/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
Airmax 256752 2011. január 27. 17:44
Válasz erre
Tezsvéreim az Úrban,alaposan belecsapattunk az OFF vonalba ezzel a "csájna" témával :D :D
Úgyvélem pro és kontra meglátások ütköztetése nekünk remek vitatéma lenne,de attól még saját lokális problémáink nemfognak megoldódni.

Az a feliratozás...hááát,de ez MAGYARISZTÁN ;)
HUJBI 256751 2011. január 27. 17:32
Válasz erre
ha a nagybetűk hanyagolására érted, akkor az fórumozás közben megengedett. egyébként a helyesírásom változatlanul kifogástalan. :)))
HûBérÚr 256750 2011. január 27. 17:25
Válasz erre
Ez mind igaz, egyetlen szépséghibája kínai termelésnek, hogy az esetek 99%-ban a "know how"-t nem ők adják, úgyhogy én egyelőre nem esek hasra tőlük, mindamellett, hogy elismerem az erényeiket, eredményeiket, és nagyságukat... :)

(...nem mellesleg a Duna Tv-n most ért véget a "Közelebb Kínához" című magazinműsor, az itt élő kínaiknak feliratozva! azért ez már nem gyenge!)
búza 256749 2011. január 27. 17:13
Válasz erre
Szia Hujbi!
Nagyon szelektív a shift billentyűd! Nem mindig működik, a mikor kellene!
Üdv: Búza
HUJBI 256748 2011. január 27. 14:39
Válasz erre
csak gonoszkodtam. nagyobb a valószínűségem annak, hogy bepötyögték a számítógépbe, egy modern helikoptert szeretnének, megadták a főbb paramétereket és ezt dobta ki. ezért hasonlít ma minden autó - legalább is egy kategórián belül - egymásra és nem azért, mert mondjuk az egyik gyártó másolja a másikat. a másoláson kívül vannak saját ötleteik is és ma már pénzük is termékek, technológiák, know how megvásárlására is. arról nem is beszélve, hogy az igényesebb piacon való megjelenéshez tartani kell a minőséget és a szabványokat. mert az egy dolog, hogy lemásoljuk az X5-ös BMW-t, legyártjuk harmadáron, aztán egy csillagot kap a törésteszten. ez ma már nem működik. kell a 700 forintos papucs is, meg a modern harcihelikopter is, kinek mire van igény és pénze. az olcsóbb nem feltétlenül szar, ott még mindig egy tál rizsért dolgozik a melós, nincs szabadság, szakszervezet, sztrájk, cafetériáról meg valószínűleg még csak nem is hallottak. ahogy olvasom, ma már sok mindent képesek önerőből előállítani.

a dolog másik oldala, hogy a nagy német vasúti fékberendezéseket gyártó cég öt év után összepakolt és innen viszik ki az alkatrészeket, mert képtelen voltak minden technikai és anyagi segítség megadása ellenére is hibaértéken belül maradni. e

ez is Kína, az is Kína.
unicellular 256747 2011. január 27. 13:34
Válasz erre
A négy csillag a négy társadalmi osztály, a nagy (középen) pedig Weöres Sándor.
"Csiribiri csiribiri
zabszalma
négy csillag közt
alszom ma."
Airmax 256746 2011. január 27. 13:13
Válasz erre
Szia SIG :)

Ó nem,korántsem örülünk neki, pusztán együtt kell velük élnünk.Jobb látni a reális valóságot sem mint Benedek Eleki illúziókban leledzeni.Másrészt nemigazán lehet a Japán vagy koreai példát ide hozni mivel itt 1300000000 embert kellene etetni...
Mindazonáltal telleni fognak az évek s meglátjuk hogyan s miként fog alakulni a történet...
Igazándiból szerintem ma Kína a világ leg életképesebb társadalma,hogy miért? Mert ötvöz 2 olyan ellentétet amelyek soha nemfértek meg másutt a világon egymás mellett vér nélkül...
Megnézte már valaki mit is jelképez a Kínai nemzeti lobógóban a 4 csillag? Nos ott a válasz.
SIG 256745 2011. január 27. 11:22
Válasz erre
Sziasztok ! Én pedig nem értem, hogy miért kell a kínaiaknak és a termékeiknek ennyire örülni. Csak három példa, amivel a munkám során az elmúlt hónapokban találkoztam: hamis növényvédőszer, hajsampon és gyógszer (bár ebben inkább India lesz a penge). Ki kér belőle ? Ja ebből persze senki... Akkor hol van a határ, amikor már zavar minket, ha bizonyos termékeket hamisítanak (másolnak) ? Nekem egyetlen bajom van Kínával. Az, hogy szerintem soha nem fogja azt az utat járni, mint Japán vagy Dél-Korea, azaz soha nem fog a minőségre törekedni, csak a mennyiségre. Üdv...
Airmax 256744 2011. január 27. 11:16
Válasz erre
Airmax 256743 2011. január 27. 11:15
Válasz erre
silent8 256742 2011. január 27. 10:54
Válasz erre
Nem lepődnék meg, ha az elbukott Commanche programból hátramaradt tervdokumentáció elemeinek a felhasználásával született volna meg ez a masina. Bevált gyakorlat, hogy a tendert bukott cégek minél kevesebb veszteséget könyveljenek el, a már kifejlesztett technológiát kiadják 2. ill. 3. fél részére. Ki tudja!
tsaba1 256741 2011. január 27. 10:53
Válasz erre
Hát igen :DD
Erre mondják, hogy ami manapság nem kínai, az hamisítvány!
Airmax 256740 2011. január 27. 10:47
Válasz erre
Szevasztok

