<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Fodi | Adatlap | 256800 | 2011. január 31. 22:20 | ![]() | |
sempi | Adatlap | 256799 | 2011. január 31. 21:19 | ![]() | |
totalcar.hu/magazin/gumikacsa/2011/01/31/uj_magyar_busz_budapesten/ Na az irány már jó, már csak az a kérdés mekkora a lendület? | |||||
Freddy | Adatlap | 256798 | 2011. január 30. 20:57 | ![]() | |
Én úgy értettem azt a cikket, hogy a mentesítést hagyományosan, ,,kézzel" végezték, ezekkel a gépekkel csak ellenőrizték az eredményt, másrészt meg nagyrészt gyalogság elleni aknákról volt szó, az nem tesz akkora kárt a tankokban. | |||||
Laller | Adatlap | 256797 | 2011. január 30. 20:47 | ![]() | |
Aknamentesítés? Elől megy a mentesítő jármű? Mire aknát talál a vontatott szerkezet, már rég a levegőben röpülnek... | |||||
morteinxx | Adatlap | 256796 | 2011. január 30. 13:00 | ![]() | |
Bizony! Egyik 2005-ös ProModell-ben is volt egy cikk a dániai aknamentesítésről, ugyanígy német személyzet német tankkal és voltak bizony veszteségeik :S | |||||
sdsdaf | Adatlap | 256794 | 2011. január 30. 12:20 | ![]() | |
uh, ez durva...koszi az infot. Amugy ezert nem gondoltam az aknamentesitesre eloszor. | |||||
Csodabogár | Adatlap | 256793 | 2011. január 30. 11:53 | ![]() | |
Nagyjából. A lényeg, hogy ezek már háború utáni cuccok. Németek kezelték a (fegyvertelen) páncélosokat, mind hadifoglyok, angol felügyelet alatt. A háborúból visszamaradt töméntelen mennyiségű aknát kellett eltüntetniük. Az, hogy eközben hány német halt meg - az másodlagos kérdés volt. üdv bp | |||||
rohamkukac | Adatlap | 256791 | 2011. január 30. 11:47 | ![]() | |
Értem,köszönöm! Gondolom a két lánctalp közötti sávot tisztítják meg? | |||||
Csodabogár | Adatlap | 256790 | 2011. január 30. 11:44 | ![]() | |
Aknataposók. Egy régebbi Pro Modellben volt is cikk ezekről - Miguel Jimenez elkészített egy ilyen Pz.III-t. üdv bp | |||||
sdsdaf | Adatlap | 256788 | 2011. január 30. 11:40 | ![]() | |
Haat, en szerintem leszallopalyat egyengetnek. | |||||
rohamkukac | Adatlap | 256787 | 2011. január 30. 11:34 | ![]() | |
rohamkukac | Adatlap | 256785 | 2011. január 30. 11:33 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 256784 | 2011. január 29. 21:01 | ![]() | |
Nem, mert elakadna benne a recerugó támpecek. | |||||
p-51 | Adatlap | 256783 | 2011. január 29. 20:59 | ![]() | |
Miért, reszelőzsírt nem kentetek rá? | |||||
lucky | Adatlap | 256782 | 2011. január 29. 20:54 | ![]() | |
És egyengesd ki a hatlapfejű gumikalapáccsal, de csak azután, h leszerelted a violinkulccsal.. | |||||
p-51 | Adatlap | 256781 | 2011. január 29. 20:52 | ![]() | |
Marcival értek egyet. F-16 - MiG-29: 3:0 A tények tények. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 256780 | 2011. január 29. 20:39 | ![]() | |
Szerintem nem jó a link. Legalábbis nekem hibaüzenet jött. | |||||
rohamkukac | Adatlap | 256779 | 2011. január 29. 20:35 | ![]() | |
1.bp.blogspot.com/_rgLL4e_UAYs/TGTMy1XHCkI/AAAE5o/obpW4wyKoho/s400/Pz+III+70.jpg Üdv! Mik azok a hengerek? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 256778 | 2011. január 29. 20:02 | ![]() | |
- Mennyé' fiam, hozzá a raktárból egy tizes kanyarfúrót! | |||||
Wrecker | Adatlap | 256777 | 2011. január 29. 19:48 | ![]() | |
Marci | Adatlap | 256776 | 2011. január 29. 17:01 | ![]() | |
A mig-29 elavuLt | |||||
sanyi | Adatlap | 256775 | 2011. január 29. 15:24 | ![]() | |
