<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Varjúbácsi | Adatlap | 256251 | 2010. december 1. 14:30 | ||
bat | Adatlap | 256250 | 2010. december 1. 13:22 | ||
így sys van . | |||||
sys | Adatlap | 256249 | 2010. december 1. 13:11 | ||
HUJBI | Adatlap | 256248 | 2010. december 1. 11:35 | ||
itthon is találhatóak ilyenek szép számmal, ott állnak az udvarokon. vonatról rendszeresen láttam, autóval járva az országot általában már nem lehet észrevenni ezeket. érdemes kettőt venni belőle, de amit árulnak azt amúgy is vagy így hirdetik meg, vagy tartalék alkatrészekkel. rajongói klubokkal, gyárral is érdemes felvenni a kapcsolatot, minél több szakirodalmat beszerezni hozzá. szakember kevés van, így akik ezzel foglalkoznak, rendszerint ismerik egymást (vászontető, bőrülés, elektronika, lakatos munka, szállítás, vámolás egyéb papírmunka stb.). ja, és kell csinálni egy kalkulációt, hogy érdemes-e belefogni, kivéve, ha a pénz nem számít. :))) és persze rengeteg idő. | |||||
jerry82 | Adatlap | 256247 | 2010. december 1. 10:09 | ||
jerry82 | Adatlap | 256246 | 2010. december 1. 10:04 | ||
Azt a Mercédesz 300 gullwingot sajnálom rendesen felújítva 500.000 eurot kostál Miura is ritka és kereset egyesek szerint a legszebb Lamborgini | |||||
Caprice | Adatlap | 256245 | 2010. december 1. 00:45 | ||
Most én is valami hasonlóba kezdtem bele. Nem tudom mi lesz a kocsiból, de majd meglátjuk. Nálunk vannak végek akik restaurálással foglalkoznak és nem is akárhogy. Usában egész mezők és erdők teli vannak ilyen autókkal, keress rá gugliban érdekes látvány. | |||||
Betyár | Adatlap | 256244 | 2010. december 1. 00:23 | ||
Én is sajnálom ezeket a régi remek autókat. sok pénzel és hozzáértő gárdával megvalósítható az ötleted. Felújítva szakszerűen nagyon sokba kerülnek, bár egy rendesen lepusztult járgányon nem sok lehet a haszon. De ebben lehet hogy tévedek. Adás vételivel behozhatóak, ha eus akkor vám sincs rá és a regadó is minimáls. | |||||
steky_huni | Adatlap | 256243 | 2010. november 30. 23:08 | ||
helo :) rengeteg elhagyott autocsoda van a nagyvilagban, egy ilyeneket helyrepofozo ceg megvalositasa szerintetek tul bizar otlet? esetleg itt nalunk megvalosithatatlan lenne? Faj a szivem ezeket az autokat igy latni. Ilyen esetekben muszaly minden eredeti papir megszerzese az autokhoz hogy behozza az adott valaki az orszagba? Eljtszadozok a gondolattal... szerintetek tegyek le az otletrol, halva szuletett dolog ? koszi ;)http://gadgets.boingboing.net/gimages/exoticwrecks.jpg | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 256242 | 2010. november 30. 22:46 | ||
Üdv Kezdetben a kutyákat arra képezték ki, hogy a robbanótöltetet a célponthoz vigyék majd onnan visszatérjenek a kiképzőjükhöz de ez nem működött, a kutyák sok esetben visszavitték a töltetet ami valós esetben sok ember életét kiolthatta. Ekkor tértek át az egyszerhasználatos megoldáshoz. Elméletben műkődött, gyakorlatban szinte egyáltalán (különféle okok miatt). Glukov, Sztálingrád, Kurszk, Tamarovka, csak néhány hely ahol sikeresen használták őket, de 1942 után már alig alkalmazták őket, a kutyák remek szaglását inkább aknakeresőként kamatoztatták. De ennek ellenére a páncélvadász kutyák kiképzése 1996 júniusáig folytatódott. Ha jól emlékszem szobrot is állítottak az elesett kutyáknak | |||||
juge75 | Adatlap | 256241 | 2010. november 30. 22:06 | ||
Ühüm! Való igaz, de ezt nem csak az Oroszok alkalmazták. A Zvezda adott ki ilyen figura készletet. | |||||
wittman44 | Adatlap | 256240 | 2010. november 30. 22:01 | ||
Szép munkák! Sajna sokba került ez nekünk magyaroknak 18-ban is és 45-ben is. Wittman | |||||
bat | Adatlap | 256239 | 2010. november 30. 21:20 | ||
