<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Airmax | Adatlap | 256752 | 2011. január 27. 17:44 | ||
HUJBI | Adatlap | 256751 | 2011. január 27. 17:32 | ||
ha a nagybetűk hanyagolására érted, akkor az fórumozás közben megengedett. egyébként a helyesírásom változatlanul kifogástalan. :))) | |||||
HûBérÚr | Adatlap | 256750 | 2011. január 27. 17:25 | ||
Ez mind igaz, egyetlen szépséghibája kínai termelésnek, hogy az esetek 99%-ban a "know how"-t nem ők adják, úgyhogy én egyelőre nem esek hasra tőlük, mindamellett, hogy elismerem az erényeiket, eredményeiket, és nagyságukat... :) (...nem mellesleg a Duna Tv-n most ért véget a "Közelebb Kínához" című magazinműsor, az itt élő kínaiknak feliratozva! azért ez már nem gyenge!) | |||||
búza | Adatlap | 256749 | 2011. január 27. 17:13 | ||
Szia Hujbi! Nagyon szelektív a shift billentyűd! Nem mindig működik, a mikor kellene! Üdv: Búza | |||||
HUJBI | Adatlap | 256748 | 2011. január 27. 14:39 | ||
csak gonoszkodtam. nagyobb a valószínűségem annak, hogy bepötyögték a számítógépbe, egy modern helikoptert szeretnének, megadták a főbb paramétereket és ezt dobta ki. ezért hasonlít ma minden autó - legalább is egy kategórián belül - egymásra és nem azért, mert mondjuk az egyik gyártó másolja a másikat. a másoláson kívül vannak saját ötleteik is és ma már pénzük is termékek, technológiák, know how megvásárlására is. arról nem is beszélve, hogy az igényesebb piacon való megjelenéshez tartani kell a minőséget és a szabványokat. mert az egy dolog, hogy lemásoljuk az X5-ös BMW-t, legyártjuk harmadáron, aztán egy csillagot kap a törésteszten. ez ma már nem működik. kell a 700 forintos papucs is, meg a modern harcihelikopter is, kinek mire van igény és pénze. az olcsóbb nem feltétlenül szar, ott még mindig egy tál rizsért dolgozik a melós, nincs szabadság, szakszervezet, sztrájk, cafetériáról meg valószínűleg még csak nem is hallottak. ahogy olvasom, ma már sok mindent képesek önerőből előállítani. a dolog másik oldala, hogy a nagy német vasúti fékberendezéseket gyártó cég öt év után összepakolt és innen viszik ki az alkatrészeket, mert képtelen voltak minden technikai és anyagi segítség megadása ellenére is hibaértéken belül maradni. e ez is Kína, az is Kína. | |||||
unicellular | Adatlap | 256747 | 2011. január 27. 13:34 | ||
A négy csillag a négy társadalmi osztály, a nagy (középen) pedig Weöres Sándor. "Csiribiri csiribiri zabszalma négy csillag közt alszom ma." | |||||
Airmax | Adatlap | 256746 | 2011. január 27. 13:13 | ||
Szia SIG :) Ó nem,korántsem örülünk neki, pusztán együtt kell velük élnünk.Jobb látni a reális valóságot sem mint Benedek Eleki illúziókban leledzeni.Másrészt nemigazán lehet a Japán vagy koreai példát ide hozni mivel itt 1300000000 embert kellene etetni... Mindazonáltal telleni fognak az évek s meglátjuk hogyan s miként fog alakulni a történet... Igazándiból szerintem ma Kína a világ leg életképesebb társadalma,hogy miért? Mert ötvöz 2 olyan ellentétet amelyek soha nemfértek meg másutt a világon egymás mellett vér nélkül... Megnézte már valaki mit is jelképez a Kínai nemzeti lobógóban a 4 csillag? Nos ott a válasz. | |||||
SIG | Adatlap | 256745 | 2011. január 27. 11:22 | ||
Sziasztok ! Én pedig nem értem, hogy miért kell a kínaiaknak és a termékeiknek ennyire örülni. Csak három példa, amivel a munkám során az elmúlt hónapokban találkoztam: hamis növényvédőszer, hajsampon és gyógszer (bár ebben inkább India lesz a penge). Ki kér belőle ? Ja ebből persze senki... Akkor hol van a határ, amikor már zavar minket, ha bizonyos termékeket hamisítanak (másolnak) ? Nekem egyetlen bajom van Kínával. Az, hogy szerintem soha nem fogja azt az utat járni, mint Japán vagy Dél-Korea, azaz soha nem fog a minőségre törekedni, csak a mennyiségre. Üdv... | |||||