Szia Airmaxom!:) Bocs, de siettem az előbb és valamiért nem küldte el a hozzászólásomat teljes terjedelmével... Nem küldte el hogy már láttam, ezért tárgytalan az én utolsó sorom az elköszönésre vonatkozóan...:) Üdv neked! Sanyi | |||||
Airmax | Adatlap | 256774 | 2011. január 29. 12:57 | ![]() | |
Szervusz Sándorom,egészségedre a lafaty :))) Te figyelj egy kicsit,ismételten ez a figyelmes olvasás... Nézd csak meg mivel fejeztem be mondandómat? Amivel ismételten most is. Üdv neked Sanyi :) | |||||
sanyi | Adatlap | 256773 | 2011. január 29. 12:43 | ![]() | |
Nem kedvencem a Gripen, és tudom hogy Kandúr lekapná 150km-ről. Az én kedvencem Az F-15, amivel azért meggyűlne a baja a Macskáknak!:) Bocsi hogy az előző hozzászólásomból kimaradt ez a rész, de épp ebédeltem ezért lassan pötyögtem:) | |||||
sanyi | Adatlap | 256772 | 2011. január 29. 12:35 | ![]() | |
Szia Airmax! Igazad van, nem köszöntem, bocsánat. Mondjuk te sem köszöntél, amikor először írtál, de lényegtelen. A két irományodon viszont csak nevetnem kell, tehát: :):):):):):) Mellesleg volt Irakban egy manőverező légiharc, F-16/MiG-29 között. Az arab gép négyszer indított, az amcsi egyszer... Szóval tényleg nem kell 60km-ről hősködni, az R-27, -60-, 73 GS-30 kompozíció nem jelent akadályt némi zavarás mellett. Bevetési doktrina ide-oda-amoda, a rakétának illik eltalálnia a célpontot... Valóban, lehet hogy túloztam a szerb és arab pilóták képzettségét illetően, de mindkét nemzet gépei és pilótái harcedzettek voltak, és nem csak havonta 1-2 órát repültek, üzemeltek autópályákról is. A véleményemen nem változtatok akkor sem: Ha csak néznék egy gépet, akkor a Fulcrum aranyérmes, de harcba nem indulnék vele, illetve nem is fogadnék rá. Egyébként nem hinném hogy pelenkában totyogtam amikor te ismerkedtél a géppel, bár lehet hogy brahi kedvéért beöltöztem, sok marhaságot csináltam már. Ha pedig annyira ismered a gépet, akkor tudnád hogy nem írtam, bocsánat, "okádtam" hülyeséget a harcértékét illetően. Ahol nincs egy saját osztálybeli ellenfél ott ő a főnök, de ahol már van egy kóbor vadász, nem csak pár Cessna akkor már... Ja és elfelejtettél elköszönni a leveleid végén! Tehát: Üdv Sanyi | |||||
Airmax | Adatlap | 256771 | 2011. január 29. 12:00 | ![]() | |
Ezzel kapcsolatban felmerül bennem a Szídra öböl 1981-ből.Nos ott valóban a világ legjobb pilótái örömködtek szerencsétlen lyb ellenfeleikkel szemben.Egy pontosan arra a tecnikai környezetre kiképzett pilóta(Mig) amelyet te említesz(siker,pénz,nők,csillogás,Grippen meg Amraam meg minden)nembiztos hogy az égen hagyná kedvencedet. S végezetül,nem tudhatom hogy nukleáris robbanások közepette hogy voselkedne egy elektroncsöves Mig! Mint ahogy az amerikaiak sem tudják,még akkor sem ha észveszejtő képességű számítógépes szimulációik lefuttatása után nagy erőkkel hirdetik hogy az ő gépük az aztán immunis e problémakörben... Lehet...de ha mégsem... Üdv neked Sanyi :) | |||||
Airmax | Adatlap | 256770 | 2011. január 29. 11:51 | ![]() | |
Mindez egy igencsak repülőjártasságban előrehaladott állapotban levő őrnaggyal történt. Aztán...a figyelmes olvasás csodákra képes...még nálad is! Mit is írtam? Azt írtam a nem megfelelő szovjet bevetési doktrína... Mindennek van ellenszere,még a te általad összehallott események megelőzésének is .S pontosan erre utaltam ezzel a mondattal.Nem változtattak,nem korrigáltak rajta évtizedeken keresztűl.Nem változtattak a pilóták kiképzésén,nem készítették fel őket a legújabban kidolgozott alkalmazandó eljárásokra mert egyszerűen nem voltak! A világ legtermészetesebb dolga,ha valakinek olyan technika van a kezében amely segítségével fölényhez juthat azt fel is használja. Amikor azt írtam leverné az égből nem feltétlenül arra gondoltam,hogy 60km-ről csapatunk egyet oszt elmegyünk haza hőst játszani. | |||||
