<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kinggi | Adatlap | 256904 | 2011. február 15. 20:04 | ![]() | |
Jah tök durva hogy 2 acél lemez közé betont öntött és nem bírták a rendőrségi kisebb kaliberű páncéltörő lőszerek átlőni:) Előzmény: (256890) Kontár 2011. február 15. 17:38 | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 256903 | 2011. február 15. 20:03 | ![]() | |
Első blikkre a következőket vettem észre: A második képen egy F-14A szerepelne, csakhogy a B és D változatban üzemelt GE hajtóművel festette az alkotó. Az Italeri F-14A nál és a Revell F-14D-nél túl karcsúra sikerült a törzsgerinc. Nyertem? :)) | |||||
kinggi | Adatlap | 256901 | 2011. február 15. 19:57 | ![]() | |
A Revell dobozon nincs pilóta a gépbe?:O :) vagy nem tudom:) De még ne áruld el | |||||
Airmax | Adatlap | 256900 | 2011. február 15. 19:54 | ![]() | |
Paul | Adatlap | 256899 | 2011. február 15. 19:52 | ![]() | |
arra várunk :D | |||||
us fighter | Adatlap | 256898 | 2011. február 15. 19:49 | ![]() | |
Airmax Egyáltalán nem gondoltam, hogy baromságot írtál főleg mivel ahogy írtad nem értesz az amcsi gépekhez én is csak azért raktam be a 3 képet mert értek hozzá és tudom hogy mi a rossz rajta amúgy elmondjam a hibákat? | |||||
SENNÁS | Adatlap | 256897 | 2011. február 15. 19:49 | ![]() | |
Kicsit fotómontázs érzetem van azok a zászlók ahogy lobognak.De látványos kép mindenesetre.Köszi romeo. | |||||
Airmax | Adatlap | 256896 | 2011. február 15. 19:44 | ![]() | |
Szevasz Nemigazán értek az amerikai gépekhez,(nem érdekelnek).De mintha a túl szines USAF logo bántaná a szememet pl az F-14D szerkezeten.Remélem nem írtam túl nagy baromságot... Üdv | |||||
us fighter | Adatlap | 256895 | 2011. február 15. 19:40 | ![]() | |
Na ki veszi észre? | |||||
p-51 | Adatlap | 256894 | 2011. február 15. 19:38 | ![]() | |
Hááá... nincs ráírva a nevem, mint tulajdonos? | |||||
us fighter | Adatlap | 256893 | 2011. február 15. 19:34 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 256892 | 2011. február 15. 19:15 | ![]() | |
Kontár | Adatlap | 256891 | 2011. február 15. 17:41 | ![]() | |
Harckocsival is megy :) www.youtube.com/watch | |||||
Kontár | Adatlap | 256890 | 2011. február 15. 17:38 | ![]() | |
zsury | Adatlap | 256889 | 2011. február 14. 19:38 | ![]() | |
Mennyivel szebb így, mint az kommersz szürke-szürke...:)) | |||||
Levix | Adatlap | 256888 | 2011. február 14. 19:32 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 256887 | 2011. február 14. 18:44 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 256886 | 2011. február 14. 18:40 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 256885 | 2011. február 14. 13:53 | ![]() | |
páncélos | Adatlap | 256884 | 2011. február 14. 13:46 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 256883 | 2011. február 14. 13:27 | ![]() | |
Ha T-55-ösök, akkor azok egy része cseh gyártmányú, vagy visszavásárolták a csehek, vagy valami miatt ott végzik a bontást. | |||||
miles | Adatlap | 256880 | 2011. február 13. 16:45 | ![]() | |
Találtam egy felettéb érdekes képet. Mivel beszkennelni most nem tudom, azzal várni kell, hogy megmutathassam. A kép aláirása szerint magyar tankok egy csehországi roncstelep udvarán. Nem, nem a 40-es évekből, hanem 2-3 évvel ezelőtt. Ki lehetett az a katonai vagy politikai vezető, aki igy adja el roncsnak a fegyvert? Külföldre, offkorz! Az első tank oldalán 100 as szám, az ék alatt fehér négyzet, a mögötte álló a 123-as, ék alatt rombusz, a harmadikon és a mögötte állókon már nem lehet kivenni a számot a felbontás miatt. Csak kérdem: Mit kockáztat az a katona aki eladja a fegyverét? | |||||