Airmax | Adatlap | 256744 | 2011. január 27. 11:16 | ||
Mondasz valamit... | |||||
Airmax | Adatlap | 256743 | 2011. január 27. 11:15 | ||
Ohegdgd :D :D | |||||
silent8 | Adatlap | 256742 | 2011. január 27. 10:54 | ||
Nem lepődnék meg, ha az elbukott Commanche programból hátramaradt tervdokumentáció elemeinek a felhasználásával született volna meg ez a masina. Bevált gyakorlat, hogy a tendert bukott cégek minél kevesebb veszteséget könyveljenek el, a már kifejlesztett technológiát kiadják 2. ill. 3. fél részére. Ki tudja! | |||||
tsaba1 | Adatlap | 256741 | 2011. január 27. 10:53 | ||
Hát igen :DD Erre mondják, hogy ami manapság nem kínai, az hamisítvány! | |||||
Airmax | Adatlap | 256740 | 2011. január 27. 10:47 | ||
Szevasztok Egy gondolatsort ha megengeditek Kínához, s a folyton folyvást felmerülő másolóiparához. Krisztustól kezdeném de mégsem... Igazándibólmindenki lenézi őket,gúnyolja,fikázza... A gyakorlatban Kínai ruhában cípőben miegyébben feszít,Kínai gépeket,eszközöket vásárol... Elnézést ezen kitérőért de lakva ismerszik meg az ember.Írom ezt azért,mert ez a másolóipar ma már csak álca.Egy gondosan megtervezett folyamat része.Ez a helikopter s a közelmúltban bemutatott vadászok a csúcstechnikát képviselik.S mindemellett még oly de oly sok minden... Olaszországban szemtanúja voltam ahogy csomagolták nekik a legmodernebb fejlesztésű CNC technológiát... Mi Magyarok olyan kis érdekes szinitársulat vagyunk... Mindenkit lefitymálunk,megmosolygunk miközben a békát sem látjuk magunk felett s üres a zsebünk... A világ leggazdagabb emberei ma már saignhajba székelnek, s nem véletlenül szelidült meg sam bácsika sem... Elnézést ezen kis monólógért, de majd ha a MI SAJÁT FEJLESzTÉSŰ,GYÁRTÁSÚ hasonló technikánk fog majd hasonlóságot mutatni pl az F-22-es géppel...szóval... | |||||
Solo | Adatlap | 256739 | 2011. január 27. 10:33 | ||
Nem látok olyan nagy hasonlóságot. Követi a modern elrendezési sémát. A lapátok forgási iránya az orosz gépeknek megfelelő. A törzs kialakítása inkább hasonlít a Comanche-ra, mint a Mangustára. A többi hasonlóság is általános. Hajtómű, futó, gépágyú, célzó és felderítő berendezések elhelyezése. Ezek majdnem minden mai gépen ugyanott vannak. | |||||
HUJBI | Adatlap | 256738 | 2011. január 27. 09:59 | ||
és mit kap az, aki megtalálja mind a 12 különbséget a Mangusta és ez között? (már ha van annyi) | |||||
romeo | Adatlap | 256737 | 2011. január 27. 09:52 | ||
Fotók az új kínai WZ-10 harci helikopterről www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/fotok_az_uj_kinai_wz-10_harci_helikopterrol/ | |||||
romeo | Adatlap | 256736 | 2011. január 26. 15:47 | ||
Indiana73 | Adatlap | 256735 | 2011. január 25. 21:39 | ||
Jimbow | Adatlap | 256734 | 2011. január 25. 19:44 | ||
Jimbow | Adatlap | 256733 | 2011. január 25. 19:40 | ||
Sziasztok! Ezt Simunition-nak hívják. Ez egy spec lőszer, ami az eredeti fegyverrel teszi lehetővé az "éles" gyakorlást. Kevesebb a lőpor benne, és a lövedéke műanyag+festék, szép kék-lila foltokat tud hagyni az emberen. Elvileg a fegyver eredeti, csak kékre cserélték a műanyag előágyat, hogy látni lehessen, miről van szó. Illetve, ha jól tudom, egy betét cső is kerül az eredetibe. Szívesen kipróbálnám. ÜDv, Ádám | |||||
Indian73 | Adatlap | 256732 | 2011. január 25. 18:37 | ||
romeo | Adatlap | 256731 | 2011. január 25. 18:25 | ||
Új tárakat kaptak az Afganisztánban állomásozó brit erők katonái Az EMAG tárak műanyagból készülnek, amelyek tömege 130 g, szemben a fém tárak tömegével, amelyek 249 g-ot nyomnak. A katonák 12 tárat hordanak magukkal, ami azt jelenti, hogy kb. egy kilogrammal kevesebb súlyt kell cipelniük, mint korábban. www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/lo/uj_tarakat_kaptak_az_afganisztanban_allomasozo_brit_erok_katonai/ | |||||