Airmax | Adatlap | 256769 | 2011. január 29. 11:41 | ![]() | |
Szervusz Sanyi!Érted? Szervusz! Elolvastad azt amit nagyhirtelen ideokádtál,vagy csak úgy? Na figyelj ide kisfiam, elsősorban nem nekem kellene felnőnőm,sokkal inkább neked.Elsőkörben önmagadhoz.Aranyfiam amikor én ezzel a témával már foglalkoztam te még éppen a csattogós lepkét tologattad a kisvakondos petyerkádban,így megkérlek téged amíg én korrekt,normális hangnemben írogatok bárkinek,kövesd te is a példámat! Amit lent összeírkáltál szép...szép nagy butaságok tömkellege,halmaza. A szerb és az iraki pilóták az életben nem voltak a világ legjobbjai,nemhogy a valóságban...Az irakiak amikor megérkeztek Kijevbe a Mig átképzésre,s bemutatták nekik a körletet sűrűn jegyzeteltek amikor a hűtőgépre került a sor... A gyakorlatban pedig vijjogva gurult a felszállópálya mellé a mentő egy emergency landingot végrehajtó UB leszállása után s ki kellett merni szegény bábeli utódót a gépből mert az orosz kiképző kicsit megtekerte a ládát... | |||||
sanyi | Adatlap | 256768 | 2011. január 29. 10:37 | ![]() | |
Ja és tényleg, mi a garancia hogy az EMP nem birizgálná a MiG elektronikáját? Szerintem semmi... | |||||
sanyi | Adatlap | 256767 | 2011. január 29. 10:35 | ![]() | |
Imádom a -29-est, mert egy gyönyörű gép. Szerintem a létező egyik legszebb. A Griffről már ugyanezt nem mondhatom el... De! Megeszem a kalapom ha a Fulcrum 60km-ről lepiszkálja a kék égről a JAS-39-et... Fordítva? Simán. Nőjél fel és nézd meg hogy a -29-eseknek eddig csak alárendelt szerep jutott a légiharcokban. Ne mond/írd hogy nem voltak kiképezve, mert a szerb, iraki pilóták a világ legjobbjai voltak, egyszerűen ennyit tud a gép... Ja tényleg, van két légigyőzelme a típusnak: a két amerikai Cessna... Az irak-iráni háborút nem említem, mert amikor megkapták a gépet, már nem volt külföldi egyik országban sem, szóval elég zavaros téma. Egy pilóta mondta hogy amikor gyakorlaton találkoztak az amerikai gépekkel elektronikai zavarás miatt semmit nem tudtak csinálni. Amikor 99-ben a szerb bombázások idején találkoztak a Sasokkal észre sem vették hogy befogták őket! Ezt az egyik pilóta mondta. B.szhatják a manőverező képességet ha 50km-ről ráköszön az AMRAAM - és ez történt. Most mondod: végre hajtja a "beaming"-et és elkerüli a találatot - feltéve ha egyáltalán tud arról hogy célbavették, illetve ekkor ő is elveszti a kapcsolatot. Lehet hogy a III.vh-ban potyogtak volna a Sólymok, de szerinted ezek bevetésre kerültek volna? Ne viccelj már. Kilövik a rakétákat, a B-1, -2, -52 gépek még talán felszállnak, de annyi. A -29-esek is sokra mentek volna, mert nem hiszem hogy az a kevés ami felszállt volna sokat tudott volna tenni a gyengusz fegyverzete miatt. Zavarás nélkül még WC-re sem mennek a gépek. Bocsi, hogy kicsit OFF téma, de jó lenne ha tisztán látnánk hogy a tolóerő és 130g-s manőverek nem jelentenek életbiztosítást ha elektronikailag gyenge a gép. | |||||
unicellular | Adatlap | 256766 | 2011. január 29. 07:23 | ![]() | |
Airmax! Miből gondolod, hogy az EMP nem teszi tönkre a MiG-ek elektronikáját? Egyébként mindegy, hogy tönkreteszi vagy sem, ha a pilóta meghal. | |||||
Airmax | Adatlap | 256765 | 2011. január 28. 23:05 | ![]() | |
Nagyszerű! Megelőztek...miben?Hogy előbb lett szubszónikus sugárhajtású sportrepülőgépük? Éljen! Ez az egész egy mocskos ,aljas hazárdjáték része... Hungarian air force= Grippen+Alca...Gratulálok! Igaz,ahogy a film címe is mondja végtére is semminél jobb a több... Főként azoknak akiknek a zsebébe hosszú éveken keresztűl sok sok money fog vándorolni... A világ szégyene,röheje! LÍZINGELT technikával egy suverén ország légterét védeni... s az Alca pilonjain a légiharc rakéta...még nagyobb röhej,,, Anno a nyugati okoskák azt mondták a Mig-21 f13-ra, hogy szuperszónikus sportrepülő... Érdekes mégis micsoda karriert futottak be útód változatai, arról nem tehet,hogy alkalmatlan szovjet bevetési doktrina alapján nem mutathatta meg mit is tud. Valaki korábban megjegyezte itt: " a 29-es lesöpörné a grippent az égről...Bizony le! Hyper super technologia,fly-bye wire vezérlés.Mikrociphek tömkellege... Kiröhögték a general dynamics tervezői egy találkozón az oroszokat mert elektroncsöves készülék van a Mig ekben...csupán egyről feledkeztek meg az idíótái,atomháborúban a keletkező elektromágneses interferencia miatt úgy hullanának a 16-os aik mint mortein felhőbe repült légyhad. S akkor alca...költséghatékonyabb megoldás lett volna egy erre a célra méretezett sárkányrepülő 7.62 cal minigunnal felszerelve. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 256764 | 2011. január 28. 21:22 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 256763 | 2011. január 28. 21:18 | ![]() | |
És milyen szépre lettek festve! | |||||
romeo | Adatlap | 256762 | 2011. január 28. 21:15 | ![]() | |
Marci | Adatlap | 256760 | 2011. január 28. 10:41 | ![]() | |
Ezt hol mondták? | |||||
lucky | Adatlap | 256759 | 2011. január 28. 09:59 | ![]() | |
Mindegyik Nohab. Sok változata van/volt. A 7-es képen Ludmilla látható. A 8-as képen a Traxx szerepel, ebből is fog (?) 20-40 db futni nálunk. Az első már itthon van. A 15-ös kép a Keleti pu fűtőházában készült.A 10-es Nohab most is ott van, sok más muzeális értékkel együtt. | |||||
juge75 | Adatlap | 256758 | 2011. január 28. 08:01 | ![]() | |
A jobb szélső is az? Mert szélesebbnek tűnik, és az ablak is másabb. | |||||
pilotka | Adatlap | 256757 | 2011. január 28. 07:24 | ![]() | |
Tyimosenko | Adatlap | 256756 | 2011. január 27. 22:17 | ![]() | |
Hú az a fotó a 4 nohabbal egymás mellett nagyon klassz. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 256755 | 2011. január 27. 21:47 | ![]() | |
búza | Adatlap | 256753 | 2011. január 27. 19:07 | ![]() | |
Szia Hujbi! A többiek írásait is olvasgatva egyedül vagy ezzel a véleményeddel. Az nem baj, ha valaki nem spórol, hanem szépen ír magyarul, vagy legalábbis törekszik rá! Üdv: Búza | |||||
Airmax | Adatlap | 256752 | 2011. január 27. 17:44 | ![]() | |
Tezsvéreim az Úrban,alaposan belecsapattunk az OFF vonalba ezzel a "csájna" témával :D :D Úgyvélem pro és kontra meglátások ütköztetése nekünk remek vitatéma lenne,de attól még saját lokális problémáink nemfognak megoldódni. Az a feliratozás...hááát,de ez MAGYARISZTÁN ;) | |||||
HUJBI | Adatlap | 256751 | 2011. január 27. 17:32 | ![]() | |
ha a nagybetűk hanyagolására érted, akkor az fórumozás közben megengedett. egyébként a helyesírásom változatlanul kifogástalan. :))) | |||||
HûBérÚr | Adatlap | 256750 | 2011. január 27. 17:25 | ![]() | |
Ez mind igaz, egyetlen szépséghibája kínai termelésnek, hogy az esetek 99%-ban a "know how"-t nem ők adják, úgyhogy én egyelőre nem esek hasra tőlük, mindamellett, hogy elismerem az erényeiket, eredményeiket, és nagyságukat... :) (...nem mellesleg a Duna Tv-n most ért véget a "Közelebb Kínához" című magazinműsor, az itt élő kínaiknak feliratozva! azért ez már nem gyenge!) | |||||
búza | Adatlap | 256749 | 2011. január 27. 17:13 | ![]() | |
Szia Hujbi! Nagyon szelektív a shift billentyűd! Nem mindig működik, a mikor kellene! Üdv: Búza | |||||
HUJBI | Adatlap | 256748 | 2011. január 27. 14:39 | ![]() | |
csak gonoszkodtam. nagyobb a valószínűségem annak, hogy bepötyögték a számítógépbe, egy modern helikoptert szeretnének, megadták a főbb paramétereket és ezt dobta ki. ezért hasonlít ma minden autó - legalább is egy kategórián belül - egymásra és nem azért, mert mondjuk az egyik gyártó másolja a másikat. a másoláson kívül vannak saját ötleteik is és ma már pénzük is termékek, technológiák, know how megvásárlására is. arról nem is beszélve, hogy az igényesebb piacon való megjelenéshez tartani kell a minőséget és a szabványokat. mert az egy dolog, hogy lemásoljuk az X5-ös BMW-t, legyártjuk harmadáron, aztán egy csillagot kap a törésteszten. ez ma már nem működik. kell a 700 forintos papucs is, meg a modern harcihelikopter is, kinek mire van igény és pénze. az olcsóbb nem feltétlenül szar, ott még mindig egy tál rizsért dolgozik a melós, nincs szabadság, szakszervezet, sztrájk, cafetériáról meg valószínűleg még csak nem is hallottak. ahogy olvasom, ma már sok mindent képesek önerőből előállítani. a dolog másik oldala, hogy a nagy német vasúti fékberendezéseket gyártó cég öt év után összepakolt és innen viszik ki az alkatrészeket, mert képtelen voltak minden technikai és anyagi segítség megadása ellenére is hibaértéken belül maradni. e ez is Kína, az is Kína. | |||||
unicellular | Adatlap | 256747 | 2011. január 27. 13:34 | ![]() | |
A négy csillag a négy társadalmi osztály, a nagy (középen) pedig Weöres Sándor. "Csiribiri csiribiri zabszalma négy csillag közt alszom ma." | |||||
Airmax | Adatlap | 256746 | 2011. január 27. 13:13 | ![]() | |
Szia SIG :) Ó nem,korántsem örülünk neki, pusztán együtt kell velük élnünk.Jobb látni a reális valóságot sem mint Benedek Eleki illúziókban leledzeni.Másrészt nemigazán lehet a Japán vagy koreai példát ide hozni mivel itt 1300000000 embert kellene etetni... Mindazonáltal telleni fognak az évek s meglátjuk hogyan s miként fog alakulni a történet... Igazándiból szerintem ma Kína a világ leg életképesebb társadalma,hogy miért? Mert ötvöz 2 olyan ellentétet amelyek soha nemfértek meg másutt a világon egymás mellett vér nélkül... Megnézte már valaki mit is jelképez a Kínai nemzeti lobógóban a 4 csillag? Nos ott a válasz. | |||||
SIG | Adatlap | 256745 | 2011. január 27. 11:22 | ![]() | |
Sziasztok ! Én pedig nem értem, hogy miért kell a kínaiaknak és a termékeiknek ennyire örülni. Csak három példa, amivel a munkám során az elmúlt hónapokban találkoztam: hamis növényvédőszer, hajsampon és gyógszer (bár ebben inkább India lesz a penge). Ki kér belőle ? Ja ebből persze senki... Akkor hol van a határ, amikor már zavar minket, ha bizonyos termékeket hamisítanak (másolnak) ? Nekem egyetlen bajom van Kínával. Az, hogy szerintem soha nem fogja azt az utat járni, mint Japán vagy Dél-Korea, azaz soha nem fog a minőségre törekedni, csak a mennyiségre. Üdv... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12321492
Hirturbózás kinai módra. :)