<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zsury | Adatlap | 256302 | 2010. december 3. 18:20 | ![]() | |
Ebben sajnos nem lehetünk biztosak... :(( Előzmény: (256301) szezsolt 2010. december 3. 17:53 | |||||
szezsolt | Adatlap | 256301 | 2010. december 3. 17:53 | ![]() | |
Némelyik fegyveres jobban fel van szerelve, mint egy mezei mexikói katona. De szerencsére, attól még, hogy van automata fegyvere, még nem biztos, hogy tud is vele lőni. | |||||
sdsdaf | Adatlap | 256300 | 2010. december 3. 17:02 | ![]() | |
Marci | Adatlap | 256298 | 2010. december 3. 16:25 | ![]() | |
Ja bocs jobbak voltak:) nem jól olvastam | |||||
Marci | Adatlap | 256297 | 2010. december 3. 16:24 | ![]() | |
Nem voltak jobbak. Sőtt volt benn egy magyar találmány is ami egyeletessé tette a sorozatlövést. Előtte folyamatosan gyorsult ha sorozatot lőttek. | |||||
sulyid | Adatlap | 256296 | 2010. december 3. 16:21 | ![]() | |
Világ viszonylatban ki csinálta a legjobb kalasnyikovokat? A magyar AK-k mennyivel voltak jobbak mint az oroszok? | |||||
Marci | Adatlap | 256295 | 2010. december 3. 16:14 | ![]() | |
Egy normális hadseregnél az aknavető alap meg sem említik. Ez hír? Szörnyű, hogy még csak itt tartunk. Azt várom mikor jelentik be, hogy rendszersitették a 2010 mintájú légpuskákat. | |||||
sulyid | Adatlap | 256294 | 2010. december 3. 16:14 | ![]() | |
bat | Adatlap | 256293 | 2010. december 3. 15:58 | ![]() | |
specnaz78 | Adatlap | 256292 | 2010. december 3. 14:49 | ![]() | |
Na ez igen! Ennek örülnék karira, ha fa alatt találnám. :-))) | |||||
romeo | Adatlap | 256291 | 2010. december 3. 14:32 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 256290 | 2010. december 3. 14:16 | ![]() | |
Baromi nagy tűzerőnk lesz :) | |||||
romeo | Adatlap | 256289 | 2010. december 3. 14:03 | ![]() | |
Már csak a 105mm-es tarack hiányzik :) | |||||
romeo | Adatlap | 256288 | 2010. december 3. 13:56 | ![]() | |
a hallgatók számára a 9P148-as (Konkursz) indítóállvány mellett, biztosította a jelenleg még csapatpróbán lévő 60 mm aknavetőt is. Ezáltal a hallgatók a MH-ben rendszeresítendő, egyik legújabb tűzeszközzel ismerkedhettek meg. forrás: portal.zmne.hu/portal/page | |||||
phun | Adatlap | 256287 | 2010. december 3. 10:47 | ![]() | |
Szia! 1938-ban visszacsatolták Magyarországhoz a felvidéket. Itt is látszik: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/Hungary_1938.jpg Így a térkép értelmet nyer. A linken egy korabeli filmhíradót láthattál volna, ami erről tudósít. Sajnálom, hogy nem tudtad megnézni, mert érdekes. | |||||
Elnar | Adatlap | 256286 | 2010. december 3. 01:25 | ![]() | |
Sajnos sokadszori próbálkozásra sem indul nálam semmi azon az oldalon, így kérném a belinkelt tartalom lényegét szöveges formátumban részemre bocsájtani... | |||||
bat | Adatlap | 256285 | 2010. december 3. 01:17 | ![]() | |
Monty | Adatlap | 256284 | 2010. december 2. 18:22 | ![]() | |
phun | Adatlap | 256283 | 2010. december 2. 18:08 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 256275 | 2010. december 2. 15:03 | ![]() | |
Hm.. jól látom, hogy az amik nem csak a magyar felségjelet nem ismerték (Pataky...-Légiháború Magyarország felett) de az országhatárokat sem? | |||||
Marci | Adatlap | 256274 | 2010. december 2. 14:56 | ![]() | |
A ruszkik amerika nélkül vesztettek volna. Csak teherautóból 400000 darabatot küldtek. Ezért lehetett pl, 2000 t-34-est gyártani havonta. Valamit elfelejtessz! Nekünk magyaroknak elenségünk volt amerika és bombáztak minket hamár az érzelmekről beszélünk! | |||||