HUJBI | Adatlap | 256730 | 2011. január 25. 15:15 | ||
a német G36E-nek tényleg átlátszó. találtam is egy hirdetést, Texasban 2.250 dollárért árulják, a cég mottója: when "close" isn't good enough! :))) | |||||
romeo | Adatlap | 256729 | 2011. január 25. 15:05 | ||
juge75 | Adatlap | 256728 | 2011. január 25. 15:03 | ||
Ez csak egy gyakorló, paint ball-szerű verzió. | |||||
unicellular | Adatlap | 256727 | 2011. január 25. 14:47 | ||
Ha olyan közel van, hogy látja (és van ideje nézegetni), akkor már úgyis mindegy :D | |||||
romeo | Adatlap | 256726 | 2011. január 25. 14:46 | ||
"A töltények számontartása miatt van" Ennek lehet egy hátulütője is: bizonyos helyzetben az ellen láthatja, hogy üres a tár... ez csak magánvélemény :)) | |||||
Freddy | Adatlap | 256725 | 2011. január 25. 14:39 | ||
A töltények számontartása miatt van. Hogy ne kelljen/lehessen Dirty Harryt játszani: ,,Do you feel lucky, punk?" www.youtube.com/watch | |||||
HUJBI | Adatlap | 256724 | 2011. január 25. 14:26 | ||
a németeké is átlátszó, az egész cucc polikarbonátból van, biztos most ez divat. | |||||
HUJBI | Adatlap | 256723 | 2011. január 25. 14:25 | ||
partközeli sekély vizekre ideális, különösen ha figyelembe vesszük, hogy elsősorban hasonló méretű és sebességű ellenséges, illetve csempész járművek elfogására, feltartóztatására, ne adj isten leküzdésére találták ki. azért a négy géppuska eléggé nyomós érv a meghátrálás mellett. | |||||
romeo | Adatlap | 256722 | 2011. január 25. 13:16 | ||
romeo | Adatlap | 256721 | 2011. január 25. 12:38 | ||
romeo | Adatlap | 256719 | 2011. január 25. 12:18 | ||
juge75 | Adatlap | 256717 | 2011. január 25. 12:09 | ||
14-es képen ZSU-23-4M3! Erre építették rá az NRZ antennákat! Csak az Oroszoknak volt! | |||||
Kontár | Adatlap | 256714 | 2011. január 25. 11:12 | ||
"Ritka kincsekkel gyarapodott Eger helytörténeti anyaga Farkas Péter jóvoltából. Buenos Airesből kapott 90 darab fekete-fehér képet az 1944. október 28-ai bombatámadásról. " (Képek a galériában) heol.hu/heves/kultura/halalt-oszto-bombazok-eger-felett-356029 K | |||||
farkas469 | Adatlap | 256713 | 2011. január 25. 09:00 | ||
Fodi | Adatlap | 256712 | 2011. január 25. 05:09 | ||
A ma reggeli pekingi ujsag - "kici occo lopakodo repujonk nem maszolat, innovativ fejlesztesnek lennie." | |||||
Indiana73 | Adatlap | 256711 | 2011. január 24. 21:58 | ||
HUJBI | Adatlap | 256710 | 2011. január 24. 20:45 | ||
matetamas13 | Adatlap | 256709 | 2011. január 23. 14:58 | ||
HUJBI | Adatlap | 256708 | 2011. január 23. 09:56 | ||
HUJBI | Adatlap | 256707 | 2011. január 23. 09:54 | ||
juge75 | Adatlap | 256706 | 2011. január 23. 05:42 | ||
Hogy ez a gép, még így is (szét szerelve szállításhoz) milyen gyönyörű és impozáns! | |||||
rohamkukac | Adatlap | 256704 | 2011. január 22. 23:36 | ||
Igaz nem kép,de érdekes: www.youtube.com/watch Csak szerintem volt bolondság Humwee(?)-vel arréb tolni? | |||||
Caprice | Adatlap | 256700 | 2011. január 22. 22:36 | ||
Nagyon jó képek:) Főleg a piros pick up fogott meg az 5. képen:) Milyen jó hot rodot lehetne abból kreálni... :) | |||||
Indiana73 | Adatlap | 256699 | 2011. január 22. 21:54 | ||
Szevasz Keri! Nem tudom, talán valami kábel fektető. | |||||
Keri | Adatlap | 256698 | 2011. január 22. 21:22 | ||
Szia! Cab overek nagyon jók,kedvenceim!Mi lehet a Dodge-on az a felépítmény(10)? Keri | |||||
Indiana73 | Adatlap | 256697 | 2011. január 22. 20:30 | ||
SENNÁS | Adatlap | 256696 | 2011. január 22. 09:56 | ||
miles | Adatlap | 256695 | 2011. január 21. 22:03 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Úgyvélem pro és kontra meglátások ütköztetése nekünk remek vitatéma lenne,de attól még saját lokális problémáink nemfognak megoldódni.
Az a feliratozás...hááát,de ez MAGYARISZTÁN ;)