sőt azt is hallottam valahol ,hogy ezek a szemét oroszok még kutyusokat is bevetettek tigrisek meg párducok ellen... www.schusterdiorama-35.cz/en/gallery/94/68/ 2.-7. képek | |||||
Kontár | Adatlap | 256237 | 2010. november 30. 21:06 | ||
Üdv! Én is olvastam egy olyan elképzelésről, hogy Rommel sorsa Sztálingrádnál dőlt el, mert ha a németek ott győznek és áttörnek a Kaukázus felé, akkor a szövetségesek kénytelenek lettek volna a közel-keleti erőiket átcsoportosítani Törökországba és Iránba. (Rommelnek komoly problémái voltak az utánpótlás terén.) Illetve egy másik verzió szerint annyira bíztak az észak-afrikai kaland sikerében, hogy ebből az irányból is támadni szerették volna a szovjeteket. K | |||||
bat | Adatlap | 256236 | 2010. november 30. 21:05 | ||
...és tényleg ezeken a képeken jól látható,a rén tenyésztés,és az ahogy a lendlész repülők megjelenésével alábbhagynak a tenyésztéssel(elengedik az utolsó szarvast is)(: sőt azt is hallottam valahol ,hogy ezek a szemét oroszok még kutyusokat is bevetettek tigrisek meg párducok ellen... | |||||
Jimbow | Adatlap | 256235 | 2010. november 30. 20:47 | ||
Hmm...ez még új. Érdekes elképzelés. Szerencsére/sajnos, nincs olyan, hogy "mi lett volna ha"? Hisz mi lett volna, ha megvalósul a balkáni partraszállás... | |||||
bat | Adatlap | 256234 | 2010. november 30. 20:39 | ||
Szia Jimbow, igazad van,lehet ,hogy egy kissé elfogult vagyok. | |||||
isitech | Adatlap | 256233 | 2010. november 30. 20:38 | ||
Sziasztok! Nem kötöszködni akarok, de talán mindkettőtöknek igaza van. Ha emlékezetem nem csal, akkor a német hadvezetésnek volt egy olyan "álma", hogy Rommel csatlakozik a déli-hadseregcsoporthoz miután elfoglalta Egyiptomot. Ki tudja mi lett volna, ha az Amerikaiak (Patton) nincsenek ott Afrikában, és Rommel Afrika Korps-a a Kaukázuson keresztül bekapcsolódik a harcokba. De ezek csak feltételezések. A tények meg ismertek. Nem mindíg a minőség és a méret számít. | |||||
p-51 | Adatlap | 256232 | 2010. november 30. 20:34 | ||
Jimbow | Adatlap | 256231 | 2010. november 30. 20:33 | ||
Szia bat! Mit keresnének az amik Sztálingrádban? Kicsit messze lenne nekik. Nélkülük meg nehézkes lett volna megnyerni a háborút, mert nekik köszönhető nagyrészt, hogy két oldalról támadhatták a németeket. Berlint meg azért hagyták az oroszokra, mert úgy állapodtak meg (Jalta). Üdv! | |||||
bat | Adatlap | 256230 | 2010. november 30. 20:02 | ||
"Mindenesetre Amerika belépése nélkül az orosz kommunisták most rént tenyésztenének a Tajga erdeiben."-ez bicskanyitogatásnak szántad? hol voltak az amerikaiak Sztálingrádnál? és hol voltak Berlinnél? -? -majd én megmondom ,Sehol! | |||||
bat | Adatlap | 256229 | 2010. november 30. 19:55 | ||
...a megosztási kényszer annyira elhatalmasodott rajtam,hogy makettezés helyett is inkább ide irogatok. szal van itt még valami, amit mindenkinek látni kell: www.youtube.com/watch A dogfights sorozat -szerintem- legjobb darabja.Azért linkeltem be mert ebben a videóban van egy-két taran.Jellemző , hogy nem nevezik nevén a technikát(...) de nagyon érdekes... | |||||
unicellular | Adatlap | 256228 | 2010. november 30. 19:54 | ||
Hát, úgy tényleg érdekesebb lenne (dupla m): wittmman :D | |||||
wittman44 | Adatlap | 256227 | 2010. november 30. 19:45 | ||
sajnálom, hogy felkorbácsoltam a kedélyeket, én nem vagyok méltó egy helyen emlitve legyek Michael Wittmannal mert Ő egy igazi egyéniség volt egy nagy hős akit sajna ugyancsak a túlerő győzőtt le mint sokat a hősők közül, azért nem irtam két emmel a bece nevemet, hősők voltak a győztesek között is de a körülmények igazán a túlerőnek kedveztek. Mindenesetre Amerika belépése nélkül az orosz kommunisták most rént tenyésztenének a Tajga erdeiben. De hagyjuk a történelem leckét itt van pár kép a nagy határmódositás előttről: Wittman | |||||