rod666 | Adatlap | 256273 | 2010. december 2. 14:53 | ![]() | |
Nem vagy egyedül, ha elindítod, szólj, társulok! | |||||
bat | Adatlap | 256272 | 2010. december 2. 14:49 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 256271 | 2010. december 2. 09:37 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 256270 | 2010. december 2. 08:59 | ![]() | |
"Bár az ezt követő időszakban élenjártak a civilek terrorbombázásában." Bat, azt ne felejtsd el, hogy a "coventrizálás" nem angol találmány! | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 256269 | 2010. december 2. 00:30 | ![]() | |
Azt tudom, nem is fogom eladni majd soha | |||||
Caprice | Adatlap | 256268 | 2010. december 2. 00:29 | ![]() | |
Majd mikor először ráülsz az lesz egy jó érzés. Te csináltad:) Ezt nem pótolja semmi szerintem:) | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 256267 | 2010. december 2. 00:11 | ![]() | |
hello! én vettem egy pannóniát tavaly 40ezerért, egész jó állapotban papírok nélkül. szétszedtem, amit csinálni kellene majd: festés (ha autófestö):50000 kipufogó:2*20000 dob, 2*5000 könyök térdpárnagumi:kb 6000 bovdenek motorfelújítás min:20000 a krómozásról nem is beszélve, amit nem csinálnak sehol normálisat az országban,ja és a veteránvizsga, ami nélkül nem helyezhető forgalomba+ a papírmunka.Ha meg el akarod adni nem kapsz érte annyit, amennyit belefektettél. üdv: Zoli | |||||
szezsolt | Adatlap | 256263 | 2010. december 1. 22:51 | ![]() | |
Ismerek ilyen műhelyt Bp-től nem messze, de sajnos őket is már csak a régi autók iránti lelkesedés "tartja életben". Magyarországon nincs erre igazán igény. Ők is Svájcban tanulták ki a mesterséget. | |||||
Freddy | Adatlap | 256262 | 2010. december 1. 22:17 | ![]() | |
Nem akarjuk elvenni az álmaidat, félre ne érts. Szép és tiszteletreméltó cél egy ilyen műhely létrehozása. Csak lásd, hogy azért nem olyan egyszerű ez. | |||||
Caprice | Adatlap | 256261 | 2010. december 1. 21:46 | ![]() | |
Vállakozás szinten szerintem csak úgy érdemes csinálni ahogy ők. www.rpm-styling.hu/hu De ehhez szakértelem is kell. szvsz | |||||
steky_huni | Adatlap | 256260 | 2010. december 1. 20:34 | ![]() | |
Helo! Igencsak megvitathato dolog a felhozott temam, valoban rengeteg penzbe kerul egy ilyen prolyekt ami sok esetben akar 200% os nyeremenyt hozhat vagy meg sokkal tobbet is. Meg elottem all az elet, nagy almom lenne egy ilyen muhely letrehozasa, bar erre itt nalunk nem igazan van lehetoseg. Ez bizony tobb mint makattepites 1:1 ben. Szep hazamban Erdelyorszagban ezt el is felejthetem, de a vilag nagy, eleg elnezni az amerikaiakat, a Discovery musoraiban szereplo Over haulinosokat, hotrodepitoket... dehat az Amerika. Talan egyszer, de nem adom fel. Vajon egyedul maradok az otlettel ? | |||||
Freddy | Adatlap | 256259 | 2010. december 1. 17:09 | ![]() | |
und műhely und akna und megfelelő tárolás, ezeket alapnak gondoltam már akár a szándék legelső ködös megfogalmazásához is:) | |||||
Keri | Adatlap | 256258 | 2010. december 1. 16:40 | ![]() | |
und műhelyfelszerelés... | |||||
Freddy | Adatlap | 256256 | 2010. december 1. 16:12 | ![]() | |