Pilu | Adatlap | 256879 | 2011. február 13. 12:10 | ![]() | |
A félreértések elkerülése végett megjegyezném, hogy a képen nem látható rézhüvelyes lőszer. Ami annak tűnik, az is csak acél, úgynevezett plattírozott felülettel. Az MN. részére nem is gyártottak rézhüvelyes 43M hadilőszert egészen a "rendszerváltásig". A plattírozott felületvédelemről a lakozott (sötét) felületvédelemre pedig most nem emlékszem pontosan mikor tértek át (1967 rémlik), de ha érdekel valakit akkor rákeresek. | |||||
Kontár | Adatlap | 256878 | 2011. február 13. 10:49 | ![]() | |
miles | Adatlap | 256877 | 2011. február 13. 10:15 | ![]() | |
Az mire lenne jó? Hja, hogy "úgy" kérded? Hát peeersze hogy üre(ge)s! :)) | |||||
mortyi | Adatlap | 256876 | 2011. február 13. 10:10 | ![]() | |
miles | Adatlap | 256875 | 2011. február 13. 09:52 | ![]() | |
Nálunk csak sötét hüvelyesek voltak. Idehaza is ilyenem van... | |||||
Miller | Adatlap | 256874 | 2011. február 12. 23:27 | ![]() | |
A fekete hüvelyes csak annyi, hogy az nem rézből hanem acélból készült. A fényjelzős töltény lövedékének a csúcsa van zöldre festve. | |||||
Miller | Adatlap | 256873 | 2011. február 12. 23:27 | ![]() | |
A fekete hüvelyes csak annyi, hogy az nem rézből hanem acélból készült. A fényjelzős töltény lövedékének a csúcsa van zöldre festve. | |||||
sdsdaf | Adatlap | 256871 | 2011. február 12. 21:02 | ![]() | |
A fekete huvelyes lovedek jelent valanmit? Nyomjelzo? | |||||
Pilu | Adatlap | 256870 | 2011. február 12. 20:39 | ![]() | |
Emerick | Adatlap | 256869 | 2011. február 12. 14:40 | ![]() | |
Minden német mentőautó Kfz 31 volt. :) Egyébént a képen egy Phänomen Granit 25 H Sanitätskraftwage, azaz mentőautó van, némileg kiluggatva. (bizonyára selejtezésre lett egy ilyen sérülés után feltrjesztve.) | |||||
juge75 | Adatlap | 256868 | 2011. február 12. 14:13 | ![]() | |
Kontár | Adatlap | 256864 | 2011. február 11. 21:31 | ![]() | |
Üdv sdsdaf! A következőkre bukkantam vele kapcsolatban: A Poteau felé vezető út 1944. dec. 18. az illető pedig, ha minden igaz Walter Armbrusch SS-Schütze (2.Kompanie, 1.Bataillon, SS-PanzerGrenadier Regiment, Kampfgruppe Hansen) | |||||
sdsdaf | Adatlap | 256862 | 2011. február 11. 20:37 | ![]() | |
A 10-es kepet mar annyi helyen lattam, nagyon nepszeru kep. Lehet valamit tudni magarol a szemelyrol vagy hogy hol keszult? Esetleg mikor? | |||||
kinggi | Adatlap | 256861 | 2011. február 11. 20:27 | ![]() | |
A 3. kép a fotobólt vagy eredeti? | |||||
Kontár | Adatlap | 256860 | 2011. február 11. 20:09 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 256859 | 2011. február 11. 12:10 | ![]() | |
De az. Legalábbis én úgy tudom. a 25 ös meg mintha egy Kfz. 31 volna. | |||||
Jakesz | Adatlap | 256858 | 2011. február 11. 11:08 | ![]() | |
Katona koromban egy pár alkalommal hasonló képen álcáztunk le Btr-80-ast,és ott sem fedtük be a nehéz géppuskát semmivel.Ha hiszitek,ha nem pár száz méterről nem lehetett volna megmondani,hogy azon a helyen van egy harcjármű.Közelebbről látszik,de távolabbról már nem látható.Ezt tapasztalatból mondom. | |||||
Freddy | Adatlap | 256857 | 2011. február 11. 10:58 | ![]() | |
A 26-os nem egy magyar 80mm-es Bofors? | |||||
juge75 | Adatlap | 256856 | 2011. február 11. 09:20 | ![]() | |
Ez egy tipikus védelmi les állás. | |||||
juge75 | Adatlap | 256855 | 2011. február 11. 09:19 | ![]() | |