bat | Adatlap | 256226 | 2010. november 30. 18:45 | ||
sanyi | Adatlap | 256225 | 2010. november 30. 18:39 | ||
Én is ezt akartam írni, de megelőztél. Azonban ne felejtsük hogy a németek sem kímélték a "nem árja" nőket és gyerekeket... | |||||
juge75 | Adatlap | 256224 | 2010. november 30. 18:38 | ||
Szó szerint Kos-t jelent. Az is nekimegy az ellenfelének, fel ökleli. | |||||
bat | Adatlap | 256222 | 2010. november 30. 18:26 | ||
...én azt olvastam ,hogy ez az Orosz pilóta hajtotta végre az első (igazolt) tarant, 1941 ben Moszkva légterében, német kétmotoros bombázó ellenében. | |||||
romeo | Adatlap | 256221 | 2010. november 30. 18:18 | ||
Köszönöm Juge75! | |||||
Freddy | Adatlap | 256219 | 2010. november 30. 17:57 | ||
Ők nem nők és gyerekek ellen küldték harcba ezen repülőket... ... mert náluk a nőket és a gyermekeket a gyalogság küzdötte le :( | |||||
juge75 | Adatlap | 256218 | 2010. november 30. 17:55 | ||
És vége a Dornier-nek! | |||||
juge75 | Adatlap | 256217 | 2010. november 30. 17:55 | ||
A Taran orosz kifejezés, öklelést jelent, a Kubáni(?) fél nyolcas az nem az Amerikai forduló? | |||||
bat | Adatlap | 256216 | 2010. november 30. 17:54 | ||
bat | Adatlap | 256215 | 2010. november 30. 17:41 | ||
egyébként a mustang valóban jó repülö,mindenképpen ott a helye az első ötben. viszont ez csak a D változatról mondhetó el ,az azt megelőző variánsokról aligha. nagy hatótávolság,nagy magasságon való üzemeltetés, kényelem, - ezek a Mustang erényei- és nem vitatom, hogy a távolsági bombázók kíséréséhez nem volt nála jobb. viszont a repülésben elhíresült "kubáni félnyolcas" kifejezést nem ez a típus hozta be a köztudatba, a "taran"-ról már nem is beszélve... | |||||
juge75 | Adatlap | 256214 | 2010. november 30. 17:41 | ||
Ebből lett a "Mustang" P-51D. | |||||
juge75 | Adatlap | 256213 | 2010. november 30. 17:41 | ||
A Mustang nem Angol. Ők csak a merlin motort építették bele a P-51B sárkányába. | |||||
juge75 | Adatlap | 256212 | 2010. november 30. 17:39 | ||
Ez a Shilka ellenfele volt, de csak a prototípus létezett (ki tudja mi lett vele), 37mm-es ikercsövű gépágyú, folyadék hűtéssel. Az alváz (bár rövidebb) a Szu-100P járműcsaládé, erre épült az Akácia, a Krug is, csak azok hosszabbak (és 1 görgővel többek oldalanként). | |||||
bat | Adatlap | 256211 | 2010. november 30. 17:30 | ||
rátapintottál a lényegre,az ilyen kidolgozásu gépeket aligha lehetett volna front körülmények között üzemeltetni.(front alatt a keleti hadszinteret értem-az Elba és a Volga között-) Az Orosz konstruktőrök a gépeiket tudatossan rövid élettartamra szánták-ugyanis Ők nem nők és gyerekek ellen küldték harcba ezen repülőket... ...és nem árt tudnod, hogy a Mustang Angol konstrukció volt! ami meg az OROSZ és Német repülőgyártást illeti...Neked az olyan nevek mint a Jakovlev,és Messerschmitt az smafu! | |||||
bat | Adatlap | 256210 | 2010. november 30. 17:12 | ||
abszolút egyet értek! | |||||
p-51 | Adatlap | 256209 | 2010. november 30. 16:13 | ||
Nézd már meg közelről alaposan a p-51 meg bármelyik másik gép kidolgozottságát, aerodinamikáját, akármijét. Repülőt Amerikában gyártanak Wright óta, autót meg sört meg Németországban Benz óta. Nem, rosszul mondom, sört már régebb óta. Részemről lezárva. | |||||
p-51 | Adatlap | 256208 | 2010. november 30. 16:11 | ||
Én meg nem akarok semmi ellenes lenni, de a wittmann-t két n-nel írják helyesen. | |||||
romeo | Adatlap | 256207 | 2010. november 30. 15:00 | ||
wittman44 | Adatlap | 256206 | 2010. november 30. 14:11 | ||
Nem akarok Mustang ellenes lenni, de nézőpont kérdése, hogy melyik volt a legjobb gép, azt hiszem rendes körülmények között egy Messerschmitt vagy a Foke-Wulf nehéz préda lett volna a Mustangnak, egy az egy arányban és olyan felkészült pilótákkal mint Otto Kittel, Walter Dahl, Heinz Bar, Anton Hackl és a többiek. Wittman | |||||
Hrothgar | Adatlap | 256205 | 2010. november 30. 13:58 | ||
Szervusz! Valóban-kategóriájában tényleg hasonló (vagy lehet, hogy ugyanaz). Én a nagy különbséget pont a narrációban látom. Itt konkrétan egy naplóból, vagy könyvből volt "aláolvasva" a narráció. (Ami hangulatában nekem tetszik) Ellentétben pl. a "dogfights"-ban lévő szöveggel. Azzal sem lenne bajom, ha érezhető lenne benne a "pártatlanság" látszata... De eddig minden dogfights részt amit láttam a hiper-szuper amcsi\szövetséges felszerelésről volt szó az elmaradott ellenség mellett, és arról, hogy az ellenség milyen "hozzá nem értő", ügyetlen, és ha a narráció olyan ponthoz ér, hogy pl. az ellenséges pilóta katapultált, de nem nyílt ki az ernyője-akkor én nem tennék ehhez hasonló megjegyzéseket, hogy "haha-úgy kell neki-looser!" (Még ha ez így szó szerint nem is szerepelt a sorozatban). Ui: ezeket a "simfilmeket" ismerem (néhány itt "csücsül" a gépemen) de mindenesetre köszönet az ajánlásért! És bocs ismét az offért, nameg azért, mert hosszúra sikeredtem... | |||||
p-51 | Adatlap | 256204 | 2010. november 30. 13:07 | ||
Olvastam. De nem regények alapján ítélek meg valóban megtörtént dolgokat. | |||||
bat | Adatlap | 256203 | 2010. november 29. 23:22 | ||
érdekes... -szerintem összeségében ez ugyan az a kategória,csak más a narráció , ezt is szimulátor segítségével rekonstruált-hitelesnek számító forrásból származó- eseményt mutat be. ha szereted ezt a műfajt a Pumaszállás. hun találsz magyar vonatkozásu fimeket is amiket szintén az il2-vel animáltak. www.pumaszallas.hu/letoltesek-videok/videoletoltes-1old.html jómagam is próbálkoztam Tobak Tibor könyvéből rekonstruálni néhány részt de sajnos a gépem nem bírta a combatboxban repölő jenki hordát-akadt. | |||||
Excessor | Adatlap | 256202 | 2010. november 29. 23:19 | ||
Excessor | Adatlap | 256201 | 2010. november 29. 23:18 | ||
Na végre én is találtam egy érdekes képet::) | |||||
Hrothgar | Adatlap | 256200 | 2010. november 29. 22:36 | ||
Üdv! Hát nem tudom... Én részemről nem szeretem a "dogfights"-ot... A magam részéről sokkal inkább kedvelem az ilyesféle filmeket\animációkat (Ha nem fikcióról van szó), mint például ez is: (akármilyen amatőr, vagy éppen igényes) www.youtube.com/watch (part 1) www.youtube.com/watch (part 2) És bocs az offért, miszerint nem képről volt szó... (bár ha úgy vesszük, akkor "mozgó-KÉP-kultúra") | |||||
bat | Adatlap | 256199 | 2010. november 29. 21:42 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szerintem nagyon alaposan fontold meg, hogy ebben a gazdasági környezetben mekkora a megtérülési ráta. Ha nem vagy lemezművész, vagy motor, futómű guru, akkor bizony ezeknek a részeknek a javítása, újragyártása horribilis összegeket emészt fel. Pl. egy 40 éves FIAT 500 Giardiniera (kombi, ezért a sima 500-as karosszériaelemekből kevés használható) lakatolása, az elrohadt lemezek cseréje, a nem beszerezhetők újra szobrászolása, és az (CSAK)alapozó festés anyaggal együtt kb.700000.-Ft. Jól olvasod hétszázezer. És hol van még a motor, az erőátvitel, a futómű, a belső tér, stb.stb.
Mire egy ekkora autó eljut a vizsgáig eltűnik benne kb. másfél milla, és a saját munkádról még nem is beszéltem. Ha ezt is beleszámolod, egy ilyen kis guruló ékszerdoboz már két milla körül jár. Nagyon kevés ember van, aki pusztán gyüjtői szevedélyből - hiszen ezek az autók, különösen ha OT-s, nem hétköznapi furikázásra valók - ekkora összeget kiperkál.