Jó, nyilván ki lehet hozni olcsóbban is (bár azért valószínűleg ott is híg az olcsó hús leve), de pl egy karosszériafényezés árából sok makett kijön (még akkor is, ha az én Astrámról van szó, egy sirályszárnyas merci fényezése ennek sokszorosa) Sok nagy lelkesedéssel kezdett felújítási projekt bukott már meg akkor, mikor a lelkes felújító (illetve a lelkes felújító családja) szembesült azzal, hogy ez IGAZÁBÓl mennyibe került- és még mennyibe fog, mire normális kocsi lesz a jajdeolcsón megvett romból, ami olcsó volt, és a garázsból talán még ki is állt önerőből, de az idő vasfoga máskülönben szinte mindent megevett benne. Persze maximális tiszteletem annak, akinek sikerül- de aki most akar belekezdeni, az lássa, hogy azért nem könnyen sikerül... | |||||
Freddy | Adatlap | 256255 | 2010. december 1. 16:03 | ![]() | |
Ebben viszont egyetértek veled, Németországot alapvetően az oroszok győzték le. a szövetségesek legfeljebb besegítettek: a nagy partraszállások már a fordulat után történtek, Rommelnek Egyiptomból azért még messze lett volna a Kaukázus, a német ipar meg '44-ben pörgött a legjobban- bombázások ide, vagy oda. De azért ne becsüljük le ezt a segítséget. A segítségnyújtási szerződésnél pl csak a repülőket meg a korszerűtlen tankokat lássuk, hanem a végtelen mennyiségű teherautót is- na, azok nélkül nehezen tudtak volna az oroszok vörös Blitzkrieget játszani. Meg valószínűleg ha Sztálin úgy látja, hogy egyedül is elboldogul egész Európával, akkor nem követeli minden lehetséges alkalommal a második frontot. | |||||
bat | Adatlap | 256254 | 2010. december 1. 15:46 | ![]() | |
...ez a rénszarvasos dolog nem hagy nyugodni.szóval szeretnék eloszlatni néhány hiedelmet a témával kapcsolatban.(persze nem vagyok történész, ezért fenntartom a jogot a tévedésre) Az hogy az amik nélkül nem jutottak volna berlinbe az oroszok,tehát ,hogy nem tudták volna nélkülük térdrekényszeríteni a nácikat-szerintem a következők miatt nem helytálló: A nyugati szövetségesek számára Oroszország ugyan olyan mumus volt mint a 3.birodalom,ezért nem állt érdekükben tulzott mértékben támogatni a fasizmus elleni harcukat.Ölbetett kézzel nézték végig lengyelország,hollandia,belgium és a gyáva franciák bukását-akik mint az ismeretes országuk egyharmadát elvesztve,sirva futottak a tengerbe dönkerknél.Az angolokat nem bántom ,mert ők a maguk módján tisztességgel helytáltak, vissza verték a Luftwaffét 40-ben.(Bár az ezt követő időszakban élenjártak a civilek terrorbombázásában.) Majd 1941 nyarán hitler megtámadta Oroszországot,és mind azt tudjuk egészen 1942 decemberéig győzelmet győzelemre halmozva nyomultak előre.azért had jegyezzem meg ,hogy a győzelmektől megrészegült hitleren kívül mindenki tudta ,hogy ennek a diadalmenetnek túl nagy ára volt-hiszen az oroszok körmükszakattáig védték hazájukat. Bár minden körülmény arra engedett következtetni, hogy Oroszország elesik, hiszen a stratégiai fontosságú ipari létesítményeiket kénytelenek voltak feladni/felgyujtani , gyengén felszerelt csapataikat pedig sorra zárta körbe a megállíthatatlan német hadsereg... Nem akarok ilyenekkel fárasztani senkit ,hogy téltábornok, meg Napóleon ,de a felperzselt föld tachtika 42 karácsonyára meghozta az eredményét.Nem állítom hogy ezt a maszkirovkát teljessen tudatosan vitték végbe-sok kényszerítő körülmény is közbejátszott,de így vagy úgy a német csapatok és a hátország között egyre nagyobb volt az a távolság ami az utánpótlás szempontjából lassan áthidalhatatlannak látszott. Az oroszok szempontjából ez a két év volt a leg kritikussabb, hiszen a LaGG-3,Jak-1,Il-2 még le sem gördült a futószallagról már fel is kellett gyujtani a gyárat (nem úgy mint a franciák akik