Nos, a jármű fedezékben áll, rajta álca háló van, kiegészítve a környezetnek megfelelő növényzettel. A gépágyú csövére azért nem tettek semmit, mert egyrészt az barnítva van (majdnem fekete), másrészt rá is olvadna a csőre, akadályozná a cső hő leadását. (Harckocsi lövegének vastagabb a fala, és van külön léghűtése is, gáz elszívó rendszerrel.) Ugyanez igaz a reflektorra is. Mire észre veszik, már túl késő. Az álcázás mértéke elsősorban a feladat jellegétől, és a rendelkezésre álló időtől függ. Ebben a formában a jármű védelmi célra, és hosszabb időtartamra van "beásva", megfelelő módon. Viszont így az álca növényzet könnyebben meg gyulladhat, támadáskor lehető legrövidebb idő alatt le kell szedni azt a megfelelő helyekről (ha van rá idő és lehetőség). Érdemes utána olvasni harcászati tankönyvekben, mert így érthetővé válik az is, mit hol és miért, hogyan és mire alkalmaznak. | |||||
Airmax | Adatlap | 256854 | 2011. február 11. 09:19 | ![]() | |
Szia Zoltán "Az álcázott tüzelőállásnak az a lényege, hogy tüzelni is tudj belőle." Minden tüzelőállásnak ez a lényege... 'Akkor ilyen alapon el is lehetne ásni a harcjárművet akkor biztos nem látják meg és védett is." Ha el nem is, de be mindenképpen.El majd csak akkor ha kiégett... "A tüzelőállásnál nemcsak, hogy nem takarhatod le a csövet (vagy a tűzvezető rendszer elemeit), hanem még a dombok, halmok se korlátozhatják a tüzelést." A csövet nem letakarni kell, (nem aludni készül)hanem a megfelelő technikával körülvenni,álcázni... Ha valaki a tűzvezető rendszert betakarja, ill a Himalája áll a feltételezett lőirányba akkor...ez a Magyar Hds... A szpecnaz olyan különleges alakulat, amely ha kell Barack Obama alsógatyáját is felhasználja a cél érdekében.Mindig,mindenkor, és mindenüt... Üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 256853 | 2011. február 11. 09:04 | ![]() | |
Szia Az álcázott tüzelőállásnak az a lényege, hogy tüzelni is tudj belőle. Akkor ilyen alapon el is lehetne ásni a harcjárművet akkor biztos nem látják meg és védett is. A tüzelőállásnál nemcsak, hogy nem takarhatod le a csövet (vagy a tűzvezető rendszer elemeit), hanem még a dombok, halmok se korlátozhatják a tüzelést. Kivéve, ha légi/műholdas feldreítés elől álcázunk valamit, bár pont az álcahálók bizosíthatják ott is a szabad kilővést (ha felülről fedő álcát készítünk. A szpecnaz meg nem gépesített lövész alegység, bár ha a helyzet úgy kívánja, biztos használnak ők is hálót. Egyébként meg egyáltalán nem mindegy, hogy 5 perc vagy 5 nap (növényzet, rögzítés módja stb). üdv Zoli | |||||
Airmax | Adatlap | 256852 | 2011. február 11. 07:53 | ![]() | |
Szia Zoli Én így látom.Az álcaháló régmúlt korok történése... Ha alaposan megnézed pl egy specnaz alakulat ilyetén történő "felhasználását" ilyet nem látsz... Ha túl kell valamit éni,akkor "semmi nem elég".Ez a szerkezet fizikai méreteinél fogva nem guritható odább pár másodperc alatt,tehát az álcázásnak tökéletesnek kell lennie akkor is ha 5percre de akkor is ha 5 napra álnak helybe. Üdv neked: András | |||||
piratvitorla | Adatlap | 256851 | 2011. február 11. 07:43 | ![]() | |
Szia Szerintem ez egy tüzelőállásban lévő gép, csak a tüzelőállásból nem sok látszik. Mivel a tüzelőállásból tüzelni szoktak ezért pont jó így. Ha simán le akarták volna álcázni elég rá egy álcaháló, némi növényzet, esetleg még egy kis alakmásító... Zoli | |||||
Kontár | Adatlap | 256849 | 2011. február 10. 22:33 | ![]() | |
Airmax | Adatlap | 256847 | 2011. február 10. 21:01 | ![]() | |
Majdnem... Óriási szarvashiba a fényvető ill a lövegcső szabadonhagyása.Kis túlzással csaknem annyi,mintha nem csináltak volna semmit. | |||||
Rohamkukac | Adatlap | 256846 | 2011. február 10. 20:21 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 256845 | 2011. február 10. 19:43 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |