ezt nem gondoltam volna!Vagy csak az irigység beszél valakiből.Akkor lehet nem lesz belőle semmi? | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 255117 | 2010. július 23. 21:09 | ||
Koszonom sracok a segitseget. Igen, nekem is ilyesmi otleteim voltak, csak nem tudtam a karszalag hova valo. Udv. | |||||
Sennás | Adatlap | 255116 | 2010. július 23. 20:44 | ||
bocs! | |||||
Sennás | Adatlap | 255115 | 2010. július 23. 20:43 | ||
Sziasztok!Kinek hogy tetszik az Új Ferrari? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv:SENNÁS