Egy gondolatsort ha megengeditek Kínához, s a folyton folyvást felmerülő másolóiparához.
Krisztustól kezdeném de mégsem...
Igazándibólmindenki lenézi őket,gúnyolja,fikázza...
A gyakorlatban Kínai ruhában cípőben miegyébben feszít,Kínai gépeket,eszközöket vásárol...
Elnézést ezen kitérőért de lakva ismerszik meg az ember.Írom ezt azért,mert ez a másolóipar ma már csak álca.Egy gondosan megtervezett folyamat része.Ez a helikopter s a közelmúltban bemutatott vadászok a csúcstechnikát képviselik.S mindemellett még oly de oly sok minden...
Olaszországban szemtanúja voltam ahogy csomagolták nekik a legmodernebb fejlesztésű CNC technológiát...
Mi Magyarok olyan kis érdekes szinitársulat vagyunk...
Mindenkit lefitymálunk,megmosolygunk miközben a békát sem látjuk magunk felett s üres a zsebünk...
A világ leggazdagabb emberei ma már saignhajba székelnek, s nem véletlenül szelidült meg sam bácsika sem...
Elnézést ezen kis monólógért, de majd ha a MI SAJÁT FEJLESzTÉSŰ,GYÁRTÁSÚ hasonló technikánk fog majd hasonlóságot mutatni pl az F-22-es géppel...szóval...
Solo 256739 2011. január 27. 10:33
Válasz erre
Nem látok olyan nagy hasonlóságot. Követi a modern elrendezési sémát. A lapátok forgási iránya az orosz gépeknek megfelelő. A törzs kialakítása inkább hasonlít a Comanche-ra, mint a Mangustára. A többi hasonlóság is általános. Hajtómű, futó, gépágyú, célzó és felderítő berendezések elhelyezése. Ezek majdnem minden mai gépen ugyanott vannak.
HUJBI 256738 2011. január 27. 09:59
Válasz erre
és mit kap az, aki megtalálja mind a 12 különbséget a Mangusta és ez között? (már ha van annyi)
romeo 256737 2011. január 27. 09:52
Válasz erre
Resize of z10-27_87744_4e6ce03982d24551
Resize of z10-27_87744_4e6ce03982d24551

Fotók az új kínai WZ-10 harci helikopterről
www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/fotok_az_uj_kinai_wz-10_harci_helikopterrol/
romeo 256736 2011. január 26. 15:47
Válasz erre
AT-802U_3
AT-802U_3
AT-802U_2
AT-802U_2

Üdv!
Air Tractor AT-802
Indiana73 256735 2011. január 25. 21:39
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26

Szevasztok!
Egy pár kép mára.
Jimbow 256734 2011. január 25. 19:44
Válasz erre
Jimbow 256733 2011. január 25. 19:40
Válasz erre
Sziasztok!

Ezt Simunition-nak hívják. Ez egy spec lőszer, ami az eredeti fegyverrel teszi lehetővé az "éles" gyakorlást. Kevesebb a lőpor benne, és a lövedéke műanyag+festék, szép kék-lila foltokat tud hagyni az emberen.

Elvileg a fegyver eredeti, csak kékre cserélték a műanyag előágyat, hogy látni lehessen, miről van szó. Illetve, ha jól tudom, egy betét cső is kerül az eredetibe.

Szívesen kipróbálnám.

ÜDv,
Ádám
Indian73 256732 2011. január 25. 18:37
Válasz erre
Szevasz Juge75!
Na ezt nem tudtam.
Köszi az infót:)
romeo 256731 2011. január 25. 18:25
Válasz erre
magpul_emag_tar
magpul_emag_tar

Új tárakat kaptak az Afganisztánban állomásozó brit erők katonái

Az EMAG tárak műanyagból készülnek, amelyek tömege 130 g, szemben a fém tárak tömegével, amelyek 249 g-ot nyomnak. A katonák 12 tárat hordanak magukkal, ami azt jelenti, hogy kb. egy kilogrammal kevesebb súlyt kell cipelniük, mint korábban.

www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/lo/uj_tarakat_kaptak_az_afganisztanban_allomasozo_brit_erok_katonai/
HUJBI 256730 2011. január 25. 15:15
Válasz erre
a német G36E-nek tényleg átlátszó.

találtam is egy hirdetést, Texasban 2.250 dollárért árulják, a cég mottója: when "close" isn't good enough! :)))
romeo 256729 2011. január 25. 15:05
Válasz erre
juge75 256728 2011. január 25. 15:03
Válasz erre
Ez csak egy gyakorló, paint ball-szerű verzió.
unicellular 256727 2011. január 25. 14:47
Válasz erre
Ha olyan közel van, hogy látja (és van ideje nézegetni), akkor már úgyis mindegy :D
romeo 256726 2011. január 25. 14:46
Válasz erre
"A töltények számontartása miatt van"
Ennek lehet egy hátulütője is: bizonyos helyzetben az ellen láthatja, hogy üres a tár...
ez csak magánvélemény :))
Freddy 256725 2011. január 25. 14:39
Válasz erre
A töltények számontartása miatt van. Hogy ne kelljen/lehessen Dirty Harryt játszani:
,,Do you feel lucky, punk?"
www.youtube.com/watch
HUJBI 256724 2011. január 25. 14:26
Válasz erre
a németeké is átlátszó, az egész cucc polikarbonátból van, biztos most ez divat.
HUJBI 256723 2011. január 25. 14:25
Válasz erre
partközeli sekély vizekre ideális, különösen ha figyelembe vesszük, hogy elsősorban hasonló méretű és sebességű ellenséges, illetve csempész járművek elfogására, feltartóztatására, ne adj isten leküzdésére találták ki. azért a négy géppuska eléggé nyomós érv a meghátrálás mellett.
romeo 256722 2011. január 25. 13:16
Válasz erre
491536670_366f48b2f1_b
491536670_366f48b2f1_b
coastal_patrol_boat
coastal_patrol_boat

Komoly "cirkálók" :))
romeo 256721 2011. január 25. 12:38
Válasz erre
M4  kék
M4 kék

Üdv!
Ez valami gyakorló gépkarabély lehet, a kék szín miatt, -érdekes az átlátszó tár is (MH 34.Bercsényi KMZ).

forrás: http://www.flickr.com/search/?q=hungarian%20special%20forces&w=46146685%40N04
romeo 256719 2011. január 25. 12:18
Válasz erre
SzVD villaállvány MH
SzVD villaállvány MH

Üdv!
Érdekes az Dragunov SzVD villaállványa (MH).
juge75 256717 2011. január 25. 12:09
Válasz erre
14-es képen ZSU-23-4M3!
Erre építették rá az NRZ antennákat!
Csak az Oroszoknak volt!
Kontár 256714 2011. január 25. 11:12
Válasz erre
"Ritka kincsekkel gyarapodott Eger helytörténeti anyaga Farkas Péter jóvoltából. Buenos Airesből kapott 90 darab fekete-fehér képet az 1944. október 28-ai bombatámadásról. "
(Képek a galériában)

heol.hu/heves/kultura/halalt-oszto-bombazok-eger-felett-356029

K
farkas469 256713 2011. január 25. 09:00
Válasz erre
horvát 11
horvát 11
horvát 12
horvát 12
horvát 13
horvát 13
horvát 14
horvát 14
horvát 15
horvát 15

Sziasztok!
Horvát járművek. Maz, robur, Dac, Wartburg..stb
Fodi 256712 2011. január 25. 05:09
Válasz erre
IMG_2032
IMG_2032
IMG_2033
IMG_2033

A ma reggeli pekingi ujsag - "kici occo lopakodo repujonk nem maszolat, innovativ fejlesztesnek lennie."
Indiana73 256711 2011. január 24. 21:58
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
14
14
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
28
28
29
29
30
30

Szevasztok!
30-as:)
HUJBI 256710 2011. január 24. 20:45
Válasz erre
matetamas13 256709 2011. január 23. 14:58
Válasz erre
HUJBI 256708 2011. január 23. 09:56
Válasz erre
HUJBI 256707 2011. január 23. 09:54
Válasz erre
juge75 256706 2011. január 23. 05:42
Válasz erre
Hogy ez a gép, még így is (szét szerelve szállításhoz) milyen gyönyörű és impozáns!
rohamkukac 256704 2011. január 22. 23:36
Válasz erre
Igaz nem kép,de érdekes:

www.youtube.com/watch

Csak szerintem volt bolondság Humwee(?)-vel arréb tolni?
Caprice 256700 2011. január 22. 22:36
Válasz erre
Nagyon jó képek:) Főleg a piros pick up fogott meg az 5. képen:) Milyen jó hot rodot lehetne abból kreálni... :)
Indiana73 256699 2011. január 22. 21:54
Válasz erre
1
1

Szevasz Keri!
Nem tudom, talán valami kábel fektető.
Keri 256698 2011. január 22. 21:22
Válasz erre
Szia!
Cab overek nagyon jók,kedvenceim!Mi lehet a Dodge-on az a felépítmény(10)?
Keri
Indiana73 256697 2011. január 22. 20:30
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
10
10
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27

Szevasztok!
Ma kaptam a képeket, megosztom veletek ha nem bánjátok:)
Egy kis old timer galéria.
SENNÁS 256696 2011. január 22. 09:56
Válasz erre
20110122752
20110122752

irány a múzeum!
miles 256695 2011. január 21. 22:03
Válasz erre
a72bc2da9ec6c2f3baf842d23da9d7bc72321
a72bc2da9ec6c2f3baf842d23da9d7bc72321

Sziasztok?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.