tálcán nyujttták át a Dw-520-okata németeknek) A lényeg ,hogy emberfeletti áldozatokat hozva ezeket a gyárakat tokkal-vonóval a Volgán tulra költöztették,hogy ott újult erővel megkezdjék a tömeggyártást.A két fázis között a nyugati szövetségesektől kapott ledlész P-40, Hurricaneok oltalmazták a légteret-ez valóban nemes gesztus volt a szöviktől, és vitathatatlanul hozzájárult az oroszok jövőbeli sikereihez,(...) Ezt elismerem,de azzal kapcsolatban már szkeptikusabb vagyok,hogy az szövetségesek bármelyik partraszállása is döntően befolyásolta volna a Vöröshadsereg diadalát a fasizmus fölött.Az olaszországi partraszállásra már a kurszki csata finisében került sor, amikorra a vöröshadsereg olyan elképesztő csapásmérő erővel bírt,ami minden harcoló felet elismerésre késztetett.Tény ,hogy így a németek kénytelenek voltak megosztani erőiket,de tény az is hogy mire sor került a D napra, az oroszok már az ukrán határhoz "közeledtek". Szóval nem vitatom az amerikaiak érdemeit,de azért ezt a rénszarvasos teóriát kissé tulzónak tartom. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 256253 | 2010. december 1. 15:25 | ![]() | |
Freddy! Az én kis autócskám pl. a németeknél az E-bay-en 6000.-Euro körül már kapható. Ez a magyar árnál olcsóbb. Úgy vagyok vele mint a magyar naranccsal. Kicsi is, sárga is, savanyú is, de a mienk! :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 256252 | 2010. december 1. 14:42 | ![]() | |
Gondolom, nem csak magyar piacra dolgozna. Ettől függetlenül én is azt mondom, hogy egy ilyen autó iszonyatos pénztemető, ehhez a projekthez nem elég az elszántság, anyagi források, tudás, kapcsolatok is nagyon kellenek. Anyagi források alatt azt értve, hogyha a megfelelő feltételek rendelkezésre állnak, akkoris belemegy egy modern, jó kocsi ára egy ilyen felújításba. Elég, ha csak abba belegondolunk, hogy pl OT-hez nem elég csak úgy ,,jó lesz ez abba"- alapon megcsinálni a dolgokat, gyári, de legalábbis eredeti alkatrészek kellenek. Ilyen pedig vagy van az e-bayen rohadt drágán- vagy egyáltalán nincs sehol. Érteni is kell hozzá, a gép minden porcikáját ismerni kell, ami egy x+10 éves kocsinál azért nem egészen triviális. És végül kapcsolatok nélkül sem lehet megúszni, márpedig megbízható és becsületes szerelőt találni manapság elég nagy szerencse. Szóval nem véletlenül vannak ezek a kocsik úgy elhagyva. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 256251 | 2010. december 1. 14:30 | ![]() | |
Steki! Szerintem nagyon alaposan fontold meg, hogy ebben a gazdasági környezetben mekkora a megtérülési ráta. Ha nem vagy lemezművész, vagy motor, futómű guru, akkor bizony ezeknek a részeknek a javítása, újragyártása horribilis összegeket emészt fel. Pl. egy 40 éves FIAT 500 Giardiniera (kombi, ezért a sima 500-as karosszériaelemekből kevés használható) lakatolása, az elrohadt lemezek cseréje, a nem beszerezhetők újra szobrászolása, és az (CSAK)alapozó festés anyaggal együtt kb.700000.-Ft. Jól olvasod hétszázezer. És hol van még a motor, az erőátvitel, a futómű, a belső tér, stb.stb. Mire egy ekkora autó eljut a vizsgáig eltűnik benne kb. másfél milla, és a saját munkádról még nem is beszéltem. Ha ezt is beleszámolod, egy ilyen kis guruló ékszerdoboz már két milla körül jár. Nagyon kevés ember van, aki pusztán gyüjtői szevedélyből - hiszen ezek az autók, különösen ha OT-s, nem hétköznapi furikázásra valók - ekkora összeget kiperkál. | |||||
bat | Adatlap | 256250 | 2010. december 1. 13:22 | ![]() | |
így sys van . | |||||
sys | Adatlap | 256249 | 2010. december 1. 13:11 | ![]() | |
HUJBI | Adatlap | 256248 | 2010. december 1. 11:35 | ![]() | |
itthon is találhatóak ilyenek szép számmal, ott állnak az udvarokon. vonatról rendszeresen láttam, autóval járva az országot általában már nem lehet észrevenni ezeket. érdemes kettőt venni belőle, de amit árulnak azt amúgy is vagy így hirdetik meg, vagy tartalék alkatrészekkel. rajongói klubokkal, gyárral is érdemes felvenni a kapcsolatot, minél több szakirodalmat beszerezni hozzá. szakember kevés van, így akik ezzel foglalkoznak, rendszerint ismerik egymást (vászontető, bőrülés, elektronika, lakatos munka, szállítás, vámolás egyéb papírmunka stb.). ja, és kell csinálni egy kalkulációt, hogy érdemes-e belefogni, kivéve, ha a pénz nem számít. :))) és persze rengeteg idő. | |||||
jerry82 | Adatlap | 256247 | 2010. december 1. 10:09 | ![]() | |
jerry82 | Adatlap | 256246 | 2010. december 1. 10:04 | ![]() | |
Azt a Mercédesz 300 gullwingot sajnálom rendesen felújítva 500.000 eurot kostál Miura is ritka és kereset egyesek szerint a legszebb Lamborgini | |||||
Caprice | Adatlap | 256245 | 2010. december 1. 00:45 | ![]() | |
Most én is valami hasonlóba kezdtem bele. Nem tudom mi lesz a kocsiból, de majd meglátjuk. Nálunk vannak végek akik restaurálással foglalkoznak és nem is akárhogy. Usában egész mezők és erdők teli vannak ilyen autókkal, keress rá gugliban érdekes látvány. | |||||
Betyár | Adatlap | 256244 | 2010. december 1. 00:23 | ![]() | |
Én is sajnálom ezeket a régi remek autókat. sok pénzel és hozzáértő gárdával megvalósítható az ötleted. Felújítva szakszerűen nagyon sokba kerülnek, bár egy rendesen lepusztult járgányon nem sok lehet a haszon. De ebben lehet hogy tévedek. Adás vételivel behozhatóak, ha eus akkor vám sincs rá és a regadó is minimáls. | |||||
steky_huni | Adatlap | 256243 | 2010. november 30. 23:08 | ![]() | |
helo :) rengeteg elhagyott autocsoda van a nagyvilagban, egy ilyeneket helyrepofozo ceg megvalositasa szerintetek tul bizar otlet? esetleg itt nalunk megvalosithatatlan lenne? Faj a szivem ezeket az autokat igy latni. Ilyen esetekben muszaly minden eredeti papir megszerzese az autokhoz hogy behozza az adott valaki az orszagba? Eljtszadozok a gondolattal... szerintetek tegyek le az otletrol, halva szuletett dolog ? koszi ;)http://gadgets.boingboing.net/gimages/exoticwrecks.jpg | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 256242 | 2010. november 30. 22:46 | ![]() | |
Üdv Kezdetben a kutyákat arra képezték ki, hogy a robbanótöltetet a célponthoz vigyék majd onnan visszatérjenek a kiképzőjükhöz de ez nem működött, a kutyák sok esetben visszavitték a töltetet ami valós esetben sok ember életét kiolthatta. Ekkor tértek át az egyszerhasználatos megoldáshoz. Elméletben műkődött, gyakorlatban szinte egyáltalán (különféle okok miatt). Glukov, Sztálingrád, Kurszk, Tamarovka, csak néhány hely ahol sikeresen használták őket, de 1942 után már alig alkalmazták őket, a kutyák remek szaglását inkább aknakeresőként kamatoztatták. De ennek ellenére a páncélvadász kutyák kiképzése 1996 júniusáig folytatódott. Ha jól emlékszem szobrot is állítottak az elesett kutyáknak | |||||
juge75 | Adatlap | 256241 | 2010. november 30. 22:06 | ![]() | |
Ühüm! Való igaz, de ezt nem csak az Oroszok alkalmazták. A Zvezda adott ki ilyen figura készletet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |